Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 27 de març de 2024, de la Universitat d'Alacant, per la qual s'ofereix per a cobrir amb contracte temporal una plaça de personal investigador en formació per a col·laborar amb el projecte «MEEBAI: A Methodology for Emotion-Aware Education Based on Artificial Intelligence» del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques. Referència: I-PI 33-24. [2024/3587]

(DOGV núm. 9840 de 02.05.2024) Ref. Base de dades 003845/2024






La Universitat d'Alacant, dins del programa «Prometeu» per a grups d'investigació d'excel·lència inclòs en la Resolució de 14 de setembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2022, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana (DOGV 30.09.2021), i d'acord amb el que estableix la normativa reguladora de les convocatòries per a la selecció de personal investigador contractat en règim laboral temporal i la contractació d'aquest, aprovada pel Consell de Govern de 29 de juny de 2021 (BOUA de 30.06.2021) i en la instrucció de la Secretaria General i de la Gerència per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de les taxes, les comunicacions, les notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció per a la contractació temporal en règim laboral de personal d'administració i serveis i de personal investigador i altra normativa general d'aplicació, convoca oferta pública per a cobrir llocs de treball, d'acord amb les bases següents.





Primera. Nombre de places i característiques del lloc de treball convocat

1.1. Nombre de places: una.

1.2. Categoria laboral: investigador o investigadora en formació.

1.3. Jornada: 37,5 hores/setmana, en horari de matí/vesprada.

1.4. Retribució: 1.321,43 € bruts/mensuals (més pagues extra corresponents segons la normativa vigent).

1.5. Duració inicialment prevista del contracte: des de la signatura del contracte fins al 31 de desembre de 2025.

En tot cas, la duració del contracte estarà vinculada a la duració del projecte i a la disponibilitat pressupostària.

D'acord amb el que preveu l'acord de Consell de Govern de 27 de gener de 2022, pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que no hi ha infrarepresentació en cap dels sexes en la categoria laboral d'investigador o investigadora en formació.





Segona. Objecte

Col·laborar amb el projecte d'investigació «MEEBAI: A Methodology for Emotion-Aware Education Based on Artificial Intelligence (CIPROM/2021/017)» desenvolupant la seua formació doctoral en col·laboració amb el grup d'investigació GIDU-EDUTIC/IN amb la finalitat d'elaborar una tesi doctoral en l'àmbit d'aquest projecte i fent les tasques investigadores següents:

– Investigació sobre la intel·ligència artificial (IA) i l'educació amb el focus posat en l'emoció i l'atenció.

– Cerca de bibliografia sobre el tema central de la investigació.

– Anàlisi de dades intel·ligents (biometria, gestualitat, expressió) Per a l'avaluació dels estats emocionals d'agents implicats en el procés ensenyament-aprenentatge.

– Avaluació i millora de metodologies basades en els resultats proporcionats per la IA en processos d'ensenyament-aprenentatge.

– Desenvolupament de metodologies d'intervenció per a impulsar l'aprenentatge i l'emoció a partir de dades intel·ligents.

– Escenaris virtuals i augmentats.

– Contacte amb grups d'investigació de zones germanoparlants i cerca de bibliografia en idioma alemany.





Tercera. Perfil de la plaça

Es valorarà:

3.1. Experiència relacionada amb les tasques a desenvolupar en la base segona i en ensenyament en centres educatius no universitaris.

3.2. Formació relacionada amb les tasques a desenvolupar en la base segona i en aspectes físics aplicables al moviment del cos humà i la seua relació amb les emocions i l'atenció.

3.3. Idioma alemany: Únicament es valorarà els nivells de coneixement superior d'aquest idioma requerit en la base quarta.



Quarta. Requisits del personal aspirant

El compliment dels requisits detallats a continuació haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació d'instàncies i mantenir-se fins a la data de formalització del contracte.



4.1. Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de llicenciat, enginyer, arquitecte, graduat universitari amb grau de, com a mínim, 300 crèdits ECTS (European Credit Transfer System) o màster universitari, o equivalent.

4.2. Reunir els requisits acadèmics necessaris per a l'admissió en el programa de doctorat de Tecnologia Educativa aplicada al Coneixement de la Universitat d'Alacant. El document acreditatiu de l'admissió en aquest programa de doctorat haurà de presentar-lo a la signatura del contracte.

4.3. No estar en possessió del títol de doctora o doctor, expedit per una universitat espanyola o estrangera.

4.4. Idioma: nivell B1 d'alemany.

4.5. Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions que arreplega l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (BOE 31 d'octubre). En el cas establit en el punt 4 d'aquest article, quan es requerisca la residencia legal a Espanya, caldrà d'estar en possessió d'aquesta en el moment de la formalització i la signatura del contracte de treball.

4.6. Tenir complits setze anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

4.7. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per a la qual cosa, amb caràcter previ a la signatura del contracte, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite tenir aquestes capacitats i aptituds. A aquests efectes, els reconeixements es podran fer a través dels serveis mèdics existents en el Servei de Prevenció de la Universitat d'Alacant.

4.8. No haver sigut separada o separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, del qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no s'haurà de trobar en situació d'inhabilitació o equivalent ni haurà sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.



Cinquena. Presentació de sol·licituds

Les persones que vulguen prendre part en el procés de selecció hauran de presentar en el termini de deu dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), la sol·licitud corresponent, que haurà de ser formalitzada a través de la seu electrònica, (https://seuelectronica.ua.es/), dins de l'apartat Tràmits/Sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació o accedint a l'adreça següent:



https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/tramites/iniciartramite?pcodigotramite=tram_contpilab_sol

En aquesta mateixa aplicació caldrà adjuntar la documentació que s'indica en aquesta mateixa base escanejada en format JPG, JPEG, PDF, DOC o DOCX. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.

Els mitjans electrònics que cal usar en la tramitació de les sol·licituds són els determinats en la seu electrònica. En la Guia per a la realització del tràmit de sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació, que es troba disponible en la següent pàgina web del Servei de Selecció i Formació, https://s.ua.es/va/nSd5, pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds.

Documentació digitalitzada que s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud, segons indica el punt 5 de la Guia per al tràmit sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació:



5.1. Títols acadèmics que es requereixen per a poder participar en la convocatòria. El personal aspirant podrà optar entre donar consentiment a la Universitat d'Alacant per a la consulta dels títols universitaris quan formalitze la sol·licitud o adjuntar-hi els títols acadèmics. En el cas de no estar en possessió dels títols, caldrà acreditar el pagament de les taxes per a l'expedició o certificacions acadèmiques on conste que s'han finalitzat tots els estudis conduents a l'obtenció d'aquests. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada seleccionant en tipus de document «Títol universitari».



Aquells documents acreditatius de la titulació que es presenten en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.

5.2. Admissió o matrícula en el programa de doctorat de Tecnologia Educativa aplicada al Coneixement de la Universitat d'Alacant. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada mitjançant la selecció de tipus de document «Admissió o matrícula programa de doctorat».

5.3. Declaració responsable de no estar en possessió del títol de doctora o doctor. S'hi adjuntarà mitjançant la selecció en tipus de documents «Altres».

5.4. Document que acredita el nivell d'alemany B1, segons els nivells del Marc europeu comú de referència (MECR), i d'acord amb el que estableix la normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26 d'octubre de 2023, BOUA de 31 d'octubre de 2023 (https://s.ua.es/va/aEPa). S'hi adjuntarà seleccionant en tipus de documents «Requisit lingüístic».

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant caldrà acreditar-ne l'equivalència amb el nivell del MCER. Per a fer-ho, s'hi d'adjuntar còpia del títol amb el seu revers en què conste aquesta circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministració/Tràmits laborals/ Certificat de Formació, en què s'especifica aquesta equivalència.



5.5. Model de currículum (https://s.ua.es/va/nSdB) de la Universitat d'Alacant per a personal investigador en projectes d'investigació, d'ús obligatori, disponible en la següent adreça de la pàgina web de la Universitat: https://s.ua.es/va/nlJf, que haurà de ser adjuntat en l'apartat «Model currículum», i acompanyar la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats amb les especificacions següents:



5.5.1. Per a l'apartat «12. Activitats de caràcter professional», s'acompanyarà, a més, de l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social, i els contractes de treball o certificat de serveis prestats, en cas de ser ocupació pública.

Per a poder acreditar l'activitat laboral a l'estranger, caldrà aportar certificat equivalent a la vida laboral espanyola, els contractes de treball o de prestació de serveis, com també algun document que acredite la finalització de la relació laboral que permeta constatar l'experiència al·legada en l'empresa i les dates d'aquesta. Aquells documents acreditatius que es presenten en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.

5.5.2. Certificacions acadèmiques en què consten les qualificacions obtingudes en les titulacions oficials que posseïsca (si no es presenten no podrà ser valorades en l'apartat corresponent del barem); caldrà d'annexar-les en l'apartat «Certificació acadèmica» de l'aplicació informàtica. Si els estudis s'han cursat en la Universitat d'Alacant, la certificació podrà ser substituïda per una fitxa informativa segellada per la secretaria del centre en què conste la mateixa informació.

Si la certificació acadèmica està expedida en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyada de traducció per intèrpret jurat.

Quan es tracte de certificats expedits per centres estrangers es farà constar, a més, quines són les qualificacions màximes i mínimes dins del sistema d'avaluació corresponent i quina és la qualificació mínima per a aprovar, com també el nombre de crèdits o hores lectives de cada assignatura.

5.5.3. Coneixement de valencià i altres idiomes; s'hi adjuntarà, sempre que es detalle expressament en el perfil de la plaça (base tercera), la valoració del coneixement de valencià i altres idiomes. S'hi adjuntarà seleccionant en tipus de documents «Altres mèrits».

– Valencià: certificats recollits en la normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26 d'octubre de 2023, BOUA de 31 d'octubre de 2023 (https://s.ua.es/va/aEPb).



– Idiomes: certificat que acredite el nivell d'idioma o idiomes detallats, segons els nivells del Marc europeu comú de referència (MECR), i d'acord amb el que estableix la normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26 d'octubre de 2023, BOUA de 31 d'octubre de 2023 (https://s.ua.es/va/aEPa).

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant, s'haurà d'acreditar l'equivalència d'aquests cursos amb el nivell del MECR. Per a fer-ho, s'haurà d'adjuntar el títol amb el revers d'aquest en què conste aquesta circumstància. El personal de la UA també podrà acreditar-la a través del certificat electrònic disponible en UACloud/ eAdministració/Tràmits laboral/Certificat de formació/Certificat, en què s'especifica aquesta equivalència.

Totes les còpies dels documents acreditatius del currículum s'hauran d'incloure en els apartats I a IV de l'aplicació informàtica. Es podran agrupar tots els documents corresponents a un apartat i adjuntar-se en un únic document.

La comissió no valorarà aquells mèrits que, tot i haver-se al·legat, no hagen sigut degudament acreditats una vegada finalitzat el termini establit en la base sisena per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.

En qualsevol moment del procés es podrà sol·licitar a la persona aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si escau, de la traducció per intèrpret jurat d'aquests.



Sisena. Relació de persones admeses i excloses

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional de persones admeses i excloses. A partir de l'endemà de la publicació, les persones interessades tindran un termini de cinc dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes accedint al seu expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat d'esmena de la Guia per a la realització del tràmit de sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació.



Transcorregut aquest, es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses.



Setena. Comissió de selecció

La comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà composta per 5 membres de ple dret i els seus suplents: presidenta o president, secretària o secretari i 3 vocals. Cada sindicat present en la mesa negociadora podrà proposar la participació d'una observadora o un observador.



La composició de les comissions haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels components, i haurà de procurar una composició equilibrada entre dones i homes, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.

El nomenament dels membres es farà públic abans de l'acte de constitució.

La comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i igualtat d'oportunitats i de tracte entre dones i homes, com també la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, cosa que farà adoptar en el procediment les mesures d'adaptació oportunes a les necessitats d'aquestes.



Vuitena. Sistema de selecció amb dues fases

8.1. Baremació de mèrits, la comissió valorarà els mèrits al·legats pel personal aspirant en els seus currículums, una vegada acordats els criteris de valoració específics ajustats als criteris generals, que figuren en l'annex I de la normativa de la UA referenciada a l'inici de la convocatòria. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins a la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies establit en la base cinquena.

8.2. Entrevista personal, la finalitat de la qual serà valorar l'adequació del personal aspirant per a ocupar el lloc de treball oferit. La comissió podrà acordar realitzar-la de manera presencial o no presencial. Es puntuarà de 0 a 2 punts i per a realitzar-la es convocarà el personal aspirant amb una antelació mínima de quatre dies hàbils. Tindrà caràcter obligatori, per la qual cosa si alguna o algun aspirant convocat no es persona en el dia, lloc (físic o virtual, segons si el desenvolupament és presencial o no presencial) i hora establits, es considerarà que ha perdut el seu dret. L'ordre de realització de les entrevistes serà alfabètic, començant per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en la qual es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.



Els resultats provisionals de les dues fases, juntament amb els criteris de valoració específics del barem, seran publicats amb un termini de reclamacions establit per la comissió d'almenys tres dies hàbils. Contra aquests resultats provisionals, les persones interessades tindran la possibilitat de presentar reclamacions accedint al seu expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat de reclamacions de la Guia per a la realització del tràmit de sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació. Vistes les reclamacions, o transcorregut l'esmentat termini sense haver-se'n presentat cap, es publicaran els resultats definitius.

Realitzada la proposta de provisió definitiva, que es farà pública en la seu electrònica, la comissió podrà acordar la constitució d'una borsa de treball amb la resta de persones aspirants, sempre que hagen assistit a totes les fases del sistema de selecció, ordenada per puntuació de major a menor, que podrà utilitzar-se en cas de renúncia, absència temporal o baixa definitiva de la persona adjudicatària, o per a cobrir noves necessitats del mateix projecte, que seran nomenades segons ordre de puntuació.





Novena. Adjudicació

La comissió, per a l'elaboració de la proposta d'adjudicació, sumarà les puntuacions obtingudes i les ordenarà de major a menor, i la proposta d'adjudicació correspondrà a la persona aspirant amb més puntuació. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent:

1r En el cas que en la primera base s'haja fet constar infrarepresentació en algun dels sexes i hi haguera un empat en la puntuació total del procés entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat ateses les instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en el Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016, BOUA de 28 d'octubre (https://s.ua.es/va/8dCc).



2n Si continua l'empat i el sistema de selecció preveu una entrevista personal, l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en l'entrevista.

3r Si es manté l'empat, caldrà atenir-se a la major puntuació en l'apartat B de la fase de barem.

4t En cas de persistir l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en què es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.

La proposta de la comissió s'elevarà a la rectora, per a la seua adjudicació, que es farà pública en la seu electrònica, després de la qual es formalitzarà el contracte laboral a través del Servei de Gestió de Personal Docent i les condicions de treball del qual podran ser objecte de modificacions substancials a l'empara dels articles 12.4.e i 41 de l'Estatut dels Treballadors.

A la vista dels resultats de l'aplicació del sistema de selecció, i en cas d'evidenciar-se la inadequació dels mèrits del personal aspirant al perfil i a l'objecte de la convocatòria, es podrà declarar motivadament la no adjudicació del lloc convocat.



Desena. Informació i notificacions a les persones aspirants

D'acord amb l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, esmentada anteriorment, les publicacions detallades en aquestes bases, com també la informació d'altres actes que es deriven d'aquesta convocatòria que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, a l'efecte de notificació es faran en la seu electrònica, en l'apartat «Altres documents generals» de l'expedient de l'aspirant associat a aquesta convocatòria, que substitueix la notificació a les persones interessades i produeix els mateixos efectes.

En l'adreça de la següent pàgina web del Servei de Selecció de Personal/Selecció de Personal d'Investigació https://s.ua.es/va/njdA es troba la informació general referida la convocatòria i l'accés a tota la normativa i legislació que s'hi esmenta.

En el cas calga de realitzar alguna notificació individual, es farà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.



Onzena. Signatura del contracte

En el termini de quinze dies hàbils des de la publicació de l'adjudicació definitiva, la persona proposada formalitzarà el contracte. Per a això, haurà de presentar, mitjançant instància genèrica a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant (disponible en la seu electrònica de la Universitat d'Alacant), o a través de UACloud-eAdministració/Tràmits/Instància genèrica, la documentació requerida per la Unitat de Gestió de Personal Docent i Investigador. El termini indicat en aquesta base podrà ser ampliat per petició motivada, formulada amb anterioritat a l'expiració d'aquest, de la investigadora o investigador sol·licitant de la plaça o de la persona proposada. El Vicerectorat d'Investigació, una vegada escoltada la investigadora o investigador sol·licitant de la plaça i el responsable de la unitat de destinació, podrà concedir-ne l'ampliació.

Si la persona ha sigut contractada sota la modalitat de contracte predoctoral prèviament, la duració del contracte no podrà excedir del màxim establit en l'article 21.c de la Llei 14/2011, d'1 de juny.

No podran ser contractades, en qualsevol cas, les persones que ja estiguen en possessió del títol de doctor, per qualsevol universitat espanyola o estrangera.

Es podrà formalitzar una addenda al contracte per al desenvolupament del POP (període d'orientació postdoctoral) amb les persones contractades que obtinguen el títol de doctor/a abans de la fi de l'ajuda, amb una duració màxima de dotze mesos a comptar des de l'endemà de l'obtenció del títol de doctor/a. A aquest efecte, es considera que s'ha obtingut el títol de doctor/a en la data de l'acte de defensa i aprovació de la tesi doctoral. En qualsevol cas, la duració del contracte no podrà excedir el màxim establit en l'article 21.c de la Llei 14/2011, d'1 de juny.

D'acord amb l'art. 29 de la normativa referenciada a l'inici de la convocatòria, les persones aspirants proposades amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari, i hauran d'adjuntar-la.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger que no estiguen homologades, declarada l'equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, s'haurà d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, la declaració d'equivalència o el reconeixement.

En el termini de sis mesos la persona proposada haurà d'aportar document acreditatiu de l'homologació, la declaració d'equivalència o el reconeixement professional, o de la situació en què es troba aquesta sol·licitud. Si transcorreguts nou mesos des que es va iniciar la tramitació no s'ha presentat cap dels documents indicats en aquest paràgraf, es rescindirà el contracte.

De la mateixa manera, si l'autoritat competent resol la denegació de l'homologació, l'equivalència o el reconeixement, es rescindirà el contracte, i s'entendrà que hi haurà denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen. En tots els casos, l'aspirant en qüestió estarà obligat a comunicar a l'òrgan convocant la resolució d'homologació, equivalència o reconeixement.





Dotzena. Protecció de dades personals

D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i resoldre la convocatòria. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedides, excepte obligació legal i seran conservades durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat esmentada.

En aquells projectes finançats per la Unió Europea NextGenerationEU/PRTR, amb la finalitat de verificar l'absència de conflicte d'interès entre els membres de la comissió de selecció i els aspirants admesos, es farà procediment d'anàlisi ex ante, amb caràcter previ a les actuacions de la comissió de selecció, en els termes definits en l'Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener, relativa a l'anàlisi sistemàtica del risc de conflicte d'interès en els procediments que executen el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència; per fer-ho s'utilitzarà l'aplicació MINERVA de AEAT, en la qual s'incorporaran les dades que escaiga per a la realització d'aquesta anàlisi.

Us informem que la persona interessada podrà exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la seu electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Podrà, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça dpd@ua.es.

La informació addicional i detallada sobre protecció de dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.



Tretzena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, les bases i qualsevol acte administratiu que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'Alacant que siga competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de ser publicada, d'acord amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, d'universitats, i el 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria davant de la rectora, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions definitives de la comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015 en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant de la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.

La interposició dels recursos de reposició o d'alçada haurà de fer-se a través de l'expedient del personal aspirant en administració electrònica, com s'indica en l'apartat «Recursos» de la Guia per a la realització del tràmit de sol·licitud de places de personal investigador per a projectes d'investigació.

No es podrà presentar recurs de les resolucions o dels actes que, per establir un termini d'esmenes, reclamacions o al·legacions, no siguen definitius. Les resolucions que es produïsquen després d'aquest tràmit sí que seran susceptibles del recurs corresponent.



Alacant, 27 de març de 2024. La rectora, p. d. s. (R 22.12.2020), el vicerector d'Investigació: Juan Mora Pastor.

Mapa web