Ficha docv

Ficha docv









Encàrrec de gestió de sancions administratives de l'Ajuntament de Benijófar en SUMA Gestió Tributària, Diputació d'Alacant. [2019/10479]

(DOGV núm. 8673 de 08.11.2019) Ref. Base de dades 009589/2019


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Diputació Provincial d'Alacant
    Grup temàtic: 000



En compliment del que es disposa en l'article 7.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, i en l'article 11 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic, es publica l'acceptació, mitjançant el Decret número 4140, de data 25 d'octubre de 2019, del president de la Diputació Provincial, de la delegació i l'encàrrec efectuats per l'ajuntament que es detalla tot seguit, en matèria de gestió i recaptació de determinades sancions administratives, les condicions generals de les quals, aprovades pel Ple provincial en sessió de data 1 d'octubre de 2009, figuren publicades en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant número 208, de data 2 de novembre de 2009.



Sancions per l'incompliment de deures, prohibicions o limitacions continguts en les ordenances municipals i en la normativa legal corresponent.

Benijófar

Ordenança municipal de convivència ciutadana en l'espai públic.

L'encàrrec i la delegació realitzats a favor d'aquesta diputació provincial pel municipi de Benijòfar tindran efectes des de l'endemà de ser publicades en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant i per un període de cinc anys, prorrogable per reconducció tàcita d'any en any si cap de les parts manifesta expressament la seua voluntat en contra i ho comunica a l'altra amb una antelació no inferior a sis mesos respecte de l'acabament o de qualsevol dels períodes de pròrroga.



Alacant, 30 d'octubre de 2019.– El president: Carlos Mazón Guixot. La secretària general: Amparo Koninckx Frasquet.

Mapa web