Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2024, de la consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública, per la qual es modifica la relació definitiva de persones aspirants aprovades corresponent a les proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, convocatòria 71/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponents a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2024/5686]

(DOGV núm. 9875 de 20.06.2024) Ref. Base de dades 005822/2024




Per Resolució de 19 d'abril de 2024, de la consellera de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública (DOGV 9836, 25.04.2024), es va nomenar personal funcionari de carrera a les persones que han superat les proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, servicis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala subalterns, APF-01-01, convocatòria 71/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.

En esta resolució es feia constar que no es procedia al nomenament com a personal funcionari de carrera de María Carmen Úbeda Moyano, per trobar-se en situació d'incapacitat permanent absoluta, i de totes les persones que constaven en els annexos III-A i III-B, per haver presentat la renúncia als seus drets o no haver presentat, dins del termini indicat la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria respectivament. D'altra banda, Fátima Lara Alted, Javier Navío Oliván, Jordi Jaume Pardo Solbes i Ana María Pérez Martínez no van prendre possessió del lloc de treball en el termini legalment establit.



La base 11 de la convocatòria 71/18, estableix que «amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les places convocades, incloent-hi entre aquestes, les possibles acumulacions del torn de promoció interna, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades abans del seu nomenament o presa de possessió, o en el cas que aquestes no compliren els requisits de la base 10 anterior, l'òrgan convocant podrà requerir de l'OTS, relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera».

Vist l'Acord de l'òrgan tècnic de selecció de 4 de juny de 2024, es procedeix a la substitució de les persones indicades mšŠs amunt, que finalment no han adquirit la condiciš® de personal funcionari de carrera de l'agrupaciš® professional funcionarial, servicis de suport generals de l'Administraciš® de la Generalitat, escala subalterns, APF-01-01, per les persones que apareixen en l'annex I, en la relaciš® definitiva de persones aspirants aprovades, de conformitat amb el que s'establix en la base 11.



En virtut de la competència atribuïda en la lletra i de l'apartat 1 de l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenaciš® i gestiš® de la funciš® pš²blica valenciana, en relació amb l'article 18 del Decret 3/2017, així com en la base 10 de la convocatòria 71/18 i a proposta del director general de Funció Pública, resolc:



Primer

Excloure Maršªa Carmen š²beda Moyano, les persones que consten en annex III-A i annex III-B de la Resoluciš® de 19 abril de 2024 de la consellera d'Hisenda, Economia i Administraciš® Pš²blica (DOGV 9836, 25.04.2024), i Fš¢tima Lara Alted, Javier Navšªo Olivš¢n, Jordi Jaume Pardo Solbes i Ana Maršªa PšŠrez Martinez, de la relaciš® definitiva de persones que han superat les proves selectives per no adquirir la condiciš® de personal funcionari de carrera l'agrupaciš® professional funcionarial, servicis de suport generals de l'Administraciš® de la Generalitat, escala subalterns, APF-01-01, en el termini legalment establit.



Segon

Incloure en la relaciš® definitiva de persones aspirants aprovades de l'agrupaciš® professional funcionarial, servicis de suport generals de l'Administraciš® de la Generalitat, escala subalterns APF-01-01, convocatš°ria 71/18, les persones que apareixen en l'annex I, segons el que establix la base 11.



Tercer

Les persones esmentades hauran de presentar davant la Direcció General de Funció Pública, en el termini de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, conforme amb el que s'estableix en el Decret llei 12/2022, de 23 de setembre del Consell, la documentació que procedisca a fi d'acreditar que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria. La documentació exigida s'estableix en la base 10 de la convocatòria, que es reprodueix a continuació:



«(...)

a) Fotocòpia del DNI o NIE.

b) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.

Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

c) Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball oferits.

d) Els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià mitjançant la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o mitjançant la realització d'un exercici específic a aquest efecte. El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de realitzar els cursos de perfeccionament que, a aquest efecte, es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Segons el que es preceptua en l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements orals de valencià o A2, mitjançant certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

10.2. Les persones que superen les proves selectives pel contingent de reserva de persones amb diversitat funcional hauran de presentar, a més dels documents anteriors, la fotocòpia compulsada de la certificació de la conselleria competent o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite discapacitat igual o superior al 33%, així com l'informe de compatibilitat per a l'acompliment de les tasques i funcions del lloc.

10.3. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions o bonificacions de les establides en la base 5, hauran de presentar, addicionalment, fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de la concurrència de tal exempció o bonificació.

(...)».

Les persones seleccionades que, dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presentaren la documentació acreditativa dels extrems indicats, o que se'n deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de l'administració de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



Quart

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del nomenament o presa de possessió, o en el cas que aquestes no compliren els requisits, la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les proposades, per al possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte recorregut, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altre que estimen procedent.





València, 12 de juny de 2024. La consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública: Ruth María Merino Peña.

Mapa web