Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2020, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoquen, per a l'elecció de destinació, les persones que han superat les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general, A2-01, sector administració general, convocatòria 24/15, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional, i convocatòria 25/15, torn de promoció interna, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/7231]

(DOGV núm. 8906 de 16.09.2020) Ref. Base de dades 007112/2020




Mitjançant la Resolució de 29 de juny de 2020, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, es publica la relació de persones que han superat les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general, A2 -01, sector administració general, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional, convocatòria 24/15, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8849, 03.07.2020).



Mitjançant la Resolució de 26 de juny de 2020, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, es publica la relació de persones que han superat les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general, A2 -01, sector administració general, torn de promoció interna, convocatòria 25/15, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8849, 03.07.2020).

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, disposa que l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'efectuarà d'acord amb les peticions de les persones interessades, entre els llocs que han quedat vacants després del concurs previ del personal funcionari de carrera i segons l'ordre de puntuació obtingut en el procés selectiu, sempre que reunisquen els requisits determinats per a cada lloc en les relacions de llocs de treball. Aquestes destinacions tindran caràcter definitiu.



D'acord amb l'article 119.5 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i amb l'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, l'elecció dels llocs de treball l'efectuaran en primer lloc les persones que han superat les proves selectives pel torn de promoció interna 25/15, i a continuació, les persones que han superat les proves selectives pel torn lliure, convocatòria 24/15, per ordre de major a menor puntuació obtinguda en la superació de les proves selectives.

A l'efecte del que es preveu en l'article 58,1.d de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i fent ús de les competències que m'atribueix l'article 76 del Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, resolc:





Primer

Convocar les persones que han superat les proves selectives corresponents a les convocatòries 25/15 i 24/15, i que s'assenyalen en l'annex d'aquesta resolució, per a l'elecció de destinació, a l'efecte del nomenament com a funcionàries de carrera del cos superior de gestió d'administració general, A2-01, de l'Administració de la Generalitat.





Segon

Cada persona interessada haurà de sol·licitar, per ordre de preferència, un nombre de llocs igual al número d'ordre en el qual figura en l'annex d'aquesta resolució. En aquest annex consten totes les persones aprovades, per ordre de major a menor puntuació, en primer lloc promoció interna i, a continuació, torn lliure.

La sol·licitud es presentarà en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, Ocupació pública, apartat Descripció –cal indicar el número de convocatòria i l'any 24/15 o 25/15).

La llista de llocs per a sol·licitar està disponible en la web de la Generalitat www.gva.es, Guia PROP, Ocupació pública, indicant el número de convocatòria i l'any (24/15 i 25/15).



Tercer

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de tres dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Després d'haver transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista de llocs sol·licitats per cada persona i l'adjudicació provisional dels llocs, amb l'obertura un termini de 48 hores perquè les persones interessades puguen presentar-hi al·legacions, al Servei de Provisió de Llocs, a través de l'adreça provisio_llocs@gva.es



Quart

L'elecció de destinació no atorga cap dret a l'ingrés en la funció pública, que queda condicionat al fet que es dicten les corresponents resolucions de nomenament com a personal funcionari de carrera i d'adjudicació de la destinació triada, en les quals s'indicarà la data de les preses de possessió i cessaments que se'n deriven.



Cinqué

El lloc de treball triat, que serà adjudicat amb destinació definitiva, implicarà la integració de les persones aspirants seleccionades en el cos superior de gestió d'administració general A2-01, de l'Administració de la Generalitat, sector administració general, de conformitat amb les relacions de llocs de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades per la Resolució de 13 de març de 2020, de la consellera de Justícia, Interior, i Administració Pública (DOGV 8777, 31.03.2020).



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada hi podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la recepció de la notificació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi podrà interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes des de l'endemà de la notificació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que la persona interessada puga fer ús, si és el cas, de qualsevol altre que estime procedent.



València, 3 de setembre de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web