Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 18/001. Substitució del servei ferroviari entre les estacions de Calp i Dénia d'FGV per mitjà d'un servei alternatiu d'autobusos [2018/849]

(DOGV núm. 8225 de 01.02.2018) Ref. Base de dades 001129/2018




1. Expedient: 18/001.



2. Objecte: «Substitució del servei ferroviari entre les estacions de Calp i Dénia d'FGV per mitjà d'un servei alternatiu d'autobusos».





3. Tramitació, procediment i criteris d'adjudicació.

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: oferta econòmicament més avantatjosa.



4. Lots: no.



5. Pressupost de licitació: cinc-cents cinquanta-cinc mil set-cents cinquanta euros (555.750,00 €). IVA exclòs.



6. Tipus: serveis (preu unitari).



7. CPV: 60100000-9.



8. Duració: inici: 29 d'abril de 2018. Fi: 31 de desembre de 2018.





9. Criteris de valoració:

– Proposició econòmica: 70 punts.

– Proposició tècnica: 30 punts.

Criteri 1: organització del servei: 10 punts.

Criteri 2: vehicles adscrits al servei: 11 punts.

Criteri 3: respecte al medi ambient: 4 punts.

Criteri 4: qualitat del servei oferit: 5 punts.



10. Informació: el plec de clàusules administratives particulars i la resta de documentació, podran ser examinats per les empreses interessades de 09.00 a 14.00 hores, els dies laborables, en la seu social d'FGV, Unitat d'Adquisicions, sítia en partida de Xirivelleta, s/n, 46014 València. Telèfon 961 924 137. Així mateix aquesta mateixa documentació pot ser consultada en la pàgina web:

https://www.contrataciondelestado.es.



11. Proposicions i documentació: les proposicions dels licitadors, d'acord amb el que estableix el corresponent plec de clàusules administratives particulars, constaran de tres sobres:

Sobre número 1. Documentació General.

Sobre número 2. Proposició tècnica.

Sobre número 3. Proposició econòmica.

Els sobres hauran de presentar-se tancats i firmats, i caldrà fer constar-hi, a la coberta, el contingut respectiu, el títol de l'expedient a la licitació del qual es concorre, número de l'expedient i identificació de licitador. Les ofertes es formularan, així mateix, d'acord amb els model previstos en el plec esmentat.



12. Lloc i termini de recepció: les proposicions, acompanyades per triplicat del document annex VI al plec de clàusules administratives particulars, hauran de ser entregades en mà, bé personalment, bé mitjançant un enviament per missatgeria, tancades i firmades pel licitador o persona que el represente, al domicili social d'FGV –Registre General– siti a València, Partida de Xirivelleta, s/n, de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres, excepte festius, a efectes laborals en FGV, fins a les 12.00 hores del dia 6 de març de 2018.



13. Lloc i data d'obertura del sobre núm. 2: l'acte públic de l'obertura dels sobres núm. 2 se celebrarà en el domicili social d'FGV a les 12.30 hores del dia 6 de març de 2018.



14. Lloc i data d'obertura del sobre núm. 3: l'acte públic de l'obertura dels sobres núm. 3 se celebrarà en el domicili social d'FGV a les 12.00 hores del dia 23 de març de 2018.



15. Les despeses de publicació d'aquest anunci i de totes les que origine el contracte seran a càrrec de l'adjudicatari.



València a 29 de gener de 2018.– El director gerent d'FGV: Juan Andrés Sánchez Jordán.

Mapa web