Licitació número 18/127. Subministrament de suports de cartó en rotllo amb xip sense contacte per a títols de transport de Metrovalencia. [2018/10150]
(DOGV núm. 8419 de 08.11.2018) Ref. Base de dades 010080/2018
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Expedient: 18/127.
2. Objecte: subministrament de suports de cartó en rotllo amb xip sense contacte per a títols de transport de Metrovalencia.
3. Tramitació, procediment i criteris d'adjudicació.
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: únic criteri: preu.
4. Lots: no.
5. Pressupost de licitació
Un milió cinquanta-tres mil euros (1.053.000,00 ). IVA exclòs.
6. Tipus
Subministraments.
7. CPV: 30162000-2.
8. Duració
1 any. 1 pròrroga d'un any.
9. Criteris de valoració
Documentació avaluable automàticament (fórmula)
Oferta econòmica: 80,00 punts.
Oferta tècnica: 20,00 punts.
10. Informació
El plec de clàusules administratives particulars i la resta de documentació, podran ser examinats per les empreses interessades de 09.00 a 14.00 hores, els dies laborables, en la seu social d'FGV, Unitat d'Adquisicions, sítia en partida de Xirivelleta, s/n, 46014 València. Telèfon 961 924 137. Així mateix aquesta mateixa documentació pot ser consultada en la pàgina web: https://www.contrataciondelestado.es.
11. Proposicions i documentació
Les proposicions dels licitadors, d'acord amb el que estableix el corresponent plec de clàusules administratives particulars, constaran de tres sobres:
Sobre número 1. Documentació general.
Sobre número 2. Proposició tècnica.
Sobre número 3. Proposició econòmica.
Els sobres hauran de presentar-se tancats i firmats, i caldrà fer constar-hi, a la coberta, el contingut respectiu, el títol de l'expedient a la licitació del qual es concorre, número de l'expedient i identificació de licitador. Les ofertes es formularan, així mateix, d'acord amb els model previstos en el plec esmentat.
12. Lloc i termini de recepció
Les proposicions, acompanyades per triplicat del document annex I al plec de clàusules administratives particulars, hauran de ser entregades en mà, bé personalment, bé mitjançant un enviament per missatgeria, tancades i firmades pel licitador o persona que el represente, al domicili social d'FGV Registre General siti a València, partida de Xirivelleta, s/n, de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres, excepte festius, a efectes laborals en FGV, fins a les 12.00 hores del dia 10 de desembre de 2018.
13. Lloc i data d'obertura del sobre núm. 3: l'acte públic de l'obertura dels sobres núm. 3 se celebrarà en el domicili social d'FGV a les 12.00 hores del dia 11 de desembre de 2018.
14. Les despeses de publicació d'aquest anunci i de totes les que origine el contracte seran a càrrec de l'adjudicatari.
València, 31 d'octubre de 2018. El director gerent d'FGV: Juan Andrés Sánchez Jordán.