Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2024, del gerent de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Servicis d'Emergències, per la qual s'acorda aprovar i donar publicitat a les bases del concurs per a la selecció del director o directora de Recursos Humans, a l'empara del que es disposa en el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell. [2024/2899]

(DOGV núm. 9829 de 16.04.2024) Ref. Base de dades 003179/2024






La Societat Valenciana de Gestió Integral de Servicis d'Emergències disposa de tres llocs directius dels regulats en el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, d'acord amb la Resolució de la Direcció General de Sector Públic, Model Econòmic i Patrimoni, de 8 d'abril de 2019, per la qual es classifica l'SGISE en el grup II de les entitats de dret públic i entitats públiques empresarials pertanyents a altres sectors i, en conseqüència, se li autoritza a designar un nombre màxim de dos directius, dels previstos en l'article 2.3 del decret esmentat; d'altra banda, al fet que el passat 18 de febrer de 2022, el Consell, de conformitat amb l'article 28.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i amb l'article 5.2 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, va acordar autoritzar a l'SGISE la creació d'un lloc de caràcter directiu denominat director/a de Recursos Humans amb les retribucions equivalents a les d'un subdirector/a general de l'Administració de la Generalitat.



El Decret llei 1/2011, de 30 de setembre, del Consell, de mesures urgents de règim economicofinancer del sector públic empresarial i fundacional, en l'article 19 indica que l'elecció del personal directiu es basarà en criteris de competència, professionalitat i experiència en l'acompliment de llocs de responsabilitat en la gestió pública o privada.



En este sentit, el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, definix, a este efecte, el personal directiu com aquell que, actuant sota la dependència dels òrgans superiors de govern o administració dels ens, o de les persones que exercixen la màxima responsabilitat, exercisca funcions separades amb autonomia i responsabilitat, només limitades pels criteris i les instruccions emanades d'aquells.



En particular, l'article 3.1 del Decret 95/2016 disposa que «La idoneïtat de l'elecció de personal que ocupa llocs de caràcter directiu es basarà en: criteris de solvència acadèmica, professional, tècnica, científica o artística; experiència en l'acompliment de llocs de responsabilitat en la gestió pública o privada; capacitat de lideratge per a planificar, implementar i revisar estratègies, polítiques i programes que facen possible aconseguir, per part de l'organització, la seua missió i objectius mitjançant una gestió amb indicadors; capacitat de comunicació i negociació; formació en igualtat de gènere; coneixement d'idiomes, especialment dels cooficials de la Comunitat Valenciana; altres criteris específics relacionats amb les funcions assignades.»

Així mateix, de conformitat amb l'apartat 2 de l'article 3 del Decret 95/2016, la designació i el cessament del personal que exercisca la màxima responsabilitat dels ens es realitzarà d'acord amb els seus reglaments o estatuts i, a falta d'estes previsions, pel seu consell de direcció o òrgan col·legiat superior de govern o administració.

Fent ús de les competències atribuïdes en l'article 13 dels estatuts de l'SGISE, així com de l'article 3 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, resolc:





Primer

Iniciar el procés de contractació del lloc de director/a de Recursos Humans, que es regirà pel que es disposa en el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat.



Segon

Aprovar les bases de la contractació, que figuren com a annexos a la present resolució.



Tercer

Protecció de dades: la presentació de sol·licituds de participació en el present procés selectiu comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'estes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. La finalitat per al tractament de dades personals serà la gestió d'este procés selectiu.



Quart

La present convocatòria tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i hòmens pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, i el Pla per a la igualtat de gènere en l'Administració general de l'Estat, així com el Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens de l'SGISE (2022-2026).



Quint

Contra esta resolució podrà interposar-se recurs d'alçada davant del president de l'SGISE en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos des de publicar-se davant de l'òrgan jurisdiccional competent, de conformitat amb el que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa; significa que, en cas d'interposar recurs de reposició, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell siga resolt expressament o s'haja produït desestimació presumpta d'este. Tot això, sense perjuí que els interessats puguen exercir qualsevol altra via que estimen oportuna.



Sext

Publicar la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de l'SGISE . Totes les publicacions i les comunicacions referents a la present convocatòria s'efectuaran en la pàgina web de l'SGISE https://sgise.es/oferta-docupacio/



València, 3 d'abril de 2024.– El gerent: Miguel Gil Pechuán.





ANNEX

Bases de la contractació d'un lloc

directiu de Recursos Humans



1. Lloc objecte de contractació

Director/a de Recursos Humans



2. Localització

El lloc de treball s'exercirà principalment en la seu central de l'SGISE, situada en la ronda de Guglielmo Marconi, 15, Parc Tecnològic, 46980 Paterna (València).



3. Funcions

En dependència directa de la Gerència, serà el màxim responsable de l'Àrea de Recursos Humans. Les funcions principals seran:

a. Definir i implementar l'estratègia de recursos humans i organització de l'SGISE en tots els àmbits que afecten el desenvolupament organitzatiu i la gestió de persones: administració de personal, desenvolupament i formació, compensació i beneficis socials, desenvolupament organitzatiu, igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens, negociació col·lectiva i prevenció de riscos laborals.

b. Garantir i administrar amb eficiència i eficàcia la correcta planificació, organització i optimització dels recursos humans de l'SGISE.



c. Assegurar la disponibilitat dels recursos humans necessaris per al bon funcionament de l'entitat.

d. Coordinar i participar en les negociacions de les matèries relacionades amb la representació sindical del Servei de Bombers Forestals, segons les indicacions i directrius marcades per la Gerència de l'entitat.



e. Implantar tots els programes de gestió de persones i el desenvolupament dels recursos humans de l'entitat.

f. Liderar, organitzar, supervisar i assegurar el compliment de les funcions pròpies de l'equip a càrrec seu.

g. Analitzar l'evolució de les diferents estratègies en l'àmbit de recursos humans i organització amb el seguiment d'estadístiques i informes.

h. Supervisar els projectes col·laboratius i institucionals que es requerisquen i es marquen segons les indicacions i les directrius marcades per la Gerència de l'entitat.

i. Fer qualsevol tasca relativa a l'àmbit de recursos humans i organització encomanada per la Gerència de l'entitat.

j. Reportar dins del termini i la forma establits per la Gerència sobre l'estratègia establida.



4. Règim de contractació i d'incompatibilitats

El candidat o candidata designat per a ocupar la plaça que es convoca subscriurà un contracte d'alta direcció, regulat pel Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost, o la normativa que el substituïsca. Així mateix, el contracte esmentat es regirà pel que es disposa en el Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, i per la normativa prevista en l'article 3.4 d'este decret.



La seua relació laboral quedarà regulada pel que establix el contracte i la resta de normativa que siga aplicable.

La contractació es realitzarà per temps indefinit. No obstant això, es concertarà un període de prova de sis mesos, transcorregut el qual, sense que s'haja produït desistiment per cap de les parts, el contracte produirà efectes plens, i es computarà el temps dels servicis prestats en l'antiguitat del treballador o treballadora d'alta direcció de l'empresa.



Es requerix dedicació exclusiva.

La retribució que es percebrà serà la corresponent a l'establida anualment en les respectives lleis de pressupostos de la Generalitat per als subdirectors generals.

Tal com establix l'article 3.4 del Decret 95/2016, de 29 de juliol, del Consell, de regulació, limitació i transparència del règim del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat, la persona candidata designada per a ocupar la plaça que es convoca es vincularà a l'SGISE per un contracte d'alta direcció, que es regirà, a més de pel que es disposa en eixe decret, per:

a) L'article 19 del Decret llei 1/2011, de 30 de setembre, del Consell, de mesures urgents de règim economicofinancer del sector públic empresarial i fundacional; la disposició addicional octava de la Llei 3/2012, de 6 de juliol, de reforma laboral; els articles que siguen aplicables de les lleis anuals de pressupostos de la Generalitat;

b) la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana;

c) el Decret 56/2016, del Consell, de 6 de maig, pel qual s'aprova el Codi de bon govern de la Generalitat; el Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost, que regula la relació laboral de caràcter especial del personal d'alta direcció, mentres no s'opose al règim específic del personal directiu del sector públic instrumental de la Generalitat establit en el decret esmentat;

d) i en el Decret llei 1/2011 i la Llei 3/2012;

e) i per la voluntat de les parts i altra normativa que resulte d'aplicació.

Seran d'aplicació directa els preceptes de la Llei 8/2016, de 28 d'octubre, d'incompatibilitats i conflictes d'interessos de persones amb càrrecs públics no electes o normativa que la substituïsca, així com la resta de legislació vigent en esta matèria.

5. Requisits i mèrits de les persones candidates

a) Requisits generals

– Titulació universitària superior de Relacions Laborals i Recursos Humans, Enginyeria, Psicologia, Dret, Economia, ADE, Ciències Polítiques i de l'Administració Pública o equivalent.

Este requisit s'acreditarà mitjançant un document que certifique estar en possessió de la titulació requerida.

Hauran d'aportar-se els documents que la persona interessada considere oportuns per a acreditar l'experiència requerida (contractes, certificats d'empresa o altres documents en què es faça constar). A l'efecte de comprovació de l'experiència requerida haurà d'especificar-se, de la manera més detallada possible, l'activitat realitzada, així com el període o períodes continuats en què esta es va desenvolupar. També haurà d'aportar-se la vida laboral.

– Ser nacional d'un país membre de la Unió Europea. En cas de nacionals de països no membres de la Unió Europea, el nomenament quedarà condicionat a l'obtenció de la residència legal a Espanya. Este requisit s'acreditarà mitjançant fotocòpia del DNI o document equivalent.

– No haver sigut separada mitjançant un expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no estar inhabilitada o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

Este requisit s'acreditarà mitjançant declaració responsable.

– Tindre la capacitat funcional per a dur a terme les tasques. Este requisit s'acreditarà mitjançant declaració responsable.

b) Mèrits

En l'apartat 8.1 es detallen els mèrits que es valoraran en cada una de les fases, així com el còmput de cada un d'estos.

L'elecció es basarà en els criteris establits en l'article 3.1 del Decret 95/2016. Es valorarà la solvència acadèmica, professional, tècnica, científica o artística; l'experiència en l'acompliment de llocs de responsabilitat en la gestió pública o privada; la capacitat de lideratge per a planificar, implementar i revisar estratègies, polítiques i programes que facen possible aconseguir per part de l'organització la seua missió i objectius mitjançant una gestió amb indicadors; capacitat de comunicació i negociació; la formació en igualtat de gènere; el coneixement d'idiomes, especialment dels cooficials de la Comunitat Valenciana, així com qualsevol altre mèrit específic relacionat amb les funcions assignades al lloc convocat.



6. Termini de presentació de sol·licituds

La presentació de sol·licituds i la inscripció es realitzarà exclusivament per mitjans electrònics. Els qui desitgen participar en este procés selectiu hauran de remetre la sol·licitud d'inscripció a l'adreça de correu electrònic següent .

La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació íntegra de les presents bases.

En el correu de sol·licitud, les candidatures hauran d'acompanyar obligatòriament la documentació següent:

– El currículum, en el qual s'especifique de manera clara i detallada totes les activitats vinculades amb el lloc oferit que hagen sigut desenvolupades per la candidatura, així com els períodes exactes en els quals s'han dut a terme. S'haurà d'indicar la trajectòria professional, l'experiència, així com els títols, els idiomes, els cursos i els diplomes obtinguts. El currículum haurà d'incloure almenys tres referències que podran ser contactades en la segona fase del procés selectiu. Haurà de tindre una extensió màxima de sis fulls.

– Una adreça de correu electrònic i un número de telèfon per a realitzar qualsevol mena de comunicació o notificació a la persona candidata interessada, sobre este procés selectiu.

– La documentació acreditativa dels mèrits que la persona candidata desitge que es valoren en el procés, atenent els que poden ser al·legats i que s'arrepleguen en l'apartat 8.1 d'esta convocatòria. Tots els mèrits han de ser demostrables i acreditats mitjançant la documentació presentada juntament amb la sol·licitud. En cas contrari, la comissió no els tindrà en compte.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de cinc dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'esta resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



7. Procediment de selecció i presentació de sol·licituds

El procés selectiu es farà mitjançant la comprovació dels requisits exigits i la valoració dels mèrits de les persones aspirants, que s'exposaran en una entrevista a la comissió de valoració, en què cada aspirant defensarà el seu currículum.

En particular, el procés de selecció constarà de les tres fases que es descriuen en el punt 8 d'este annex, a fi d'acomplir el que es disposa en l'article 3.1 del Decret 95/2016.

a) Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds, conjuntament amb la documentació que acredite el compliment dels requisits, els mèrits i el currículum hauran de remetre's mitjançant el correu electrònic seleccion@sgise.es indicant en l'assumpte: Selecció Direcció de Recursos Humans, dins del termini indicat en l'apartat 6.

b) Publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses.



Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es comprovarà el compliment dels requisits exigits.

La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà en la web de l'SGISE.

Les persones excloses disposaran de dos dies hàbils per a esmenar el defecte que haja motivat l'exclusió.

c) Publicació de llista definitiva de persones admeses i excloses.

Transcorregut el termini d'esmena, es publicarà la llista definitiva de les persones aspirants admeses i excloses del procés selectiu.

La llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà en la web de l'SGISE.

El procés selectiu s'haurà de resoldre en el termini màxim de dos mesos des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

La convocatòria podrà ser declarada deserta si la comissió considera que cap persona s'adequa als requisits del lloc.



8. Desenvolupament del procés de selecció

El procés selectiu es desenvoluparà de la manera següent:

1.1. Fase 1: Valoració de mèrits i curricular

La documentació de les persones admeses serà analitzada en una primera fase d'avaluació de mèrits per la comissió de valoració.

La puntuació màxima serà de 40 punts, i són necessaris 28 per a poder passar a la fase següent.

La valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el següent barem calculat sobre el total de 40 punts que correspon a esta fase:



a. Experiència professional: este apartat tindrà una puntuació màxima de 26 punts:

– Experiència demostrable en la gestió d'RH, en particular de l'Administració pública, empreses públiques, entitats i organismes públics, amb un màxim de 8 punts.

– Experiència demostrable en dret laboral, amb un màxim de 6 punts.

– Experiència demostrable en la direcció d'organismes o entitats públiques, amb un màxim de 6 punts.

– Experiència demostrable en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat Valenciana, incloent-hi el sector públic instrumental, amb un màxim de 3 punts.

– Experiència demostrable en negociació col·lectiva, amb un màxim de 3 punts.

b. Formació: este apartat tindrà una puntuació màxima de 10 punts:



– Es valorarà la formació de perfeccionament rebuda o impartida relacionada amb la direcció d'empreses i de recursos humans amb un màxim de 6 punts.

– Es valorarà tindre formació específica en matèria de condicions laborals, prevenció de riscos o en matèria d'igualtat de gènere, amb un màxim de 4 punts.

c. Coneixement d'idiomes: este apartat tindrà una puntuació màxima de 2 punts:

– Es valorarà el coneixement demostrable de valencià igual o superior a B2 amb un màxim d'1 punt.

– Es valorarà el coneixement demostrable d'anglés igual o superior a B2 amb un màxim d'1 punt.

Només es valoraran els certificats que s'ajusten al Marc europeu comú de referència (MECR).

Este mèrit s'acreditarà mitjançant la còpia dels títols o certificats corresponents.

d. Coneixements informàtics: este apartat tindrà una puntuació màxima de 2 punts:

– Es valorarà el coneixement provat i demostrable en paquets i ferramentes d'ofimàtica: Word, Excel, Access, PowerPoint, etc., amb un màxim de 2 punts.

Es configurarà una llista ordenada de més a menys puntuació entre les persones candidates que superen la puntuació mínima. Les cinc persones candidates més ben puntuades passaran a la fase 3.

Fase 3: Entrevista de selecció final de candidatura

Esta fase final preveu dos parts i tindrà una puntuació màxima de 50 punts.

Si és el cas, les persones candidates seran convocades telefònicament per a fixar la data i l'hora de l'entrevista.



Fase expositiva:

La persona candidata haurà de presentar a la comissió de valoració els fonaments i els enfocaments amb què abordaria el seu acompliment en el càrrec en el cas de ser la persona incorporada, i sobre quines claus organitzaria el seu àmbit de direcció. Disposarà d'un màxim de 10 minuts per a la presentació, que haurà d'elaborar-se amb format PowerPoint i una extensió d'entre 5 i 7 diapositives. La puntuació màxima serà de 10 punts.



Entrevista:

L'entrevista serà realitzada per la comissió de valoració que comprovarà, valorarà i determinarà en relació amb les funcions del lloc que s'ha d'exercir i segons el seu criteri:

a) L'adequació dels coneixements, experiència i altres requisits exigits.

b) La competència, l'aptitud, les habilitats i les capacitats: directives, organitzatives, analítiques, de gestió d'equips humans i de comunicació.

c) L'adequació del perfil de l'aspirant al lloc que es cobrix.

d) L'interés de la persona candidata per integrar-se en l'organització i en l'acompliment del lloc convocat.

La puntuació màxima serà de 40 punts.

La resolució final del procés vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en totes les fases.

Una vegada conclòs el procés de selecció, la persona que exercisca el càrrec de president/a de la comissió de valoració elevarà la proposta de nomenament de la persona seleccionada al director general de l'SGISE, qui procedirà al nomenament, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i a la firma del contracte corresponent.





9. Comissió de valoració

La selecció del candidat o la candidata es farà mitjançant una comissió de valoració integrada per:

– President: secretari autonòmic de Seguretat i Emergències i director de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, que actuarà com a president de la comissió.

– Vocal: un membre designat per la presidència del Consell d'administració de l'SGISE.

– Secretari: el gerent de l'SGISE, que actuarà com a secretari amb veu i vot.

Les causes de recusació i abstenció dels membres de la comissió de valoració seran les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i altres disposicions vigents.

La comissió de valoració podrà disposar, en qualsevol moment del procés de selecció, la incorporació d'assessors especialistes als seus treballs.

Correspondrà a la comissió de valoració la consideració, verificació i apreciació de les incidències que puguen sorgir en el desenvolupament del procés selectiu, i podrà adoptar sobre este tema les decisions motivades que estime pertinents, que es reflectiran en les actes de les seues sessions.

Especialment, correspondrà a este òrgan: (I) Establir, administrar i valorar les proves que s'han de realitzar per les persones candidates; (II) resoldre les al·legacions a les puntuacions obtingudes en les proves realitzades, i (III) proposar l'adjudicació de la plaça convocada.

La comissió de valoració podrà disposar, en qualsevol moment del procés de selecció, de la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes.

La comissió de valoració, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, vetlarà pel compliment estricte del principi d'igualtat d'oportunitats entre totes les persones candidates que participen en este.

Finalitzat el procés selectiu, la comissió elevarà al Consell d'administració per a la seua aprovació, mitjançant una acta estesa a este efecte, la proposta de la persona candidata seleccionada per a cobrir la plaça convocada, juntament amb la relació ordenada de les persones candidates restants, a fi que una vegada recaptada l'aprovació puga ser nomenada per la gerent de l'entitat.

La comissió també podrà elevar al Consell d'administració, per a aprovar-la, la declaració de desert del concurs oposició, si considera que, després de la finalització de qualsevol de les fases del procés de selecció, cap persona candidata reunix el perfil idoni per a la cobertura.



La gerent farà pública en la pàgina web de l'SGISE la relació de les persones candidates qualificades per als llocs que cal cobrir, en orde de més a menys puntuació que vindrà determinat per la suma de les puntuacions de cada una de les fases.

En la relació no s'inclouran les persones candidates que hagen resultat excloses en alguna d'estes.

Així mateix, es farà pública en la pàgina web de l'SGISE, si és el cas, la declaració de desert del procés de concurs oposició, si cap persona candidata reunix el perfil idoni per a la cobertura de la plaça.



10. Presentació de documents i adjudicació

La persona seleccionada serà convocada per a oferir-li el lloc i informar-la de les condicions laborals.

Abans de la formalització del contracte, la persona candidata haurà de presentar, en el termini màxim de cinc dies hàbils des de la seua designació, els documents següents:

a) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre estat, ha de presentar, a més, una declaració relativa a l'Estat espanyol, declaració jurada o promesa de no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

b) Declaració de no trobar-se exercint cap altra activitat pública o privada que poguera requerir autorització o reconeixement previ de compatibilitat.

c) Declaració responsable de no haver sigut condemnat en els cinc últims anys en virtut de sentència ferma en processos judicials de qualsevol mena relatius a reclamacions en matèria econòmica i/o financera.



d) Documentació acreditativa dels requisits generals exigits per a participar en el present procés.

e) Documents originals de les fotocòpies aportades al llarg del procés de selecció per a acarar-los: títol acadèmic original que es requerix per a l'obtenció de la plaça (en el cas de no disposar del títol, podrà presentar-se certificat d'estudis); originals d'altres títols, diplomes o certificats aportats.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, haurà de presentar-se la credencial de l'homologació o convalidació, si és el cas. En el cas que la persona seleccionada no presente en el termini màxim establit de cinc dies hàbils la documentació esmentada en esta base, sempre que esta circumstància no s'haja produït per causes absolutament alienes a la voluntat de la persona candidata, la comissió de valoració presentarà al Consell d'Administració la proposta d'adjudicació de la plaça a la següent persona candidata finalista més qualificada segons s'establix en l'apartat 8.1 d'este annex, i se seguiran, a partir d'eixe moment, els tràmits establits en este apartat. En cas de renúncia expressa de la persona candidata seleccionada, la comissió de valoració actuarà de la mateixa manera.

Finalment, serà citat al reconeixement mèdic de nou ingrés per a acreditar que no patix malaltia o limitació física o psíquica incompatible amb l'acompliment del lloc.

La incorporació al lloc de treball s'efectuarà dins dels 15 dies naturals següents al requeriment formal per part de l'SGISE.

Mapa web