Ficha docv

Ficha docv









Licitació número IV-MY025/2017. Gestió i prestació del servei d'activitats d'oci inclusives i participació en la comunitat per a persones amb discapacitat intel·lectual que viuen en la residència de l'IVASS i en la xarxa d'habitatges i per a les persones majors del Centre de Dia de Carlet, durant el període comprés des del 4 de desembre de 2017 fins al 3 de febrer de 2019. [2017/7845]

(DOGV núm. 8128 de 15.09.2017) Ref. Base de dades 008107/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS).

b) Dependència que tramita l'expedient: Àrea de Contractacions.

c) Número d'expedient: IV-MY025/2017.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei

b) Descripció de l'objecte: gestió i prestació del servei d'activitats d'oci inclusives i participació en la comunitat per a persones amb discapacitat intel·lectual que viuen en la residència de l'IVASS i en la xarxa d'habitatges i per a les persones majors del Centre de Dia de Carlet.



c) Divisió per lots i nombre: sí. 3 lots:

– Lot I: gestió i prestació del servei de dinamització d'activitats d'oci inclusiu i participació en la comunitat en les Residències de Manises (Manises), La Humanitat (Xest), L'Almara (Burjassot), PRAGA(Rocafort), Caixa Ontinyent, (Xàtiva), Bennàger (Aldaia), Carmen Picó (Alzira) i Jubalcoy (Elx)

– Lot II: gestió i prestació del servei de dinamització d'activitats d'oci inclusiu i participació en la comunitat en el Centre Dia Majors (Carlet).

– Lot III: gestió i prestació del servei de dinamització d'activitats d'oci inclusiu i participació en la comunitat per als usuaris de la xarxa d'habitatges de l'IVASS.

d) Lloc d'execució/lliurament: centres de IVASS previstos en els plecs.

e) Termini d'execució o data límit de presentació d'ofertes: del 4 de desembre de 2017 al 3 de febrer de 2019

f) Admissió de pròrroga: no.

g) CPV (referència de nomenclatura): 85311200-4 Serveis de benestar social proporcionats a minusvàlids.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, previst en l'art. 138 del TRLCSP.

c) Forma: un únic criteri d'adjudicació.

d) Criteris d'adjudicació: criteris avaluables de forma automàtica mitjançant la mera aplicació de fórmules:

1r. Oferta econòmica: s'avaluarà de forma proporcional i inversa, és a dir relativa respecte de l'oferta més barata amb 100 punts i assignant a les restants ofertes valors segons el quocient:



100 x Preu oferta més econòmica

Preu oferta





4. Valor estimat del contracte

486.514,58 euros.



5. Pressupost de licitació

486.514,58 euros (IVA exclòs). L'import corresponent a l'IVA ascendeix a 102.168,06 euros, amb la següent distribució en lots:



Lots Base imposable IVA Total

Lot I 428.659,84 € 90.018,57 € 518.678,41 €

Lot II 14.158,10 € 2.973,20 € 17.131,30 €

Lot III 43.696,64 € 9.176,29 € 52.872,93 €

Total 486.514,58 € 102.168,06 € 588.682,64 €



6. Garanties exigides

– Provisional: seguint les instruccions de l'Acord de data 12 de març de 2010 de la Junta Superior de Contractació Administrativa els licitadors quedaran dispensats de la seua constitució.

– Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació.



7. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: IVASS.

b) Domicili: av. del Port, 108, València.

c) Localitat i codi postal: 46023 València.

d) Telèfon: 961 971 460

e) Fax: 961 971 461

f) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins a les 14.00 hores del dia 16 d'octubre de 2017

g) Adreça d'internet del Perfil de contractant:

www.contrataciondelestado.es



8. Requisits específics del contractista

a) Classificació, si escau: (grups, subgrups i categoria): no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera:

– Declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a l'objecte del contracte, referit, com a màxim, als tres últims exercicis tancats i disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari que, en la suma dels tres anys, siga, com a mínim, igual al de l'import del pressupost de licitació del lot o lots als quals concorre, IVA exclòs. La declaració, acompanyada de la documentació pertinent, haurà d'estar referida a anys complets (exercicis 2014, 2015 i 2016).

– Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al pressupost de licitació del lot o lots als quals concórrega, amb indicació expressa dels riscos coberts, del seu termini mínim de vigència o data de venciment i del valor mínim exigit.

c) Solvència tècnica i professional:

– Una relació dels principals serveis dels últims cinc anys complets (exercicis 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016), que incloga import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquests. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.



L'import anual que el licitador haurà d'acreditar com a executat durant l'any de major execució del període esmentat, en serveis d'igual o similar naturalesa als que constitueixen l'objecte del contracte, prenent com a criteri de correspondència entre els serveis executats per l'empresari i els que constitueixen l'objecte del contracte, els dos primers dígits dels respectius codis de CPV (92), per import igual o superior al pressupost de licitació del lot o lots als quals concórrega, IVA exclòs.

El licitador haurà d'indicar expressament quin és l'any de major execució.

– Compromís de compliment dels requisits mínims de la clàusula 3 del plec de prescripcions tècniques: el licitador haurà d'aportar declaració responsable del compliment d'aquests requisits mínims amb el compromís d'aportar la seua acreditació a requeriment de l'òrgan de contractació.

No obstant açò, els licitadors podran substituir la documentació acreditativa del compliment dels requisits previs perquè una empresa accedisca a una licitació utilitzant el Document Europeu Únic de Contractació (DEUC), en compliment del que preveu l'article 59 de la Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública.



9. Presentació d'ofertes (sobres A i B)

a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del dia 16 d'octubre de 2017 (40 dies naturals a comptar des del dia de l'enviament de l'anunci de licitació al DOUE 05.09.2017.

b) Documentació a presentar: es presentaran en dos sobres separats (A i B) els següents documents: en la forma determinada en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: Registre General de l'Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS) o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



1. Entitat: IVASS.

2. Domicili: av. del Port, 108

3. Localitat i codi postal: 46023 València.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seua oferta: 2 mesos a comptar des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.

e) Admissió de variants: les determinades en el plec.



10. Obertura de la documentació econòmica (sobre B)

a) Entitat: IVASS.

b) Domicili: sala de juntes dels serveis centrals de l'IVASS, avinguda del Port, 108.

c) Localitat: València.

d) Data: el dia 23 d'octubre de 2017.

e) Hora: 09.30 hores.



11. Altres informacions

– Es podrà obtenir informació sobre la convocatòria, així com els corresponents plecs, en l'adreça d'internet

www.contrataciondelestado.es.

– Data de publicació en DOUE: 07.09.2017, número 2017/S 171-350655.



12. Despeses d'anuncis

A càrrec de l'adjudicatari.



València, 7 de setembre de 2017.– El director general de l'IVASS, p. d. (R 22.05.2.013; DOGV 7051, 21.06.2013): Ángel Bonafé Osca.

Mapa web