Formalització del contracte número CNMY17/03-3/55. Servei per a la realització d'actuacions tècniques en acolliments familiars, temporals o permanents, de menors en família educadora i uns altres. [2018/10778]
(DOGV núm. 8429 de 22.11.2018) Ref. Base de dades 010585/2018
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis , Adjudicació
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY17/03-3/55.
d) Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció de l'objecte: servei per a la realització d'actuacions tècniques en acolliments familiars, temporals o permanents, de menors en família educadora.
c) Lot (si escau):sí.
Lot 1: Racó d'Ademús, Els Serrans, Camp de Túria, el Camp de Morvedre, La Foia de Bunyol, L'Horta Nord, L'Horta Oest, L'Horta Sud, La Vall d'Aiora, La Canal de Navarrés.
Lot 2: La Costera, La Vall d'Albaida, La Safor, La Ribera Baixa, La Ribera Alta, i València.
Lot 3:La Marina Alta, la Marina Baixa, El Comtat, i L'Alacanti.
Lot 4:L'Alcoia, Alt Vinalopó, Vinalopó Mitja, Baix Segura i Vega Baixa.
Lot 5: Els Ports, L'Alt Maestrat, El Baix Maestrat, L'Alcalaten, La Plana Alta, La Plana Baixa, Alt Palancia i L'Alt Mijares.
d) CPV: 85320000-8 Serveis Socials.
e) Acord marc (si escau):
f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):
g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 506709-2017-ÉS de 19 de desembre de 2017, Boletín Oficial del Estado número 311 de 23 de desembre de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8206 de 5 de gener de 2018.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: s'estableixen diversos criteris d'adjudicació.
4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): total: 9.533.024,16 .
Per lots:
Lot 1:2.401.536,00 .
Lot 2: 2.401.536,00 .
Lot 3: 1.508.544,00 .
Lot 4: 1.508.544,00 .
Lot 5: 846.225,60 .
5. Pressupost base de licitació
Import net: 4.333.192,80 euros, IVA exclòs. Import total: 4.766.512,08 euros, IVA inclòs.
6. Formalització
a) Data d'adjudicació:
Lots 1, 2, 3 i 5: 22 d'agost de 2018.
Lot 4: desert.
b) Data de formalització del contracte:
Lot 1: 18 d'octubre de 2018.
Lot 2: 18 d'octubre de 2018.
Lot 3: 17 d'octubre de 2018.
Lot 5: 15 d'octubre de 2018.
c) Contractistes:
Lot 1: Asociación Nueva Infancia.
Lot 2: Emafi (Equipo Multidisciplinar de atención a la familia e infancia).
Lot 3: Asociación Centro Trama.
Lot 5: Asociación S.P.A.M (Servei Psicopedagògic d'atenció al menor).
d) Import o cànon d'adjudicació:
Lot 1: Import net: 871.776,00 euros, IVA exempt.
Lot 2: Import net: 864.547,20 euros, IVA exempt.
Lot 3: Import net: 543.078,00 euros, IVA exempt.
Lot 5: Import net: 298.296,90 euros, IVA exempt.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY18/18-18/13.
d) Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció de l'objecte: servei de neteja del Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana.
c) Lot (si escau):
d) CPV: 90911200-8 serveis de neteja d'edificis.
e) Acord marc (si escau):
f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):
g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.
4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 144.470,72 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 72.235,36 euros, IVA exclòs. Import total: 87.404,79 euros, IVA inclòs.
6. Formalització
a) Data d'adjudicació: 17 de juliol de 2018.
b) Data de formalització del contracte: 30 de setembre de 2018.
c) Contractista: General de Servicios Manchegos, SL (GESEMA).
d) Import o cànon d'adjudicació:
Import net: 65.178,34 euros, IVA exempt. Import total: 78.865,79, IVA exclòs.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY16/06-6/75.
d) Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral del Centre Específic de Malalts Mentals, el Centre de Rehabilitació i Integració Social i Centre de Dia per a malalts mentals crònics de Benidorm (Alacant).
c) Lot (si escau):no.
d) CPV: 85311200-4 serveis de benestar social proporcionats a persones amb discapacitat.
e) Acord marc (si escau):
f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):
g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 86340-2017-ÉS de 8 de març de 2017, Boletín Oficial del Estado número 99 de 26 d'abril de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8027 de 26 d'abril de 2017.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: s'estableixen diversos criteris d'adjudicació.
4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 8.290.358,30 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 4.123.931,60 euros, IVA exclòs. Import total: 4.288.888,87 euros, IVA inclòs.
6. Formalització
a) Data d'adjudicació:28 de maig de 2018.
b) Data de formalització del contracte: 20 d'agost de 2018.
c) Contractista: Grupo 5 Gestión y Rehabilitación Psicosocial SL.U.
d) Import o cànon d'adjudicació:
Import net: 1.200.884,60 euros, IVA exclòs. Import total: 1.248.919,98 euros, IVA inclòs.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY18/18-18/12.
d) Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció de l'objecte: servei de bugaderia en la Residència de Persones Majors Dependents i Centre de Dia Pintor Sala d'Alcoi (Alacant).
c) Lot (si escau):no.
d) CPV: 98311200 Serveis d'explotació de bugaderies.
e) Acord marc (si escau):
f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):
g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 98550-2018-ÉS de 6 de març de 2018, Boletín Oficial del Estado número 75 de 27 de març de 2018 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.
4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 366.537,04 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 181.664,80 euros, IVA exclòs. Import total: 219.814,41 euros, IVA inclòs.
6. Formalització
a) Data d'adjudicació: 16 de juliol de 2018.
b) Data de formalització del contracte: 15 d'octubre de 2018.
c) Contratista: Base Lavandería Industrial, SL.
d) Import o cànon d'adjudicació:
Import net: 154.414,86 euros, IVA exclòs. Import total: 186.841,97euros, IVA inclòs.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.
c) Número d'expedient: CNMY18/01-1/14.
d) Adreça d'internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: servei.
b) Descripció de l'objecte: realització de auditorias energètiques en vuit edificis pertanyents a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
c) Lot (si escau):
Lot 1: auditories en centres dependents a la Direcció General de Serveis Socials i Persones en situació de Dependència.
Residència Persones Majors Dependents de Carlet.
Residència Persones Majors Dependents de Silla.
Residència i Centre de Dia de Persones Majors Dependents de Torrevella.
Residència i Centre de Dia de Persones Majors Dependents d'Alacant.
Residència de Persones Majors de Lledó.
Residència de Persones Majors El Catí d'Elda.
Lot 2: Auditories en centres pertanyents a la Direcció General de Diversitat Funcional:
Centre d'Atenció a Persones amb Discapacitat Psíquics CAMP Santa Faç.
Residència Persones Diversitat Funcional Vall d'Umbrí.
d) CPV: 71314300-5 serveis de consultoria en rendiment energètic. 713152000-1 Serveis de consultoria en matèria d'edificis.
e) Acord marc (si escau):
f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):
g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.
4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 50.176,00 euros.
Per Lots:
Lot 1: 41.106,00 euros.
Lot 2: 9.070,00 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 50.176,00 euros, IVA exclòs. Import total: 60.712,96 euros, IVA inclòs.
6. Formalització
a) Data d'adjudicació: 16 d'agost de 2018.
b) Data de formalització del contracte: 10 de setembre de 2018.
c) Contractista:
Lot 1: Eurocontrol, SA.
Lot 2: Azigrene Consultores, SL.
d) Import o cànon d'adjudicació:
Lot 1:
Import net: 15.560,00 euros, IVA exclòs. Import total: 18.827,60 euros, IVA inclòs.
Lot 2:
Import net: 4.290,00 euros IVA exclòs. Import total: 5.190,00, IVA inclòs.
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.
València, 19 de novembre de 2018, La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.