Ficha docv

Ficha docv









Formalització del contracte número CNMY17/03-3/55. Servei per a la realització d'actuacions tècniques en acolliments familiars, temporals o permanents, de menors en família educadora i uns altres. [2018/10778]

(DOGV núm. 8429 de 22.11.2018) Ref. Base de dades 010585/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/03-3/55.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei per a la realització d'actuacions tècniques en acolliments familiars, temporals o permanents, de menors en família educadora.

c) Lot (si escau):sí.

Lot 1: Racó d'Ademús, Els Serrans, Camp de Túria, el Camp de Morvedre, La Foia de Bunyol, L'Horta Nord, L'Horta Oest, L'Horta Sud, La Vall d'Aiora, La Canal de Navarrés.

Lot 2: La Costera, La Vall d'Albaida, La Safor, La Ribera Baixa, La Ribera Alta, i València.

Lot 3:La Marina Alta, la Marina Baixa, El Comtat, i L'Alacanti.

Lot 4:L'Alcoia, Alt Vinalopó, Vinalopó Mitja, Baix Segura i Vega Baixa.

Lot 5: Els Ports, L'Alt Maestrat, El Baix Maestrat, L'Alcalaten, La Plana Alta, La Plana Baixa, Alt Palancia i L'Alt Mijares.

d) CPV: 85320000-8 Serveis Socials.

e) Acord marc (si escau):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 506709-2017-ÉS de 19 de desembre de 2017, Boletín Oficial del Estado número 311 de 23 de desembre de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8206 de 5 de gener de 2018.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'estableixen diversos criteris d'adjudicació.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): total: 9.533.024,16 €.

Per lots:

Lot 1:2.401.536,00 €.

Lot 2: 2.401.536,00 €.

Lot 3: 1.508.544,00 €.

Lot 4: 1.508.544,00 €.

Lot 5: 846.225,60 €.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 4.333.192,80 euros, IVA exclòs. Import total: 4.766.512,08 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació:

Lots 1, 2, 3 i 5: 22 d'agost de 2018.

Lot 4: desert.

b) Data de formalització del contracte:

Lot 1: 18 d'octubre de 2018.

Lot 2: 18 d'octubre de 2018.

Lot 3: 17 d'octubre de 2018.

Lot 5: 15 d'octubre de 2018.

c) Contractistes:

Lot 1: Asociación Nueva Infancia.

Lot 2: Emafi (Equipo Multidisciplinar de atención a la familia e infancia).

Lot 3: Asociación Centro Trama.

Lot 5: Asociación S.P.A.M (Servei Psicopedagògic d'atenció al menor).

d) Import o cànon d'adjudicació:

Lot 1: Import net: 871.776,00 euros, IVA exempt.

Lot 2: Import net: 864.547,20 euros, IVA exempt.

Lot 3: Import net: 543.078,00 euros, IVA exempt.

Lot 5: Import net: 298.296,90 euros, IVA exempt.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY18/18-18/13.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de neteja del Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana.

c) Lot (si escau):

d) CPV: 90911200-8 – serveis de neteja d'edificis.

e) Acord marc (si escau):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 144.470,72 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 72.235,36 euros, IVA exclòs. Import total: 87.404,79 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 17 de juliol de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 30 de setembre de 2018.

c) Contractista: General de Servicios Manchegos, SL (GESEMA).

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 65.178,34 euros, IVA exempt. Import total: 78.865,79, IVA exclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY16/06-6/75.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral del Centre Específic de Malalts Mentals, el Centre de Rehabilitació i Integració Social i Centre de Dia per a malalts mentals crònics de Benidorm (Alacant).

c) Lot (si escau):no.

d) CPV: 85311200-4 serveis de benestar social proporcionats a persones amb discapacitat.

e) Acord marc (si escau):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 86340-2017-ÉS de 8 de març de 2017, Boletín Oficial del Estado número 99 de 26 d'abril de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8027 de 26 d'abril de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'estableixen diversos criteris d'adjudicació.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 8.290.358,30 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 4.123.931,60 euros, IVA exclòs. Import total: 4.288.888,87 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació:28 de maig de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 20 d'agost de 2018.

c) Contractista: Grupo 5 Gestión y Rehabilitación Psicosocial SL.U.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 1.200.884,60 euros, IVA exclòs. Import total: 1.248.919,98 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY18/18-18/12.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de bugaderia en la Residència de Persones Majors Dependents i Centre de Dia Pintor Sala d'Alcoi (Alacant).

c) Lot (si escau):no.

d) CPV: 98311200 – Serveis d'explotació de bugaderies.

e) Acord marc (si escau):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 98550-2018-ÉS de 6 de març de 2018, Boletín Oficial del Estado número 75 de 27 de març de 2018 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 366.537,04 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 181.664,80 euros, IVA exclòs. Import total: 219.814,41 euros, IVA inclòs.





6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 16 de juliol de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 15 d'octubre de 2018.

c) Contratista: Base Lavandería Industrial, SL.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 154.414,86 euros, IVA exclòs. Import total: 186.841,97euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.





1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretària. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY18/01-1/14.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: realització de auditorias energètiques en vuit edificis pertanyents a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

c) Lot (si escau):

Lot 1: auditories en centres dependents a la Direcció General de Serveis Socials i Persones en situació de Dependència.

– Residència Persones Majors Dependents de Carlet.

– Residència Persones Majors Dependents de Silla.

– Residència i Centre de Dia de Persones Majors Dependents de Torrevella.

– Residència i Centre de Dia de Persones Majors Dependents d'Alacant.

– Residència de Persones Majors de Lledó.

– Residència de Persones Majors El Catí d'Elda.

Lot 2: Auditories en centres pertanyents a la Direcció General de Diversitat Funcional:

– Centre d'Atenció a Persones amb Discapacitat Psíquics CAMP Santa Faç.

– Residència Persones Diversitat Funcional Vall d'Umbrí.

d) CPV: 71314300-5 serveis de consultoria en rendiment energètic. 713152000-1 Serveis de consultoria en matèria d'edificis.

e) Acord marc (si escau):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8250 de 8 de març de 2018.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.



4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 50.176,00 euros.

Per Lots:

– Lot 1: 41.106,00 euros.

– Lot 2: 9.070,00 euros.



5. Pressupost base de licitació

Import net: 50.176,00 euros, IVA exclòs. Import total: 60.712,96 euros, IVA inclòs.



6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 16 d'agost de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 10 de setembre de 2018.

c) Contractista:

Lot 1: Eurocontrol, SA.

Lot 2: Azigrene Consultores, SL.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Lot 1:

Import net: 15.560,00 euros, IVA exclòs. Import total: 18.827,60 euros, IVA inclòs.

Lot 2:

Import net: 4.290,00 euros IVA exclòs. Import total: 5.190,00, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa, que pot ser complida a satisfacció de l'administració.



València, 19 de novembre de 2018,– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web