Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de funcionaris docents universitaris pel sistema de promoció interna. [2018/7577]

(DOGV núm. 8374 de 03.09.2018) Ref. Base de dades 008205/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat d'Alacant
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



D'acord amb el estableix l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; aquest Rectorat, en compliment de l'article 19.Un.3. de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018, aprovada per Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2018 (DOGV 18 de maig), ha resolt convocar a concurs d'accés, pel sistema de promoció interna, les places que s'assenyalen en l'annex I de la resolució d'acord amb les següents bases:





Primera. Règim jurídic

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, per l'establit en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat per Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; i altra normativa de general aplicació.



De conformitat amb el previst en l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova l'II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarepresentació de les dones en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en les àrees d'Economia Aplicada i Història i Institucions Econòmiques.

– Existeix infrarepresentació dels homes en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en l'àrea de Dret Financer i Tributari.



– No existeix infrarepresentació de cap dels gèneres en la categoria convocada en la resta de les àrees.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en les diferents àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on existeix aquesta infrarepresentació.

A l'efecte del còmput de terminis arreplegats en aquesta convocatòria, el mes d'agost de 2018 es considerarà inhàbil.



Segona. Requisits de les candidates o candidats

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els següents requisits, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els recollits en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

a) Nacionalitat. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del citat reial decret.

b) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques

c) Tenir compliments setze anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell d'aquest establit per a cada plaça.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat d'acord amb l'establit en el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Pertànyer al cos de professores o professors titulars d'universitat o a l'escala d'investigadores o investigadors científics d'organismes públics de recerca. En tots dos casos amb una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu en el lloc.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els qui desitgen prendre part en els concursos presentaran, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància segellada en el termini de 20 dies hàbils a explicar des del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, en l'Oficina Principal del Registre General de la Universitat o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la seu d'Alacant, o bé, per qualsevol dels procediments establits en l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques). Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran d'anar en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar en cadascuna d'elles el segell de dates abans de la seua certificació i dirigir-se al campus de Sant Vicent del Raspeig, apartat 99, 03080 Alacant.



En cap cas s'admetrà la presentació de sol·licituds a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant.

Aquesta sol·licitud, que s'ajustarà al model que s'adjuntarà en l'annex II d'aquesta convocatòria, degudament emplenada, anirà acompanyada dels següents documents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o en cas de persones estrangeres, del document que acredite la seua identitat, nacionalitat i data de naixement.

b) Fotocòpia del document justificatiu de l'acreditació, d'acord amb l'establit en la base 2.2.1.

c) Full de serveis o document que acredite el compliment del requisit establit en la base 2.2.2. Els funcionaris de la Universitat d'Alacant estan exempts de presentar aquest document.

d) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.1.2, haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En defecte d'açò, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova prevista en la base 8.3.

e) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la conselleria amb competències en matèria d'educació; certificat de nivell C1, nivell mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de la Universitat d'Alacant (aprovada en Consell de Govern de 28.06.2018) que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://ssyf.ua.es/es/accesopdi/documintos/normativa/taula-equivalències.pdf

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència d'aquests amb el nivell del MCER. Per a açò s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers d'aquest on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Tràmits laborals/ Certificat de Formació, on s'especifica aquesta equivalència.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular d'aquest, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

g) Resguard que justifique el pagament de 27,40 euros en concepte de drets d'examen, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc SabadellCAM en el compte núm. ES89 0081-3191-42-0001027605, referenciant, a més del nom i els cognoms el número de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 % hauran de presentar certificació de la Conselleria corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 30.12.17) Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En tots dos casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat, almenys, de 3 mesos amb anterioritat a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini que es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Tots dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.





Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportats per les o els aspirants quedaran incloses en el fitxer automatitzat de personal d'aquesta universitat, que es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual han sigut sol·licitades, segons la Resolució de la Universitat d'Alacant, de 18 de setembre de 2013, sobre creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal (DOGV 16.10.2013).

La Universitat d'Alacant informa, així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; que han de ser exercits, per escrit, davant el gerent d'aquesta universitat.



Cinquena. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el previst en l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa; substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

5.2. En el cas d'haver de realitzar alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com a vàlida la indicada en la seua instància, amb el que, si en el desenvolupament del procediment es produïra algun canvi en aquesta, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.

5.3. La informació referent a aquesta convocatòria pot consultar-se en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, l'adreça de la qual és https://ssyf.ua.es/va/accesopdi/funcionaris/convocatories-professorat-funcionari-concurs-d-acces-promocio-interna.html

Sisena. Relació d'aspirants admesos i exclosos

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el rector de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la qual constarà la relació provisional de persones admeses i excloses, indicant-se en aquest cas les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució les i els interessats podran presentar reclamació o esmena en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seua publicació.

6.2. Finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc una resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà el lloc, data i hora de celebració de l'acte de presentació esmentat en la base 8.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptador des de l'endemà de la publicació de la resolució esmentada, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No serà procedent cap devolució dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





Setena. Comissions del concurs d'accés

7.1. La composició de la comissió jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per Resolució de la Universitat d'Alacant de 27 de juliol de 2018, figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de tres mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament a l'establit en la base 6 i següents de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



Vuitena. Desenvolupament del concurs

8.1. Acte de constitució. En aquest acte, la comissió fixarà els criteris específics de valoració, que hauran d'ajustar-se als criteris bàsics establits en l'article 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran en els locals on se celebre la sessió, amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, les o els concursants lliuraran a la presidència de la comissió el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex III de la present convocatòria o al curriculum vitae normalitzat (CVN).

En aquest mateix acte, la comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les i els aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) El termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Després de l'acte de presentació, la comissió farà pública en els locals on es celebre la sessió una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.

8.3. Prova.

Totes les proves es realitzaran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se d'acord amb aquest.

Els concursos d'accés a places de catedràtic i catedràtica d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte de recerca. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb l'o el concursant tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Finalitzada la prova, la comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



Novena. Proposta de provisió i reclamacions

9.1. La comissió elevarà al rector, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució d'aquest no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant el rector en el termini màxim de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la seua publicació.

9.5. Les o els candidats proposats per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils a explicar des del següent a la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat o document equivalent.

b) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat de l'Administració de l'Estat, Institucional o Local, ni de les administracions de les comunitats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les i els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses o sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu estat l'accés a la funció pública.



Deu. Nomenament i presa de possessió

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, el rector efectuarà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, cos i àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, l'o el candidat proposat haurà de prendre possessió.

10.3. L'acompliment de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



Onze. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb l'establit en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant del rector, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.



Alacant, 27 de juliol de 2018.– El rector, p. d. (R 19.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.





ANNEX I



Número de la plaça: DF02882.

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat.

Àrea de coneixement: Dret Financer i Tributari.

Departament: Disciplines Econòmiques i Financeres.

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement.





Número de la plaça: DF02883.

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat.

Àrea de Coneixement: Economia Aplicada.

Departament: Anàlisi Econòmica Aplicada.

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement.

Perfil investigador: Economia Laboral.

Requisit lingüístic: coneixement de valencià i anglès a nivell C1.





Número de la plaça: DF02884

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat.

Àrea de Coneixement: Economia Aplicada.

Departament: Anàlisi Econòmica Aplicada.

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement.

Perfil investigador: Mercats Locals de Treball i Mobilitat Quotidiana. Mercat de Treball Turístic.

Requisit lingüístic: coneixement de valencià i anglès a nivell C1.





Número de la plaça: DF02885.

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat.

Àrea de coneixement: Història i Institucions Econòmiques.

Departament: Anàlisi Econòmica Aplicada.

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement.

Perfil investigador: Història Empresarial





Número de la plaça: DF02886.

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat.

Àrea de coneixement: Fisiologia.

Departament: Fisiologia, Genètica i Microbiologia.

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement.

Perfil investigador: Electrofisiologia i Cronobiologia.



ANNEX IV



Número de plaça: DF02882

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Departament: Disciplines Econòmiques i Financeres

Àrea de coneixement: Dret Financer i Tributari



Comissió titular

Presidenta/president: Amparo Navarro Faure Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Secretaria/secretari: Emilio Cencerrado Millan Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Antonia Agullo Agüero Catedràtic/a d'universitat Universitat Pompeu Fabra

Vocal: Isabel Garcia-Ovies Sarandeses Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Oviedo

Vocal: Eva Aliaga Agullo Catedràtic/a d'universitat Universitat Miguel Hernández

Comissió suplent

Presidenta/president: Gaspar de la Peña Velasco Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Secretaria/secretari: Mercedes Navarro Egea Catedràtic/a d'universitat Universitat de Múrcia

Vocal: Joaquín Álvarez Martínez Catedràtic/a d'universitat Universitat de Saragossa

Vocal: Begoña Sesma Sánchez Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Oviedo

Vocal: Fernando Serrano Antón Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid







Número de plaça: DF02883

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Departament: Anàlisi Econòmic Aplicat

Àrea de Coneixement: Economia Aplicada



Comissió titular

Presidenta/president: Rafael Myro Sánchez Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Secretaria/secretari: Ángel Sánchez Sánchez Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Paloma Taltavull de la Paz Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Martín Sevilla Jiménez Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Rosario Gandoy Juste Catedràtic/a d'universitat Universitat de Castella-la Manxa

Comissió suplent

Presidenta/president: Esteban Sanromá Meléndez Catedràtic/a d'universitat Universitat de Barcelona

Secretaria/secretari: Juan José Rubio Guerrero Catedràtic/a d'universitat Universitat de Castella-la Manxa

Vocal: Cecilia Castaño Collado Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Marcela Sabaté Sort Catedràtic/a d'universitat Universitat de Saragossa

Vocal: Juan Carlos Martín Hernández Catedràtic/a d'universitat Univ. de las Palmas de Gran Canaria



Número de plaça: DF02884

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Departament: Anàlisi Econòmic Aplicat

Àrea de Coneixement: Economia Aplicada



Comissió titular

Presidenta/president: Rafael Myro Sánchez Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Secretaria/secretari: Ángel Sánchez Sánchez Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Paloma Taltavull de la Paz Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Martín Sevilla Jiménez Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Rosario Gandoy Juste Catedràtic/a d'universitat Universitat de Castella-la Manxa

Comissió suplent

Presidenta/president: Esteban Sanroma Meléndez Catedràtic/a d'universitat Universitat de Barcelona

Secretaria/secretari: Juan José Rubio Guerrero Catedràtic/a d'universitat Universitat de Castella-la Manxa

Vocal: Cecilia Castaño Collado Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Marcela Sabaté Sort Catedràtic/a d'universitat Universitat de Saragossa

Vocal: Juan Carlos Martín Hernández Catedràtic/a d'universitat Univ. de las Palmas de Gran Canaria







Número de plaça: DF02885

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Departament: Anàlisi Econòmic Aplicat

Àrea de coneixement: Història i Institucions Econòmiques



Comissió Titular

Presidenta/President: Carlos Barciela López Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Secretaria/Secretari: María Inmaculada López Ortiz Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Jesús María Valdaliso Gago Catedràtic/a d'universitat Universitat del País Basc

Vocal: Joseba de la Torre Campo Catedràtic/a d'universitat Universitat Pública de Navarra

Vocal: Nuria Puig Raposo Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Comissió Suplent

Presidenta/President: José Antonio Miranda Encarnación Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Secretaria/Secretari: Joaquín Melgarejo Moreno Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alacant

Vocal: Rafael Uriarte Ayo Catedràtic/a d'universitat Universitat del País Basc

Vocal: José Antonio Garrues Irurzun Catedràtic/a d'universitat Universitat de Granada

Vocal: Juan Julio Luis Carmona Badia Catedràtic/a d'universitat Universitat de Santiago de Compostel·la







Número de plaça: DF02886

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Departament: Fisiologia, Genètica i Microbiologia

Àrea de coneixement: Fisiologia



Comissió titular

Presidenta/president: Juan Antonio Madrid Pérez Catedràtic/a d'universitat Universitat de Múrcia

Secretaria/secretari: Marta Garaulet Aza Catedràtic/a d'universitat Universitat de Múrcia

Vocal: Juana Gallar Martínez Catedràtic/a d'universitat Universitat Miguel Hernández

Vocal: Pedro de la Villa Polo Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alcalá

Vocal: Ángel Nadal Navajas Catedràtic/a d'universitat Universitat Miguel Hernández

Comissió suplent

Presidenta/president: José Antonio López García Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Alcalá

Secretaria/secretari: Ana B. Rodríguez Moratinos Catedràtic/a d'universitat Universitat d'Extremadura

Vocal: Mónica de la Fuente Rey Catedràtic/a d'universitat Universitat Complutense de Madrid

Vocal: Antonio Alberola Aguilar Catedràtic/a d'universitat Universitat de València

Vocal: Carlos Hermenegildo Cuadevilla Catedràtic/a d'universitat Universitat de València





Mapa web