Ficha docv

Ficha docv









Informació pública de la convocatòria d'assemblea general ordinària. [2021/4036]

(DOGV núm. 9067 de 22.04.2021) Ref. Base de dades 2021/4036




En compliment de l'acord adoptat per unanimitat del Consell Rector d'aquesta entitat en la sessió de data 30 de març de 2021, i de conformitat amb el legalment i estatutàriament establert, es convoca tots els socis d'aquesta caixa rural per a celebrar assemblea general ordinària el divendres 14 de maig de 2021, en el domicili social situat al carrer de Sant Josep de Calassanç, número 6, d'Algemesí (València), en l'horari següent:

A les 10.00 hores es constituirà la mesa electoral perquè els socis puguen exercir el seu dret al vot, conforme amb el punt 1r de l'ordre del dia, i es tancarà a les 19.00 h.

A les 19.00 hores per primera i a les 19.30 hores per segona convocatòria, seran tractats la resta de punts de l'ordre del dia.



Ordre del dia



1r. Renovació estatutària de membres titulars del Consell Rector. Elecció de sis consellers per al termini de quatre anys i dos consellers per al termini de dos anys.

2n. Informe de la Presidència.

3r. Lectura i aprovació, si cal, de l'informe de gestió, els comptes anuals referits a l'exercici 2020 i de la proposta de distribució d'excedents disponibles.

4t. Pla d'inversions i despeses del Fons de Formació i Promoció Cooperativa. Aprovació, si cal, de la liquidació del pressupost de 2020, així com el pressupost per a 2021. Sol·licitar autorització perquè el Consell Rector aplique, provisionalment i proporcionalment, el Pla d'inversions per a 2022.

5é. Informació i aprovació, si és procedent, de la proposta de modificació dels estatuts socials en els seus articles 33, 42 i 43, de conformitat amb el Reial decret 84/1993, de 22 de gener, i text refós de la Llei de cooperatives de la Comunitat Valenciana, aprovat per Decret legislatiu 2/2015, de 15 de maig.

6é. Delegació i habilitació al Consell Rector per a executar o elevar a instrument públic els acords de l'assemblea general que ho exigeixen, i facultar-lo per a la interpretació, aplicació, esmena i desenvolupament dels que ho precisen.

7é. Suggeriments i preguntes al Consell Rector.

8é. Aprovació de l'acta de l'assemblea o designació de dos socis interventors a aquest efecte.



Algemesí, 30 de març de 2021.– La presidenta: Lidia Masiá Francés.



Nota: conforme amb el que es disposa en els articles 26 i 34 del Decret legislatiu 2/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de cooperatives de la Comunitat Valenciana, i en l'article 18 del Reial decret 84/1993, de 22 de gener, els comptes anuals, l'informe de gestió, l'informe d'auditoria i els altres documents referents a les restants propostes sobre les quals ha de decidir l'assemblea, estaran a la disposició dels socis en el portal d'internet www.caixalgemesi.es i en el domicili social de l'entitat, situat a Algemesí (València), carrer de Sant Josep de Calassanç, núm. 6, amb el següent règim de consulta: de dilluns a divendres de 10.00 a 12.00 hores, des de la publicació de la convocatòria de l'assemblea i fins al dia de la celebració, excepte els dies inhàbils. Els socis que ho sol·liciten per escrit, tindran dret a rebre una còpia d'aquests documents amb antelació a la celebració de l'assemblea, així com l'ampliació de la informació que consideren necessària en relació als punts de l'ordre del dia.

Mapa web