Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 17 de juny de 2024, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació. [2024/5976]

(DOGV núm. 9879 de 27.06.2024) Ref. Base de dades 006081/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li concedeix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, resol:





Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació, segons figura als annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents.





Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a les línies d'investigació mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 89 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, la realització d'aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al que disposa la citada llei i la normativa de desenvolupament.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica del sistema universitari, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu que es realitze en les convocatòries té lloc mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació del lloc a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits exigits a l'annex corresponent de la convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals de les persones aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys setze anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir les titulacions acadèmiques que figuren a l'annex corresponent de les convocatòries, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat l'equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la taula d'equivalències d'acreditació de L2 de la UV https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/Taula-equivalencies-llengues-UV.pdf, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas de persones aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex de la convocatòria corresponent que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de PAS investigació https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades la següent guia: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/guia-presentacio-sol-licituds-1286178596863.html.



Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/incidencies-comunicacions/incidencies-comunicacions.html. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format pdf. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document pdf del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir en aquesta mateixa pestanya la resta de documents pdf que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document pdf del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el curriculum vitae en un document pdf, o un zip. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç:. https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/model-curriculum-vitae-1286178597054.html

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex de la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.



5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la borsa es publica en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València i en la pàgina web https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html



5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la Gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats de la línia d'investigació.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure la línia d'investigació per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la borsa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex de la convocatòria corresponent.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/gestio-interna-noves-contractacions/dacis-1286158520581.html.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats de la línia d'investigació i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de RH (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir al següent enllaç: https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf





Novena. Clàusula d'idioma

El text íntegre d'aquesta resolució, així com els documents inclosos com a annexos, han estat redactats en els idiomes anglès, valencià i castellà, considerant-se les tres versions com a oficials, si bé es fixa com a prioritària per interpretar-la en cas de discrepància la versió en castellà.





Dècima. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 17 de juny de 2024.– La rectora, (p. d. DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: Gestión óptima de activos en las infraestructuras del ciclo integral del agua. Valoración monetaria de los beneficios sociales y ambientales y herramienta de apoyo a la toma de decisiones. CPI-24-298. (CIAICO/2021/347). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (actualment: Conselleria d'Educació, Universitat i Ocupació), convocades per Resolució de 14 de setembre de 2021, per a l'exercici 2022, a càrrec de la línia d'investigació: Gestión óptima de activos en las infraestructuras del ciclo integral del agua. Valoración monetaria de los beneficios sociales y ambientales y herramienta de apoyo a la toma de decisiones.





Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Harmonització de grans volums de dades.

– Programació i optimització d'algorismes de IA.

– Gestió òptima d'actius en infraestructures hídriques.

1.4. Objecte i període: gestió de recursos hídrics des d'una perspectiva econòmica.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.5. Requisits:

1.5.1. Titulació: grau en Matemàtiques, o en Física, o en Informàtica, o en Enginyeria Informàtica, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punts per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Coneixements d'estadística avançada i Machine Learning (aprenentatge estadístic).

– Programació amb R, Java, JavaScript, Fortran, Python, FIJI/ImageJ, RStudio, LaTeX, Git.

– Publicacions científiques i participació en projectes d'investigació.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: José Vicente Pérez Cosin, professor del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

Vocal 1: Francesc Hernández Sancho, professor del Departament d'Estructura Econòmica.

Vocal 2: Yolanda Carrion Marco, professora del Departament de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga.

Vocal 3: Pablo Pérez Garcia, professor del Departament d'Història Moderna i Contemporània.

Secretària: Josepa Maria Cortes Escriva, professora del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 1: Ramon Sala Garrido professor del Departament de Matemàtiques per a l'Economia i l'Empresa.

Vocal 2: Amadeo Serra Desfilis, professor del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 3: Maria Mercedes Gomez-Ferrer Lozano, professora del Departament d'Història de l'Art.

Secretària: Maria Dolores Pitarch Garrido, professora del Departament de. Geografia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL), de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: Novel particle accelerators based on carbon nanotube arrays. CIDEGENT/2019/058. CPI-24-300, a càrrec del Programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla GenT, ajudes convocades, per a l'exercici 2019, per Resolució de 12 de desembre de 2018, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (actual Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació), sota la línia d'investigació: Novel particle accelerators based on carbon nanotube arrays.



Oferta pública de un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que s'establix en l'annex I, punt Primer, apartat 3 de la Resolució de 12 de desembre de 2018, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (actual Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació), per la qual es convoquen, per a l'exercici 2019, subvencions del Programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla GenT (DOGV 8463 / 14.01.2019).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Disseny i estudi de plasmes d'alta densitat basats en la ionització d'estructures d'estat sòlid, tal com xarxes de nanotubs de carboni i grafè.

– Es dissenyaran blancs amb una determinada distribució de raïms de nanotubs de carboni o amb apilament multicapa de grafè, que, sent excitats amb polsos làser curts, puguen donar lloc a alts gradients d'acceleració de càrregues a l'interior de l'estructura.

– La persona contractada tindrà disponibilitat per a viatjar per a assistir a reunions de treball de col·laboració i conferències.

1.5. Objecte i període: disseny tècnic d'un experiment de generació d'alt gradient d'acceleració de partícules en plasmes d'alta densitat.



El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Enginyeria Electrònica Industrial o Enginyeria Tècnica Electrònica o Enginyeria Tècnica Industrial (especialitat en electrònica), o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punts per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Màster en Física.

– Bon coneixement d'electromagnetisme, física d'acceleradors de partícules i física de plasmes.

– Coneixement de programació amb Python, C++, Matlab, Mathematica i Codis de Partícula en Cel·la (PIC).

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martinez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Javier Resta López, investigador de l'Institut Universitari de Ciència dels Materials.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del. Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Maria Jesus Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretària: Pascuala Garcia Martinez, professora del Departament d'Òptica i Optometria i Ciències de la Visió.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Chantal Maria Ferrer Roca, professora del Departament de: Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Juan Francisco Sánchez Royo, professor del Departament de: Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.









ANNEX III

Projecte: Gestión óptima de activos en las infraestructuras del ciclo integral del agua. Valoración monetaria de los beneficios sociales y ambientales y herramienta de apoyo a la toma de decisiones. CPI-24-302. (CIAICO/2021/347). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (actualment: Conselleria d'Educació, Universitat i Ocupació), convocades per Resolució de 14 de setembre de 2021, per a l'exercici 2022, a càrrec de la línia d'investigació: Gestión óptima de activos en las infraestructuras del ciclo integral del agua. Valoración monetaria de los beneficios sociales y ambientales y herramienta de apoyo a la toma de decisiones.





Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Obtenció i anàlisi d'informació estadística en infraestructures hídriques.

– Ús de programari estadístic i matemàtic per a gestió d'actius.

– Elaboració d'estudis de viabilitat tècnica i econòmica en projectes de gestió d'aigua.

– Suport en l'organització de jornades i activitats de difusió.

1.4. Objecte i període: gestió de recursos hídrics des d'una perspectiva econòmica.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.5. Requisits:

1.5.1. Titulació: grau en Economia, o en Administració i Direcció d'Empreses, o en International Business, o en Informàtica, o en Ciència de Dades, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punts per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Coneixements d'estadística avançada i Machine Learning (aprenentatge estadístic).

– Programació amb R.

– Programació Web; HTML, JavaScript, CSS, etc.

– Publicacions científiques i participació en projectes d'investigació.

– Nivell mitjà d'anglès.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: José Vicente Pérez Cosin, professor del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

Vocal 1: Francesc Hernández Sancho, professor del Departament d'Estructura Econòmica.

Vocal 2: Yolanda Carrion Marco, professora del Departament de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga.

Vocal 3: Pablo Pérez Garcia, professor del Departament d'Història Moderna i Contemporània.

Secretària: Josepa Maria Cortes Escriva, professora del Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 1: Ramon Sala Garrido professor del Departament de Matemàtiques per a l'Economia i l'Empresa.

Vocal 2: Amadeo Serra Desfilis, professor del Departament d'Història de l'Art.

Vocal 3: Maria Mercedes Gomez-Ferrer Lozano, professora del Departament d'Història de l'Art.

Secretària: Maria Dolores Pitarch Garrido, professora del Departament de Geografia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL), de la Universitat de València.

Mapa web