Ficha docv

Ficha docv









Formalització del contracte número CNMY17/04-4/28 i altres. [2018/6463]

(DOGV núm. 8331 de 04.07.2018) Ref. Base de dades 006613/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/04-4/28.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: posada a disposició de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de 191 places per a dones soles o acompanyades de les seues filles i fills menors que es troben en situació de risc i/o exclusió social.

c) Lot (si és el cas): sí.

Lot 1: 90 places en centres d'acollida i/o habitatges tutelats ubicats a la província d'Alacant.

Lot 2: 7 places en centres d'acollida i/o habitatges tutelats ubicats a la província de Castelló.

Lot 3: 94 places en centres d'acollida i/o habitatges tutelats ubicats a la província de València.

d) CPV: 85311300-2 Serveis d'assistència social amb allotjament.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 38517-2017-ES d'1 de febrer de 2017, Boletín Oficial del Estado núm. 66 de 18 de març de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 7975 de 8 de febrer de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'estableixen diversos criteris d'adjudicació.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs)

Per lots:

Lot 1: 3.022.200,00 €.

Lot 2: 235.060,00 €.

Lot 3: 3.156.520,00 €.



5. Pressupost base de licitació

3.206.890,00 euros, IVA exclòs. Import total: 3.527.579 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació:

Lot 1: amb data 20 de juny de 2018, es resol renunciar a aquest per no tindre fonament l'adjudicació per inexistència de l'objecte del contracte en el moment en què aquesta tinga lloc, tenint en compte la data prevista de finalització del contracte.

Lot 2: 4 de desembre de 2017.

Lot 3: 4 de desembre de 2017.

b) Data de formalització dels contractes:

Lot 2: 6 de febrer de 2018.

Lot 3: 6 i 12 de febrer de 2018.

c) Contractistes:

Lot 2: Casa Cuna San Vicente Ferrer - Siervas de la Pasión.

Lot 3: Associació Fent Camí, Associació d'Ames de Casa i Consumidors Tyrius i Casa Cuna Santa Isabel Siervas de la Pasión.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Per lots:

Lot 2: 28.980,00 €.

Lot 3: 315.810,00 €.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotsecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/04-4/3.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral dels centres Dona.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV: 85312000-9 Serveis d'assistència social sense allotjament.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 130396-2017-ES de 7 d'abril de 2017, Boletín Oficial del Estado núm. 100 de 27 d'abril de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8037 d'11 de maig de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària i anticipada.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte

18.897.211,50 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 9.250.519,98 euros, IVA exclòs. Import total: 10.175.571,99 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 19 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 15 de març de 2018.

c) Contractista: Eulen Servicios Sociosanitarios, SA.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 5.263.957,68 euros, IVA exclòs. Import total: 5.790.353,45 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY16/18-18/65.

d) Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral de la Residència de Persones Majors Dependents i Centre de Dia de Manises (València).



c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV: 85311100-3 Serveis de benestar social proporcionats a ancians.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 418371-2016-ES de 26 de novembre de 2016, Boletín Oficial del Estado núm. 312 de 27 de desembre de 2016 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 7932 de 7 de desembre de 2016.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.



4. Valor estimat del contracte

9.996.285,69 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 4.977.003,39 euros, IVA exclòs. Import total: 5.175.983,58 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 14 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 7 de març de 2018.

c) Contractista: Gestión Sociosanitaria al Mediterráneo, SL.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 2.202.959,89 euros, IVA exclòs. Import total: 2.291.078,29 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/09-9/16.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de neteja en les residències de persones majors dependents, en els centres especialitzats d'atenció a majors, en el Centre Social i Bloc Escola de La Coma a Paterna, en els centres d'acollida de menors i en els centres de diagnòstic i orientació, tots ells dependents de la Direcció Territorial d'Igualtat i Polítiques Inclusives de València.

c) Lot (si és el cas): sí.

– Lot 1: Residència de Persones Majors Dependents d'Aldaia i Residència de Persones Majors Dependents de Silla.

– Lot 2: Residència de Persones Majors Dependents de Carlet.

– Lot 3: CEAM Natzaret, CEAM Illes Canàries i CEAM Dr. Waksman.

– Lot 4: CEAM de Gandia i locals annexos, CEAM d'Alzira i CEAM de Cullera.

– Lot 5: CEAM Jorge Juan, CEAM de Sagunt i CEAM de Paterna.

– Lot 6: CEAM d'Ontinyent, CEAM de Torrent i CEAM de Catarroja.

– Lot 7: Centre Social La Coma i Bloc Escola, de Paterna.

– Lot 8: Centre de Recepció i Acollida de Menors Les Palmeres d'Alboraia i Centre de Recepció i Acollida de Menors La Safor de Gandia.

– Lot 9: Centre de Diagnòstic i Orientació de c/ San José de Calasanz i Centre de Diagnòstic i Orientació de Velluters.

d) CPV: 90911200-8 Serveis de neteja d'edificis.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 45777-2017-ES de 7 de febrer de 2017, Boletín Oficial del Estado núm. 80 de 4 d'abril de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 7996 de 9 de març de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària i anticipada.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'establixen diversos criteris d'adjudicació.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs):

Per lots:

– Lot 1: 604.533,80 euros.

– Lot 2: 420.014,84 euros.

– Lot 3: 432.528,76 euros.

– Lot 4: 663.325,68 euros.

– Lot 5: 463.740,88 euros.

– Lot 6: 804.152,08 euros.

– Lot 7: 186.023,72 euros.

– Lot 8: 643.265,96 euros.

– Lot 9: 210.077,46 euros.



5. Pressupost base de licitació

2.180.964,62 euros, IVA exclòs. Import total: 2.638.967,16 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació:

Lots 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9: 22 de desembre 2017.

Lot 2: 27 de febrer de 2018.

b) Data de formalització dels contractes:

Lots 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9: 7 de març 2018.

Lot 2: 25 d'abril de 2018.

c) Contractistes:

Lots 1, 3, 4, 5 i 9: Técnicas y Tratamientos Medioambientales, SA.

Lot 2: UTE Vareser, 96, SL i Compañía Especial de Ocupación e Integración, SL.

Lots 6 i 8: Servicios Integrales de Limpieza Net, SL.

Lot 7: Amelín, SA.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Per lots

– Lot 1: 180.743,76 euros.

– Lot 2: 103.539,43 euros.

– Lot 3: 124.527,20 euros.

– Lot 4: 198.599,83 euros.

– Lot 5: 139.926,28 euros.

– Lot 6: 171.067,89 euros.

– Lot 7: 52.133,38 euros.

– Lot 8: 175.429,41 euros.

– Lot 9: 70.475,94 euros.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'administració.



València, 1 de juny de 2018.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web