Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 28 d'octubre de 2020, de la directora general de Personal Docent, per la qual es convoca un concurs de trasllats de funcionaris i funcionàries docents dels cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, i de catedràtics, professors i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, per a la provisió de places en l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana. [2020/9036]

(DOGV núm. 8941 de 02.11.2020) Ref. Base de dades 008684/2020






La Llei orgànica d'educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, en la disposició addicional sis, apartat 1, determina que, entre d'altres, és base del règim estatutari dels funcionaris públics docents la provisió de places per mitjà de concursos de trasllats d'àmbit estatal.



En el punt 3 d'aquesta disposició, s'estableix l'obligació per a les administracions educatives de convocar periòdicament concursos de trasllats d'àmbit estatal, als efectes de proveir les places vacants que es determinen en els centres docents d'ensenyament dependents d'aquelles, així com per a garantir la possible concurrència dels funcionaris i funcionàries del seu àmbit de gestió a places d'unes altres administracions educatives i, si és el cas, l'adjudicació de les que resulten del concurs. En aquests concursos podran participar tots els funcionaris i funcionàries docents, siga quina siga l'administració educativa de la qual depenguen, o per la qual hagen ingressat, sempre que reunisquen els requisits generals i els específics que, d'acord amb les respectives relacions de llocs de treball, establisquen aquestes convocatòries.



El Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, regula el concurs de trasllats d'àmbit estatal entre els funcionaris i funcionàries dels cossos docents previstos en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, i altres procediments de provisió de places per a cobrir per aquests, i en l'article 7 estableix el caràcter biennal d'aquest concurs.

En compliment d'allò que s'ha preceptuat en l'article 8 de l'esmentat Reial decret 1364/2010, aquesta resolució s'ajusta a les normes procedimentals regulades en l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, per la qual s'estableixen les normes procedimentals aplicables als concursos de trasllats d'àmbit estatal que a convocar-se durant aquest curs escolar, per a funcionaris i funcionàries dels cossos docents previstos en la Llei orgànica d'educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa. D'acord amb aquestes normes procedimentals i amb l'article 9, apartat 4, del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ofereix entre els funcionaris i funcionàries pertanyents als cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, professors tècnics de Formació Professional, catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, i catedràtics, professors i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny els llocs vacants produïts fins al 31 de desembre d'enguany, així com els que resulten del mateix concurs, dependents de l'àmbit territorial de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, sempre que, en qualsevol dels casos, la continuïtat en el funcionament estiga prevista en la planificació educativa i en funció dels criteris d'estabilitat dels professors i professores en un mateix centre que es puguen establir.



En la tramitació d'aquesta resolució, s'han complit les previsions de l'article 37 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i dels articles 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Per raó d'allò que s'ha exposat, d'acord amb el que preveu el Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, aquesta Direcció General de Personal Docent ha disposat convocar concurs de trasllats d'àmbit estatal d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i normativa aplicable

1.1. Es convoca concurs de trasllats, d'acord amb les especificacions que es mencionen en aquesta resolució, per a la provisió de llocs de treball en l'àmbit territorial de gestió de la Generalitat Valenciana, entre els funcionaris i funcionàries de carrera i en pràctiques pertanyents als cossos següents:



Catedràtics d'Ensenyament Secundari 511

Professors d'Ensenyament Secundari 590

Professors tècnics de Formació Professional 591

Catedràtics d'escoles oficials d'idiomes 512

Professors d'escoles oficials d'idiomes 592

Catedràtics de Música i Arts Escèniques 593

Professors de Música i Arts Escèniques 594

Catedràtics d'Arts Plàstiques i Disseny 513

Professors d'Arts Plàstiques i Disseny 595

Mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny 596





1.2. Aquest concurs es regirà per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; els reials decrets 276/2007 i 1364/2010, i l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre.



Segona. Places oferides i determinació d'aquestes

2.1. S'oferiran les places o llocs vacants que es determinen, entre les quals s'inclouran, almenys, les que es produïsquen fins al 31 de desembre de 2020, així com les que resulten de la resolució del concurs de cada cos docent, sempre que, en qualsevol dels casos, la continuïtat del seu funcionament estiga prevista en la planificació educativa.



Aquestes places o llocs oferits podran incrementar-se amb les que resulten, en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, de la resolució dels concursos convocats per les restants administracions educatives, sempre que el seu funcionament estiga previst en la planificació educativa.

2.2. D'acord amb l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, per la qual s'estableixen les normes procedimentals aplicables als concursos de trasllats d'àmbit estatal a convocar durant aquest curs escolar, la determinació de les vacants provisionals es realitzarà abans del dia 11 de febrer de 2021, i la de definitives abans del dia 13 d'abril de 2021, i es publicaran ambdues en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

2.3. Totes les vacants a què es fa referència en aquesta base hauran de correspondre a llocs de treball dels cossos docents convocats.



2.4. Les vacants o les resultes dels centres penitenciaris, dels centres de reeducació, dels centres catalogats com a centres d'atenció educativa singular (CAES) en el curs 2018/2019, dels centres d'educació especial, dels centres de formació de persones adultes, i les que tinguen caràcter itinerant, així com les places d'àmbit i de cultura clàssica, no s'adjudicaran de manera forçosa, per la qual cosa els funcionaris i funcionàries que vulguen accedir a aquestes vacants hauran de sol·licitar expressament el tipus de lloc o el centre a què estiguen adscrits.





Tercera. Cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari

3.1. Els professors i les professores que pertanyen als cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari podran sol·licitar les places següents:

a) Places corresponents a les especialitats de les quals siguen titulars, per als centres i per als tipus de places, annex II i annex VII-a-1, respectivament, que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

b) Places de Cultura Clàssica. Tenen aquesta denominació les places a les persones titulars de les quals es confereix l'atribució docent corresponent a les especialitats de Llatí i Grec, a l'empara del que disposen la disposició addicional deu del Reial decret 1635/1995, de 6 d'octubre, en relació amb el Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre, modificat pel Reial decret 1146/2011, de 29 de juliol; la Sentència 17/2014, de 30 de gener, i el Reial decret 665/2015, de 17 de juliol. Només podran sol·licitar aquestes places els professors i professores que tinguen l'atribució docent esmentada. Aquestes places apareixeran convenientment diferenciades en la plantilla del centre i podran ser sol·licitades, indistintament, pels catedràtics i catedràtiques i professors i professores d'Ensenyament Secundari titulars d'alguna de les dues especialitats esmentades. Els professors i les professores que hi accedisquen estaran obligats a impartir tant les matèries atribuïdes a l'especialitat de Grec com les atribuïdes a l'especialitat de Llatí

c) Places de centres de Formació de Persones Adultes. Tenen aquesta denominació aquelles places que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex VII-a-2, i que poden ser sol·licitades indistintament pels catedràtics, catedràtiques, professors i professores d'Ensenyament Secundari titulars d'alguna de les especialitats d'origen que s'indiquen a continuació:

FPA: Científic/ Tecnològic. Especialitats d'origen:

– Matemàtiques.

– Física i Química.

– Biologia i Geologia.

– Tecnologia.

– Anàlisi i Química Industrial.

FPA: Ciències Socials. Especialitats d'origen:

– Filosofia.

– Geografia i Història.

– Orientació Educativa.

– Formació i Orientació Laboral.

– Intervenció Sociocomunitària.

– Economia.

FPA: Comunicació (Anglés). Especialitat d'origen:

– Anglés.

FPA: Comunicació (Valencià). Especialitat d'origen:

– Llengua i Literatura Valenciana.

FPA: Comunicació (Valencià/Anglés). Especialitats d'origen:

– Llengua Castellana i Literatura.

Requisits:

Diploma de Mestre de Valencià o llicenciatura en Filologia Hispànica, Secció Lingüística Valenciana o equivalent. I, llicenciatura de Filologia Anglesa, o haver superat tres cursos complets d'aquesta llicenciatura; certificat de nivell B2 en Anglés de l'escola oficial d'idiomes o títol estranger equivalent convalidat pel Ministeri d'Educació; diplomatura en Anglés per les escoles universitàries d'idiomes (traductors i intèrprets), o haver superat els cursos d'especialització d'anglés convocats pel Ministeri d'Educació o pels òrgans o institucions corresponents de les comunitats autònomes.



– Processos i Mitjans de Comunicació.

Requisits:

Diploma de Mestre de Valencià o llicenciatura en Filologia Hispànica, Secció Lingüística Valenciana o equivalent. I, llicenciatura de Filologia Anglesa o haver superat tres cursos complets d'aquesta llicenciatura; certificat de nivell B2 en Anglés de l'escola oficial d'idiomes o títol estranger equivalent convalidat pel Ministeri d'Educació; diplomatura en Anglés per les escoles universitàries d'idiomes (traductors i intèrprets), o haver superat els cursos d'especialització d'anglés convocats pel Ministeri d'Educació o pels òrgans o institucions corresponents de les comunitats autònomes.



– Llengua i Literatura Valenciana.

Requisits:

Llicenciatura de Filologia Anglesa o haver superat tres cursos complets d'aquesta llicenciatura; certificat de nivell B2 en Anglés de l'escola oficial d'idiomes o títol estranger equivalent convalidat pel Ministeri d'Educació; diplomatura en Anglés per les escoles universitàries d'idiomes (traductors i intèrprets), o haver superat els cursos d'especialització d'anglés convocats pel Ministeri d'Educació o pels òrgans o institucions corresponents de les comunitats autònomes.

– Anglés.

Requisits:

Diploma de Mestre de Valencià o ser llicenciat en Filologia Hispànica, Secció Lingüística Valenciana o equivalent.

Respecte a la documentació acreditativa dels requisits per a poder ocupar els llocs d'FPA Comunicació (Valencià-Anglés), haurà de presentar-la necessàriament juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits.

Serà necessari haver presentat la documentació amb la instància per a poder sol·licitar aquest tipus de llocs en la petició telemàtica.

FPA: Comunicació (Francés). Especialitats d'origen:

– Francés.

d) Llocs de treball d'àmbit. Tenen aquesta denominació les places que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex VII-a-1 i que poden ser sol·licitades indistintament pels catedràtics, catedràtiques, professors i professores d'Ensenyament Secundari titulars d'alguna de les especialitats d'origen que s'indiquen a continuació:

– Àmbit Científic. Especialitats d'origen:

– Matemàtiques.

– Física i Química.

– Biologia i Geologia.

– Tecnologia.

– Informàtica.

– Àmbit Sociolingüístic. Especialitats d'origen:

– Filosofia.

– Geografia i Història.

– Grec.

– Llatí.

– Llengua Castellana i Literatura.

– Llengua i Literatura Valenciana.

– Francés.

– Anglés.

– Alemany.

– Italià.

3.2. Per a sol·licitar llocs de treball de les especialitats d'aquests cossos, cal acreditar estar en possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017, de 2 de març de 2017, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats (DOGV 7993, 06.03.2017), excepte per a:

a) El personal que tinga el Certificat de Capacitació de Coneixements de Valencià, el Diploma de Mestre de Valencià o certificat de nivell C2 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017), expedit i registrat en data igual o anterior a la data de finalització del termini de sol·licituds.

b) El personal que concursa en l'especialitat de Llengua i Literatura Valenciana.

3.3. Per a acreditar la possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalents (Annex II de l'Ordre 7/2017), haurà d'estar inscrit en el registre de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià en data igual o anterior a la data de finalització de la inscripció en aquest procediment, d'acord amb la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs del personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana.

3.4. Els funcionaris i funcionàries de carrera que no hagen obtingut el requisit lingüístic podran romandre en les seues destinacions definitives, si en tingueren, i el seu dret a la mobilitat quedarà circumscrit a llocs de centres docents públics de localitats de predomini lingüístic castellà.



Quarta. Cos de professors tècnics de Formació Professional

4.1. Els professors i professores pertanyents al cos de professors tècnics de Formació Professional podran sol·licitar les places corresponents a les especialitats de les quals siguen titulars, per als centres i tipus de plaça que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex II i annex VII-b, respectivament.

4.2. Per a sol·licitar llocs de treball de les especialitats d'aquest cos, cal acreditar estar en possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017), excepte per al personal que tinga el Certificat de Capacitació de Coneixements de Valencià, el Diploma de Mestre de Valencià o el certificat de nivell C2 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent, expedit i registrat en data igual o anterior a la data de finalització del termini de sol·licituds.

4.3. Per a acreditar la possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017), haurà d'estar inscrit en el registre de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià en data igual o anterior a la data de finalització de la inscripció en aquest procediment, d'acord amb la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs del personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana.

4.4. Els funcionaris i funcionàries de carrera que no hagen obtingut el requisit lingüístic podran romandre en les seues destinacions definitives, si en tingueren, i el seu dret a la mobilitat quedarà circumscrit a llocs de centres docents públics de localitats de predomini lingüístic castellà.



Cinquena. Cossos de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny, i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny

5.1. Els professors i professores corresponents als cossos de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, d'acord amb les especialitats de les quals siguen titulars, podran sol·licitar les places dels centres i especialitats que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex III i annex VII-c.



5.2. Els professors i professores pertanyents als cossos de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, d'acord amb les especialitats de les quals siguen titulars, podran sol·licitar les places dels centres i especialitats que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex IV, VII-d i VII-e, respectivament.

5.3. Els professors i professores pertanyents als cossos de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny, d'acord amb les especialitats de les quals siguen titulars, podran sol·licitar les places dels centres i per a les especialitats que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex V i annex VII-f.



5.4. Els professors i professores pertanyents al cos de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, d'acord amb les especialitats de les quals siguen titulars, podran sol·licitar les places dels centres i per a les especialitats que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport com a annex V i annex VII-g.

5.5. Per a sol·licitar llocs de treball de les especialitats d'aquests cossos, cal acreditar estar en possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017), excepte per al personal que tinga el Certificat de Capacitació de Coneixements de Valencià, el Diploma de Mestre de Valencià o certificat de nivell C2 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent, expedit i registrat en data igual o anterior a la data de finalització del termini de sol·licituds.

5.6. Per a acreditar la possessió del certificat de nivell C1 de coneixements de valencià de la JQCV o equivalent (Annex II de l'Ordre 7/2017), haurà d'estar inscrit en el registre de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià en data igual o anterior a la data de finalització de la inscripció en aquest procediment, d'acord amb la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs del personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana.

5.7. L'Ordre 35/2018, de 22 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics que imparteixen els ensenyaments de règim especial i altres ensenyances, en la disposició transitòria primera, estableix un període transitori per al compliment del requisit lingüístic per al personal docent dependent de la conselleria competent en matèria d'educació, durant el qual els funcionaris i funcionàries dels cossos docents afectats per l'esmentada norma que no reunisquen el requisit lingüístic de valencià tindran un termini de quatre anys per a acreditar-lo a comptar de l'entrada en vigor de l'esmentada ordre. Finalitzat el període transitori, els funcionaris i funcionàries de carrera afectats per l'esmentada norma que no reunisquen el requisit lingüístic podran romandre en les seues destinacions definitives, si en tingueren, i el seu dret a la mobilitat quedarà circumscrit a llocs de centres docents públics de localitats de predomini lingüístic castellà.



Sisena. Participació voluntària

6.1. Podran participar voluntàriament en aquesta convocatòria i sol·licitar les places oferides els funcionaris i funcionàries de carrera que depenguen de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, i que es troben en alguna de les situacions següents:

a) En situació de servei actiu o serveis especials, declarada des de centres que depenen de la Generalitat Valenciana, amb destinació definitiva en centres que depenen d'aquesta, sempre que, d'acord amb la disposició addicional sisena, apartat 6, de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, i l'article 2.1 del Reial decret 1364/2010, en finalitzar aquest curs escolar hagen transcorregut, almenys, dos anys des de la presa de possessió de l'última destinació en què exercisquen amb caràcter definitiu.

b) En situació d'excedència voluntària, en els diferents tipus, declarada des de centres que depenen de la Generalitat Valenciana. Si es tracta dels supòsits d'excedència voluntària per interés particular prevista en l'article 127 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, respectivament, només podran participar-hi si, en finalitzar aquest curs escolar, han transcorregut dos anys des que van passar a aquesta situació.

c) En situació de suspensió de funcions, declarada des de centres dependents de la Generalitat Valenciana, sempre que en finalitzar aquest curs escolar haja conclòs el temps de durada de la sanció disciplinària de suspensió i, almenys, dos anys des de la presa de possessió de l'última destinació definitiva.

6.2. Per al que preveu l'apartat anterior, es considerarà com a data de finalització del curs escolar la de 31 d'agost de 2021.

6.3. Les persones participants voluntàries també podran incloure en la sol·licitud places corresponents a les convocatòries realitzades per les restants administracions educatives, en els termes establits en les respectives convocatòries.

6.4. Els qui desitgen exercir un dret preferent per a l'obtenció de destinació, caldrà que s'ajusten al que es determina en la base huitena d'aquesta resolució.

6.5. Els funcionaris i funcionàries dependents d'unes altres administracions educatives podran sol·licitar places corresponents a aquesta convocatòria, sempre que complisquen els requisits i les condicions que s'hi estableixen. Aquestes persones hauran d'haver obtingut la destinació definitiva en l'àmbit de gestió de l'administració educativa a la qual se circumscrivia la convocatòria per la qual van ser seleccionades, llevat que no s'hi establira l'exigència d'aquest requisit per no haver-se produït el traspàs de competències en matèria d'ensenyament no universitari.



Aquestes persones participants hauran d'adreçar la instància de participació a l'òrgan que es determine en la convocatòria que realitze l'administració educativa de la qual depenga el seu centre de destinació.



Setena. Participació obligatòria

7.1. Estan obligats a participar en aquest concurs, d'acord amb el que disposa l'article 12 del Reial decret 1364/2010, els funcionaris i funcionàries que depenen de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana i es troben en alguna de les situacions següents:



a) Els funcionaris i funcionàries que, procedents de la situació d'excedència o de suspensió de funcions amb pèrdua de la destinació definitiva, hagen reingressat al servei actiu i obtingut, per raó d'aquest reingrés, una destinació amb caràcter provisional en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana, abans de la data de publicació d'aquesta convocatòria.

Als funcionaris i funcionàries que s'inclouen en el paràgraf anterior, en cas que no participen en aquesta convocatòria, o si, encara que hi hagen participat, no hagen sol·licitat un nombre suficient de llocs, se'ls adjudicarà d'ofici una destinació definitiva en places que puguen ocupar, segons les especialitats de les quals siguen titulars, en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana. En el supòsit que no se'ls adjudique una destinació definitiva, romandran en situació de destinació provisional en un centre dependent de la Generalitat Valenciana.

b) Els funcionaris i funcionàries que estiguen en la situació d'excedència forçosa o de suspensió de funcions amb pèrdua de la destinació definitiva i que, una vegada complida la sanció, no hagen obtingut un reingrés provisional, i hagen sigut declarats en aquestes situacions des d'un centre que depenga de la Generalitat Valenciana.

En el cas que no sol·liciten el suficient nombre de places, se'ls adjudicarà d'ofici una destinació definitiva en llocs que puguen ocupar segons les especialitats de les quals siguen titulars, en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana.

En el cas que no participen en aquest procediment, quedaran en la situació d'excedència voluntària per interés particular prevista en l'article 127 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

c) Els funcionaris i funcionàries que hagen estat adscrits a places a l'exterior i s'hagen reincorporat a un lloc en l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana en el curs 2020/2021, o que s'hagen reincorporat en cursos anteriors i no hagen obtingut encara una destinació definitiva.



Els funcionaris i funcionàries que desitgen exercir el dret preferent a la localitat a la qual es refereixen els articles 10.6 i 14.4 del Reial decret 1138/2002, de 31 d'octubre, hauran de sol·licitar, d'acord amb el que estableix la base huitena d'aquesta convocatòria, totes les places a les quals puguen optar en virtut de les especialitats de les quals siguen titulars corresponents als centres de la localitat en la qual van tindre l'última destinació definitiva.

Als professors i a les professores que hi haurien d'haver participat i no ho han fet, se'ls adjudicarà d'ofici una destinació definitiva en llocs als quals puguen optar per les especialitats de les quals siguen titulars.



En el cas que aquests professors i professores no obtinguen destinació, quedaran en situació de destinació provisional en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana.

d) Els funcionaris i funcionàries que hagen perdut la destinació definitiva:

– en compliment de sentència;

– en compliment de resolució de recurs;

– per haver-se'ls suprimit o modificat expressament el lloc que exercien amb caràcter definitiu, incloent-hi els funcionaris i funcionàries als quals se'ls haja suprimit la primera destinació definitiva abans d'haver transcorregut dos anys des de la presa de possessió d'aquesta.



Aquests professors i professores podran exercir el dret preferent en les condicions que regula la base huitena d'aquesta resolució.

Als professors i professores que haurien d'haver-hi participat i no ho han fet, o que sí que ho han fet i no han exercit el dret preferent a què es refereix el paràgraf anterior i d'això es deriva la falta d'obtenció de destinació definitiva, se'ls adjudicaran d'ofici llocs als quals puguen optar per les especialitats de les quals siguen titulars.

En el cas que aquest personal no obtinga una destinació, quedarà en situació de destinació provisional en un centre dependent de la Generalitat Valenciana.

Per a aquesta convocatòria, només tindran caràcter de places suprimides les corresponents a la supressió de centres, sempre que aquesta supressió no haja donat lloc a la creació d'un altre centre, a la supressió d'ensenyaments la impartició dels quals s'haja extingit en el centre sense que hagen sigut substituïts per uns altres d'equivalents o anàlegs, i a la supressió de llocs de treball que, per mitjà d'una resolució expressa, supose la pèrdua de la destinació definitiva que exercia.

e) Els funcionaris i funcionàries que, amb pèrdua de la plaça docent que exercien amb caràcter definitiu, hagen passat a prestar serveis en altres llocs de l'Administració pública i mantinguen la situació de servei actiu en el seu cos docent, sempre que hagen cessat i obtingut una destinació docent provisional en centres dependents de la Generalitat Valenciana.

Aquests professors i professores podran exercir el dret preferent en les condicions que regula la base huitena d'aquesta resolució.

Als professors i professores que haurien d'haver-hi participat i no ho han fet, o que sí que ho han fet i no han exercit el dret preferent a què es refereix el paràgraf anterior i d'això es deriva la falta d'obtenció de destinació definitiva, aquesta se'ls adjudicarà d'ofici als llocs als quals puguen optar per les especialitats de les quals siguen titulars.

En el cas que aquests professors i professores no obtinguen una destinació quedaran en situació de destinació provisional en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana.

f) Els funcionaris i funcionàries amb destinació provisional que durant el curs 2020/2021 estiguen prestant serveis en centres dependents de la Generalitat Valenciana o en comissió de serveis en una altra administració educativa i no hagen obtingut mai una destinació definitiva.



Als professors i professores inclosos en aquest apartat que no participen en el concurs, o que, en cas de participar-hi, no sol·liciten un nombre suficient de places, se'ls adjudicarà d'ofici una destinació definitiva en llocs als quals puguen optar per les especialitats de les quals siguen titulars en centres que depenen de la Generalitat Valenciana.

En el cas que aquests professors i professores no obtinguen una destinació definitiva, quedaran en situació de destinació provisional en un centre que depenga de la Generalitat Valenciana.

g) Les persones aspirants seleccionades en els últims procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que durant el present curs escolar 2020/2021 estiguen realitzant la fase de pràctiques.

Aquest professorat, d'acord amb l'article 13 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, està obligat a obtindre la primera destinació definitiva en centres dependents de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana, i per l'especialitat per la qual ha sigut seleccionat. A aquest efecte, haurà de sol·licitar una destinació en aquests centres.

Als professors i professores en pràctiques que haurien d'haver participat en el concurs i no ho han fet, o que sí que hi han participat però no han sol·licitat un nombre suficient de places, se'ls adjudicarà d'ofici una destinació definitiva en places corresponents a l'especialitat per la qual participen o haurien de participar en centres de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana.

El professorat en pràctiques hi participarà sense puntuació, i es realitzarà l'adjudicació de destinació segons el seu ordre en el procediment selectiu.

En el cas que aquest personal no obtinga una destinació definitiva, quedarà en situació de destinació provisional per l'especialitat en la qual els va correspondre prestar serveis en el curs escolar 2020/2021 com a funcionaris o funcionàries en pràctiques. La destinació que els puga correspondre estarà condicionada, en tot cas, d'acord amb el que disposa l'article 13.2 del Reial decret 1364/2010, a la superació de la fase de pràctiques i al nomenament com a funcionari o funcionària de carrera.



7.2. Queden exceptuats de l'obligatorietat de concursar els professors i professores que estiguen en alguna de les situacions següents:

a) Els funcionaris i funcionàries del cos de mestres que hagen accedit al cos de professors d'Ensenyament Secundari a través del procediment d'accés a cossos docents de subgrup superior i estiguen prestant serveis en la mateixa especialitat amb caràcter definitiu, en primer i segon curs de l'Educació Secundària Obligatòria, en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



b) Els funcionaris i funcionàries de carrera del cos de mestres que tinguen destinació definitiva en els actuals serveis psicopedagògics escolars, hagen accedit al cos de professors d'Ensenyament Secundari pel procediment d'accés a cossos de subgrup superior a la Comunitat Valenciana per l'especialitat d'orientació educativa i opten per romandre en l'actual lloc de treball, d'acord amb la disposició addicional primera del Decret 131/1994, de 5 de juliol, del Govern Valencià.



c) Els funcionaris i funcionàries del cos de professors tècnics de Formació Professional que, per raó del que estableixen la disposició transitòria primera del Reial decret 1701/1991, de 29 de novembre; transitòries segona i cinquena del Reial decret 1635/1995, de 6 d'octubre, i la transitòria tercera del Reial decret 777/1998, de 30 d'abril, en el moment de l'entrada en vigor de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, tinguen una destinació definitiva en places o llocs corresponents a especialitats del cos de professors d'Ensenyament Secundari, en el cas que, a través dels procediments selectius d'accés convocats per les diferents administracions educatives, accedisquen a aquest cos, podran romandre en la mateixa destinació sempre que l'especialitat d'accés es corresponga amb la de la plaça o lloc que exerceixen amb caràcter definitiu.

El professorat al qual es refereixen els subapartats anteriors podrà ser confirmat en les destinacions que estiga ocupant una vegada que, aprovat l'expedient dels procediments selectius, siguen nomenats funcionaris o funcionàries de carrera els aspirants seleccionats en aquests procediments selectius, sempre que, mitjançant una resolució, i atenent criteris de planificació educativa, així ho determine la Direcció General de Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



Les opcions a què al·ludeixen els subapartats anteriors hauran de ser manifestades per mitjà d'un escrit ajustat al model que es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, adreçat a la Direcció General de Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, dins del termini de presentació d'instàncies establit en aquesta convocatòria.

7.3. El personal participant al qual al·ludeix l'apartat 7.1 d'aquesta base, en el cas que siga adjudicat d'ofici, haurà de consignar la prelació de províncies, la prelació d'especialitats i la prelació del nivell de vernacle relatiu a les places.

L'adjudicació d'ofici es realitzarà d'acord a l'ordre en què apareixen els centres en l'annex corresponent que es publica en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, i d'acord a l'ordre de preferència consignat quant a les províncies, les especialitats i el nivell de vernacle relatiu a les places.

En cap cas s'adjudiquen amb caràcter forçós les places dels centres penitenciaris, dels centres de reeducació, dels centres catalogats com a centre d'acció educativa singular (CAES) en el curs 2018/2019, dels centres d'educació especial, dels centres de formació de personal adultes, i les que tinguen caràcter itinerant, així com les places d'àmbit i de cultura clàssica.

7.4. Les persones participants a les quals s'al·ludeix en l'apartat 7.1 d'aquesta base, a excepció dels supòsits f i g, també podran incloure en la sol·licitud places corresponents a les convocatòries realitzades per unes altres administracions educatives en els termes que establisquen aquestes, sempre que hagen obtingut la primera destinació definitiva en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, a excepció d'aquelles a les quals la convocatòria per la qual van ingressar no els exigisca el compliment d'aquest requisit.

7.5. En tot cas, no serà procedent l'adjudicació d'ofici quan les persones participants hagen obtingut destinació en concursos o en procediments de provisió de llocs no compresos en l'àmbit del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre.

7.6. Les persones que vulguen exercir un dret preferent per a l'obtenció de destinació hauran d'ajustar-se al que es determina en la base següent d'aquesta resolució.



Huitena. Drets preferents

8.1. Els funcionaris i funcionàries de carrera que es troben en algun dels supòsits previstos en els articles 16 i 17 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, podran acollir-se al dret preferent que es regula en aquests preceptes, i hauran de fer-ho constar en la sol·licitud de participació i indicar-hi la causa en què fonamenten la petició.



8.2. Dret preferent a centre

Si hi ha una vacant en el cos docent pel qual es participa, tindran dret preferent per a obtindre un nou lloc en el mateix centre on tinguen o hagen tingut destinació definitiva els docents que es troben en alguns dels supòsits que s'indiquen a continuació i complisquen les condicions que s'hi estableixen, i per l'ordre de prelació següent:

1) Per supressió de la plaça o del lloc que exercien amb caràcter definitiu en un centre després que hagen transcorregut dos o més anys des de la presa de possessió, fins que obtinguen una altra destinació definitiva, sempre que posseïsquen els requisits exigits per a ocupar-la.

2) Per modificació de la plaça o del lloc que exercien amb caràcter definitiu al centre fins que obtinguen una altra destinació definitiva, sempre que posseïsquen els requisits exigits per a ocupar-la.

3) Per desplaçament dels seus centres per insuficiència total d'horari, en les mateixes condicions que les persones titulars dels llocs suprimits. Es consideraran desplaçats de la seua plaça per insuficiència total d'horari els funcionaris i funcionàries que durant tres cursos acadèmics continuats, incloent-hi aquest curs, hagen impartit tot el seu horari en un altre centre diferent d'aquell on tenen la destinació definitiva o en àrees, matèries o mòduls no atribuïts a les seues especialitats.

4) Per als professors i les professores dels cossos de catedràtics i professors i professores d'Ensenyament Secundari i professors i professores tècnics de Formació Professional per adquisició de noves especialitats, a l'empara del Reial decret 850/1993, de 4 de juny; del Reial decret 334/2004, de 27 de febrer, i del Reial decret 276/2007, de 23 de febrer, per a obtindre un lloc de la nova especialitat adquirida, al centre on tinguen la destinació definitiva. Una vegada obtingut el nou lloc, només es podrà exercir aquest dret per l'adquisició d'una altra nova especialitat.

5) Per supressió de la plaça o del lloc que exercien amb caràcter definitiu en un centre abans que hagen transcorregut dos anys des de la presa de possessió d'aquesta, fins que obtinguen una altra destinació definitiva, sempre que complisquen els requisits exigits per a ocupar-la.

Només tindran caràcter de places expressament suprimides les corresponents a la supressió de centres, sempre que aquestes no hagen donat lloc a la creació d'un altre centre, a la supressió d'ensenyaments la impartició dels quals s'haja extingit al centre sense que hagen sigut substituïts per d'altres d'equivalents o anàlegs i a la supressió de llocs de treball que expressament, mitjançant una resolució, supose la pèrdua de la destinació definitiva que s'exercia.

S'exclouen de la participació en aquesta modalitat els professors i les professores que, després de la pèrdua del lloc de treball, han obtingut destinació definitiva per qualsevol dels sistemes de provisió establits.



Quan concórreguen dos o més participants en els quals es donen les circumstàncies assenyalades en cadascun dels subapartats anteriors, s'adjudicarà la plaça a qui tinga més puntuació en l'aplicació del barem de mèrits. En el cas que es produïsquen empats en les puntuacions totals en dos o més participants que exercisquen el dret preferent, s'utilitzarà com a primer criteri de desempat el major temps de serveis efectius com a funcionari o funcionària de carrera al centre, i, si cal, els altres criteris previstos en el barem de mèrits en l'ordre en què hi figuren.



El personal docent que, en els supòsits indicats, vulga exercir el dret preferent a centre, haurà d'indicar en la sol·licitud telemàtica de participació, en l'apartat que conté l'epígraf «dret preferent a centre», el supòsit pel qual l'exerceix i el codi del centre que corresponga, tenint en compte que hi consignarà totes o alguna de les especialitats de les quals siguen titular, i que aquestes es prioritzaran. Igualment, en el moment de la petició telemàtica, podrà incloure a continuació, en l'apartat corresponent, altres peticions a places d'altres centres a les quals puga optar en virtut de les especialitats de què siga titular, si vol concursar per aquestes fora del dret preferent.

Aquest dret preferent implica una prelació per a obtindre destinació davant de qui exerceix el dret preferent a localitat o zona.

La consignació incorrecta, per error o omissió, d'aquestes dades comportarà l'anul·lació d'aquest dret preferent.

8.3. Drets preferents a la localitat o a la zona

Tindran aquest dret preferent, en ocasió de vacant, els funcionaris i les funcionàries de carrera que es troben en algun dels supòsits que s'indiquen, i per l'ordre de prelació en què aquests estiguen:

1) Per supressió o modificació de la plaça o del lloc de treball que exercien amb caràcter definitiu en un centre, podran exercir dret preferent per a obtindre una altra plaça o lloc en un altre centre de la mateixa localitat on s'ubique el centre on se'ls va suprimir la plaça o el lloc o, si és el cas, en un altre de la seua zona, fins que obtinguen una altra destinació definitiva.

Només tindran caràcter de places expressament suprimides les corresponents a la supressió de centres, sempre que aquestes no hagen donat lloc a la creació d'un altre centre, a la supressió d'ensenyaments la impartició dels quals s'haja extingit en el centre sense que hagen sigut substituïts per altres d'equivalents o anàlegs, i a la supressió de llocs de treball que, per una resolució expressa, supose la pèrdua de la destinació definitiva que s'exercira.

2) Per desplaçament del seu centre per insuficiència total d'horari, en les mateixes condicions que les persones titulars dels llocs suprimits. Es consideraran desplaçats de la seua plaça per insuficiència total d'horari, els funcionaris i funcionàries que durant tres cursos acadèmics continuats, incloent-hi aquest curs, hagen impartit tot el seu horari en un altre centre diferent d'aquell on tenen la seua destinació definitiva o en àrees, matèries o mòduls no atribuïts a la seua especialitat.

3) Per haver passat a exercir un altre lloc en l'Administració pública, amb pèrdua de la plaça docent que exercien amb caràcter definitiu, i sempre que hagen cessat en l'últim lloc.

4) Per haver perdut la plaça o el lloc de treball que exercien amb caràcter definitiu, després de la concessió de la situació d'excedència voluntària per atendre familiars i fills, prevista en l'article 130 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, per haver transcorregut el període de tres anys de reserva del lloc a què tenen dret, i desitgen reingressar al servei actiu o hi han reingressat amb caràcter provisional.



5) Per reincorporació a la docència a Espanya, d'acord amb els articles 10.6 i 14.4 del Reial decret 1138/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regula l'Administració del Ministeri d'Educació en l'exterior, pel fet que ha finalitzat l'adscripció en llocs o places en l'exterior, o per alguna altra de les causes legalment establides.



6) Per raó de l'execució d'una sentència o de la resolució d'un recurs administratiu.

7) Aquells que després d'haver sigut declarats jubilats o jubilades per incapacitat permanent hagen sigut rehabilitats per al servei actiu.



D'acord amb el que disposa l'article 12.c del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, el professorat que vulga fer ús d'aquest dret preferent fins que aconseguisca la corresponent destinació definitiva haurà de participar en totes les convocatòries que, per a això, realitze la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Hauran de sol·licitar totes les places de totes les especialitats de les quals siguen titulars. Si no hi participen, es considerarà que han perdut el dret preferent.



Quan hi haja diverses persones participants dins d'un mateix grup, la prioritat entre elles es determinarà per la major puntuació derivada de l'aplicació del barem.

Les persones participants que, en els supòsits indicats en l'apartat anterior, desitgen exercir el dret preferent, hauran de fer-ho obligatòriament per a la localitat de la qual els prové aquest dret i, opcionalment, en qualsevol altra o altres localitats de la zona.



Perquè aquest dret preferent tinga efectivitat, les persones sol·licitants estan obligades a consignar en la sol·licitud telemàtica de participació, en l'apartat que conté l'epígraf «dret preferent a localitat o zona» el codi de la localitat i el supòsit pel qual s'exerceix el dret.



A aquest efecte, s'haurà de consignar, al lloc corresponent, el codi de la localitat de la qual prové el dret, i, en cas de demanar una altra o altres localitats, també s'hi haurà de consignar que sol·licita exercir el dret a zona. Així mateix, s'emplenaran, per ordre de preferència, totes les especialitats de les quals la persona siga titular. Aquesta preferència serà tinguda en compte per a reserva de localitat i especialitat. En el supòsit de sol·licitar reserva de plaça per a llocs que tinguen el requisit d'itinerant, es farà constar en les caselles que figuren per a això al costat de les especialitats.

En el cas que a la localitat on s'exerceix aquest dret no hi haja prou places vacants per a totes les persones participants que la sol·liciten, independentment de la puntuació de cadascuna d'elles, es garantirà una de les places vacants a la persona participant amb dret preferent, que podrà, per tant, obtindre destinació amb preferència sobre una persona participant amb més puntuació. No obstant això, sense perjudici del que s'ha indicat anteriorment, una vegada garantits la localitat i el tipus de plaça (especialitat/lloc), per a l'adjudicació de centre concret, la persona participant que exerceix aquest dret concorrerà amb la resta de participants del seu mateix cos i especialitat atenent la puntuació atorgada segons el barem de mèrits.

En el moment de les peticions telemàtiques, el dret preferent haurà d'exercir-se necessàriament a la localitat de la qual es prové, i, si és el cas, a una altra o altres localitats de la zona de la qual dimana el dret, per totes les especialitats de què la persona siga titular. No obstant això, podrà exercir-lo, amb caràcter voluntari, per a les vacants que tinguen la condició d'adjudicació voluntària de la mateixa localitat o localitats.



Així mateix, per a l'obtenció d'un centre concret s'hauran de sol·licitar, per ordre de preferència, tots els centres de la localitat de la qual prové el dret i, si escau, tots els centres de les localitats que es vulga de la zona. En el supòsit de sol·licitar localitat, serà destinat a qualsevol centre d'aquesta en què hi haja una vacant, excepte els centres penitenciaris, centres de reeducació, centres catalogats com a centres d'atenció educativa singular (CAES) en el curs 2018/2019, centres d'educació especial i centres de formació de persones adultes, que no poden ser adjudicats per dret preferent a localitat o zona, de manera que els funcionaris i funcionàries que vulguen accedir a aquests centres han de sol·licitar-los expressament. En el cas de sol·licitar centres concrets, aquests hauran d'anar agrupats per blocs homogenis de localitats. En cas contrari, l'Administració els adscriurà d'ofici a un centre de la localitat. El mateix tractament es donarà en el supòsit en què voluntàriament s'haja obtingut reserva de plaça en l'especialitat que tinga la condició d'itinerant.



En el cas que s'ometen alguns dels centres de la localitat o localitats de la zona on es vulga exercir el dret preferent, l'Administració emplenarà d'ofici els centres restants corresponents a la localitat o localitats de la zona sol·licitada.

Els funcionaris i les funcionàries que exercisquen aquest dret també podran incloure a continuació altres peticions corresponents a places o llocs a què puguen optar per raó de les especialitats de les quals siguen titulars, si volen concursar a aquests fora del dret preferent.



La consignació incorrecta, per error o omissió, d'aquestes dades comportarà l'anul·lació d'aquest dret preferent.



Novena. Dret de concurrència

9.1. Es considera com a dret de concurrència la possibilitat que diversos funcionaris i funcionàries de carrera d'un mateix cos docent amb destinació definitiva condicionen la participació voluntària en el concurs a l'obtenció de destinació en un o més centres d'una província determinada.

9.2. L'exercici d'aquest dret s'ajustarà a les regles següents:

a) Les persones participants inclouran en les seues peticions centres d'una sola província, que haurà de ser la mateixa per a cada grup de concurrència.

b) El nombre de persones participants en cada grup serà, com a màxim, de quatre.

c) L'adjudicació de destinació estarà determinada per l'aplicació del barem de mèrits.

d) En el cas que alguna de les persones participants no puga obtindre una plaça, es consideraran desestimades per aquesta via les sol·licituds de totes les persones integrants del grup.

9.3. El personal docent que faça ús del dret de concurrència haurà d'emplenar en la sol·licitud les dades identificatives dels funcionaris i funcionàries que l'exerceixen conjuntament amb la persona sol·licitant, i la província en què exerceix aquest dret. L'omissió o la consignació incorrecta d'aquestes dades comportarà l'anul·lació de totes les sol·licituds del conjunt de concurrents.



Desena. Sol·licitud de participació i aportació de mèrits

10.1. Encara que es concurse per més d'una especialitat, o que se sol·liciten places de diferents administracions educatives, les persones participants hauran de presentar una única sol·licitud per cada cos pel qual participen. La sol·licitud de participació en aquest concurs de trasllats es realitzarà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es). No caldrà presentar la instància en cap registre físic.

La presentació per mitjans telemàtics de la sol·licitud de participació s'efectuarà a través de la plataforma OVIDOC https://ovidoc.edu.gva.es per qualsevol dels mètodes d'identificació vàlids en aquesta.



L'ús dels mitjans telemàtics per a participar en el procediment comporta el consentiment de la persona sol·licitant al tractament de les seues dades de caràcter personal que siguen necessàries per a la tramitació del procés, d'acord amb la normativa vigent.

A l'hora d'emplenar la sol·licitud hauran de tindre's en compte les instruccions que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es/).

10.2. En la sol·licitud telemàtica de participació, totes les persones participants hauran d'indicar la seua opció d'aportació de mèrits, llevat de qui participe des de la situació de funcionari o funcionària en pràctiques. D'igual forma, totes les persones participants hauran d'aportar telemàticament la documentació acreditativa de mèrits i altres documents, segons el que estableixen el punt 10.3 del present procediment.



Els funcionaris i les funcionàries dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que van participar en el procediment de provisió de llocs convocat en el curs 2019/2020, que no desitgen aportar cap nou mèrit i vulguen fer valdre la baremació que hi van obtindre, en tot el que coincidisca amb el barem d'aquest procediment no hauran de presentar cap document. Tampoc haurà de presentar cap documentació d'acreditació de mèrits qui participe des de la situació de funcionari o funcionària en pràctiques.

10.3. Hauran de presentar la documentació acreditativa dels mèrits dins del termini de presentació de sol·licituds:

a) Els funcionaris i les funcionàries dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que hagen participat en el procediment de provisió de llocs convocat durant el curs 2019/2020 que, a més de fer valdre, en tot el que coincidisca amb el barem d'aquest procediment, la baremació que hi van obtindre, desitgen aportar-hi nous mèrits. Això ho manifestaran expressament a través de la pàgina web https://ovidoc.edu.gva.es, en la qual només faran constar els nous mèrits al·legats i aportats, sempre que hagen sigut perfeccionats després de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds de l'esmentat concurs.



No obstant això, en el cas que es detecten errors en la baremació realitzada en procediments anteriors, podran ser corregits en qualsevol moment del concurs.

b) Els funcionaris i les funcionàries dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que hagen participat en el procediment de provisió de llocs convocat durant el curs 2019/2020 que no realitzen l'opció anterior, podran optar per la nova valoració de tots o de part dels seus mèrits, cosa que hauran de manifestar expressament a través de la pàgina web https://ovidoc.edu.gva.es. A aquests participants se'ls avaluarà de nou els mèrits dels apartats o subapartats que trien quan emplenen la instància, sempre que presenten de nou la documentació acreditativa d'aquests, i es mantindrà la puntuació de la resta en el que coincidisca amb el barem d'aquest procediment.



No obstant això, en el cas que es detecten errors en la baremació realitzada en procediments anteriors, podran ser corregits en qualsevol moment del procediment.

c) Les persones sol·licitants que no van participar en el concurs esmentat hauran d'aportar tota la documentació justificativa per a la valoració de mèrits a què es fa referència en l'annex III de l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, per la qual s'estableixen les normes procedimentals aplicables als concursos de trasllats d'àmbit estatal a convocar-se durant aquest curs escolar, i en l'annex I d'aquesta resolució, excepte el full de serveis, que serà aportat per l'Administració. Això ho manifestaran expressament a través de la pàgina web https://ovidoc.edu.gva.es.

10.7. A més de la documentació acreditativa dels mèrits, el personal participant haurà d'aportar els documents relacionats amb altres aspectes diferents del barem de mèrits:

a) Documents per a poder optar a llocs de l'especialitat FPA Comunicació Valencià/Anglés.

b) Documents que certifiquen el requisit lingüístic exigit en determinades vacants o exigit en altres comunitats.

Per cadascun dels tipus de documents indicats i aportats, les persones participants hauran de marcar la casella corresponent en la sol·licitud telemàtica de participació.

10.8. Tots els documents aportats han de ser remesos d'acord amb el que estableix l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, modificada per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre.

10.9. Qualsevol dada omesa o consignada erròniament per la persona interessada no podrà ser invocada per aquesta per a futures reclamacions, ni es podran considerar lesionats els seus interessos i drets per aquest motiu.

10.10. Per a l'aportació de mèrits per al punt 4.1 de l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, per la qual s'estableixen les normes procedimentals aplicables als concursos de trasllats d'àmbit estatal a convocar-se durant aquest curs escolar, referit al barem de Publicacions, no serà necessària la presentació dels exemplars originals corresponents indicats en aquesta ordre, però sí la resta de documents exigits.



10.11. Els mèrits al·legats i no justificats documentalment o els que manquen de les dades assenyalades anteriorment no seran tinguts en compte.

10.12. L'Administració podrà requerir les persones interessades en qualsevol moment perquè justifiquen els mèrits sobre els quals es plantegen dubtes o reclamacions.

10.13. A fi de simplificar els tràmits administratius que es veuen obligades a realitzar les persones participants en els concursos de trasllats, la baremació que els corresponga serà registrada informàticament amb la finalitat de no presentar-la en futures convocatòries.

10.14. La participació en el concurs de trasllats convocat a l'empara de la present convocatòria suposa que la persona participant declara que reuneix els requisits exigits per a participar-hi i que els documents aportats són veraços. En el cas de falsedat en les dades i/o en la documentació aportada, podrà ser exclosa de la participació en aquest procediment, amb independència de les responsabilitats que pertoquen.



Onzena. Termini de presentació de sol·licituds i documentació



11.1. El termini de presentació de sol·licituds i documents serà del cinc al vint-i-sis de novembre de 2020, tots dos inclusivament, i durant aquest termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.

Una vegada conclòs el termini de presentació de sol·licituds, no serà tinguda en compte cap sol·licitud ni cap modificació d'aquesta, ni documentació referida als mèrits aportats, ni tampoc renúncies a la participació, llevat del que estableix la base dessetena.

Durant el mes de gener de 2021 s'obrirà un termini de set dies naturals perquè les persones participants sol·liciten, per via telemàtica, les seues peticions.

11.2. Tots els requisits de participació, així com els mèrits assenyalats en l'annex III de l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, i en l'annex I d'aquesta resolució que al·leguen les persones participants, han d'estar complits o reconeguts en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, amb les excepcions del requisit de permanència d'almenys dos anys des de la presa de possessió de la destinació definitiva, que, per a la participació voluntària, haurà de tindre's a la finalització d'aquest curs escolar.

11.3. Només es prendran en consideració els mèrits que, en la forma indicada en el barem de mèrits, es justifiquen i al·leguen durant el termini de presentació de sol·licituds.

11.4. L'Administració educativa incorporarà d'ofici els mèrits que consten en el registre de personal docent, és a dir, el full de serveis, i haver format part dels tribunals dels procediments selectius convocats en l'àmbit de gestió de la Comunitat Valenciana.



Dotzena. Avaluació de mèrits

12.1. Per a l'avaluació dels mèrits al·legats i degudament justificats per les persones participants, pel que fa als apartats 3 i 5 i subapartats 6.1, 6.2 i 6.3 del barem de mèrits, es designaran una o diverses comissions de valoració, segons el nombre de participants en cadascuna de les direccions territorials.

Aquestes comissions de valoració, que seran nomenades per la persona que ocupe la direcció territorial corresponent, estaran integrades per les persones que ocupen els càrrecs següents: presidència, que formarà part del cos d'inspecció o del cos d'inspecció al servei de l'Administració educativa; i per entre quatre o sis vocalies, ocupades per funcionaris o funcionàries de carrera en actiu, dels cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny. La secretaria serà ocupada pel vocal o la vocal de menor edat.

La composició d'aquestes comissions es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, i els seus membres estaran subjectes a les causes d'abstenció i recusació establides en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

12.2. L'assignació de la puntuació que correspon a les persones participants pels restants apartats del barem de mèrits serà realitzada per les unitats de personal de la direcció territorial corresponent, que actuaran per delegació de les comissions de valoració, d'acord amb el que disposa l'article 9.3 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, pel qual es regula el concurs de trasllats d'àmbit estatal entre funcionaris i funcionàries dels cossos docents previstos en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, i altres procediments de provisió de places per a cobrir per aquests.

12.3. Els funcionaris i funcionàries dels cossos de catedràtics d'Ensenyament Secundari, d'escoles oficials d'idiomes i d'Arts Plàstiques i Disseny, d'acord amb el que estableix l'article 10.3 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, participaran, conjuntament amb els funcionaris i funcionàries dels cossos de professors dels nivells corresponents, en les mateixes vacants, sense perjudici dels mèrits específics que els siguen aplicables per pertànyer als esmentats cossos de catedràtics.



Per al còmput del termini mínim de permanència de dos anys des de la presa de possessió de l'última destinació exercida amb caràcter definitiu, als funcionaris i funcionàries de carrera dels cossos de catedràtics d'Ensenyament Secundari, d'escoles oficials d'idiomes i d'Arts Plàstiques i Disseny, se'ls tindrà en compte el temps que hagen romàs anteriorment en la mateixa plaça o lloc com a funcionari o funcionària de carrera del respectiu cos de professors i professores.



Tretzena. Relació provisional i definitiva de persones admeses, amb les puntuacions, i de persones excloses

13.1. Una vegada baremades les instàncies presentades, es publicaran les relacions següents:

a) Relació provisional de les persones participants que exerceixen dret preferent, amb expressió de la puntuació que els correspon segons els apartats del barem.

b) Relació provisional de les persones participants en el concurs, amb expressió de la puntuació que els correspon per cadascun dels apartats i subapartats del barem de mèrits.

c) Relació provisional de les persones participants excloses.

Aquestes relacions podran ser consultades en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

13.2. Es donarà un termini de dos dies hàbils per a presentar reclamacions contra aquestes relacions provisionals. En el cas que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una reclamació telemàtica, només es tindrà en compte l'última presentada. Una vegada acabat aquest termini, es publicaran les relacions definitives amb les rectificacions que pertoquen, les quals podran ser consultades en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es). Contra aquesta exposició no es pot fer cap reclamació. Sense perjudici d'això, una vegada que es faça pública la resolució provisional de destinacions, podrà interposar-se una reclamació contra la puntuació i/o la destinació obtinguda.

13.3. Les direccions territorials elaboraran una relació del personal docent obligat a participar en el procediment, però que no haja presentat cap sol·licitud, i n'especificaran la situació, la causa i qualsevol altra qüestió pertinent.



Catorzena. Sol·licitud telemàtica de places

14.1. Amb caràcter general, cada petició es compon del codi de centre o de localitat i del codi d'especialitat.

14.2. El nombre de peticions que cada participant podrà sol·licitar no podrà excedir les 300.

14.3. Per a l'obtenció d'un lloc, les persones participants consignaran els codis de centres o localitats i els tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència i que figuren en els annexos que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Les peticions podran fer-se a un centre concret o a una localitat, i ambdues modalitats són compatibles. En aquest últim cas, s'adjudicarà el primer centre de la localitat amb vacant o resulta en el mateix ordre en què apareixen en els annexos que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Si es demana més d'un lloc-especialitat d'un mateix centre o localitat, cal repetir el centre o la localitat tantes vegades com llocs sol·licitats. No obstant això, a fi de simplificar i facilitar a les persones participants la realització de les seues peticions, les que desitgen sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat podran, en compte de realitzar la petició consignant els codis de tots i cadascun dels centres per ordre de preferència, anotar únicament els codis corresponents a la localitat i al lloc-especialitat. En aquest cas, es considerarà que sol·liciten tots els centres de la localitat de què es tracte en el mateix ordre de preferència amb el qual apareixen publicats en l'annex corresponent, que es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Si es vol sol·licitar prioritàriament algun o alguns centres d'una localitat, aquests podran consignar-se com a peticions individualitzades per ordre de preferència, i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat i lloc-especialitat, i es consideraran incorporats a les seues peticions la resta de centres en el mateix ordre en què apareixen publicats en l'annex corresponent que es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



Les vacants o les resultes dels centres penitenciaris, dels centres de reeducació, dels centres catalogats com a centres d'atenció educativa singular (CAES) en el curs 2018/2019, dels centres d'educació especial, dels centres de formació de persones adultes, i les que tinguen caràcter itinerant, així com les places d'àmbit i de cultura clàssica, no es consideraran sol·licitades en la petició de localitat i hauran de ser sol·licitades expressament si s'hi vol optar.

14.4. En el cas d'accedir al programa informàtic i no realitzar peticions telemàtiques, si es tracta de personal participant voluntari, perdrà el dret de continuar en el procediment i figurarà com a no adjudicat per falta de peticions; en el supòsit de no accedir al programa informàtic, perdrà el dret a continuar en el procediment i figurarà com a exclòs.



14.5. En el cas que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una sol·licitud de places, només es tindrà en compte l'última presentada. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de llocs, no es podrà alterar la petició per cap concepte, ni quan es tracte de l'ordre de prelació dels llocs sol·licitats.

14.6. Amb la finalitat que les persones participants en aquestes convocatòries puguen realitzar les peticions, es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport els annexos corresponents a localitats, centres i especialitats.

14.7. La persona interessada no podrà invocar qualsevol dada omesa o consignada erròniament per ella a l'efecte de futures reclamacions, ni considerar lesionats per aquest motiu els seus interessos i drets.



Quinzena. Prioritats

15.1. En la resolució d'aquesta convocatòria hi haurà una prelació en l'adjudicació de vacants i, si és el cas, de resultes, de la manera següent:

1r. Adjudicació relativa al dret preferent a centre.

2n. Adjudicació relativa al dret preferent a localitat o zona.

3r. Adjudicació resultant del concurs.

15.2. L'ordre anterior implica una prioritat en l'adjudicació de vacants i resultes a favor de les persones participants en cadascuna d'aquestes. Així, no podrà adjudicar-se una plaça a qui participe en una de les prelacions si hi ha una persona sol·licitant en l'anterior amb millor dret. No obstant això, pel que fa a l'adjudicació d'un lloc concret de qui faça efectiu el seu dret preferent a una localitat o zona determinada, es tindrà en compte el que disposa el punt 3 de la base huitena.

15.3. Serà compatible la concurrència simultània si es té dret a més d'una prelació. Les peticions s'atendran amb la prelació indicada en el punt anterior i, una vegada que s'haja obtingut una destinació, no es tindran en compte les peticions restants.

15.4. L'ordre de prioritat en el concurs per a l'adjudicació dels llocs de treball el donarà la puntuació obtinguda segons el barem que figura com a annex III de l'Ordre EFP/942/2020, de 5 d'octubre, i l'annex I d'aquesta resolució.

15.5. Sense perjudici del que es disposa respecte als drets preferents arreplegats en la base huitena d'aquesta convocatòria, en el cas que es produïsquen empats en el total de les puntuacions, aquests es resoldran atenent successivament la major puntuació en cadascun dels apartats del barem d'acord amb l'ordre en què hi apareixen. Si persisteix l'empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en els diferents subapartats, també per l'ordre en què apareixen en el barem.



En tots dos casos, la puntuació que es prenga en consideració en cada apartat no podrà excedir la puntuació màxima establida per a cadascun d'aquests en el barem, ni, en el supòsit dels subapartats, la que corresponga com a màxim a l'apartat en què es troben inclosos. Quan, en aplicar aquests criteris, algun o alguns dels subapartats arribe a la màxima puntuació atorgada a l'apartat al qual pertany, no es prendran en consideració les puntuacions de la resta de subapartats. Si cal, s'utilitzarà successivament com a criteri de desempat l'any en què es va convocar el procediment selectiu a través del qual es va ingressar en el respectiu cos i la puntuació per la qual va ser seleccionat.

15.6. És requisit imprescindible per a obtindre un lloc determinat:



a) posseir l'especialitat per a l'acompliment d'aquest, i

b) en el cas dels cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari i de professors tècnics de Formació Professional, el requisit lingüístic del lloc, d'acord amb el que preveu la disposició transitòria única de l'Ordre 90/2013, de 6 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics i en els serveis o unitats de suport escolar i educatiu dependents de la Generalitat.

c) en el cas dels cossos de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, i de catedràtics, professors i mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny, el requisit lingüístic del lloc, d'acord amb el que preveu la disposició transitòria primera de l'Ordre 35/2018, de 22 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics que imparteixen els ensenyaments de règim especial i altres ensenyances.



Pel que fa al personal funcionari que no tinga el requisit lingüístic, el seu dret a la mobilitat quedarà circumscrit a llocs de centres docents públics de localitats de predomini lingüístic castellà.



Setzena. Adjudicació provisional i definitiva de destinacions

16.1. Una vegada vistes les reclamacions presentades contra la relació provisional de participants i aprovada la relació provisional de vacants, així com les puntuacions definitives corresponents al barem de mèrits, es publicarà l'adjudicació provisional de destinacions. En aquesta resolució s'indicaran els llocs en què es troben exposades al públic les adjudicacions esmentades, que, a més, es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es).

16.2. Les persones participants podran presentar reclamacions contra la resolució provisional de destinacions en el termini de deu dies hàbils a partir de la publicació d'aquesta, davant de la Direcció General de Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. En el cas que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una reclamació telemàtica, només es tindrà en compte l'última presentada.

16.3. Una vegada considerades les reclamacions a què es refereix l'apartat anterior, es dictarà la resolució per la qual s'aproven les adjudicacions definitives de destinacions d'aquest concurs de trasllats. Es declararan desestimades les al·legacions que no figuren en la resolució. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es).

16.4. Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva seran irrenunciables. Solament es podrà obtindre una única destinació en cada cos, encara que es concórrega a diferents tipus de places, sense perjudici del que estableix la base dihuitena d'aquesta resolució.



Dessetena. Desistiments i renúncies

17.1. D'acord amb la base onzena, apartat 11.1, només podrà desistir-se de la participació en el procediment dins del termini de presentació de sol·licituds.

No obstant això, una vegada publicada la puntuació definitiva del barem, si la persona que hi participa voluntàriament no accedeix al programa informàtic per a realitzar peticions en el termini establit per a això, perdrà el dret a continuar el procediment, i hi figurarà com a exclosa.

17.2. Les persones participants que concursen amb caràcter voluntari podran desistir de participar en el concurs, entenent que aquest afecta totes les peticions consignades en la seua instància de participació, en el termini de dos dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació del llistat provisional de destinacions.

17.3. No s'admetran renúncies a l'adjudicació definitiva de destinacions, excepte en el supòsit previst per la base setzena, apartat 16.4, d'aquesta norma.



Dihuitena. Irrenunciabilitat de destinacions i presa de possessió

18.1. Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva seran irrenunciables. No obstant això, quan es participe simultàniament per diferents cossos docents i s'obtinga destinació en més d'un, o bé s'obtinga una segona destinació en un cos diferent d'aquell en el qual tinga destinació definitiva, s'haurà d'optar per un d'aquests en el termini de deu dies naturals següents a la publicació de la resolució definitiva, a través de la pàgina web https://ovidoc.edu.gva.es. Si no es realitza aquesta opció en el termini indicat, s'haurà de prendre possessió de la plaça obtinguda corresponent al cos des del qual s'ha participat en situació de servei actiu.

18.2. La presa de possessió en les noves destinacions que s'obtinguen d'acord amb el que es disposa en aquesta resolució tindrà lloc l'1 de setembre de 2021, i cessarà en el de procedència el 31 d'agost de 2021. No obstant això, els professors i professores que hagen obtingut destinació en aquest concurs hauran de romandre en el seu centre d'origen quan així ho establisca la direcció territorial d'educació de la conselleria o administració educativa de la qual depenguen, fins que concloguen les activitats imprescindibles previstes per a la finalització del curs escolar.



Denovena. Reingrés del personal excedent al servei actiu

Els funcionaris i les funcionàries excedents que reingressen al servei actiu com a conseqüència d'aquest procediment presentaran telemàticament a la direcció territorial de la qual depenga la destinació obtinguda, abans de la presa de possessió de la plaça, una còpia de la resolució per la qual se'ls va declarar en excedència, un certificat de delictes de naturalesa sexual, així com una declaració jurada o promesa de no trobar-se separats o separades mitjançant un expedient disciplinari de cap cos o escala de l'Administració de l'Estat, de les comunitats autònomes o de la local, ni d'estar inhabilitats o inhabilitades per a l'exercici de les funcions públiques.



Vintena. Altres normes

20.1. Les persones participants en aquest procediment que sol·liciten i obtinguen l'excedència en el transcurs de la seua resolució, o cessen en el servei actiu per qualsevol altra causa, es consideraran excedents o cessants en la plaça que els corresponga en la resolució definitiva.

20.2. Podrà ser anul·lada la destinació obtinguda per qualsevol persona participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria o no coincidisca amb les característiques declarades en la sol·licitud i la documentació corresponents.

20.3. Les persones participants que obtinguen plaça en aquesta convocatòria, i que durant la tramitació hagen permutat les destinacions, tindran l'obligació de prendre possessió del lloc per al qual han sigut nomenades, i s'anul·larà la permuta que se'ls havia concedit.

20.4. Els professors i professores titulars de les especialitats de Llengua i Literatura Catalana (balear), Llengua i Literatura Catalana i Llengua i Literatura Valenciana podran concursar a les places vacants corresponents al cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari existents a la Comunitat Valenciana en les mateixes condicions establides en la base tercera d'aquesta convocatòria.

20.5. Els funcionaris i funcionàries procedents d'altres administracions educatives que, mitjançant els concursos de trasllats d'àmbit estatal, obtinguen una destinació definitiva en una altra administració percebran les seues retribucions d'acord amb les normes retributives corresponents a aquesta última.

20.6. El personal procedent d'altres Administracions educatives i que accedisquen mitjançant aquest concurs a un lloc de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana hauran de presentar telemàticament el certificat de delictes de naturalesa sexual en el moment que li ho requerisca l'Administració per tal de poder realitzar la presa de possessió.



Vint-i-unena. Procediment especial de mobilitat per raó de violència de gènere

Al marge d'aquest procediment de trasllats, en qualsevol moment i en compliment del que estableix l'article 4.1 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, les persones funcionàries víctimes de violència de gènere que, per a fer efectiva la seua protecció o el dret a l'assistència social integral, es vegen obligades a abandonar la plaça o el lloc on prestaven els seus serveis, tindran dret al trasllat a una altra plaça o lloc propi del seu cos, d'anàlogues característiques, sense necessitat que siga una vacant de necessària cobertura. La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport estarà obligada a comunicar-los les vacants ubicades a la mateixa localitat o a les localitats que les interessades sol·liciten expressament.

Aquest trasllat el podran sol·licitar per escrit a la Direcció General de Personal Docent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en el qual hauran d'indicar la localitat o localitats on desitgen ser destinades. A aquest escrit hauran d'adjuntar una còpia de la documentació que acredite la condició de víctima de violència de gènere, d'acord amb la legislació vigent. En aquesta actuació es protegirà la intimitat de la víctima, en especial les seues dades personals, les dels seus descendents i les de qualsevol persona que estiga sota la seua guarda o custòdia.



Vint-i-dosena. Efectes

22.1. Aquesta resolució entrarà en vigor l'endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

22.2. D'acord amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, s'hi podrà recórrer potestativament en reposició o bé s'hi podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició haurà d'interposar-se davant de la directora general de Personal Docent d'aquesta conselleria, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de publicar-se.

b) El recurs contenciós administratiu haurà de plantejar-se davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de publicar-se.



València, 28 d'octubre de 2020.– La directora general de Personal Docent: María Ángeles Herranz Ábalos.

Mapa web