Ficha docv

Ficha docv









Licitació número CNMY17/18-18/45. Servei d'organització, comercialització, gestió i execució del programa denominat Vacances Socials per a persones majors de la Comunitat Valenciana. [2017/7010]

(DOGV núm. 8105 de 14.08.2017) Ref. Base de dades 007317/2017




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Subsecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 458.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es.

Adreça d'internet del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es.

Data límit d'obtenció de documentació i informació: fins a l'últim dia de presentació d'ofertes.

d) Número d'expedient: CNMY17/18-18/45.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei d'organització, comercialització, gestió i execució del programa denominat Vacances Socials per a persones majors de la Comunitat Valenciana.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: no.

d) Lloc d'execució/entrega: Comunitat Valenciana.

e) Termini d'execució/entrega: el termini d'execució per a la totalitat d'actuacions incloses en el contracte serà des de l'endemà de la seua formalització, previst en l'últim trimestre de 2017, fins al 31 de desembre de 2019.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas):

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas):

i) CPV (referència de nomenclatura): 63511000-4 Organització de viatges combinats.



3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:

– Criteris avaluables per mitjà de fórmules.

1r. Qualitat de l'oferta: màxim 65 punts.

2n. Oferta econòmica: màxim 35 punts.



4. Valor estimat del contracte

10.070.323,50 euros (IVA exclòs).



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 6.713.549,00 euros, IVA exclòs. Import total: 7.384.903,90 euros, IVA inclòs.



6. Garanties exigides

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % del pressupost màxim de licitació (sense IVA).



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació:

Podrà eximir-se de presentar la documentació de solvència relacionada, si s'acredita disposar de la classificació següent:

Per a classificacions anteriors a l'entrada en vigor del Reial decret 773/2015, de 28 d'agost, pel qual es modifiquen determinats preceptes del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, aprovat pel Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre: grup U, subgrup 4, categoria D.

Per a classificacions emeses després de l'entrada en vigor del mencionat Reial decret 773/2015, de 28 d'agost: grup U, subgrup 4, categoria 5.

b) Solvència econòmica i financera:

La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75.1 lletra a) del TRLCSP, és a dir, aportant declaració responsable sobre el volum anual de negocis dels tres últims anys conclosos que en el conjunt dels tres anys siga, com a mínim, igual al doble de l'import del pressupost màxim de licitació del contracte.



c) Solvència tècnica o professional:

La solvència professional o tècnica s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78.1, lletra a) del TRLCSP, per mitjà de l'experiència aportada per l'empresa i pels professionals en prestacions referides a l'objecte del present contracte, concretament per mitjà d'una relació dels principals serveis o treballs realitzats durant els últims cinc anys conclosos, que hauran d'estar justificats i inclosos dins del subgrup 4, del grup U de la classificació de contractistes, l'import anual dels quals l'any de major execució abast, com a mínim, el pressupost màxim de licitació del contracte. L'esmentada relació inclourà descripció, import, dates i el destinatari, públic o privat, dels esmentats serveis o treballs.



Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari siga una entitat del sector públic. No serà necessària l'aportació dels certificats en relació amb contractes formalitzats amb esta Conselleria, i en este cas bastarà la mera relació dels dits treballs.

Quan el destinatari siga un subjecte privat, s'acreditarà per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, si no hi ha certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari.

d) Altres requisits específics: els licitadors hauran de disposar de la qualificació d'Agència de Viatges Majorista o Majorista-Minorista, i hauran d'acreditar-ho per mitjà del corresponent títol-llicència de conformitat amb la normativa vigent respecte d'això, incloent-hi la dita documentació en el sobre 1.

e) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 6 de setembre de 2017 a les 15.00 h.



b) Modalitat de presentació. Es presentaran en dos sobres separats (1 i 2) els documents següents:

Sobre «1»: documentació administrativa.

Sobre «2»: proposició econòmica i documentació tècnica quantificable per mitjà de mera aplicació de fórmules matemàtiques.

c) Lloc de presentació: Registre General de Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Dependència: Registre General.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 4. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Adreça electrònica:

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptadors des de l'endemà de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Este termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.



9. Obertura d'ofertes

a) Adreça: c/ Castán Tobeñas, 77. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.

b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data: L'obertura del sobre 2 es realitzarà el 21 de setembre de 2017.

d) Hora: 12.30.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran a compte de l'adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

26 de juliol de 2017.



12. Altres informacions



València, 26 de juliol de 2017.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web