Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 de febrer de 2020, de la presidència del Consorci Hospital General Universitari de València, per la qual es constitueix la mesa permanent per als procediments de licitació que s'han de tramitar en el Departament de Salut València Hospital General i se'n nomena la presidència, la secretaria i les vocalies. [2020/1155]

(DOGV núm. 8740 de 14.02.2020) Ref. Base de dades 001562/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Consorci Hospital General Universitari de València
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes



L'article 326 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, i l'article 21 del Reial decret 817/2009, de 8 de maig, de desplegament parcial de la Llei de contractes del sector públic, estableixen la necessitat de constituir una mesa de contractació com a òrgan d'assistència tècnica especialitzada.

Aquesta mesa podrà tindre caràcter permanent, i cal donar publicitat a la seua composició, tal com estableix l'article 21.4 del Reial decret 817/2009, de 8 de maig.

De conformitat amb el que es disposa l'article 15 dels Estatuts refosos del Consorci HGUV, publicats com a annex I de la Resolució de 14 de juliol de 2017 (DOGV 8090, 24.07.2017), i en l'acord del Consell de Govern i del President del Consell pel qual es deleguen atribucions en matèria de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del Consorci HGUV de data 12 de desembre de 2003, apartat 5.1 (DOGV 4668, de 13 de gener de 2004), modificada per l'Acord de 19 de febrer de 2009, del Consell de Govern (DOGV 6052, 08.07.2009), i en el Conveni de col·laboració entre l'Agència Valenciana de Salut i el Consorci Hospital General Universitari de València que regula l'encàrrec de gestió dels centres sanitaris dependents directament de l'Agència Valenciana de la Salut del Departament núm. 9 al Consorci Hospital General Universitari de València, de 26 de desembre de 2006, publicat en el DOGV 5454, de 20 de febrer de 2007, resolc:





Primer

La mesa de contractació del Departament de Salut València Hospital General actuarà amb caràcter permanent en els supòsits previstos en l'article 326 de la Llei de contractes del sector públic i en les normes que la despleguen.



Segon

La mesa de contractació estarà composta, amb caràcter permanent, pels següents membres:

Presidència: Subdirecció Gerència del Departament de Salut València Hospital General.

Presidència suplent: Subdirecció Econòmica de Contractació i Logística del Departament de Salut València Hospital General.

Secretaria: direcció del Servei de Contractació i Logística del Consorci Hospital General Universitari de València.

Secretaria Suplent: personal fix del Servei de Contractació Administrativa i Logística del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Advocacia: representant del Servei Jurídic del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Intervenció: la persona que reglamentàriament es designe.



Vocalies

Vocal 1: direcció del Servei Econòmic del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Suplent: direcció de secció del Servei Econòmic del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Vocal 2: responsable de l'Àrea de Sistemes d'Informació del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Suplent: direcció del Servei d'Infraestructures, Obres i Manteniment del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.



Vocal 3: direcció del Servei de Personal del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.

Suplent: direcció del Servei de Nòmines del Consorci de l'Hospital General Universitari de València.



Tercer

La Presidència, la Secretaria i les vocalies de la mesa de contractació seran substituïdes, en cas d'absència, vacant o malaltia, i, en general, quan concórrega alguna causa justificada, pels suplents designats. Excepcionalment, per motius justificats i absència de personal qualificat amb plaça en propietat, podrà formar part de la mesa personal interí del grup A1/A2.



Quart

La mesa podrà sol·licitar l'assessorament de tècnics o experts independents amb coneixements acreditats en les matèries relacionades amb l'objecte del contracte. Aquesta assistència serà autoritzada per l'òrgan de contractació.



Cinqué

La mesa de contractació es reunirà en els casos en què la convoque la Presidència, en atenció als expedients de contractació que hagen de tramitar-se i que, d'acord amb l'apartat primer d'aquesta resolució, exigisquen la seua intervenció.



Sisé

Tindran veu i vot tots els membres de la mesa, excepte el titular de la Secretaria i les vocalies no permanents, que actuaran amb veu però sense vot.



Seté

Als efectes previstos en l'article 64 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, els membres de la mesa de contractació hauran de signar una declaració que no existeix conflicte d'interés en cadascuna de les licitacions en què intervinguen.



Huité

El funcionament d'aquest òrgan es regirà pel que es disposa en la Llei 9/2017, de 8 de novembre de contractes del sector públic; el Reial decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es desplega parcialment la Llei 30/2017, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, i, de manera supletòria, en el que no s'hi regula, pel règim dels òrgans col·legiats previstos en els articles 15 a 22 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



València, 3 de febrer de 2020.– La presidenta del Consell de Govern del CHGUV i consellera de Sanitat Universal i Salut Pública: Ana María Barceló Chico.

Mapa web