Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 de març de 2023, de la Universitat de València, per la qual es fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de planificació, anàlisi i avaluació, d'aquesta universitat, mitjançant el sistema de concurs oposició, corresponent a l'oferta d'ocupació pública extraordinària UVEG: 2022, convocades per la Resolució de 4 d'octubre de 2022 (BOE 17.10.2022). [2023/2583]

(DOGV núm. 9553 de 14.03.2023) Ref. Base de dades 002646/2023




Aquest rectorat, fent ús de les atribucions que li confereix la legislació vigent, i una vegada acabats els terminis legals establerts en la convocatòria de les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de planificació, anàlisi i avaluació, fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses (annex I).

Es prega a les persones aspirants que verifiquen no sols estar-hi admeses, sinó que les dades personals que hi figuren (cognoms, nom, DNI) siguen correctes.

Les reclamacions sobre les llistes publicades es podran presentar dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/M6a9eb9.

Dins l'apartat anomenat «Els meus tràmits» haurà d'adjuntar-se la documentació requerida per a esmenar la sol·licitud, triant, dins del desplegable anomenat «Accions», l'opció «Annexar».

Si degut a una incidència tècnica relacionada amb la tramitació electrònica, que no haja estat solucionada mitjançant l'ajuda tècnica sol·licitada a través de l'enllaç: https://go.uv.es/r2KIgCg i la presentació telemàtica no fora possible, les reclamacions es podran tramitar excepcionalment a través del formulari electrònic de la instancia general, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U adreçada a la unitat: «Serveis Universitaris, generals i centrals» i a l'òrgan «Servei de Recursos Humans PAS».



València, 7 de març de 2023.– La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Llista provisional de persones admeses



NIF COGNOMS NOM

****086** BALAGUER DOMENECH VICENTE

****059** CABALLER VELAZQUEZ MARIA DEL CARMEN

****799** CHIVA DEL POZO JESUS

****021** GAMON GIMENEZ MIGUEL ANGEL

****491** GARCIA PAU VICTOR

****475** GOMEZ GOMEZ JOSE MANUEL

****306** MIFSUT HERRERA JULIO CESAR

****738** PARRA ORENGA REBECA

****915** PORTER LUZ SONIA









Llista provisional de persones excloses



NIF COGNOMS NOM MOTIUS D'EXCLUSIÓ

****408** IBAÑEZ BAYONA MARINA 2

****520** VIDAL YUSTE LAURA 2





Motius d'exclusió:

2. No tenir la titulació exigida en la convocatòria.

Mapa web