Ficha docv

Ficha docv









Extracte de l'Ordre 5/2017, de 17 de juliol, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'aproven les bases i es convoquen quatre beques per a la realització de pràctiques professionals en matèria de Mediació Intercultural, durant 2017. [2017/6759]

(DOGV núm. 8089 de 21.07.2017) Ref. Base de dades 006597/2017




BDNS (identif.): 356702.



De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de Dades Nacionals de Subvencions

http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans



Primer. Beneficiaris

Persones acreditades com a mediadors interculturals segons l'Ordre 8/2011, de 19 de maig, de la Conselleria de Solidaritat i Ciutadania, per la qual es regula l'acreditació de la figura del mediador intercultural i el Registre de Mediadors Interculturals de la Comunitat Valenciana.





Segon. Objecte

Convocar la concessió de quatre beques, davall els principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no-discriminació, per a la realització de pràctiques professionals en mediació intercultural en la Direcció General d'Inclusió Social, en l'Oficina d'Atenció a les Persones Migrants (OAPMI) que es designe per la Direcció General d'Inclusió Social.



Tercer. Bases reguladores

Ordre 5/2017, de 17 de juliol 2017, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'aproven les bases per a la realització de pràctiques professionals en matèria de Mediació Intercultural.



Quart. Import

Les beques concedides, en virtut d'aquesta convocatòria, seran finançades amb càrrec al Capítol IV, línia de subvenció amb codi comptable S6582000, del programa 16.02.02.313.50, Inclusió Social, del Pressupost de la Generalitat per a 2017, per un import de 41.700 euros.



Cinqué. Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Les persones aspirants a obtindre una beca presentaran la sol·licitud exclusivament per via electrònica, de conformitat amb el que estableix l'article 14.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Sisè. Altres dades

1. Sol·licituds: les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud exclusivament per via electrònica a través de la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), en la qual s'especificarà l'especialitat o classe de beca a què s'opta, així com al currículum, a fi de poder obtindre l'autobaremació inicial dels mèrits presentats de forma automàtica.

2. Documentació a presentar amb la sol·licitud: Les persones sol·licitants junt amb la sol·licitud i el currículum no acompanyaran cap documentació.

Només les persones sol·licitants que hagen sigut seleccionades per a la fase d'entrevista, hauran de presentar la documentació acreditativa dels mèrits detallats en el currículum en el moment que acudisquen a la seua realització.

3. Criteris de valoració: les ajudes es concediran en règim de concurrència competitiva, de conformitat amb el barem de valoració establit en l'annex II de l'Ordre reguladora de les bases.

4. Règim de pagaments: l'import de la beca s'abonarà mensualment, prèvia certificació de conformitat de la Direcció General d'Inclusió Social.



València, 17 de juliol de 2017.– La vicepresidenta del Consell i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives: Mónica Oltra Jarque.

Mapa web