Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 26 de juliol de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca l'ampliació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A2, de l'escala tècnica mitjana d'informàtica, sector d'administració especial, d'aquesta universitat. [2019/7729]

(DOGV núm. 8622 de 28.08.2019) Ref. Base de dades 007812/2019


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, B/A2



Essent necessari procedir a l'ampliació d'una borsa de treball temporal amb caràcter urgent, per a poder realitzar nomenaments o contractes de caràcter temporal, aquest Rectorat, fent ús de les facultats que té conferides, obri un procés de selecció d'acord amb les següents bases:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte l'ampliació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A2, de l'escala tècnica mitjana d'informàtica, sector d'administració especial.

1.2. Es realitzarà un procés selectiu amb valoració d'una prova, les característiques de la qual seran les que figuren a l'annex I.

1.3. El temari que ha de regir aquesta prova figura a l'annex III.

1.4. Aquesta convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses en aquestes proves, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits:

2.1.1 Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun altre estat membre de la Unió Europea, o ésser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els termes com es troba definida al Tractat constitutiu de la Unió Europea, d'acord amb allò que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Igualment podran participar els familiars (cònjuges, ascendents o descendents) dels esmentats treballadors o treballadores que complisquen els requisits establerts a la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de 19 de maig.

2.1.2 Haver complit 16 anys i no haver assolit l'edat de jubilació.



2.1.3 Posseir els requisits exigits per accedir als llocs de treball de l'escala que es convoca, que es troben relacionats a l'annex II.



2.1.4 Posseir la capacitat física i psíquica, necessària per a exercir les funcions corresponents als llocs als quals es pot accedir a través de la borsa convocada.

2.1.5 No trobar-se inhabilitat o inhabilitada penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.6 No haver sigut separat o separada, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació pública. En cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no es troba inhabilitada o en una situació equivalent, ni sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



2.2. Els requisits per a l'admissió a aquestes proves recollits a l'apartat 2.1, s'hauran de posseir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

2.3. En el moment de presentar la sol·licitud, sols s'exigirà una declaració expressa i formal indicant que es reuneixen els requisits establerts a l'annex II. Els requisits s'hauran d'acreditar en el cas d'aprovar el procés selectiu, quan es constituïsca la borsa provisional.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives ho haurà de fer constar en la sol·licitud que es troba en aquesta convocatòria com annex VI. També es podrà accedir a una còpia de la sol·licitud esmentada a través de la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és https://www.uv.es/pas.

3.2. Les sol·licituds es presentaran per duplicat: una per a la Universitat de València i una per a la persona interessada. Han d'anar dirigides al Rectorat de la Universitat de València.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al DOGV.

3.4. Presentació de sol·licituds.

3.4.1 Les sol·licituds es podran presentar a:

a) El registre d'entrada de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València), que es troba obert al públic de dilluns a divendres en horari: de 09.00 a 14.00 h. i de 16.00 a 18.00 h. (no obstant això, durant els mesos de juny i juliol i fins al 15 de setembre, el Registre General només romandrà obert de 09.00 a 14.00 h.).

b) El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines de Correus, en la forma que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Si es presenta la sol·licitud a una oficina de Correus se farà en sobre obert per a que la sol·licitud siga datada i segellada pel personal de Correus abans de ser certificada. Hi haurà de figurar clarament el nom de l'oficina i la data. De no procedir d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada al registre general d'aquesta universitat.



Al sobre haurà de constar la següent direcció: Universitat de València, Servei de Recursos Humans (PAS), avinguda Blasco Ibáñez, número 13, 46010 València.

3.5. S'haurà d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

3.5.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquestes proves, hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.

3.5.2. Resguard de l'ingrés dels drets d'examen i/o justificant pel qual s'acullen a l'exempció de taxes (apartat 3.7 d'aquesta convocatòria).

3.6. Els drets d'examen seran 15 euros, que s'ingressaran al compte corrent del Banc Santander: «Drets d'examen – Universitat de València», núm.: ES21.0049.6721.65.2010001382.

La falta de pagament de la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considerarà incompliment no esmenable i determinarà l'exclusió de les proves de la persona aspirant.

3.7. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana, s'aplicaran les següents exempcions o bonificacions en el pagament dels drets d'examen:

3.7.1. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Aquestes persones hauran de presentar els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb diversitat funcional mitjançant fotocòpia acarada del certificat de la conselleria corresponent o òrgan competent.

3.7.2. Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia acarada de la documentació oficial en vigor que acredite l'esmentada condició.

3.7.3. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos als articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.7.4. Gaudiran d'una bonificació del 50 % d'aquestes taxes els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia acarada de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

La falta de justificació del pagament dels drets d'examen o de trobar-se exempt del pagament, en determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

En cap cas la presentació i el pagament a les oficines del banc suposarà la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini establit i en la forma escaient.

3.8. Les persones aspirants amb diversitat funcional que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació ho hauran d'indicar expressament a l'imprès de sol·licitud; per a fer-ho hauran de marcar la casella corresponent i especificar el tipus de mesura requerida.

A l'annex IV figura la llista de mesures d'adaptació possibles. Per a que els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent, hauran de presentar, junt amb la sol·licitud, les fotocòpies acarades del certificat del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

Sense la presentació d'aquest últim document no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.



Quarta. Admissió de las persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat aquest termini, es publicarà al tauler d'anuncis oficial de la Universitat i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), la relació provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, concedint un termini de cinc dies hàbils per a l'esmena d'errades, comptadors des del dia següent al de la seua publicació.

Conclòs el termini indicat anteriorment es publicarà, pel mateix procediment, la relació definitiva de persones admeses i excloses i es convocarà a les persones aspirants incloses en ella a la realització de la prova teòrica.

4.2. Les persones aspirants que, dins del termini assenyalat, no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions, seran definitivament excloses de la participació en aquestes proves.

4.3. Seran causes d'exclusió:

– No haver signat la sol·licitud.

– No haver presentat la fotocòpia del DNI o que siga il·legible.

– No abonar els drets d'examen o fer-ho fora de termini.



Cinquena. Desenvolupament de les proves selectives

5.1. L'exercici es realitzarà a les dependències de la Universitat de València, al lloc, la data i l'hora que s'establisca en la resolució del Rectorat d'aquesta universitat mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses.

5.2. Les persones aspirants hauran d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o carnet de conduir. L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona determinarà la seua exclusió de la realització de la prova.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no seran vàlides en cap cas.

5.3. Les persones aspirants seran convocades per a l'exercici en crida única, i seran excloses aquelles que no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de la prova quan s'haja iniciat, o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.



Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitze l'exercici a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que hi compareguen després de que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

5.4. Si en qualsevol moment del procés selectiu arriba a coneixement del tribunal, que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, se li requerirà que acredite els esmentats requisits. Si la persona no els acredita en el termini de deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà la seua exclusió de la prova, indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada excloent-la de les proves.



5.5. La valoració de la prova s'expressarà amb dos decimals.



Sisena. Informació i actuacions del tribunal

6.1. Tota la informació que siga necessari comunicar a les persones aspirants, es publicarà al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS).

6.2. Finalitzada la prova del procés selectiu, el tribunal elaborarà una llista amb el nom de les persones que l'hagen superat, per ordre de puntuació.

En cas d'empat, l'ordre s'establirà de la següent forma:

1r. Si les persones que han empatat són de diferents sexes, prevaldrà la persona o persones el col·lectiu dels quals estiga infrarepresentat en l'escala.

2n. Si totes les persones són del mateix sexe, prevaldrà la persona que tinga diversitat funcional, i entre aquestes la de major percentatge de discapacitat.

3r. I si es mantingués l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.



Setena. Ampliació de la borsa de treball i normes de funcionament



7.1. Finalitzat el procés selectiu es conformarà, amb les persones aspirants que l'hagen superat, una ampliació de borsa de treball provisional, mitjançant Resolució que es publicarà al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat de València, i a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS).

7.2. La publicació de la borsa provisional obrirà un termini de cinc dies hàbils per a que les persones interessades acrediten els requisits exigits.

Finalitzat aquest termini la borsa es constituirà de manera definitiva. S'acudirà a aquesta borsa per a formalitzar els nomenaments o contractes que requerisca la Universitat.

7.3. La present borsa s'ajustarà en el seu funcionament a allò disposat en la normativa sobre formació i funcionament de les borses de treball de les diferents escales i categories professionals del PAS aprovada per Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 211/2007, de 19 de desembre, i les seues diverses modificacions), que es troba publicada a la pàgina web, a disposició de les persones interessades.



Vuitena. Tribunal

8.1. La composició del tribunal s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment d'allò establert a l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes; l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



8.2. En aplicació de la base 3.2 de la normativa sobre formació i funcionament de les borses de treball de les diferents escales i categories professionals del PAS (ACGUV 211/2007), el tribunal qualificador estarà compost per 5 membres de la Comunitat Universitària nomenats pel rector o per la rectora.

El nom dels seus components es troba en l'annex V.

8.3. El tribunal podrà nomenar personal col·laborador, especialista i ajudant, que estarà sempre sota la seua direcció i control directes.

8.4. Les persones que componen el tribunal, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, s'hauran d'abstenir d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes als articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'opositors o d'opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La presidència podrà sol·licitar a les persones que formen part del tribunal, una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

8.5. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, el tribunal tindrà la seua seu al Rectorat de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

8.6. Les persones que formen part del tribunal que actue en aquest procés selectiu, tindran la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el tauler oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, si és el cas, pels aspirants.

9.2. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



9.3. Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant d'un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si és el cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

9.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjuí del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des del dia següent a la seua publicació davant el mateix òrgan que dictà la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes del tribunal es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de las administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució, s'anunciaran al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), a l'efecte d'emplaçament a les possibles persones interessades.



València, 26 de juliol de 2019.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.19), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Procés selectiu per a l'ampliació de borsa



El procés selectiu consistirà en una prova pràctica que versarà sobre el contingut del temari.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts, i per aprovar-lo serà necessari obtenir com a mínim 5 punts.

Finalitzada la prova, el tribunal de selecció publicarà al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat, i a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS), la llista provisional de persones aprovades i concedirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir del dia següent al de la seua publicació, per a que les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la seua baremació.

Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, el tribunal de selecció conformarà una relació de les persones aspirants seleccionades per ordre de puntuació.

En cas d'empat, s'estarà a allò establert a la base 6.2 d'aquesta convocatòria.





ANNEX II

Requisits de les persones aspirants



Les persones que desitgen formar part de la borsa, hauran de complir els següents requisits:

– Titulació acadèmica*: Títol de diplomatura universitària, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o titulació equivalent.

– Coneixement de valencià: nivell mitjà (C1).



* En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona haurà d'estar en possessió de la credencial que acredita la seua homologació.





ANNEX III

Temari



1. Fonaments de la gestió de serveis de Ti. ITIL v3. Gestió de l'atenció als usuaris: centres d'atenció. La ferramenta de seguiment d'incidències JIRA.

2. Esquema Nacional de Seguretat (ENS). Llei orgànica de protecció de dades i garantia dels drets digitals. Reglament General de Protecció de Dades. Política i Reglament de Seguretat dels Sistemes d'Informació de la UV. Reglament d'Ús dels Recursos TI de la IV.



3. La Carta de Serveis del Servei d'Informàtica de la UV: Missió, Visió, Serveis prestats, Compromisos i Indicadors.

4. Llenguatges de programació. Característiques, elements i funcions en entorns Java.

5. Aplicacions Web. Tecnologies de programació. JavaScript, applets, servlets i serveis web. Llenguatges de descripció de dades: HTML y XML.

6. Desenvolupament d'aplicacions amb la plataforma Rational i amb altres entorns open source.

7. Gestió, control i seguiment dels projectes de desenvolupament. Control de versions. Ferramentes per a l'assegurament de la qualitat del software: SonarQube i Jenkins.

8. Serveis de directoris LDAP. OpenLDAP: característiques, estructura i integració amb altres directoris.

9. Servidors d'aplicacions: WebSphere Application Server, JBoss, TomCat i WebLogic. Característiques. Connectivitat amb bases de dades i desplegament d'aplicacions.

10. Sistema gestor de bases de dades Oracle: Arquitectura bàsica.

11. El llenguatge SQL: característiques generals. Llenguatge de definició (DDL), manipulació (DML) i control (DCL). Optimització de sentències SQL.

12. Administració electrònica i serveis al ciutadà I. Identitat digital. Plataformes d'interoperabilitat entre AAPP. Comunicacions SARA.



13. Estatuts de la Universitat de València: estructura, òrgans i serveis de la Universitat de València.





ANNEX IV

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones discapacitades són les següents:

1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5. Sistema braille d'escriptura.

6. Altres.

En cas que l'adaptació requerida no figure entre les previstes, indique-ho en un full complementari.





ANNEX V



Tribunal titular:

Presidenta: Fuensanta Doménech Roda, directora del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Secretària: Alicia Doñate Navarro, analista programadora del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Vocals: Carlos Giraldós Ferrís, analista de sistemes i aplicacions del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Javier Olcina Velamazán, analista de sistemes i aplicacions del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Pedro Jesús García Pozo, analista programador del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.



Tribunal suplent:

President: Sergio Díaz Pascual, analista de sistemes i aplicacions del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Secretari: José Luís Rodríguez García, analista de sistemes i aplicacions del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

Vocals: Palmira Febrer Trinidad, analista programadora del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

María Josefa Mora Blay, analista programadora del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.

José Oliver Blasco, analista de sistemes i aplicacions del Servei d'Informàtica de la Universitat de València.









Mapa web