Adjudicació i formalització del contracte número 306/2017. Arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per a proporcionar els serveis de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia. [2018/1104]
(DOGV núm. 8235 de 15.02.2018) Ref. Base de dades 001665/2018
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 16.02.2018 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments , Adjudicació
1. Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Departament de Salut de Gandia.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de Gandia, Hospital Francesc de Borja de Gandia, avinguda de la Medicina, 6, polígon de Sanxo Llop; 46702 Gandia (València). Telèfon: 962849565, fax: 962 849 566.
c) Nombre d'expedient: 306/2017.
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministraments.
b) Descripció: arrendament sense opció a compra i execució del subministrament, instal·lació, configuració, posada en funcionament, certificació, manteniment i operació dels equips necessaris per proporcionar els serveis de fotocopiat, impressió, escanejat i remissió per fax de documents en el Departament de Salut de Gandia.
c) Divisió per lots i nombre: únic.
d) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8101 de 08.08.2017. Perfil del contractant de la plataforma de contractació del sector públic: 09.08.2017.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:
a) tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert, subjecte a regulació no harmonitzada.
c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa, en funció de diversos criteris d'adjudicació:
Ordre Concepte Punts/
ponderació Fórmula matemàtica o aritmètica/criteri avaluable mitjançant judici de valor
1 Preu per arrendament 55 Fórmula
2 Preu per manteniment 25 Fórmula
3 Característiques d'equips i prestació serveis 20 Judici de valor
4. Pressupost base de licitació: cent noranta-un mil sis-cents seixanta-quatre euros, l'IVA inclòs.
Import s/IVA IVA 21 % Import total
158.400,00 33.264,00 191.664,00
5. Adjudicació i formalització del contracte:
a) Data d'adjudicació: 15.12.2017.
b) Data de formalització del contracte: 04.01.2018.
c) Contractista:
Empresa adjudicatària:
Ricotec, SL, NIF: B03301801
d) Nacionalitat: espanyola.
i) Import de l'adjudicació:
Import s/IVA IVA 21 % Import total
136.722,00 28.711,62 165.433,62
Cent seixanta-cinc mil quatre-cents trenta-tres euros amb seixanta-dos cèntims, l'IVA inclòs.
6. Nombre de licitadors
2.
Gandia, 25 de gener de 2018. La directora econòmica: Anna García Martínez.