Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 d'abril de 2020, del director de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària (AVFGA), per la qual es convoquen les ajudes previstes en la submesura 19.2 del Programa de desenvolupament rural de la Comunitat Valenciana 2014-2020, Suport per a la realització d'operacions d'acord amb l'estratègia de desenvolupament local participatiu, dels grups d'acció local LEADER 2014-2020. Tercera ronda de presentació de projectes. [2020/2973]

(DOGV núm. 8797 de 24.04.2020) Ref. Base de dades 003257/2020








Vist el que es disposa en l'Ordre 13/2018, de 10 d'abril, de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural (DOGV 8278, 20.04.2018), per la qual s'estableixen les bases reguladores de les ajudes previstes en la submesura 19.2 del Programa de desenvolupament rural de la Comunitat Valenciana 2014-2020, Suport per a la realització d'operacions d'acord amb l'estratègia de desenvolupament local participatiu, dels grups d'acció local LEADER 2014-2020.

I en virtut de les facultats que em confereixen l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i l'article 13.1.h del Decret 123/2006, de 8 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova l'Estatut de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, resolc:





Primer. Convocatòria

Convocar les ajudes de suport per a la realització d'operacions d'acord amb l'estratègia de desenvolupament local participatiu, dels grups d'acció local LEADER 2014-2020, finançades per FEADER, en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, gestionades per la Direcció General de Desenvolupament Rural, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica de la Generalitat Valenciana, i les bases de la qual han sigut publicades mitjançant la citada Ordre 13/2018.



Segon. Objecte i àmbit

1. L'objecte de les subvencions previstes en aquesta convocatòria és la realització d'operacions d'acord amb les estratègies de desenvolupament local participatiu (d'ara endavant, EDLP) en el període 2014-2020, de conformitat amb les disposicions aplicables a l'ajuda al desenvolupament rural a través del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (d'ara endavant, FEADER) i del Programa de desenvolupament rural de la Comunitat Valenciana 2014-2020 (d'ara endavant, PDR-CV 2014-2020).

2. Les ajudes LEADER incloses en aquesta convocatòria s'emmarquen en l'operació 19.2.1, Implementació de les operacions d'acord amb l'estratègia de desenvolupament local participatiu, de la submesura 19.2, Suport per a la realització de les operacions d'acord amb l'estratègia de desenvolupament local participatiu de la mesura 19, Suport per al desenvolupament local de LEADER (DLP, desenvolupament local participatiu), del PDR-CV 2014-2020, que contempla actuacions dirigides a fomentar la creació d'ocupació, la diversificació econòmica, la innovació, la conservació i millora mediambiental, i el desenvolupament econòmic i social del medi rural valencià.

3. Les actuacions objecte de les ajudes d'aquesta convocatòria són les que s'estableixen en l'annex II de l'Ordre 13/2018, i la regulació d'aquestes i les seues condicions estan contemplades en l'articulat i en l'annex esmentat de l'ordre esmentada.

4. Els règims d'ajuda previstos en la submesura indicada en l'apartat 2 els aplicaran els grups d'acció local LEADER 2014-2020 als municipis de la Comunitat Valenciana, sobre la base de les EDLP seleccionades, segons el que s'estableix en les resolucions de 19 de juliol i de 2 novembre de 2017 de la directora general de Desenvolupament Rural i Política Agrària Comuna, i d'acord amb l'Ordre 5/2016, d'11 d'abril, de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual es convoca i regula la selecció dels grups d'acció local LEADER 2014-2020 i de les estratègies de desenvolupament local participatiu.

5. Cada grup operarà en el conjunt de municipis de la zona d'actuació de la seua estratègia de desenvolupament local participatiu.

Les zones i els municipis en els quals s'aplicarà l'enfocament LEADER, així com el grup seleccionat per a actuar en aquests, es contemplen en l'annex I de l'Ordre 13/2018.



Tercer. Finançament de les ajudes

1. Les ajudes incloses en aquesta convocatòria seran finançades pel FEADER, la Generalitat Valenciana i el Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació, segons consta en el PDR-CV 2014-2020, del qual formen part.

2. Les ajudes que es convoquen tindran caràcter pluriennal, d'acord amb l'article 40 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

La dotació pressupostària es farà amb càrrec a la secció 12, entitat 91, de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, capítol VII, línia SO833000, fins a un import màxim de 10.840.942,84 d'euros, amb la següent distribució d'anualitats:



2020 2021 2022

1.000.000,00 d'euros 7.872.754,22 euros 1.968.188,62 euros







3. La distribució dels fons per zona i grup d'acció local és la següent:

– Zona rural LEADER 1. Maestrat-Plana Alta LEADER 1420: 1.002.798,85 euros.

– Zona rural LEADER 2. Almaesports LEADER: 953.439,77 euros.

– Zona rural LEADER 3. Associació per al Suport al Desenvolupament Integral de les Comarques d'Interior (@dici): 884.704,22 euros.

– Zona Rural LEADER 4. Associació Palància-Millars 14/20: 1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 5. Grup d'Acció Local Castelló sud 14-20:1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 6. Associació desenvolupament rural Túria-Calderona: 1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 7. Associació per al Desenvolupament Rural Sostenible Rurable: 1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 8. Associació per al Desenvolupament Sostenible dels Municipis del Caroig, Serra Grossa i Riberes del Xúquer: 1.000.000,00 euros.

– Zona rural LEADER 9. Associació Som Rurals: 1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 10. Grup d'Acció Local Rural Muntanya d'Alacant: 1.000.000,00 d'euros.

– Zona rural LEADER 11. Associació per a la Sostenibilitat i Innovació Rural: 1.000.000,00 d'euros.

4. Les quanties en euros esmentades en l'apartat anterior queden supeditades a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent de cada exercici.

En el cas que una vegada valorades i adjudicades les ajudes no s'esgotara la quantia disponible en una anualitat, es podrà utilitzar aquest romanent per a incrementar les anualitats restants, tenint en compte el que es disposa en el punt 8 de l'article 40 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.



Quart. Persones beneficiàries i requisits

1. Podran ser persones beneficiàries de les ajudes, sense perjudici de les especificacions previstes en l'annex II de l'Ordre 13/2018, els promotors de les inversions que a continuació es detallen:

a) Les persones físiques o jurídiques de caràcter privat, les agrupacions sense personalitat jurídica i les persones de dret públic de base associativa privada.

b) Les entitats de dret públic de caràcter local o comarcal: ajuntaments, mancomunitats, i entitats locals menors, així com les societats o associacions de dret privat formades majoritàriament per persones de dret públic o que disposen de la majoria de drets de vot o de la capacitat efectiva de decisió.

c) Els grups d'acció local.

2. Les persones beneficiàries hauran de complir els requisits i les obligacions establits en els articles 5, apartat 2, i 6 de l'Ordre 13/2018.





Cinqué. Termini i lloc de presentació de les sol·licituds d'ajuda

1. El termini de presentació de sol·licituds per a les ajudes d'aquesta convocatòria serà de vint dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Aquest termini, no obstant això, queda suspés en virtut del que es disposa en la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.

No obstant això, les sol·licituds i documents que es remeten electrònicament durant el període de suspensió dels termes i terminis, establit en la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, es tramitaran efectivament en el moment en el qual es reprenga el còmput dels terminis d'acord amb el que es preveu en aquesta disposició, excepte que s'haja alçat la suspensió en el procediment de què es tracte. Es considerarà amb caràcter general com a data de registre d'entrada el primer dia hàbil després de l'aixecament de la suspensió.



2. Les sol·licituds i la documentació que les acompanya es presentaran preferentment en el registre general de la conselleria competent en matèria d'agricultura, que estarà obert al públic els dies laborals, de dilluns a divendres, de les 09.00 hores a les 14.30 hores, i té la seua seu al carrer de la Democràcia, 77, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre – Edifici A, 46018 de València, i es podrà presentar també en qualsevol dels registres previstos en la legislació reguladora del procediment administratiu comú.

3. Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com les persones sol·licitants que no estant obligades a això opten per aquesta via, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent:



Zona rural LEADER 1. Maestrat-Plana Alta LEADER 1420

http://www.gva.es/és/proc19338

Zona rural LEADER 2. Almaesports LEADER

https://www.gva.es/es/proc19396

Zona rural LEADER 3. Associació per al Suport al Desenvolupament Integral de les Comarques d'Interior (@DICI)

https://www.gva.es/es/proc19398

Zona rural LEADER 4. Associació Palància-Millars 14/20

https://www.gva.es/es/proc19399

Zona rural LEADER 5. Grup d'Acció Local Castelló sud 14-20

https://www.gva.es/es/proc19400

Zona rural LEADER 6. Associació Desenvolupament Rural Túria-Calderona

https://www.gva.es/es/proc19401

Zona rural LEADER 7. Associació per al Desenvolupament Rural Sostenible Rurable

https://www.gva.es/es/proc19402

Zona rural LEADER 8. Associació per al Desenvolupament Sostenible dels Municipis del Caroig, Serra Grossa i Riberes del Xúquer

https://www.gva.es/es/proc19403

Zona rural LEADER 9. Associació Som Rurals

https://www.gva.es/es/proc19404

Zona rural LEADER 10. Grup d'Acció Local Rural Muntanya d'Alacant

https://www.gva.es/es/proc19407

Zona rural LEADER 11. Associació per a la Sostenibilitat i Innovació Rural

https://www.gva.es/es/proc19408

Per a poder accedir a aquest sistema telemàtic, les persones sol·licitants hauran de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física). En el cas de presentar un certificat digital de persona física i que s'actue en representació d'una persona jurídica, s'haurà de presentar acreditació de la representació de l'entitat sol·licitant.

D'acord amb el que es disposa en l'article 68.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, si algun dels subjectes obligats a relacionar-se per mitjans electrònics presenta la seua sol·licitud presencialment, les administracions públiques requeriran la persona interessada perquè la presente de manera electrònica a través dels URL assenyalats. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual s'haja registrat de manera electrònica.

4. No seran admeses a tràmit les sol·licituds que es presenten fora del termini establit en la convocatòria, i es resoldrà la inadmissió d'aquestes, que haurà de ser notificada a les persones interessades en els termes previstos en els articles 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. Tant el model de sol·licitud d'ajuda com els models de documents a aportar, igual que la informació bàsica sobre aquestes ajudes, figurarà en l'adreça electrònica del subapartat 3 d'aquest apartat.



6. Una vegada presentada la sol·licitud de manera telemàtica qualsevol esmena o aportació documental posterior s'haurà de fer a través de l'adreça següent per a totes les zones rurals LEADER: https://www.gva.es/es/proc18536



Sisé. Documentació que cal presentar juntament amb la sol·licitud d'ajuda

La sol·licitud d'ajuda s'acompanyarà de la documentació contemplada en l'annex IV de l'Ordre 13/2018, mitjançant la presentació i emplenament de l'imprés «Sol·licitud d'ajudes LEADER (submesura 19.2) PDR-CV 2014-2020», segons la mena d'ajuda que se sol·licite en aquest imprés, així com els corresponents formularis. Juntament amb aquesta documentació, l'imprés de sol·licitud inclourà les declaracions responsables contemplades en l'apartat huité de l'article 12 de l'Ordre esmentada.



Seté. Criteris de selecció i priorització de les sol·licituds

1. Les sol·licituds d'ajuda presentades seran valorades segons els criteris de selecció i priorització establits en l'article 15 de l'Ordre 13/2018, per una comissió de valoració en els termes assenyalats en l'article 14 de l'ordre indicada. La puntuació màxima que es podrà aconseguir serà de 100 punts.

2. En cas d'empat en la puntuació, i per a la resolució d'aquesta situació, s'aplicaran els criteris de desempat establits en l'apartat 3 de l'article 15 de l'ordre esmentada.



Huité. Ordenació i instrucció

1. La tramitació del procediment correspon a la direcció general competent en polítiques de desenvolupament rural, a través del servei amb competències en l'execució de l'estratègia territorial rural de la Comunitat Valenciana.

2. El grup d'acció local (GAL, d'ara endavant) és el responsable d'elaborar el dictamen d'elegibilitat, que consistirà a comprovar l'adequació del projecte a l'estratègia de desenvolupament local participatiu, així com l'informe de viabilitat, que consistirà a determinar la viabilitat econòmica, tècnica o social del projecte, segons el que s'estableix en l'article 13 de l'Ordre 13/2018.

El GAL, d'acord amb els criteris de selecció i priorització indicats en l'annex III de l'Ordre 13/2018, atorgarà una puntuació amb un percentatge d'ajuda sobre la inversió en cada projecte a realitzar en el seu territori. Abans d'aprovar aquest percentatge, haurà de comprovar que una vegada aplicat sobre la inversió, no suposa l'atorgament d'una ajuda superior al màxim permés.

3. Rebudes les propostes de valoració emeses pel GAL, junt amb els pertinents informes, el servei amb competències en l'execució de l'estratègia territorial rural emetrà l'informe de subvencionalitat, que versarà sobre l'adaptació de cada projecte a l'operació 19.2.1 del PDR-CV 2014-2020 i a la normativa en matèria de subvencions, el percentatge d'ajuda aplicable i l'import d'aquesta, de conformitat als criteris de prioritat establits en el programa esmentat i en la corresponent estratègia de desenvolupament local participatiu. Emés l'informe esmentat, elevarà la proposta de resolució de les ajudes a la direcció general competent en polítiques de desenvolupament rural.



Nové. Sol·licitud de pagament de l'ajuda concedida i termini de justificació de les despeses

1. Les sol·licituds de pagament i la documentació que les acompanya es presentaran preferentment en el registre general de la conselleria competent en matèria d'agricultura, que estarà obert al públic els dies laborals, de dilluns a divendres, de les 09.00 hores a les 14.30 hores, i té la seua seu al carrer de la Democràcia, 77, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre – Edifici A, 46018 de València, i es podrà presentar també en qualsevol dels registres previstos en la legislació reguladora del procediment administratiu comú.

2. Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com les persones sol·licitants, que no estant obligades a això, opten per aquesta via, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: https://www.gva.es/es/proc18536

3. El termini màxim per a la presentació de la documentació justificativa de l'aplicació de l'ajuda serà fins al 30 de juliol de 2020 per als projectes que no incloguen obres, i el 30 d'octubre per als quals les incloguen. Per a les anualitats corresponents a 2021 i 2022, la justificació de la despesa tindran com a data final l'1 de juny per als projectes que no incloguen obres, i l'1 de setembre per als quals les incloguen, de les respectives anualitats.

Una vegada esgotat el termini de justificació sense que les entitats o persones beneficiàries presenten la documentació completa i correcta, seran requerides perquè la presenten en el termini improrrogable de deu dies hàbils.

4. L'incompliment dels terminis previstos per a la realització de la inversió i la presentació de la justificació de les despeses realitzades en cada anualitat suposaran la pèrdua de l'ajuda corresponent a l'anualitat en qüestió, o de la totalitat en cas d'una única anualitat.

5. Per al pagament de l'ajuda serà necessari que abans de la data establida en la resolució com a fi de la realització i justificació, les inversions es troben totalment acabades, la maquinària i equip instal·lats i en funcionament, i els pagaments totalment justificats mitjançant factures i justificants de pagament. L'incompliment d'aquesta condició, sense obtindre pròrroga, ocasionarà la pèrdua de l'anualitat o de l'ajuda total, en el seu cas.

6. No podrà realitzar-se el pagament mentre el beneficiari no es trobe al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social o, siga deutor per resolució que declare la procedència de reintegrament, i no serà necessari aportar noves certificacions per les persones interessades o efectuar noves comprovacions per l'Administració, segons els casos, si no hagueren transcorregut els sis mesos de la seua validesa o tal termini des que es van realitzar les oportunes comprovacions.

7. Es podrà sol·licitar la pròrroga del termini per a la justificació de l'ajuda en els termes establits en l'article 21 de l'Ordre 13/2018.





Deu. Resolució del procediment

1. Les sol·licituds de concessió de les ajudes les resoldrà la persona titular de la direcció general competent en polítiques de desenvolupament rural, segons l'Acord de 26 d'abril de 2012, pel qual es deleguen les funcions d'autorització del pagament de fons FEADER entre l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària (AVFGA), com a organisme pagador, i els diferents òrgans administratius de la Conselleria d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, així com de la Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient, i de la Conselleria de Governació.

2. El termini màxim de resolució i notificació s'estableix en sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. La falta de resolució en termini tindrà efectes desestimatoris en els termes previstos en l'article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, així com en l'article 55 de la Llei 9/2001, de 27 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera, i d'organització de la Generalitat Valenciana.

3. La resolució posarà fi a la via administrativa, i contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del director o la directora de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària (AVFGA), en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o notificació, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos.



Onze. Incompliment de les condicions de concessió de l'ajuda



Segons el que es disposa en l'article 28 de l'Ordre 13/2018, l'incompliment per les persones beneficiàries de qualsevol dels requisits, condicions o compromisos establits en la seua resolució de concessió de subvenció, en la resolució de convocatòria o en les bases reguladores d'aquesta ordre, podrà donar lloc a la pèrdua del dret a la subvenció i a la devolució, en el seu cas, de les quantitats indegudament percebudes, sense perjudici d'altres responsabilitats al fet que pertocara. Aquestes conseqüències seran ponderades en funció de la magnitud de l'incompliment d'acord amb el que es disposa en l'article 29 de l'Ordre 13/2018.



Dotze. Mitjà de notificació i publicació sobre informació de les persones beneficiàries

1. La resolució de concessió, que contindran les condicions particulars de l'ajuda, seran notificades a cadascun dels beneficiaris. No obstant això, la resolució de la convocatòria serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. De conformitat amb l'article 113 del Reglament (UE) núm. 1306/2013, les dades de les persones beneficiàries seran publicades seguint l'article 111 d'aquest reglament i podran ser tractades per organismes d'auditoria i investigació de la Unió Europea i dels estats nacionals, per a salvaguardar els interessos financers de la Unió.





Tretze. Requisits de notificació, comunicació o exempció



En relació amb les notificacions i comunicacions necessàries a la Comissió Europea, així com les causes d'exempció d'aquestes, s'estarà al que es disposa en la disposició addicional primera de l'Ordre 13/2018.



Catorze. Procediment de comunicació d'irregularitats i sospites de frau

Qualsevol persona que tinga coneixement de fets que pogueren ser constitutius de frau o irregularitat en relació amb projectes o operacions finançats totalment o parcialment a càrrec dels fons procedents de la Unió Europea en el marc d'aquesta convocatòria, podrà posar aquests fets en coneixement del Servei Nacional de Coordinació Antifrau de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per mitjans electrònics a través del canal habilitat a aquest efecte per aquest servei en l'adreça web https://www.igae.pap.hacienda.gob.es/sitios/igae/es-es/snca/paginas/comunicacionsnca.aspx i en els termes establits en la Comunicació 1/2017, de 6 d'abril, del servei esmentat, que es pot consultar en l'URL https://www.igae.pap.hacienda.gob.es/sitios/igae/es-es/snca/documents/comunicacionsnca06.04.2017canaldenuncias.pdf





Quinze. Informació bàsica sobre protecció de dades de caràcter personal i transparència

1. La sol·licitud d'inici d'aquest procediment comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc de què es disposa en el reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

2. La informació relativa al tractament de les dades de caràcter personal es troba disponible en el Registre d'Activitats de Tractament publicat en la pàgina web de la conselleria competent en matèria d'agricultura. En concret, la informació bàsica d'aquest tractament és la següent:

– Nom del tractament: ajudes en matèria agrícola, agroalimentària i desenvolupament rural de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària.

– Identitat del responsable del tractament: persona titular de la Direcció de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària.

– Finalitat del tractament: gestionar les ajudes en matèria agrària i agroalimentària incloses en la Política Agrícola Comuna, finançades pel Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER).

– Exercici de dret: pot exercitar el dret d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat de les seues dades de caràcter personal de manera presencial o telemàtica de conformitat amb el que preveu l'enllaç següent: http://www.gva.es/es/proc19970.

– Reclamacions: sense perjudici de qualsevol altre recurs administratiu o acció judicial, qualsevol persona interessada té dret a presentar una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera que el tractament de dades personals que el concerneixen infringeix la normativa en matèria de protecció de dades.

Se'n pot obtindre informació més detallada en l'enllaç següent: http://www.agroambient.gva.es/es/registre-de-tractaments

Quan les persones interessades hagen d'aportar a la conselleria documents que incloguen dades de caràcter personal de terceres persones (com esdevé en la fase de justificació de les resolucions per les quals es convoquen ajudes), hauran de declarar davant la conselleria que els han informat de la seua comunicació i tractament per part d'aquesta.

Pel que fa a matèria de transparència, les entitats beneficiàries han de complir el que s'estableix en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril de la Generalitat, de Transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, respecte a l'obligatorietat de donar l'adequada publicitat al caràcter públic del finançament de les actuacions objecte de subvenció, d'acord amb el que s'estableix en els punts 2 i 3 de l'article 3 de la Llei 2/2015, així com l'article 18 de la Llei 38/2003, de 26 de novembre, general de subvencions.

Aquesta resolució posa fi a la via administrativa i contra aquesta es pot interposar potestativament un recurs de reposició davant del director de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, o impugnar-se directament davant dels jutjats contenciosos de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i amb els articles 8.3, 25.1 i 46.1 de la Llei de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 7 d'abril de 2020.– El director de l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària: Francisco Rodríguez Mulero.

Mapa web