Ficha docv

Ficha docv









Licitació número S2019R4686001355. Subhasta de béns immobles.. [2019/6529]

(DOGV núm. 8585 de 05.07.2019) Ref. Base de dades 006342/2019


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Delegació Especial de València de l'AEAT
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes



El cap de la Dependència Regional de Recaptació de la Delegació Especial de la AEAT de València fa saber:



De conformitat amb el que s'estableix en la normativa vigent, s'acorda l'alienació mitjançant subhasta dels béns que s'indiquen en l'Annex 1 «Relació de Béns».

La subhasta s'anunciarà mitjançant la seua publicació en el Boletín Oficial del Estado i s'obrirà transcorregudes almenys 24 hores des de la publicació de l'anunci. Una vegada oberta, es podran realitzar licitacions electròniques durant un termini de 20 dies naturals des de la seua obertura, observant-se en el seu tràmit i realització el que es disposa en la normativa aplicable.

La data d'inici de la subhasta es podrà consultar en el Portal de Subhastes de l'Agència Estatal Boletín Oficial del Estado.

La presentació d'ofertes es durà a terme de forma electrònica en el Portal de Subhastes de l'Agència Estatal Boletín Oficial del Estado, d'acord amb el que s'estableix en les disposicions que regulen aquesta forma de participació.

Els béns inclosos en el lot, així com el tipus de subhasta per a licitar, es detallen en l'annex «Relació de Béns».

Procedisca's a l'anunci públic de la subhasta pels mitjans establits en la normativa vigent.



Normes aplicables

Llei general tributària (Llei 58/2003)

Execució de garanties: article 168

Alienació dels béns embargats: article 172

Reglament General de Recaptació (RD 939/2005 de 29 de juliol)

Execució de garanties: article 74

Formació de lots i ordre per a la seua alienació: article 99

Formes d'alienació: article 100

Acord d'alienació i anunci de subhasta: article 101

Desenvolupament de la subhasta: article 104

Llei d'arrendaments urbans (Llei 29/1994, de 24 de novembre)

Resolució de 4 de juny de 2018, conjunta de la Direcció General de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i de la Secretaria General del Tresor i Política Financera, per la qual es modifica la Resolució de 13 d'octubre de 2016, conjunta de la Direcció General de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i de la Secretaria General del Tresor i Política Financera, per la qual s'estableixen el procediment i les condicions per a la participació per via telemàtica en procediments d'alienació de béns a través del Portal de Subhastes de l'Agència Estatal Boletín Oficial del Estado.



Subhasta núm.: S 2019 R46860 01 355



Relació de béns

Lot 1

Tipus de subhasta en 1a licitació: 2.939.303,90 €

Trams: 2.000,00 €

Depòsit: 146.965,19 €



Bé número:1

Tipus de bé: nau industrial

Tipus de dret: ple domini

Percentatge de titularitat: 100,00 %

Localització: PG Jaume I c/ Bona Vista 4

46450 – Benifaió (València)

Registre 2 de Carlet. Finca: 19122

Tom: 2006; llibre: 287; foli: 53; finca:19122; inscripció:1

Referència cadastral: 1615109YJ2511N 0001 LK

IDUFIR/CRU: 46005000365137

Descripció: conjunt industrial d'estructura de formigó ajustant-se a la parcel·la urbana situada en el Polígon Industrial Jaume I de Benifaió assenyalada amb el núm. 4 del carrer Buena Vista. Té una superfície solar de nou mil dos-cents seixanta-cinc metres quadrats dels quals el conjunt industrial ocupa una superfície de cinc mil metres quadrats.

Valoració: 4.738.501,73 €

Càrregues: 1.799.197,83 €

Càrrega núm. 1

Hipoteques inscrites a favor de Bankia. Hipoteca inscripció 5 modificada per la inscripció 13. Hipoteca inscripció 18 i hipoteca inscripció 19 amb un capital pendent de 997.079,62, interessos ordinaris 132.116,91, interes demora 65.538,53.

Total deute 1.195.539,60

Càrrega núm. 2

Hipoteca inscrita a favor de BBVA amb una quantitat pendent de pagament per principal i interessos vençuts de 49.670,86

Càrrega núm. 3

Hipoteca inscrita a favor de Banc de València actual Caixabank inscripció 15 amb un import pendent de 105.463,84. a data 11.07.2017



Càrrega núm. 4

Hipoteca inscrita a favor de Banc de València actual Caixabank inscripció16 amb un import pendent de 233.311,46. a data 11.07.2017



Càrrega núm. 5

Hipoteca inscrita a favor del Banc de València actual Caixabank inscripció17 amb import pendent de 215.213,07 a data 11.07.2017



D'acord amb els articles 100 i següents del Reglament General de Recaptació (RD 939/2005, de 29 de juliol) i altra legislació aplicable:



Primer: la subhasta se suspendrà en qualsevol moment anterior a l'emissió de la certificació de l'acta o si escau, a la formalització de l'escriptura pública d'adjudicació dels béns, si es realitza el pagament de l'import del deute no ingressat, els interessos que s'hagen reportat o es reporten fins a la data de l'ingrés en el Tresor, els recàrrecs del període executiu i les costes del procediment de constrenyiment.

Segon: els béns a subhastar estan afectes per les càrregues, gravàmens i situacions jurídiques dels seus titulars que figuren en la seua descripció, i que consten en l'expedient, els quals quedaran subsistents sense que puga aplicar-se a la seua extinció el preu de rematada.

Tercer: quan es tracte de béns inscriptibles en registres públics, els licitadors no tindran dret a exigir altres títols de propietat que els aportats en l'expedient; en cas de no estar inscrits els béns en el registre, el document públic de venda és títol mitjançant el qual pot efectuar-se la immatriculació en els termes previstos en la legislació hipotecària; en els altres casos en què calga, podrà procedir-se com disposa el títol VI de la Llei Hipotecària per a dur a terme la concordança entre el registre i la realitat jurídica.

Quart: el tipus de subhasta no inclou els impostos indirectes que graven la transmissió dels béns.

Totes les despeses i impostos derivats de la transmissió, inclosos els derivats de la inscripció en el registre corresponent del manament de cancel·lació de càrregues posteriors, seran per compte de l'adjudicatari.



L'adjudicatari exonera expressament a l'AEAT, a l'empara de l'article 9 de la Llei 49/1960, de 21 de juny, de propietat horitzontal, de l'obligació d'aportar certificació sobre l'estat dels deutes de la comunitat, sent a càrrec del mateix les despeses que existisquen pendents de pagament.

Seran per compte de l'adjudicatari les despeses i impostos exigits per l'article 99.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, per a la tramitació de l'expedient de transferència davant la Prefectura provincial de trànsit.

Cinqué: tot licitador haurà de constituir amb anterioritat a la seua celebració un depòsit del 5 per cent del tipus de subhasta. L'import del depòsit per a cada lot està determinat en la descripció dels lots de béns a subhastar.

El depòsit haurà de constituir-se per via telemàtica, a través d'una entitat col·laboradora en la gestió recaptatòria de l'Agència Estatal d'Administració Tributària que es trobe adherida a aquest procediment. Aquesta entitat assignarà al depòsit constituït un número de referència complet (NRC), que permetrà la seua identificació, tot això segons el que es preveu en la Resolució de 13 d'octubre de 2016, conjunta de la Direcció General de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, i de la Secretaria General del Tresor i Política Financera, per la qual s'estableixen el procediment i les condicions per a la participació per via telemàtica en procediments d'alienació de béns a través del portal de subhastes de l'Agència Estatal Boletín Oficial del Estado (publicada en el Boletín Oficial del Estado del 28.10.2016).

Si els adjudicataris no satisfan el preu de rematada, aquest depòsit s'aplicarà a la cancel·lació del deute, sense perjudici de les responsabilitats en què puguen incórrer pels perjudicis que origine aquesta falta de pagament.

Al temps de licitar, es podrà optar per reservar el depòsit constituït per al cas que el millor postor de la subhasta no complira l'obligació d'ingressar la resta del preu d'adjudicació en el termini concedit a aquest efecte.

Finalitzat el període de presentació d'ofertes quedaran disponibles per als licitadors, els depòsits dels quals no hagueren quedat reservats, les quantitats depositades, excepte la que corresponga al millor, la qual quedarà reservada com a garantia del compliment de l'obligació de satisfer la resta del preu d'adjudicació. Les quantitats depositades que hagueren sigut reservades quedaran disponibles una vegada complida tal obligació.

Sisé: l'adjudicatari haurà d'ingressar, dins dels 15 dies següents a la data en què se li notifique l'adjudicació, la diferència entre el depòsit constituït i el preu de l'adjudicació. De no completar-se en aquest termini, perdrà l'import del depòsit que s'aplicarà a la cancel·lació dels deutes objecte del procediment, sense perjudici de les responsabilitats en què poguera incórrer pels perjudicis que origine a l'Administració la falta de pagament del preu de rematada.

L'ingrés podrà realitzar-se en Bancs, Caixes d'Estalvis i Cooperatives de Crèdit, en les quals no cal tindre compte obert. També pot realitzar el pagament mitjançant deute en el seu compte corrent, a través d'internet en l'adreça www.agenciatributaria.es, en l'opció: Seu Electrònica – Tramites Destacats – Pagament d'impostos.

Per a realitzar el pagament a través d'internet és necessari disposar d'un sistema de signatura electrònica dels admesos per l'Agència Tributària.

Així mateix, si ho sol·licita a la Mesa de Subhasta, l'adjudicatari podrà realitzar l'ingrés de l'import total del preu d'adjudicació, en aquest cas, una vegada comprovat l'ingrés, es procedirà per l'Agència Tributària a alçar la retenció realitzada sobre el depòsit constituït per l'adjudicatari.

Seté: tractant-se d'immobles, l'adjudicatari podrà sol·licitar expressament, en el termini de 5 dies des de la notificació de l'adjudicació, l'atorgament d'escriptura pública de venda d'immoble. En aquest cas, l'adjudicatari, en el referit termini de cinc dies, haurà de realitzar un ingrés del 5 per cent del preu de la rematada del bé, podent efectuar-se el pagament de la quantitat restant el mateix dia en què es produïsca l'atorgament de l'escriptura pública de venda.

Huité: el procediment de constrenyiment solament se suspendrà en els termes i condicions assenyalats en l'article 165 de la Llei General Tributària (Llei 58/2003, de 17 de desembre).

Nové: en tot el no previst en aquesta subhasta s'estarà al preceptuat en les disposicions legals que regulen l'alienació mitjançant subhasta.





València 10 de juny de 2019.– El cap de la Dependència Regional de Recaptació de València: Enrique Peris Ortiz

Mapa web