Ficha docv

Ficha docv









Formalització del contracte número CNMY17/06-6/52 i altres. [2019/2035]

(DOGV núm. 8498 de 04.03.2019) Ref. Base de dades 002091/2019




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/06-6/52.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral del Centre Ocupacional per a Persones amb Diversitat Funcional La Xara.

c) Lot (si escau): no.

d) CPV (referència de nomenclatura): 85311200-4 Serveis de benestar social proporcionats a persones amb discapacitat, 85312510-7 Serveis de rehabilitació professional.

e) Acord marc (si escau): –

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent): –

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 341935-2017-ES de 31 d'agost de 2017, Boletín Oficial del Estado número 224 de 16 de setembre de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8122 de 7 de setembre de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 3.364.077,85 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 1.855.536,42 euros, IVA exclòs. Import total: 1.929.757,88 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 29 d'octubre de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 10 de gener de 2019.

c) Contractista: Aprosdeco. Asociación Pro-Deficientes Psíquicos de la Mar.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 855.003,92 euros (IVA exclòs). Import total: 889.204,08 euros (IVA inclòs).

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/18-18/8.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de cuina i menjador de la Residència per a Persones Majors Dependents i del Centre de Dia de Carlet.



c) Lot (si escau): –

d) CPV: 55322000-3 Serveis d'elaboració de menjars.

e) Acord marc (si escau): –

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent): –

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 423175 de 25 d'octubre de 2017, Boletín Oficial del Estado número 264 de 31 d'octubre de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8173 de 20 de novembre de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 9.227.587,60 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 4.578.277,20 euros, IVA exclòs. Import total: 5.036.104,92 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 31 d'octubre de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 23 de gener de 2019.

c) Contractista: Albie, SA.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 1.126.466,80 euros, IVA exempt. Import total: 1.239.113,48 euros, IVA exclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/18-18/2.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral del Centre de Reeducació de Menors Pi i Margall de Burjassot (València).

c) Lot (si escau): no.

d) CPV: 85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament.

e) Acord marc (si escau): –

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent): –

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 139587-2017-ES de 13 d'abril de 2017 i número 512351-2017-ES de 21 de desembre de 2017. Boletín Oficial del Estado número 119 de 19 de maig de 2017 i número 311 de 23 de desembre de 2017. Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8039 de 15 de maig de 2017 i 8205 de 4 de gener de 2018.





3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària i anticipada.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 7.890.422,00 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 3.940.390,40 euros, IVA exclòs. Import total: 4.334.429,44 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 6 de novembre de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 23 de gener de 2019.

c) Contractista: Fundación Diagrama Intervención Psicosocial.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 641.587,60 euros, IVA exempt.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY16/18-18/58.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de teleassistència domiciliària del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència (SAAD) en la Comunitat Valenciana.

c) Lot (si escau): 2 lots:

– Lot 1: província d'Alacant, màxim 3.922 usuaris.

– Lot 2: províncies de Castelló i València, màxim 7.678 usuaris.



d) CPV: 85320000-8 Serveis socials.

e) Acord marc (si escau): –

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent): –

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 38506-2017-ES d'1 de febrer de 2017 i número 513388-2017-ES de 21 de desembre de 2017. Boletín Oficial del Estado número 92 de 18 d'abril de 2017 i número 311 de 23 de desembre de 2017. Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 7973 de 6 de febrer de 2017 i número 8198 de 26 de desembre de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 10.760.919,00 euros.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 5.332.119,00 euros, IVA exclòs. Import total: 5.545.403,76 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació lot 1 i 2: 26 de setembre de 2018.

b) Data de formalització del contracte:

Lot 1: 7 de gener de 2019.

Lot 2: 21 de gener de 2019.

c) Contractista:

Lot 1: Cruz Roja Española.

Lot 2: Servicios de Teleasistencia, SA.

Import o cànon d'adjudicació:

Lot 1. Import net: 1.081.618,20 euros, IVA exempt.

Lot 2. Import net: 2.678.740,80 euros, IVA exclòs. Import total: 2.785.890,43 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



València, 27 de febrer de 2019.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web