Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2017, de la Direcció General d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme, per la qual es convoquen determinades subvencions destinades a la promoció, el foment i la difusió de l'economia social a la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2017. [2017/4714]

(DOGV núm. 8050 de 29.05.2017) Ref. Base de dades 004636/2017




La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS) estableix, en l'article 23, que el procediment per a la concessió de subvencions s'iniciarà sempre d'ofici, per mitjà de convocatòria aprovada per l'òrgan competent.

L'article 160.4 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, sector públic instrumental i de subvencions (LHP) estableix que les persones titulars de les conselleries seran les competents en els respectius àmbits per a la convocatòria de subvencions.



L'Orde 25/2016, de 21 de novembre, de 2016, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, estableix les bases reguladores de les ajudes destinades a la promoció, el foment i la difusió de l'economia social a la Comunitat Valenciana.

En l'article 1.3 de la dita ordre s'estableix que, en compliment del que preveu l'article 23.2 de la LGS i de l'article 166 de la LHP, i d'acord amb el que establisca la Llei de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici corresponent, anualment es convocaran les ajudes regulades per l'ordre, i es donarà publicitat de les línies de crèdit i de l'import global màxim destinat, en l'exercici corresponent, a la concessió de les ajudes previstes en aquesta, sense perjuí que aquest poguera veure's incrementat en funció de les disponibilitats pressupostàries.



La resolució podrà preveure, així mateix, la concessió de subvencions sense necessitat de nova convocatòria en els casos en què ho autoritza l'article 58 del Reglament de la LGS, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol. En el supòsit de les ajudes a què es refereix aquesta convocatòria, s'ha previst la possibilitat d'ampliació dels imports previstos a les quanties addicionals que expressament es fan constar per a cada una de les modalitats d'ajudes convocades.

Als dits efectes ha de tindre's en compte que, en la relació d'esmenes aprovades per les Corts, incorporades a la Llei 14/2016, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017 figura, entre les corresponents a la secció 11, una baixa en el programa 322.55 Promoció d'Emprenedors, Cooperativisme i Economia Social. Fitxa: FP7. Codi S5266000. Denominació: programa de suport a l'economia social per mitjà de la qual es disminueixen 200,00 milers d'euros en relació amb la quantitat inicialment consignada en el projecte de llei remés a les Corts pel Consell, i queda la mencionada línia S5266000 amb una dotació final de 2.500,00 milers d'euros, d'aquesta xifra 1.800,00 milers tenen origen en transferències del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social (codi I40104) i la resta els 700,00 milers corresponen a aportació de la Generalitat no condicionada. No obstant això, per raons tècniques, l'aplicació corporativa de comptabilitat i gestió pressupostària no reflecteix, a hores d'ara, la referida baixa, per la qual cosa apareix en aquesta una dotació de la línia en una quantitat superior en 200,00 milers d'euros a què correspon de conformitat amb la Llei 14/2016, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2017.



D'acord amb el que disposa l'article 7 del Decret 147/2007, de 7 de setembre, del Consell, es fa constar que el règim d'ajudes d'aquesta convocatòria no necessita de notificació a la Comissió Europea, d'acord amb el que estableixen els articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, de conformitat amb el següent: en el cas de les d'ajudes per afrontar les despeses generals i de funcionament en què incórreguen les entitats beneficiàries per raó de les actuacions que porten a efecte en la seua funció de representació institucional, defensa dels interessos col·lectius dels seus membres o promoció general de les seues empreses, són activitats per a les quals no hi ha un mercat que puga distorsionar-se pels avantatges que, només a aquest propòsit, es concedisquen a les referides entitats, per la qual cosa no s'entenen compreses dins de l'àmbit d'aplicació de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea. En tot cas, la compensació per les actuacions subvencionades es concedirà en condicions normals de mercat i per referència a preus de mercat i no podrà reportar avantatge econòmic per a les entitats beneficiàries. En el supòsit de les ajudes per a la realització d'activitats de formació, foment o difusió de l'economia social, directament vinculades, o no, al foment de l'ocupació, es tracta d'activitats per a les quals les bases reguladores preveuen la concessió de les ajudes acollides al Reglament (UE) núm. 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europa a les ajudes de minimis (DOUE L352, de 24.12.2013). En conseqüència, les ajudes a què es refereix aquesta convocatòria, en relació amb les esmentades activitats de formació, foment o difusió, no podran aplicar-se a les empreses que operen en els sectors determinats en el punt 1 de l'article 1 del mencionat reglament, tal com s'arreplega en el preàmbul de les bases reguladores.



En la disposició final primera de la referida ordre s'estableix que, per als exercicis 2016 i successius en què estiguen vigents les bases, es delega en la persona titular de la direcció general competent en matèria d'economia social la facultat de dictar la resolució de convocatòria anual de les ajudes corresponents.

En virtut d'això, en exercici de la referida facultat, en compliment d'allò que s'ha preceptuat en els articles 9 i 17 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i fent ús de les facultats que confereixen al conseller o consellera competent l'article 28 de la Llei 5/1983, del Consell i l'article 160.4 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, sector públic instrumental i de subvencions, en relació amb l'article 3 del Decret 7/2015, de 29 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determina les conselleries en què s'articula l'Administració de la Generalitat, el Decret 157/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, i l'Ordre 25/2016, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió d'ajudes destinades a la promoció, foment i difusió de l'economia social a la Comunitat Valenciana, resolc:





Primer. Objecte de la convocatòria i condicions de la concessió de la subvenció

1. L'objecte d'aquesta resolució és convocar determinades ajudes en matèria d'economia social, per a l'exercici 2017, que es regularan pel que estableix l'Ordre 25/2016, de 21 de novembre, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les ajudes destinades a la promoció, el foment i la difusió de l'economia social a la Comunitat Valenciana (d'ara en avant bases reguladores). (DOGV 7923, 23 de novembre).

2. Les condicions per a la sol·licitud, tramitació, resolució i notificació seran les establides en les referides bases reguladores i en aquesta convocatòria, per a cada una de les ajudes que es convoquen.



Segon. Ajudes i finançament

Per a l'exercici 2017, i de conformitat amb el que estableix la Llei 11/2015, de pressupostos de la Generalitat Valenciana per al dit exercici, es convoquen les ajudes següents:

1. Per a despeses generals i de funcionament, de conformitat amb l'article 15 de les bases reguladores, que es finançaran fins a un import global màxim de 20.000 euros, a càrrec del capítol IV, del codi línia S5266000, procedents de fons de la Generalitat.

En el cas que, per raó d'una generació, ampliació o incorporació de crèdit poguera disposar-se de crèdits addicionals per a atendre les subvencions a què es refereix aquest apartat, l'òrgan concedent podrà, amb la publicació prèvia dels crèdits addicionals disponibles i sense necessitat de realitzar una nova convocatòria, procedir a aplicar els crèdits addicionals a la concessió de les dites subvencions. A aquests efectes, es fixa com a quantia addicional màxima per a l'exercici 2017, la quantitat de 130.000 euros, a càrrec del capítol IV, línia S5266000, fons propis no condicionats de la Generalitat.

2. Per a portar a efecte activitats de formació, foment i difusió de l'economia social, no vinculades directament al foment de l'ocupació, d'acord amb l'article 16 de les bases reguladores, que es finançaran fins a un import global màxim de 20.000 euros a càrrec del capítol IV, del codi línia S5266000, procedents de fons de la Generalitat.



En el cas que, per raó d'una generació, ampliació o incorporació de crèdit poguera disposar-se de crèdits addicionals per a atendre les subvencions a què es refereix aquest apartat, l'òrgan concedent podrà, amb la publicació prèvia dels crèdits addicionals disponibles i sense necessitat de realitzar una nova convocatòria, procedir a aplicar els crèdits addicionals a la concessió de les dites subvencions. A aquests efectes, es fixa com a quantia addicional màxima per a l'exercici 2017, la quantitat de 30.000 euros, a càrrec del capítol IV, línia S5266000, fons propis no condicionats de la Generalitat.

3. Per a portar a efecte activitats de formació, foment i difusió de l'economia social, vinculades directament al foment de l'ocupació, previstes en l'article 17 de les bases reguladores, que es finançaran amb fons finalistes procedents del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, fins a un import global màxim de 100.000 euros, a càrrec del capítol IV, del codi línia S5266000.

En el cas que, per raó d'una generació, ampliació o incorporació de crèdit poguera disposar-se de crèdits addicionals per a atendre les subvencions a què es refereix aquest apartat, l'òrgan concedent podrà, amb la publicació prèvia dels crèdits addicionals disponibles i sense necessitat de realitzar una nova convocatòria, procedir a aplicar els crèdits addicionals a la concessió de les dites subvencions. A aquests efectes, es fixa com a quantia addicional màxima per a l'exercici 2017, la quantitat de 100.000 euros, a càrrec del capítol IV, línia S5266000, fons procedents del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

4. En tots els casos anteriors en què s'estableix la possibilitat d'ampliació de les quanties convocades, l'òrgan concedent, amb caràcter previ a la resolució de concessió, publicarà la declaració dels crèdits disponibles com a quanties addicionals per a atendre les respectives convocatòries ampliades, sense que aquesta publicitat, que es realitzarà necessàriament en els mateixos mitjans que van publicar les convocatòries, implique l'obertura d'un nou termini de sol·licituds ni done inici a un nou còmput del termini per a resoldre.

5. En els supòsits, abans previstos, d'eventual ampliació dels imports inicialment convocats, l'òrgan col·legiat, a què es refereix l'article 5 de les bases reguladores d'aquestes ajudes, formularà una proposta addicional per al cas que valorara positivament sol·licituds presentades a l'empara d'aquesta convocatòria que no puguen ser ateses per falta de disponibilitat pressupostària, i constitueixen amb aquestes una relació de reserva degudament ordenada perquè puguen ser resoltes favorablement com a conseqüència de possibles disponibilitats pressupostàries addicionals, que permeten atendre les sol·licituds contingudes en aqueixa relació addicional, sense necessitat d'obrir un nou període de presentació de sol·licituds, de conformitat amb allò que disposa l'article 58.2 del reglament de la Llei general de subvencions.



Tercer. Beneficiàries

1. Podran acollir-se a les ajudes que es convoquen les beneficiàries previstes, per a cada una de les actuacions subvencionables, en l'article 2 de les bases reguladores, sempre que complisquen els requisits fixats en aquestes per a l'ajuda convocada, a saber:

1.1. Les ajudes establides en l'article 15 de les bases reguladores podran ser sol·licitades per les entitats compreses en l'apartat 1, lletres a) b) i c), de l'article 2 de les bases reguladores. Sempre que no concórreguen en aquestes les circumstàncies a què es refereix l'apartat 3 de l'article 2 de les bases reguladores.

1.2. Les ajudes regulades en els articles 16 i 17, de les bases reguladores, podran sol·licitar-se per qualsevol de les entitats compreses en les lletres a), b) c) d) i e) de l'apartat 1 de l'article 2 de les bases reguladores

2. En tot cas, les entitats beneficiàries hauran de complir els requisits establits en l'apartat 4 de l'article 2 de les bases reguladores.





Quart. Sol·licituds i documents

1. Presentació de sol·licituds.

1.1. La presentació de sol·licituds i de la documentació annexa per a l'obtenció de les ajudes regulades en aquesta convocatòria es realitzarà, obligatòriament, de forma electrònica, segons estableix l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les bases reguladores.

1.2. La interessada omplirà i firmarà, en línia, l'imprés de sol·licitud i la documentació annexa que s'exigeix en l'article 3.2 de les bases d'aplicació a l'ajuda sol·licitada, així com la documentació específicament requerida en les dites bases per a cada tipus d'ajuda que se sol·licite, i utilitzar el procediment establit per a aquestes ajudes, que estarà disponible en el catàleg de serveis públics interactius de la Generalitat a través de https://sede.gva.es, apartat «serveis en línia», si accedeix al tràmit de sol·licitud d'ajuda disposat a aquest efecte.

1.3. Tant la sol·licitud com la resta de documentació a presentar hauran de firmar-se electrònicament per la sol·licitant, amb certificat de persona jurídica, emés per qualsevol de les entitats admeses pel portal electrònic de la Generalitat, o amb certificat digital del seu representant, que haurà d'haver-se registrat prèviament en el Registre de Representants de la Generalitat.

2. En el cas que la sol·licitant denegue expressament l'autorització a l'òrgan convocant, perquè obtinga de forma directa, a través de certificats electrònics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, en els termes que preveuen els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, haurà d'aportar a través de la seu electrònica, els certificats que a continuació s'indiquen:

a) De l'Agència Estatal d'Administració Tributària, el certificat que acredite que la sol·licitant està al corrent de les obligacions tributàries, als efectes d'obtenció de subvencions públiques.

b) De la Tresoreria General de la Seguretat Social, el certificat acreditatiu que la sol·licitant està al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social. En el cas de no tindre personal contractat, haurà d'aportar la declaració responsable que, als dits efectes, trobarà entre els models disponibles per a aquestes ajudes en la seu electrònica de la Generalitat.

c) De la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, el certificat acreditatiu que la sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.

Els certificats expedits per les administracions tributàries i per la Seguretat Social tindran una validesa de sis mesos des de la data de l'expedició, d'acord amb el que estableix l'article 23.3 del Reial decret 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament general de subvencions. L'òrgan gestor podrà requerir la sol·licitant si la informació obtinguda presenta alguna incidència.

3. A la sol·licitud degudament omplida i, si és el cas, als certificats anteriors, s'acompanyarà la documentació general exigida per l'article 3.2 de les bases reguladores, així com la documentació, la presentació de la qual especialment s'exigeix en el capítol III de les bases reguladores, per a la valoració de les sol·licituds corresponents a cada una de les ajudes concretes que es convoquen, que serà presentada a través de la mateixa plataforma de tramitació telemàtica.

4. En especial, la sol·licitant haurà d'aportar declaració responsable, segons model normalitzat, de totes les ajudes de minimis que li hagen sigut concedides en l'exercici fiscal corrent i en els dos anteriors. El moment en què ha de considerar-se concedida una ajuda de minimis és aquell en què es reconega a l'entitat el dret legal a rebre l'ajuda, amb independència de la data de pagament de l'ajuda de minimis a l'entitat. Només es podran concedir noves ajudes de minimis després d'haver comprovat que això no donarà lloc a què l'import total de les ajudes concedides a l'entitat beneficiària sobrepasse el límit màxim establit en el Reglament (UE) núm. 1407/2013, és a dir, 200.000 euros, que es redueix a 100.000 euros en el cas de beneficiàries que operen en el sector del transport per carretera, durant qualsevol període de tres exercicis fiscals.

5. En els casos en què s'al·legue exempció total d'IVA, haurà d'aportar-se, el certificat expedit per l'Agència Tributària que acredite que l'entitat està exempta d'IVA. Així mateix, en aquells supòsits en què l'entitat aplique una prorrata de l'IVA haurà d'acreditar-la documentalment i incloure's en el compte justificatiu, en la qual es justificarà i explicarà la prorrata aplicada.

6. L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient, podrà requerir de l'entitat sol·licitant en qualsevol moment altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient.



Cinqué. Termini de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de sol·licituds per a les ajudes convocades per mitjà d'aquesta convocatòria serà de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, en extracte, d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisé. Criteris de valoració, resolució, notificació i recursos

1. Les sol·licituds es tramitaran de conformitat amb el que estableixen les bases reguladores i la seua resolució i concessió s'efectuaran en règim de concurrència competitiva, d'acord amb el que estableixen les bases reguladores.

2. Les sol·licituds presentades es valoraran d'acord amb els criteris de valoració que es fixen en els articles 20, 21 i 22, segons siga procedent, de les bases reguladores, per la Comissió de Valoració establida en l'article 5.4 de les bases reguladores.

3. La resolució de les ajudes convocades i la seua notificació es realitzarà d'acord amb el que estableix l'article 6 de les bases reguladores.

4. Contra la resolució a què es refereix el punt anterior podrà interposar-se un recurs de reposició davant del mateix òrgan en el termini d'un mes comptador des de l'endemà del dia en què tinga lloc la notificació, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la notificació, davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que preveu els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





Seté. Despeses subvencionables i quantia de les ajudes

1. Es consideraran despeses subvencionables:

a) Despeses de personal, excepte les indemnitzacions per acomiadament i jubilació anticipada. En tot cas, la subvenció per despeses de personal (que comprenen els salaris, els complements salarials i la Seguretat Social) per cada una de les persones contractades a jornada completa no excedirà del producte resultant de multiplicar per 5 l'IPREM (Indicador Públic de Renda d'Efectes Múltiples) mensual de l'any de la convocatòria. Si la contractació ho és a temps parcial, es reduirà proporcionalment el referit import màxim d'aquesta ajuda.

b) Despeses de viatge, allotjament i manutenció, de conformitat amb les quanties i els conceptes establits en el Decret 64/2011, de 27 de maig, del Consell, pel qual es modifica el Decret 24/1997, d'11 de febrer, sobre indemnitzacions per serveis extraordinaris i per les quanties màximes establides en la dita norma. En tot cas els bitllets i títols de transport hauran de correspondre a classe econòmica o turista, o equivalents.

c) Arrendaments i cànons.

d) Serveis d'empreses i de professionals independents.

e) Primes d'assegurances.

f) Publicitat, propaganda i relacions públiques.

g) Material d'oficina, fotocòpies i impremta.

h) Comunicacions.

i) Subministraments.

j) Quotes de subscripció a publicacions i d'inscripció en activitats.



k) Quotes abonades per pertinença a altres associacions autonòmiques, nacionals i internacionals, sempre que aquestes no estiguen compreses entre les possibles beneficiàries d'aquestes subvencions o d'altres equivalents finançades a càrrec dels pressupostos de la Generalitat.



2. En cap cas seran subvencionables les despeses previstes en l'article 15.3 de les bases reguladores.

3. En el cas de les ajudes per a despeses generals i de funcionament de l'entitat, d'acord amb el que estableix l'article 15.4 de les bases reguladores, l'import d'aquestes podrà cobrir la totalitat o una part de les despeses referides; però no donarà lloc, en l'exercici econòmic corresponent, a cap benefici per a l'entitat a què es concedisca, ni originar una minoració de les quotes ordinàries que, amb antelació a l'exercici respectiu, haguera suportat cada una de les persones sòcies o associades a l'entitat beneficiària. Així mateix s'estableix, per a aquestes ajudes, un límit màxim de 120.000 euros per a les subvencions que, a l'empara d'aquesta convocatòria, es concedisquen a una mateixa entitat beneficiària.

4. Tractant-se de les ajudes per a activitats de formació, foment i difusió, de conformitat amb el que estableixen les bases reguladores, s'aplicaran a aquestes les regles següents.

4.1. Aquestes ajudes es concediran amb subjecció al que estableix el Reglament (UE) núm. 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352, de 24.12.2013).

4.2. L'import de la subvenció podrà aconseguir el 100 % del cost de l'activitat subvencionable, però no podrà superar la xifra de 90.000 euros per cada activitat.

4.3. En el cas de les ajudes per a activitats de formació, foment i difusió no vinculades directament al foment de l'ocupació, la quantia conjunta de totes les que es concedisquen a una mateixa entitat no podrà superar la xifra de 120.000 euros. Aquest límit no regirà quan les esmentades activitats subvencionables estiguen directament vinculades al foment de l'ocupació.



Huité. Compatibilitat i acumulació de les ajudes

1. Les ajudes que es concedisquen a l'empara d'aquesta convocatòria, seran compatibles amb qualssevol altres obtingudes per la beneficiària per al mateix fi, de conformitat i amb les limitacions establides en l'article 11 de les bases reguladores i, quan procedisca, amb subjecció a allò que s'ha establit per a les ajudes de minimis.

2. Les ajudes de minimis que puguen concedir-se amb base en aquesta convocatòria podran acumular-se amb altres ajudes de minimis concedides fins al límit màxim de 200.000 euros, en les condicions que estableix l'article 3, apartat 2, del Reglament (UE) núm. 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, publicat en el DOUE el 24 de desembre de 2013. No obstant això, l'import total de les ajudes de minimis concedides a una única empresa que realitze per compte d'altri operacions de transport de mercaderies per carretera no excedirà de 100.000,00 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals. Aquestes ajudes de minimis no podran utilitzar-se per a l'adquisició de vehicles de transport de mercaderies per carretera, excepte el que disposa l'article 3.3 del referit reglament.

3. Les ajudes de minimis no s'acumularan amb cap ajuda estatal en relació amb les mateixes despeses subvencionables, o amb ajuda estatal per a la mateixa mesura de finançament del risc, si la dita acumulació excedira de la intensitat d'ajuda o de l'import d'ajudes superior corresponent fixat en les circumstàncies concretes de cada cas per un reglament d'exempció per categories o una decisió adoptada per la Comissió. Les ajudes de minimis que no es concedisquen per a costos subvencionables específics, ni puguen atribuir-se a costos subvencionables específics podran acumular-se amb altres ajudes estatals concedides en virtut d'un reglament d'exempció per categories o d'una decisió adoptats per la Comissió.

4. Als efectes d'assegurar el compliment de les indicades regles d'acumulació les beneficiàries últimes de les subvencions hauran de presentar declaració responsable sobre altres ajudes rebudes per als mateixos costos subvencionables o amb ajuda estatal per a la mateixa mesura de finançament de risc, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'apartat 2 de l'article 5 de l'esmentat reglament.



Nové. Justificació de les ajudes, documentació i termini

La justificació de l'ajuda es realitzarà en la forma prevista en els articles 10 de les bases reguladores, i pot donar lloc a la minoració, resolució o reintegrament previstes en l'article 12 d'aquestes.



Deu. Mitjà de notificació

La notificació a les interessades de les resolucions i els actes de tràmit es practicarà per mitjans telemàtics, en la forma establida en la normativa de procediment administratiu comú.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se recurs de reposició davant del mateix òrgan en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que preveuen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí que es puga interposar qualsevol altre recurs dels previstos en la legislació vigent.





València, 25 de maig de 2017.– El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, p. d. (O 25/2016; DOGV 7923), el director general d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme: Francisco Álvarez Molina.

Mapa web