Ficha docv

Ficha docv









Convocatòria de la constitució de dues borses de treball temporal. [2018/1596]

(DOGV núm. 8238 de 20.02.2018) Ref. Base de dades 001767/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Entitat d'Infraestructures de la Generalitat
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Matèries: Ocupació i formació professional
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1, C/C1



Preàmbul



El caràcter d'Entitat Pública de l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl (d'ara endavant l'Entitat), fa que en l'accés als llocs de treball d'aquesta hagen de garantir-se, en tot cas, els principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat, així com la resta de principis inclosos en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, arreplegats així mateix en l'article 13.3 del Decret 6/2013, de 4 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'organització i funcionament de l'entitat, que en matèria de selecció de personal estableix que la selecció del personal laboral temporal haurà de respectar els principis de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat.

Per un altre costat, en la planificació i gestió de recursos humans s'ha de tindre en compte el respecte al principi d'adequació entre el contingut del procés selectiu i les tasques a desenvolupar. En aquest sentit, s'ha de contemplar la singularitat de les funcions que té atribuïdes l'Entitat i que vénen arreplegades en l'art. 2 del Decret 6/2013, de 4 de gener, del Consell (d'ara endavant ROF), entre les quals podem destacar la gestió i administració d'habitatges de promoció pública, en els termes expressats en la legislació vigent o en els convenis que se subscriga amb l'Administració, i que requereix actuacions inajornables i urgents sobre l'esmentat patrimoni de promoció pública.

Per a un adequat funcionament del servei públic que l'Entitat té encomanat, necessita atendre determinats llocs de treball amb caràcter temporal, sent les borses de treball temporal un mecanisme adequat a tals efectes i amb el qual es pot complir amb els principis ressenyats en els paràgrafs anteriors, per la qual cosa, en absència de borses de treball temporal resultants de la corresponent oferta d'ocupació pública, en els termes de l'article 13 del ROF, i en consonància amb el que disposa l'art. 34.5 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, es constitueixen dues borses de treball temporal per mitjà del sistema de baremació de mèrits i experiència.



Anunci



Per tot allò que s'ha exposat, prèvia consulta amb la representació legal dels treballadors/es, es du a terme el següent anunci, que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), segons preveu la instrucció segona de la Resolució de 14 d'abril de 2016, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'aproven les instruccions sobre mesures de control i publicitat activa en el sector públic instrumental de la Generalitat, així com la pàgina web de l'Entitat (www.eige.es).

La convocatòria que amb aquest acte s'anuncia, s'estructura amb unes bases generals, comunes a les dues borses que es pretén constituir, i amb una sèrie de condicions particulars, pròpies de cada una de tals borses. Ambdós aspectes configuren les normes de la convocatòria, que a continuació es detallen.



València, 9 de febrer de 2018.– La directora general: Helena Beunza Ibáñez.



Normes de la convocatòria

Bases generals



1. Objecte de la convocatòria

És objecte de la present convocatòria regular la constitució de dues borses de treball per a la cobertura temporal de diversos llocs i categories professionals en l'Entitat, tant en la demarcació de València, Castelló, com en la d'Alacant, amb el detall següent:



Borsa Categories/llocs a cobrir

Núm. 1 Titulat mitjà. Arquitecte tècnic a València i Alacant, capital

Núm. 2 Oficial administratiu a València, Castelló i Alacant, capital



Les borses es conformaran per mitjà del procediment de concurs de mèrits, segons les presents bases generals i les condicions particulars de cada borsa. Les normes per a la constitució i funcionament de les borses esmentades es desenvolupen en el present anunci, d'acord amb la legislació vigent i la normativa de l'Entitat.



2. Principis generals

Sense perjuí d'allò que s'ha assenyalat en el preàmbul, els principis que regeixen la present convocatòria son:

a) Igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

b) Eficàcia i agilitat en els processos de selecció, crida i incorporació.

c) Imparcialitat dels òrgans responsables del procés de selecció.



d) Participació de la representació legal dels treballadors/es.

e) Adequació dels condicions i mèrits dels aspirants a l'activitat a desenvolupar, d'acord amb la regulació normativa laboral de l'Entitat.





3. Sol·licituds i tractament de dades personals

Els interessats hauran d'accedir a la pàgina web de l'Entitat, www.eige.es, en la pestanya «Ocupació», apartat «Borses ocupació temporal», per a, primerament, registrar-se en la borsa de treball corresponent, i posteriorment introduir les seues dades en el sistema, poder obtindre l'imprès de sol·licitud i autobaremació, d'acord amb les instruccions, que s'han redactat a l'efecte.

A fi de possibilitar el contacte, s'haurà de facilitar un telèfon, sent obligatori facilitar també una adreça de correu electrònic per a la recepció de notificacions i possibilitar el registre en la borsa d'ocupació temporal corresponent.

Es podrà optar a totes les borses que es desitge, sempre que es complisquen els requisits establits per a cadascuna.

Totes les dades personals demanades per l'Entitat en virtut de la participació en aquest procés s'integraran en fitxers per al seu tractament exclusivament per l'Entitat, en l'àmbit dels seues competències. En tot cas, es podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els terminis legalment establits.

Autobaremació. L'autobaremació, realitzada per cada aspirant i reflectida en la seua sol·licitud, serà el punt de partida per a la confecció de les llistes. En el moment indicat en les diferents condicions particulars, s'haurà d'acreditar pels aspirants que compleixen els requisits per a pertànyer a aquestes borses de treball temporal, i que compten amb la puntuació per mèrits indicada en la seua autobaremació. La falta d'acreditació o la falsedat o mala fe en les dades, serà causa de baixa en les llistes o en la pròpia borsa.

4. Forma i termini de presentació de l'imprès de sol·licitud i autobaremació. Les persones aspirants a integrar-se en cada una de les borses, podran presentar l'imprès de sol·licitud i autobaremació de forma presencial o telemàtica, segons s'indica a continuació:



Presencial

En els registres d'entrada de les seus de l'Entitat de València, c/ Vinatea, 14; i d'Alacant, c/ Girona 4. Horari registres: del dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h.

En la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Per internet

Per via telemàtica, per mitjà de la presentació de l'imprès de sol·licitud i autobaremació, utilitzant el Registre d'Entrada genèric de l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl.

http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=19201



Termini de presentació: 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'oferta en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



5. Confecció de les llistes

A través de la pàgina web de l'Entitat, www.eige.es, es faran públiques les llistes preliminars de les diferents borses, que arreplegaran a tots els aspirants ordenats d'acord amb els punts de l'autobaremació. Després de la publicació d'aquests llistats, existirà un termini de cinc dies laborables per a formular reclamacions per mitjà d'un escrit presentat per al seu registre en les oficines de l'Entitat, carrer Vinatea, 14, de València (CP 46001), i carrer Girona, 4, d'Alacant (CP 03001).

Passat aquest termini de reclamacions i realitzades les oportunes comprovacions, es conformaran les llistes provisionals, amb el nombre màxim d'aspirants que es detalla per a cada borsa en les condicions particulars, segons la puntuació que van ressenyar. Aquestes llistes es faran públiques de la manera adés indicada, i s'obrirà un termini, la durada del qual serà oportunament anunciada, perquè els aspirants previstos en aquelles acrediten els requisits i els mèrits segons s'exposa per a cada borsa, en els llocs i horaris i de la forma que igualment es donaran a conèixer; amb aquestes acreditacions, l'Entitat revisarà els punts de les autobaremacions, i com a resultat d'això es podrà reordenar o excloure els aspirants per a publicar les llistes definitives, amb un màxim d'aspirants que es detalla per a cada borsa; a aquests efectes, cabrà la crida a integrants de les llistes preliminars que inicialment no van ser inclosos en les provisionals, si després de les possibles revisions de punts de les autobaremacions, hi haguera persones en tals llistes provisionals amb menor puntuació que altres inicialment no incloses, aquestes últimes hauran d'acreditar requisits i mèrits en la forma i el termini que es determine, de la qual cosa seran informades. Els aspirants disposaran de cinc dies laborables després de la publicació de les llistes definitives, per a formular reclamacions, presentant l'escrit corresponent en el mateix lloc adés assenyalat. Passat aquest termini i realitzades les oportunes comprovacions i, si és el cas, canvis, les llistes definitives seran fermes, publicant-se de forma expressa.

Cada llista estarà ordenada per la puntuació dels mèrits, de major a menor. En cas d'empat a punts per a elaborar les llistes, se situarà primer l'aspirant del gènere menys representat en el lloc de treball de què es tracte, que passaria davant del més representat. De persistir l'empat se situarà en primer lloc l'aspirant amb major edat i si així i tot persistirà la igualtat, es farà un sorteig.

Dins de la categoria d'administratiu existeixen, a més del perfil general, dos perfils (administratiu/Inspecció; administratiu lloguer/venda d'habitatges), que tenen requisits específics. Per això el seu incompliment impossibilita l'adjudicació de llocs d'aquest perfil als candidats que no els reunisquen, la qual cosa no és obstacle per a la seua inclusió en la borsa número 2, ni per a la seua permanència en aquella en l'ordre que per mèrits li corresponga, i que se li oferisquen les places que no exigisquen els requisits específics esmentats.

Correspon als aspirants prestar la deguda atenció a la publicació de les llistes, així com a la informació de terminis i als requeriments que l'Entitat poguera fer-los amb caràcter general, que es realitzarà sempre i únicament en la pàgina web de l'Entitat, www.eige.es. Els possibles requeriments personals es realitzaran a través de l'adreça electrònica o el telèfon facilitat pels aspirants, sent també responsabilitat d'aquests prestar la deguda atenció a aquestes comunicacions.

5.1. Discapacitats. En cada llista definitiva es reservarà un 2 % de llocs a persones que tinguen reconeguda pels òrgans competents de l'administració pública discapacitat igual o superior al 33 %, d'existir aspirants amb tal declaració que complisquen els requisits. En aquest cas, si els aspirants esmentats acrediten una puntuació per mèrits inferior a la dels últims integrants de les llistes, ocuparan aqueixa posició tot desplaçant aquests.

La condició de persona discapacitada, que haurà d'acreditar-se en el mateix moment adés assenyalat per als requisits i mèrits, no eximeix de la necessitat de tindre l'adequada aptitud per a l'exercici del lloc en la forma que s'especifica per a cada borsa en les condicions particulars.





6. Forma i moment de l'acreditació de requisits i mèrits

Els aspirants hauran d'acreditar que reuneixen els requisits i els mèrits puntuables que se'ls requerisquen, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren incórrer per inexactituds o falsedats. A mes d'allò que s'ha indicat en el punt 5 anterior, per a cada borsa es detalla en les condicions particulars la forma i el moment d'acreditar els corresponents requisits i mèrits.

Si no s'acrediten els requisits i/o mèrits en la forma i el termini assenyalats, l'aspirant causarà baixa en la llista o llistes en què apareguera i quedarà exclòs del procés selectiu. En qualsevol moment de vigència d'aquestes borses, l'Entitat podrà sol·licitar la documentació original i/o compulsada que estime convenient, tant referida a requisits com a mèrits. Si es comprova alguna falsedat o mala fe, l'aspirant serà exclòs dels llistats, sense perjuí que l'Entitat puga actuar contra aquell en qualsevol altre àmbit que en dret escaiga, sent també causa d'extinció del contracte de treball si aquest s'haguera establert.





7. Contractació

Els contractes laborals que es realitzen, si és el cas, es faran amb les modalitats legals de contractació temporal de treballadors/es que arreplegue l'ordenament jurídic en vigor, adequades als distints supòsits que hagueren d'atendre's i segons el règim de cada modalitat. Els contractes convinguts no esdevindran indefinits.



8. Normes de funcionament

Les contractacions s'oferiran, en el moment en què es produïsquen necessitats de cobertura temporal que l'Entitat decidisca atindré d'aquesta manera i per als quals obtinga la corresponent autorització per part de l'Administració pública valenciana, per ordre de llista, a les persones en disposició d'incorporar-se que no estiguen contractades en aqueix moment en l'Entitat, llevat que concorreguera en l'aspirant alguna circumstància tal com l'encadenament de contractes temporals o qualsevol altra establida per la doctrina legal o jurídica, relativa a la contractació laboral que poguera portar a considerar el contracte temporal oferit com a indefinit en cas de formalitzar-se, donat l'objecte d'aquesta convocatòria i les obligacions de l'Entitat.

L'oferta podrà referir-se a qualsevol dels dependències o seus de l'Entitat en què es precisen treballadors/es amb la categoria o per als llocs especificats en cada una de les borses, en les províncies de Castelló, Alacant o València.

Qualsevol integrant de les llistes definitives fermes podrà desactivar-se en qualsevol moment abans de ser requerit per a una contractació temporal, bastant per a això que ho comunique per escrit presentat en el registre de les oficines de l'Entitat adés citades, dirigit a Recursos Humans. Igualment, podrà activar-se posteriorment seguint el mateix procediment. Els efectes de la desactivació són que l'aspirant no serà requerit per l'Entitat per a la seua contractació temporal, sense que això li supose cap penalització. No cabrà desactivar-se precisament davant d'un oferiment de contractació de l'Entitat.

Els integrants de les llistes que consideren que tenen un problema de salut transitori que els impedisca realitzar les tasques pròpies del lloc, hauran de desactivar-se segons s'ha indicat en el paràgraf anterior. Si no ho fan, el contracte de treball quedarà supeditat a la superació del reconeixement mèdic, Si no superen l'esmentat reconeixement, es farà la rescissió del contracte, i la baixa de l'aspirant en la llista definitiva.



Ateses les característiques de les necessitats a cobrir amb aquestes borses de treball temporal, en què poden concórrer circumstàncies d'imminència i imprevisibilitat, l'oferiment es realitzarà per mitjà de telefonada al telèfon facilitat i per correu electrònic. Davant la impossibilitat de contactar, o la falta de contestació de l'interessat en un termini de 48 hores, a comptar de la constatació de la recepció i lectura del correu electrònic, s'entendrà que es rebutja l'oferiment i es passarà a la següent persona de la llista en disposició d'incorporar-se, i així successivament. Les crides hauran de quedar degudament acreditades en l'expedient.



En cas de tractar-se de perfils d'administratius (borsa 2), amb requisits generals de la convocatòria, s'acudirà al candidat que ocupe la primera posició. Si les necessitats a cobrir són perfils amb requisits específics, s'acudirà al candidat que ocupe la primera posició i que reunisca els requisits esmentats.

Els aspirants podran actualitzar les seues dades de contacte durant la vigència de la borsa a través d'escrit presentat en els registres de l'Entitat mencionats, dirigit a Recursos Humans.

Els efectes per als aspirants del seu rebuig d'un oferiment de contractació es regulen de la manera següent:

a) El primer rebuig no suposarà penalització.

b) El segon rebuig suposarà passar a ocupar l'últim lloc de la llista.



c) El tercer rebuig suposarà la baixa definitiva de la llista.

No es considerarà rebuig d'un oferiment el cas de les dónes embarassades que així ho manifesten en ser requerides. Tampoc no es considerarà rebuig la negativa a l'oferiment de contractes a jornada parcial inferior a 1/3 de la jornada ordinària de l'Entitat a temps complet.

El treballador, en finalitzar un o més contractes, conservarà el seu ordre en aquella borsa, fins que es complisca un període de sis mesos (sumant les diverses contractacions), a partir del qual passarà a situar-se'n al final.

No obstant això, per a futurs oferiments, caldrà ajustar-se a allò que s'ha disposat en matèria d'encadenament de contractes temporals, o qualsevol altra circumstància que poguera portar a considerar el contracte temporal oferit com a indefinit en cas de formalitzar-se.

Les persones que estant contractades en l'Entitat en virtut d'aquestes borses foren acomiadades per motius disciplinaris, causaran baixa en aquelles de què pogueren formar part. La mateixa actuació se seguirà en el cas de persones que donaren per finalitzada la seua relació laboral per voluntat pròpia, tant de forma expressa com tàcita.



9. Comissió de selecció

Com a òrgan de selecció per a la valoració dels requisits i mèrits de la present convocatòria, es nomenarà una comissió de selecció mitjançant resolució de la Direcció General de l'Entitat.

La comissió podrà incorporar en qualitat d'assessors sense dret de vot els qui considere oportú per al correcte compliment del procés selectiu. Així mateix, comptarà amb el suport necessari per als tasques administratives.

La comissió de selecció comptarà amb la participació d'un representant legal dels treballadors, en la fase de revisió de les autobaremacions, i que serà nomenat a l'efecte per la RLT.

Sent partícip la representació legal dels treballadors en el seguiment de les borses.



10. Conformitat amb les bases

La participació en el present procediment suposa el coneixement i acceptació de les seues bases. En tot allò no expressament establit en la present convocatòria, caldrà ajustar-se a la normativa convencional de l'Entitat i, subsidiàriament, a la legislació autonòmica o estatal que hi siga d'aplicació. Correspon a la comissió de selecció determinar l'actuació que s'ha de seguir en cas de buit legal, així com la interpretació d'aquestes normes.



11. Vigència de les borses

La borses que es constitueixen en virtut d'aquesta convocatòria tindran una vigència de dos anys a partir de la publicació de les llistes definitives fermes de cadascuna, llevat que:

a) El nom d'integrants de la borsa de què es tracte es reduïra de tal manera que, a criteri de la direcció de l'Entitat, resultara inoperant, i en aquest cas podrà concloure's abans, avisant d'això els seus integrants.



b) Es constituïra alguna nova borsa de contractació temporal derivada d'una oferta d'ocupació pública d'ingrés per a personal fix en l'Entitat, per als llocs o categories previstos en alguna de les borses que ara es creen.





Condicions particulars borsa núm. 1

Arquitecte tècnic

Demarcació territorial: València i Alacant, capital.



1. Funcions a realitzar

– Inspecció d'habitatges buits pertanyents tant al parc públic d'habitatges de la Generalitat com al parc propi d'habitatges de l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl (d'ara endavant l'Entitat)

– Elaboració d'informes, memòries valorades i pressupostos per a la reparació d'habitatges buits.

– Inspecció de reclamacions d'usuaris, tant d'habitatges com d'elements comuns, en immobles pertanyents tant al parc públic d'habitatges de la Generalitat com al parc propi d'habitatges de l'Entitat.



– Elaboració d'informes, memòries valorades i pressupostos per a la reparació de reclamacions.

– Control d'execució de reparacions en habitatges i elements comuns.

– Control de certificacions d'obra.

– Elaboració de certificats d'habitabilitat.

– Elaboració d'informes, memòries valorades i pressupostos per a l'execució d'actuacions de reparació i millora d'elements comuns.



– Elaboració d'informes d'avaluació d'edificis (IEE.CV).

– Elaboració d'informes d'eficiència energètica.

Amb els integrants d'aquesta borsa es cobriran necessitats de llocs per a les categories professionals que s'indiquen a continuació, d'acord amb el sistema de classificació que regula el conveni col·lectiu d'empresa.

Denominació del lloc segons conveni: titulat mitjà. Arquitecte tècnic.



2. Requisits dels aspirants

Per a poder participar en aquesta convocatòria i formar part de la borsa que es constituïsca, caldrà reunir els requisits següents:

a) Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, ser estranger amb residència legal a Espanya, o d'aquells estats a què s'aplique la lliure circulació de treballadores i treballadors.

b) Tindre 16 anys d'edat, i no haver assolit l'edat de jubilació.



c) Tindre titulació universitària oficial de grau que habilite per a l'exercici de la professió d'arquitecte tècnic en els termes de l'Ordre ECI/3855/2007, de 27 de desembre; Reial decret 1.393/2007, de 28 d'octubre; i Reial decret 967/2014, de 21 de novembre. Respecte de les titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'estar en possessió de la convalidació o credencial oficial que acredite l'homologació.

d) Acreditar coneixements d'idioma valencià, almenys, de nivell A2, d'acord amb Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport).

e) Tindre l'aptitud per a l'exercici de les tasques del lloc convocat.



f) Els aspirants de nacionalitat diferent de l'espanyola que no tinguen com a idioma nadiu el castellà, hauran d'acreditar-ne documentalment el coneixement.

g) No haver sigut treballador/a de l'Entitat acomiadat/da per motiu disciplinari.

h) No tindre la condició de treballador/a fix o indefinit en l'Entitat.



i) No realitzar activitat remunerada o, si en fa, acreditar la seua compatibilitat amb l'exercici de lloc públic.

j) Disponibilitat de viatjar.

k) Vehicle propi.

l) Permís de conduir tipus B en vigor.

Els requisits a), b), c), d), f), g) i h) han de complir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i, si és el cas, mantindre's durant la vigència de la borsa. Els requisits e), i), j), k) i l) han de complir-se en el moment de la contractació i mantindre's durant la vigència del contracte.

Els requisits s'acreditaran com es detalla en el punt 4 d'aquestes condicions.



3. Barem de mèrits

Els aspirants que complisquen els requisits seran ordenats de major a menor puntuació, amb un màxim de 100 punts, prenent en consideració els mèrits següents:

3.1. Acreditar coneixements addicionals a l'exigit com a requisit d'idioma valencià, segons el següent barem d'acord amb Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport), fins un màxim de 5 punts:



Nivell Punts

Nivell B1 2

Nivell B2 3

Nivell C1 4

Nivell C2 5



Es computaran només els punts del nivell més alt que es posseïsca, i no seran acumulables als d'altres nivells.

3.2. Acreditar coneixements d'idiomes comunitaris, així com de la llengua de signes, segons el següent barem, fins un màxim de 5 punts:

Nivell, segons Marc Europeu

Comú de referència

per a les llengües Punts

Nivell B2 0,5

Nivell C1 1

Nivell C2 2



Per a cada idioma es computaran els punts del nivell més alt que es posseïsca.

La validesa de les acreditacions d'idiomes es regularà pel que disposen les normes relatives al sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, en concret pel Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell; l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport; i la Resolució de 2 d'octubre de 2014, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



3.3. Activitats formatives: fins un màxim de 40 punts.

3.3.1. Acreditació de cursos de programes de mesuraments, Presto i Arquimedes, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 5 punts:

De > o 10 hores de durada: 1,5 punts

De més de 10 hores de durada: 2,5 punts

3.3.2. Acreditació de cursos per a l'elaboració d'informes d'avaluació d'edificis residencials, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 5 punts:



De > o 10 hores de durada: 1,5 punts

De més de 10 hores de durada: 2,5 punts

3.3.3. Acreditació de cursos per a l'elaboració de programes reconeguts d'eficiència energètica en edificació residencial, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 5 punts:

De > o 10 hores de durada: 1,5 punts

De més de 10 hores de durada: 2,5 punts

3.3.4. Acreditació de cursos de formació i perfeccionament sobre l'especialitat de patologies en edificació, diagnòstic i rehabilitació d'edificis residencials, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 9 punts:

De fins a 20 hores de durada: 1 punt

De més de 20 fins a 100 hores de durada: 3 punts

De més de 100 hores de durada: 5 punts

3.3.5. Acreditació de cursos de formació i perfeccionament sobre eficiència energètica i sostenibilitat en edificació residencial, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 3 punts:

De fins a 20 hores de durada: 1 punt

De més de 20 hores de durada: 2 punts

3.3.6. Acreditació de cursos de formació i perfeccionament sobre accessibilitat en edificació residencial, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 3 punts:



De fins a 20 hores de durada: 1 punt

De més de 20 hores de durada: 2 punts

3.3.7. Es valorarà la possessió d'altres títols acadèmics igual o superiors a l'exigit en la convocatòria, i que estiguen relacionats directament amb les funcions del lloc, que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 5 punts:



Titulació acadèmica igual a la requerida en la convocatòria: 2 punts



Titulació acadèmica superior a la requerida en la convocatòria: 3 punts

3.3.8. La resta de cursos de formació i perfeccionament de caràcter genèric, de durada igual o superior a 10 hores que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 5 punts:

De 100 o més hores de durada: 2 punts

De 75 o més hores de durada: 1,50 punts

De 50 o més hores de durada: 1,00 punts

De 25 o més hores de durada: 0,50 punts

De 15 o més hores de durada: 0,20 punts

De 10 o més hores de durada: 0,10 punts

3.4. L'experiència professional, fins al moment de tancament d'admissió d'instàncies, podrà atorgar fins un màxim de 45 punts:

3.4.1. Per cada mes complet de serveis prestats en llocs de treball, iguals o semblants i que pertanguen al mateix grup de titulació, sector o especialitat, en els quals s'haja exercit funcions relacionades amb les descrites en l'apartat 1, en qualsevol entitat o empresa pública, l'activitat principal de les quals estiga referida a la gestió d'habitatge i sòl: 0,30 punts (s'atorgaran un màxim de 20 punts).

3.4.2. Per cada mes complet de serveis prestats en llocs de treball, iguals o semblants i que pertanguen al mateix grup de titulació, sector o especialitat, en els quals s'haja exercit funcions relacionades amb les descrites en l'apartat 1, en qualsevol administració pública o sector públic: 0,30 punt (s'atorgaran un màxim de 10 punts).



3.4.3. Per cada mes complet de serveis prestats en llocs de treball, iguals o semblants i que pertanguen al mateix grup de titulació, sector o especialitat, en els quals s'haja exercit funcions relacionades amb les descrites en l'apartat 1, en el sector privat: 0,30 punts (s'atorgaran un màxim de 5 punts).

3.4.4. Per cada mes complet com a alumne en pràctiques el projecte formatiu del qual tinga relació amb llocs de treball, iguals o semblants i que pertanguen al mateix grup de titulació, sector o especialitat, en els quals s'haja exercit funcions relacionades amb les descrites en l'apartat 1, en el sector públic o privat: 0,15 punts (s'atorgaran un màxim de 5 punts).

3.4.5. Per cada mes complet de serveis prestats en cooperació en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració pública: 0,10 punts (s'atorgaran un màxim de 5 punts).



No podran valorar-se per més d'un apartat serveis prestats simultàniament en el temps.

3.5. Els aspirants que hagueren sigut treballadors/es de les empreses que es van integrar en EIGE –ara Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl–, i que van concloure la seua relació laboral en el procés de reestructuració de plantilla, acreditaran 5 punts de mèrits.



4. Forma i moment de l'acreditació de requisits i mèrits

4.1. De tots els requisits exigits en el punt 2, s'acreditaran documentalment en la fase que s'establisca entre la publicació de les llistes provisional i definitiva, per mitjà de fotocòpia simple junt amb l'original, o còpia compulsada, els següents:

– Nacionalitat i edat (2-a i 2-b), amb DNI, passaport o Targeta d'Identitat d'Estranger, tots ells en vigor.

– El nivell acadèmic mínim (2-c) i l'acreditació de valencià (2-d), amb el títol/certificació oficial expedit per òrgan competent.

– El coneixement de l'espanyol (2-f), a través del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera (DELE) nivell B1.

– Disponibilitat viatjar (2-j) i vehicle propi (2-k), per mitjà de còpia de la documentació corresponent o declaració jurada.

– Permís de conduir en vigor (2-l), fotocòpia del document.

El requisit d'adequada aptitud per a l'exercici del lloc (2-e) s'acreditarà segons s'exposa en el punt 6 següent.

Els requisits de no haver sigut subjecte d'acomiadament disciplinari (2-g) i no ser empleat fix o indefinit de l'Entitat (2-h), no precisen acreditació, perquè es comprovaran per l'Entitat.

El requisit 2-i), s'acreditarà en el moment de la contractació per mitjà de declaració jurada de no realitzar activitat remunerada o de tindre tal activitat, per mitjà de declaració de compatibilitat en els termes de la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

4.2. Els mèrits arreplegats en el punt 3, s'acreditaran en la fase establida entre la publicació de les llistes provisional i definitiva, de la manera següent:

– El coneixement de valencià (3-1), d'altres idiomes comunitaris i de la llengua de signes (3-2), s'acreditarà per mitjà de certificacions o títols expedits per òrgan competent, havent d'aportar fotocòpia simple junt amb l'original, o còpia compulsada.

– Les activitats formatives (3-3), s'acreditaran aportant fotocòpia simple junt amb l'original, bé del títol o certificació oficial expedit per òrgan competent acadèmic, o bé per mitjà de còpia compulsada.



– L'experiència professional (3-4) s'acreditarà aportant el certificat de vida laboral, a què caldrà agregar còpia dels contractes laborals i/o certificació de l'empresa en què es va treballar, que reflectisquen amb claredat les funcions o tasques exercides, a fi de comprovar que els llocs ocupats es corresponen amb els que cal valorar i el temps de treball. En cas de dubte per part de l'Entitat sobre l'activitat exercida en tals llocs o sobre el temps que es van ocupar, no se sumaran punts.



Els mèrits de l'apartat (3-5) per haver sigut treballadors/es de les empreses que es van integrar en EIGE –Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl–, i que van concloure la seua relació laboral en el procés de reestructuració de plantilla, no precisen acreditació documental; seran comprovats per l'Entitat.



5. Llistes

Aquesta borsa constarà d'un únic llistat definitiu. Per a la seua confecció, les diverses llistes prèvies estaran integrades pels següents nombres d'aspirants, com a màxim:

a) Llista preliminar: tots els sol·licitants en temps i forma.

b) Llista provisional: 75 aspirants

c) Llista definitiva i definitiva ferma: 50 integrants.



6. Aptitud. L'acreditació de l'adequada aptitud per a l'exercici del lloc (requisit 2-e) es produirà per mitjà de la superació de:

a) Reconeixement mèdic, que realitzarà l'Entitat. Com vullga que aquesta avaluació es realitza després de l'establiment del contracte laboral, aquest quedarà supeditat a la superació del reconeixement mèdic. Si no és així, es farà la rescissió de l'esmentat contracte i la baixa de l'aspirant en la llista definitiva.





Condicions particulars borsa núm. 2

Oficial administratiu

Àmbit territorial: Castelló, València i Alacant.



1. Funcions a realitzar

– Gestió administrativa dels procediments, consistent en: el seguiment, arxiu i registre dels expedients i documentació pròpia d'aquests, en funció del departament o unitat d'adscripció.



– S'inclou el personal administratiu d'atenció al públic, administratiu de lloguer/venda d'habitatges, i administratiu d'inspecció d'habitatges.

Amb els integrants d'aquesta borsa es cobriran necessitats de llocs per a les categories professionals que s'indiquen a continuació, d'acord amb el sistema de classificació que regula el conveni col·lectiu d'empresa.

Denominació del lloc segons conveni col·lectiu: oficial administratiu.



2. Requisits dels aspirants

Amb caràcter general, per a poder participar en aquesta convocatòria i formar part de la borsa que es constituïsca, caldrà reunir els requisits següents:

a) Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, ser estranger amb residència legal a Espanya, o d'aquells estats a què s'aplique la lliure circulació de treballadores i treballadors.

b) Tindre 16 anys d'edat, i no haver aconseguit l'edat de jubilació.



c) Tindre nivell acadèmic de Batxiller Superior o equivalent/tècnic superior FP. Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'estar en possessió de la convalidació o credencial oficial que acredite l'homologació.

d) Acreditar coneixements d'idioma valencià de, almenys, nivell A2, d'acord amb Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

e) Tindre l'aptitud per a l'exercici de les tasques del lloc convocat.



f) Els aspirants de nacionalitat diferent de l'espanyola que no tinguen com a idioma nadiu el castellà, n'hauran d'acreditar documentalment el coneixement.

g) No haver sigut treballador/a de l'Entitat acomiadat per motiu disciplinari.

h) No tindre la condició de treballador/a fix o indefinit en l'Entitat.



i) No realitzar activitat remunerada o, de fer-ho, acreditar la seua compatibilitat amb l'exercici de lloc públic.

j) Disponibilitat de viatjar.

Amb caràcter específic per als perfils d'administratiu/inspecció; administratiu lloguer/venda d'habitatges, seran requisits, a més dels de caràcter general:

k) Vehicle propi.

l) Permís de conduir tipus B en vigor.

Els requisits a), b), c), d), f), g) i h) han de complir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i, si és el cas, mantindre's durant la vigència de la borsa. Els requisits e), i), j), k) i l) han de complir-se en el moment de la contractació i mantindre's durant la vigència del contracte.

Els requisits s'acreditaran com es detalla en el punt 4 d'aquestes condicions.



3. Barem de mèrits

Els aspirants que complisquen els requisits seran ordenats de major a menor puntuació, amb un màxim de 100 punts, prenent en consideració els mèrits següents:

3.1. Acreditar coneixements addicionals a l'exigit com a requisit d'idioma valencià, segons el següent barem, d'acord amb Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport), fins un màxim de 5 punts:



Nivell Punts

Nivell B1 2

Nivell B2 3

Nivell C1 4

Nivell C2 5



Es computaran només els punts del nivell més alt que es posseïsca, no sent acumulables als d'altres nivells.

3.2. Acreditar coneixements d'idiomes comunitaris, així com de la llengua de signes, segons el següent barem, fins un màxim de 5 punts:





Nivell, segons Marc Europeu

Comú de referència

per a les llengües Punts

Nivell B2 0,5

Nivell C1 1

Nivell C2 2



Per a cada idioma es computaran els punts del nivell més alt que es posseïsca.

La validesa de les acreditacions d'idiomes es regularà pel que disposen les normes relatives al sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, en concret pel Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell; l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport; i la Resolució de 2 d'octubre de 2014, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



3.3. Activitats formatives, fins un màxim de 40 punts.

3.3.1. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament relacionats directament amb la categoria del lloc, de durada igual o superior a 10 hores que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 30 punts:

De 100 o més hores de durada: 5 punts

De 75 o més hores de durada: 4 punts

De 50 o més hores de durada: 2 punts

De 25 o més hores de durada: 1 punts

De 15 o més hores de durada: 0,50 punts

De 10 o més hores de durada: 0,25 punts

3.3.2. La resta de cursos de formació i perfeccionament de caràcter genèric, de durada igual o superior a 10 hores que hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins un màxim de 10 punts:

De 100 o més hores de durada: 2 punts

De 75 o més hores de durada: 1,50 punts

De 50 o més hores de durada: 1 punts

De 25 o més hores de durada: 0,50 punts

De 15 o més hores de durada: 0,20 punts

De 10 o més hores de durada: 0,10 punts

3.4. L'experiència professional, fins un màxim de 45 punts:

3.4.1. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria en qualsevol entitat o empresa pública, l'activitat principal de la qual estiga referida a la gestió d'habitatge i sòl: 0,30 punts (s'atorgaran un màxim de 20 punts).

3.4.2. Per cada mes complet de serveis prestats en qualsevol administració pública o sector públic: 0,30 punts (fins un màxim de 10 punts)



3.4.3. Per cada mes complet de serveis prestats en el sector privat: 0,30 punts (fins un màxim de 5 punts)

3.4.4. Per cada mes complet com a alumne en pràctiques el projecte formatiu del qual tinga relació amb els llocs de treball, i pertanga a la mateixa categoria, en el sector públic o privat: 0,15 punts (S'atorgaran un màxim de 5 punts).

3.4.5. Per cada mes complet de serveis prestats en cooperació en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració pública: 0,10 punts (fins un màxim de 5 punts).

No podran valorar-se per més d'un apartat serveis prestats simultàniament en el temps.

3.5. Els aspirants que hagueren sigut treballadors/es de les empreses que es van integrar en EIGE –ara Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl–, i que van concloure la seua relació laboral en el procés de reestructuració de plantilla, acreditaran 5 punts de mèrits.



4. Forma i moment de l'acreditació de requisits i mèrits

4.1. De tots els requisits exigits en el punt 2, s'acreditaran documentalment en la fase que s'establisca entre la publicació de les llistes provisional i definitiva, per mitjà de fotocòpia simple junt amb l'original, o còpia compulsada, els següents:

– Nacionalitat i edat (2-a i 2-b), amb DNI, passaport o Targeta d'Identitat d'Estranger, tots ells en vigor.

– El nivell acadèmic mínim (2-c) i l'acreditació de valencià (2-d), amb el títol/certificació oficial expedit per òrgan competent.

– El coneixement de l'espanyol (2-f), a través del ‘Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera' (DELE) nivell B1.

– Disponibilitat viatjar (2-j) i vehicle propi (2-k), per mitjà de còpia de la documentació corresponent o declaració jurada.

– Permís de conduir en vigor (2-l), fotocòpia del document.

El requisit d'adequada aptitud per a l'exercici del lloc (2-e) s'acreditarà segons s'exposa en el punt 6 següent.

Els requisits de no haver sigut subjecte d'acomiadament disciplinari (2-g) i no ser empleat fix o indefinit de l'Entitat (2-h), no precisen acreditació, perquè es comprovaran per l'Entitat.

El requisit 2-i), s'acreditarà en el moment de la contractació per mitjà de declaració jurada de no realitzar activitat remunerada o, de tindre tal activitat, per mitjà de declaració de compatibilitat en els termes de la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

4.2. Els mèrits arreplegats en el punt 3, s'acreditaran en la fase establida entre la publicació de les llistes provisional i definitiva, de la manera següent:

– El coneixement de valencià (3-1), d'altres idiomes comunitaris i de la llengua de signes (3-2), s'acreditarà per mitjà de certificacions o títols expedits per òrgan competent, havent d'aportar fotocòpia simple junt amb l'original, o còpia compulsada.

– Les activitats formatives (3-3), s'acreditaran aportant fotocòpia simple junt amb l'original,o còpia compulsada, bé del títol o certificació oficial expedit per òrgan competent acadèmic.

– L'experiència professional (3-4) s'acreditarà aportant el certificat de vida laboral, a què caldrà agregar còpia dels contractes laborals i/o certificació de l'empresa en què es va treballar, que reflectisquen amb claredat les funcions o tasques exercides, a fi de comprovar que els llocs ocupats es corresponen amb els que cal valorar i el temps de treball. En cas de dubte per part de l'Entitat sobre l'activitat exercida en tals llocs o sobre el temps que es van ocupar, no se sumaran punts.



Els mèrits de l'apartat (3-5) per haver sigut treballadors/es de les empreses que es van integrar en EIGE –actualment Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl– i que van concloure la seua relació laboral en el procés de reestructuració de plantilla, no precisen acreditació documental; seran comprovats per l'Entitat.



5. Llistes

Aquesta borsa comptarà d'un únic llistat definitiu. Per a la seua confecció, les diverses llistes prèvies estaran integrades pels següents nombres d'aspirants, com a màxim:

a) Llista preliminar: tots els sol·licitants en temps i forma.

b) Llista provisional: 100 aspirants

c) Llista definitiva i definitiva ferma: 75 integrants.



6. Aptitud

L'acreditació de l'adequada aptitud per a l'exercici del lloc (requisit 2-e) es produirà per mitjà de la superació de:

a) Reconeixement mèdic, que realitzarà l'Entitat. Com vullga que aquesta avaluació es realitza després de la celebració del contracte laboral, aquest quedarà supeditat a la superació del reconeixement mèdic. Si no és així, es farà la rescissió de l'esmentat contracte i la baixa de l'aspirant en la llista definitiva.

Mapa web