Licitació número 165/2018, Elaboració de les actes de dimensionament d'inversions dels departaments de Salut de Dénia, Torrevieja, Manises i Elx-Crevillent.. [2018/2068]
(DOGV núm. 8246 de 02.03.2018) Ref. Base de dades 002262/2018
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 03.03.2018 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Direcció General de Recursos Humans i Econòmics.
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
c) Obtenció de documents i informació: perfil del contractant.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i Contractació.
2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Telèfon: tots els dubtes sobre els plecs tant d'administratiu com tècnic es remetran via plataforma de contractació de l'Estat.
En aquesta plataforma es fixarà la data límit per a la recepció de preguntes i es procedirà a la publicació de totes les preguntes i respostes en únic document.
5) Fax: 961 928 805.
6) Correu electrònic:
7) Adreça internet del perfil del contractant:
http://www.plataformadecontratación.es.
8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podrà descarregar del perfil del contractant en l'adreça ressenyada en el punt 1.7 d'aquest anunci, fins a l'últim dia de presentacions.
9) Número d'expedient: 165/2018.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció: elaboració de les actes de dimensionament d'inversions dels departaments de Salut de Dénia, Torrevieja, Manises i Elx-Crevillent.
c) Divisió per lots i número:
d) Lloc d'execució/entrega:
1) Domicili:
2) Localitat i codi postal:
e) Termini d'execució: 3,5 mesos a partir de la data de firma
f) Admissió de pròrroga:
g) Establiment d'acord marc: no.
h) Sistema dinàmic d'adquisició:
i) CPV: 79211000-6, Servei de Comptabilitat.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica:
d) Criteris d'adjudicació:
Ordre Descripció del criteri Ponderació Sobre
1 Criteri avaluable de forma automàtica per aplicació de fórmules 55 3
1.1 Preu 50
1.2 Millora en el nivell de confiança de la mostra 5
2 Criteris la quantificació dels quals depenga d'un juí de valor. Qualitat tècnica de l'oferta 45 2
2.1 Pla de posada en marxa i organització 12
2.2 Entorn metodològic 30
2.3 Pla de garantia de seguretat 3
TOTAL 100
4. Valor estimat del contracte
116.000,00 (cent setze mil euros).
5. Pressupost base de licitació
116.000,00 (cent setze mil euros)
140.360,00 (cent quaranta mil tres-cents seixanta euros), import de l'IVA inclòs.
6. Garanties exigides
a) Provisional: no.
b) Definitiva: sí. El 5 % de l'import d'adjudicació, l'IVA exclòs.
7. Requisits específics del contractista
1) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional:
Volum anual de negocis en el compte de pèrdues o guanys, en els tres últims exercicis comptables aprovats i depositats en el Registre Mercantil o oficial que corresponga.
L'import de qualsevol dels últims tres exercicis haurà de ser igual o superior a 116.000,00 .
2) Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional:
Una relació dels principals treballs realitzats d'igual o semblant naturalesa a l'objecte del present contracte, en els últims cinc anys que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.
L'import anual que l'empresari haurà d'acreditar com a executat, l'any de major execució del període abans indicat, en treballs d'igual o semblant naturalesa que els del contracte serà de: 81.200,00 .
3) Adscripció de mitjans: vegeu els plecs de clàusules administratives.
8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzé dia natural, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si aquest dia fóra dissabte o festiu es podran presentar el dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: física.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Registre General.
1) Dependència: Servei d'Aprovisionament i contractació.
2) Domicili: c/ Misser Mascó, 31.
3) Localitat i codi postal: València 46010.
4) Adreça electrònica:
d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit): no pertoca.
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre l'oferta: dos mesos.
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: obertura de la documentació tècnica relativa a criteris objectius valorables de forma autonòmica (sobre núm. 3).
b) Adreça: c/ Misser Mascó, 31.
c) Localitat i codi postal: València 46010.
d) Data i hora: es publicarà en la plataforma de contractació de l'Estat.
10. Despeses de publicitat
Seran a càrrec de l'empresa adjudicatària.
11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea:
12. Altres informacions
Vegeu els plecs.
València, 23 de febrer de 2018. El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez. (R de 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846 de 08.08.2016).