Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 18 de desembre de 2017, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la bandera del municipi de Vallés. [2017/11772]

(DOGV núm. 8213 de 16.01.2018) Ref. Base de dades 000487/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Autoritzacions administratives
    Descriptors:
      Descriptors toponímics: Vallés



El municipi de Vallés (València), en la sessió del Ple de l'Ajuntament de data 30 de maig de 2016, va adoptar l'acord d'aprovació de la bandera municipal perquè el represente i simbolitze, atenent a l'informe realitzat pel Consell Tècnic d'Heràldica i Vexil·lologia en la sessió de data 30 d'abril de 2015.

El Consell Tècnic d'Heràldica i Vexil·lologia, en la sessió de data 27 de gener de 2017, ha emés dictamen favorable a la proposta de la bandera municipal i ha revisat la representació gràfica, en la sessió de 29 de setembre de 2017, considerant-la correcta i d'acord amb la seua descripció.

El procediment s'ha tramitat d'acord amb les regles establides en l'article 22 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, i en els articles 17 i següents del Decret 72/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual es regulen els símbols, tractaments i honors de les entitats locals de la Comunitat Valenciana.

Per aquests motius, i fent ús de les atribucions conferides per la legislació vigent, resolc:



Aprovar la bandera del municipi de Vallés (València), que queda organitzada de la manera següent:



Bandera de proporcions 2:3. Tallada per meitat en barra en dues parts. A la primera, de blanc o gris perla, una ala roja; en cap, quatre pals rojos en camp groc. A la segona, sobre fons roig, un Agnus Dei blanc o gris perla, amb aurèola crucífera de groc, portant una banderola blanca centrada per la creu plana roja, i amb la seua asta també groga.





Contra aquesta resolució, les persones interessades podran interposar directament el recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, o publicació, si és el cas, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que disposen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, o, potestativament, el recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, o publicació, si és el cas, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas que la persona interessada siga una administració pública, no és possible interposar recurs en via administrativa, sense perjuí de formular potestativament el requeriment previst en l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la notificació, o publicació, si és el cas, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això sense perjuí que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 18 de desembre de 2017.– El president, p. d. (R 12.02.2016; DOGV 7722, 17.02.2016), el secretari autonòmic de Presidència: Andreu Ferrer Bautista.

Mapa web