Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 17 de gener de 2020, de la Gerència, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d'una borsa de treball de tècnic mitjà o tècnica mitjana de la Càtedra INCREA d'aquest organisme. [2020/500]

(DOGV núm. 8725 de 24.01.2020) Ref. Base de dades 000735/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, B/A2



La Gerència, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 de juny de 2018 (DOGV de 14 de juny), convoca proves selectives per a la constitució d'una borsa de treball de tècnic mitjà o tècnica mitjana de la Càtedra INCREA d'acord amb les bases següents:



Primera. Denominació del lloc de treball

Tècnic mitjà o tècnica mitjana adscrit a la Càtedra INCREA de la Universitat Jaume I.



Segona. Objecte i període

L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball de tècnic mitjà o tècnica mitjana en emprenedoria estudiantil, adscrit a la Càtedra INCREA.



Tercera. Requisits

Per a l'admissió a aquestes proves selectives les persones interessades han de complir els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea, segons el que disposa la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de 19 de maig. També hi podran participar el cònjuge, descendents i descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, menors de vint-i-un anys o majors d'aqueixa edat que visquen a càrrec d'aquests. Aquest últim benefici serà igualment d'aplicació a familiars de nacionals d'altres Estats quan així estiga previst en els tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya.

b) Tenir complits els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent, o tenir complides les condicions per a obtenir-lo en la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que han obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan la mateixa es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen.

d) Acreditar coneixements de valencià de nivell C1 (suficiència) amb algun dels documents relacionats en la taula d'equivalències de certificats, diplomes, títols i cursos de coneixements de valencià de la Universitat Jaume I, aprovada en la sessió número 48, de 26 de juny de 2014, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I que es troba en: https://bit.ly/2pSeJUu.

e) Acreditar coneixements d'anglès de nivell B2, amb algun dels documents relacionats en la taula d'equivalències de certificats, diplomes, títols i cursos de coneixements d'anglès de la Universitat Jaume I, aprovada en la sessió número 48, de 26 de juny de 2014, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I que es troba en: https://bit.ly/2O8AjO1.

f) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



g) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques. Les persones sol·licitants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

Aquest requisits han de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball o del nomenament.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'advertira inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada per les persones aspirants, es considerarà defecte irreparable i es resoldrà l'exclusió en el procediment.



Quarta. Forma i termini de presentació de les sol·licituds

La sol·licitud per a participar en aquest procediment es pot presentar en el Registre electrònic de la Universitat Jaume I de Castelló, en el termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i s'haurà d'abonar la quantitat de 7,5 euros, en concepte de taxes.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de firma electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. Les sol·licituds es formalitzaran a través del Registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

a) Dades personals.

b) EXPOSE: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

c) SOL·LICITE: l'admissió en el procés selectiu per la constitució d'una borsa de treball de tècnic mitjà o tècnica mitjana adscrit a la Càtedra INCREA, convocat per Resolució de 17 de gener de 2020, amb el codi 18514.

d) Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar un únic fitxer en format PDF, amb còpia del document nacional d'identitat, el títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent, el document que acredite els coneixements de valencià de nivell C1, el document que acredite els coneixements d'anglés de nivell B2 i la justificació de bonificació o exempció del pagament de taxes, si escau.



El pagament de la quantitat de 7,5 euros es realitzarà per TPV.

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=7,5&p_referencia=18514

Estan exemptes de pagament de la taxa les persones aspirants que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33%, els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial, les que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició, i les que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar de l'ajuntament de residència.

Les persones interessades han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la condició de discapacitat o la condició de membre de família nombrosa mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.

Els membres de famílies nombroses de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50% de les taxes. El pagament de la quantitat de 3,75 euros es realitzarà per TPV.

https://e-ujier.uji.es/pls/www/pagaments.ini?p_id=14&p_importe=3,75&p_referencia=18514

Excepcionalment, només quan no siga possible presentar la sol·licitud de forma telemàtica, podrà presentar-se la sol·licitud segons el model de l'annex III. La presentació de sol·licituds en la modalitat presencial es pot efectuar en el Registre General de la Universitat Jaume I, o per qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la sol·licitud es presenta de forma presencial el pagament de la taxa s'efectuarà amb ingrés en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entitat 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. de compte 2816129170). En el justificant, que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud, ha de constar a més del nom i els cognoms, el número del document nacional d'identitat.

La falta d'abonament de les taxes establertes durant el termini de presentació de sol·licituds es considera incompliment no esmenable i causa la no admissió en la participació de les proves selectives. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.

Les persones sol·licitants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.



Cinquena. Sistema de selecció

El procediment de selecció constarà de dos parts:

La primera part consistirà en la resolució d'un exercici teòric-pràctic sobre el temari que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria. La durada màxima d'aquest exercici serà de seixanta minuts. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 26 punts, i la puntuació mínima per a superar-lo serà de 13 punts.

La segona part consistirà en la valoració del mèrits dels aspirants que superen la prova anterior. La valoració es realitzarà segons la previsió de l'article 6 “Barem per a la resta dels llocs de treball” de la Normativa d'aplicació als concursos de mèrits del PAS. La puntuació prevista en els diferents apartats d'aquest article es modificaran proporcionalment per tal de que la puntuació màxima dels mèrits no supere els 14 punts.

La puntuació final serà la suma de les dos parts.

La borsa de treball es formarà ordenant, en funció del nombre total de punts, les persones que hagen obtingut la puntuació mínima requerida en la primera part.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la següent manera:

S'atendrà, en primer lloc, la major puntuació obtinguda en la primera part, i si persistira l'empat, aquest es dirimirà per la major puntuació obtinguda en els diferents apartats del barem de la segona part, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats.

En cas de persistir l'empat es resoldrà, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional, i si l'empat es produeix entre aquestes persones, es triarà qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

En cas de persistir l'empat, si aquest fora entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor de la dona en el cas que aquest sexe estiga infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part d'aquesta categoria de la Universitat Jaume I en la data de publicació de la present convocatòria.

Finalment, si encara persistira l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, iniciant-se el citat ordre per la lletra «F» d'acord amb la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es determina la lletra per a fixar l'ordre d'intervenció de les persones aspirants i, si escau, dirimir els empats en tots els processos selectius que es convoquen durant l'any 2019 en el conjunt de les administracions públiques valencianes (DOGV del 28).



Sisena. Òrgan tècnic de selecció

L'estructura de l'òrgan tècnic de selecció és la que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Els membres hauran d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La presidència podrà sol·licitar als membres de l'òrgan de selecció una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

L'òrgan tècnic de selecció resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en allò que es puga produir dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de l'òrgan de selecció s'ajustarà en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Setena. Llista de persones admeses i realització de les proves

Finalitzat el termini per a presentar les sol·licituds, el gerent dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de l'òrgan tècnic de selecció encarregat de jutjar-lo.

La data de realització de les proves selectives s'anunciarà, amb una antelació mínima de 48 hores, al Tauler d'Anuncis Oficials de la Universitat Jaume I (TAO), “Convocatòries PAS” https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/, i al web del Servei de Recursos Humans: https://www.uji.es/serveis/rrhh/.



Vuitena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, es pot interposar un dels següents recursos:

a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'aquesta publicació.

La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició establisca el contrari, no suspèn l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015.



Si transcorre un mes des de l'endemà de la interposició del recurs de reposició sense que aquest haja sigut resolt i notificat, es pot entendre que ha sigut desestimat i es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà al de la desestimació presumpta.

b) Recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de publicació.

En cas d'optar pel recurs potestatiu de reposició no es pot interposar el recurs contenciós administratiu fins que siga resolt expressament o se n'haja produït la desestimació per silenci administratiu.



Tot açò sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 17 de gener de 2020.– El gerent, p. d. (Resolució de 05.07.2018), el vicegerent de Personal i Organització: José Luis Gordo García-Madrid.





ANNEX I

Temari



1. El Pla Estratègic d'Emprenedoria de la Comunitat Valenciana 2019-2023.

2. Línies estratègiques de foment de l'emprenedoria estudiantil en l'UJI.

3. Mapa de l'emprenedoria de la Comunitat Valenciana. Agents i accions.

4. Emprenedoria i aprenentatge universitari. Metodologies per a estimular la innovació i la creativitat.

5. Competències transversals en emprenedoria, creativitat i innovació i aprenentatge universitari.

6. Tipus d'emprenedoria universitària: emprenedoria sostenible, emprenedoria sostenible, emprenedoria en femení i emprenedoria social. Principals diferències i impacte en la societat.







ANNEX II

Òrgan tècnic de selecció



Titulars:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans.



Suplents: la mateixa estructura





ANNEX III

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:

DNI: Data de naixement:

Telèfon: Adreça electrònica:

Adreça i codi postal:

Localitat/comarca i província:



DECLARE que són certes les dades consignades en aquesta i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.



SOL·LICITE l'admissió en el procés per la constitució d'una borsa de treball de tècnic mitjà o tècnica mitjana en emprenedoria estudiantil, adscrit a la Càtedra INCREA, convocat per Resolució de 17 de gener de 2020, amb el codi 18514.



(Firma)



Castelló de la Plana, … d … de 20…



SERVEI DE RECURSOS HUMANS



M'han informat que el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I durà a terme el tractament de les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.





Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I.

Finalitat del tractament: Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I.

Legitimació: Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Destinataris: Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament de dades personals objecte d'aquest consentiment.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l'oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica).



Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?=U017.

Mapa web