Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 25 d'octubre de 2023, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), per la qual es convoquen proves selectives d'accés de personal a places del grup A/subgrup A2, infermer o infermera (CO/69/22), i s'aproven les seues bases específiques, en el marc de les ofertes d'ocupació pública 2018, 2019, 2020, 2021 i 2022 d'aquesta entitat. [2023/11708]

(DOGV núm. 9730 de 22.11.2023) Ref. Base de dades 011113/2023


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Consorci Hospital General Universitari de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau





Per Resolució de la presidència del Consorci Hospital General Universitari de València –d'ara en avant, CHGUV–, de 25 de maig de 2022, publicada en el DOGV núm. 9351, de 31 de maig de 2022, i modificada mitjançant resolucions de 28 d'octubre i 13 de desembre de 2022 (DOGV 9351, 31 de maig, i núm. 9465, de 8 de novembre de 2022 respectivament), s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2022 i s'adapten les ofertes d'ocupació pública del CHGUV aprovades i pendents de convocar en execució de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, entre les quals s'inclouen les ofertes d'ocupació pública de 2018, 2019, 2020 i 2021, i resulten un total de 64 places que no es veuen afectades per l'esmentada Llei 20/2021, i que s'inclouen en les esmentades ofertes. En aquesta oferta d'ocupació es reflectixen les necessitats de recursos humans les convocatòries dels quals s'autoritzen per a la seua provisió, mitjançant personal de nou ingrés.

Les resolucions per les quals s'aproven les ofertes d'ocupació pública per a 2018, 2019 i 2020 establixen que les places reservades per a promoció interna que queden desertes s'acumularan a les de torn lliure. Així i considerant que de les 54 places d'infermer o infermera convocades mitjançant resolució de la presidència del CHGUV de 6 de juny de 2022 (DOGV 9367, 22 de juny) pel sistema de promoció interna, en queden 26 desertes, s'afigen a les de torn lliure.



L'apartat 5 de l'esmentada Resolució de 25 de maig de 2022, per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de 2022, establix que per motius de racionalització i eficàcia es podran acumular a la present oferta les places de la mateixa categoria incloses en les ofertes d'ocupació pública aprovades per als anys 2018, 2019, 2020 i 2021 pendents de convocar.

Aquest procediment selectiu es regix per les bases generals reguladores dels processos selectius d'ingrés o accés de personal al CHGUV, aprovades amb data 18 de juny de 2021, mitjançant resolució d'aquest mateix òrgan, i publicades en el DOGV núm. 9127, de 14 de juliol de 2021.

La base quarta de les esmentades bases generals preveu l'aprovació i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de les bases específiques que regulen els processos selectius de les corresponents convocatòries, dels programes selectius i, si fora necessari, pel sistema d'accés previst, del barem de mèrits al qual s'haja de subjectar el procés. Tot això, mitjançant resolució de la presidència del CHGUV, bé com a annex de les corresponents convocatòries o bé de manera independent.

Les presents bases han sigut objecte de negociació en el si de la Comissió de Personal, regulada en l'article 8 del V Conveni col·lectiu del CHGUV, en sessió del 20 de gener de 2023.

En conseqüència, la presidència del CHGUV, en exercici de les competències de les quals disposa, en els termes que preveu l'article 13 dels seus estatuts refosos i en l'apartat 1.2 de l'Acord del Consell de Govern i del president del Consell, de 10 de maig de 2022 (DOGV 9354, 03.06.2022), pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del CHGUV, resol:



Primer

Convocar proves selectives per a l'accés a 90 places d'infermer o infermera, grup A/subgrup A2, pel torn lliure, que s'indiquen en l'annex I a la present resolució.



Segon

Aprovar les normes o bases específiques per les quals es regirà l'esmentada convocatòria, que figuren com a annex II d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar el temari d'aquesta convocatòria, així com el barem de mèrits aplicables a la fase de concurs d'aquests, que consten com a annexos III i IV respectivament.



Contra aquesta resolució, les persones interessades poden interposar, potestativament, un recurs de reposició davant de la presidència del CHGUV en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i acabarà en el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat o, directament, una demanda en impugnació d'actes administratius en matèria laboral en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, davant dels jutjats de l'ordre jurisdiccional social, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 69 i 151 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social. Tot això, sense perjuí de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.



València, 25 d'octubre de 2023.– El president del CHGUV i conseller de Sanitat: Marciano Gómez Gómez.







ANNEX I

Convocatòria CO/69/22 – Infermer o infermera



Núm. de plaça Grup

1533 A/A2

1770 A/A2

2403 A/A2

3247 A/A2

3793 A/A2

4572 A/A2

5560 A/A2

8449 A/A2

8776 A/A2

11356 A/A2

11844 A/A2

11980 A/A2

12511 A/A2

12625 A/A2

16028 A/A2

16061 A/A2

16232 A/A2

16309 A/A2

17633 A/A2

18135 A/A2

18931 A/A2

19408 A/A2

21224 A/A2

21527 A/A2

23132 A/A2

23541 A/A2

23582 A/A2

25468 A/A2

26036 A/A2

26389 A/A2

26694 A/A2

27003 A/A2

27318 A/A2

30728 A/A2

31556 A/A2

32537 A/A2

32681 A/A2

32843 A/A2

34341 A/A2

35752 A/A2

35863 A/A2

36360 A/A2

36777 A/A2

37971 A/A2

39428 A/A2

44733 A/A2

46640 A/A2

46760 A/A2

46912 A/A2

47801 A/A2

49956 A/A2

49977 A/A2

50615 A/A2

51077 A/A2

51948 A/A2

52380 A/A2

56415 A/A2

56954 A/A2

61704 A/A2

61806 A/A2

61832 A/A2

62583 A/A2

62957 A/A2

63172 A/A2

63290 A/A2

64714 A/A2

66673 A/A2

67159 A/A2

67465 A/A2

68036 A/A2

68226 A/A2

68293 A/A2

68672 A/A2

69327 A/A2

71974 A/A2

72983 A/A2

81466 A/A2

82652 A/A2

87329 A/A2

87820 A/A2

90636 A/A2

90740 A/A2

94944 A/A2

95201 A/A2

95468 A/A2

96760 A/A2

97601 A/A2

98584 A/A2

98914 A/A2

99848 A/A2







ANNEX II

Bases específiques



Índex

Base primera. Objecte i contingut

Base segona. Requisits específics de les persones aspirants que s'afegiran als que s'establixen en la base general 5

Base tercera. Sol·licituds de participació. Forma, termini i lloc de formalització

Base quarta. Taxa per drets d'examen i entitat bancària col·laboradora

Base quinta. Documentació que s'haurà d'acompanyar a la sol·licitud en supòsits especials

Base sexta. Admissió d'aspirants

Base sèptima. Estructura i organització del procés selectiu

Base octava. Desenvolupament del procés selectiu

Base novena. Informació i publicitat d'actes i acords



Base primera. Objecte i contingut

L'objecte d'aquests bases és regular, juntament amb les bases generals aprovades mitjançant la Resolució de la presidència del CHGUV de 18 de juny de 2021 que regiran els processos selectius d'ingrés o accés de personal al CHGUV, el procés selectiu d'accés o ingrés per a cobrir 90 places vacants del grup A/subgrup A2, infermer o infermera, pel torn lliure, mitjançant el sistema de concurs oposició, de les quals es reserven 20 places per als qui tinguen la condició legal de persones amb grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %, de conformitat amb el que s'establix en la base 5.7 de les bases generals esmentades.

Les persones aspirants només poden participar en un dels torns o modalitats d'accés convocats, per la qual cosa, si complixen els requisits establits a aquest efecte, hauran de formalitzar la seua opció en l'apartat corresponent del formulari de sol·licitud. Si no hi ha opció, s'entendrà que es concorre en el torn lliure i, en qualsevol cas, en el cas que les vacants reservades a persones amb diversitat funcional no siguen cobertes, s'acumularan a les convocades pel torn lliure; tot això, de conformitat amb el que es preveu en la base general 9.3 i en l'apartat tercer de les resolucions de 27 de desembre de 2018, de 27 de desembre de 2019, de 29 de desembre de 2020, de 15 de desembre de 2021 i de 25 de maig de 2022, de la presidència del CHGUV per les quals s'aproven les ofertes d'ocupació pública del CHGUV per als anys 2018, 2019, 2020, 2021 i 2022, respectivament.

Les referències expresses a disposicions normatives que contenen les bases generals esmentades s'entendran realitzades a la vigent en cada moment.



Base segona. Requisits específics de les persones aspirants que s'afegiran als que establix la base general 5.

1. Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

2. Les persones candidates hauran de posseir, dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtindre'l, el títol de grau en Infermeria, o diplomatura en Infermeria, o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

3. En qualsevol moment del procés, tant l'òrgan de gestió com la comissió de selecció podran requerir a les persones candidates que acrediten de manera fefaent els requisits exigibles o qualsevol altra circumstància consignada en la sol·licitud de participació o en la documentació aportada. La constatació de l'existència d'inexactituds o falsedats comportarà per a la persona a qui beneficien l'exclusió del procediment selectiu o la nul·litat de la seua participació en aquest, sense perjuí de les responsabilitats de qualsevol tipus que siguen exigibles.





Base tercera. Sol·licituds de participació. Forma, termini i lloc de formalització

1. La sol·licitud de participació en aquest procés selectiu es tramitarà per mitjans telemàtics, a través de l'enllaç situat en la pàgina principal de la web del Consorci Hospital General Universitari de València (http://chguv.san.gva.es), seguint les instruccions que figuren en aquesta, per a la qual cosa serà necessari disposar del corresponent certificat digital o Cl@ve.

Quan no acredite en el termini de presentació de sol·licituds els requisits per a acollir-se al contingent de diversitat funcional, en serà automàticament exclosa i concorrerà en les mateixes condicions que la resta d'aspirants del torn lliure, sempre que complisca els requisits generals exigits.

A través de l'esmentada plataforma, es podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar-ne exempt o exempta i registrar aquesta sol·licitud per via telemàtica, així com els justificants de les possibles causes d'exempció o bonificació de la taxa.

Podrà imprimir-se el justificant de presentació al concurs oposició des de la mateixa plataforma.

Les dades consignades per cada persona sol·licitant en l'esmentat model de sol·licitud, especialment les fixades a efecte de notificacions, seran considerades com les úniques vàlides, i és responsabilitat exclusiva de les persones aspirants tant els errors en la consignació d'aquests com la comunicació al CHGUV de qualsevol canvi que s'hi puga produir.

2. El CHGUV habilitarà els mitjans tècnics necessaris en la Direcció de Recursos Humans perquè puguen omplir-se les sol·licituds.

3. El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Si l'últim dia del termini és inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.

No s'admetran i, consegüentment, quedaran excloses les persones que hagen abonat la taxa i no hagen registrat la sol·licitud electrònicament.

Quan, per motius tècnics no imputables a les persones interessades a participar en el present procediment selectiu, i havent abonat la taxa corresponent de manera telemàtica, no siga possible completar el procés de firma i registre de la sol·licitud de manera electrònica i, consegüentment, no figuren en la llista provisional de persones admeses i excloses del procés selectiu, hauran d'esmenar la seua sol·licitud en la forma que preveu la base 6.2 d'aquests.

No s'admetrà cap sol·licitud que no s'haja omplit a través d'aquest procediment, d'acord amb el que establix la disposició addicional primera del Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.

4. La presentació de la sol·licitud en el procés selectiu comporta la declaració responsable del compliment dels requisits de la convocatòria.





Base quarta. Taxa per drets d'examen i entitat bancària col·laboradora

1. De conformitat amb l'article 29.4.5 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de taxes de la Generalitat, i en aplicació del Decret llei 10/2023, de 10 d'agost, del Consell (DOGV 9661, 14.08.2023), l'import de la taxa per drets d'examen es fixa en vint-i-dos euros i cinquanta cèntims (31,50 €).

2. El pagament de la taxa prevista s'efectuarà exclusivament per mitjans telemàtics.

3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %, els/les membres de famílies nombroses de categoria especial, així com els/les membres de família monoparental de categoria especial estan exempts/exemptes del pagament dels drets d'examen; mentre que les persones integrants de famílies nombroses de categoria general, així com les de família monoparental de categoria general, tindran una bonificació del 50 % de la taxa.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència que acrediten aquesta condició pels mitjans que preveu l'article 9 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

4. Les persones exemptes del pagament de la taxa per raons de diversitat funcional, família nombrosa o monoparental de categoria especial, o víctimes d'acte de violència, així com les persones beneficiàries de l'esmentada bonificació sobre aquest pagament, hauran de presentar de manera telemàtica un document acreditatiu d'aquesta causa vàlidament emés per l'Administració o organisme competent a l'efecte.

5. La falta de justificació de l'abonament de les taxes o de la presentació dins del termini i en la forma corresponent en el registre electrònic corresponent de la sol·licitud determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

Serà procedent la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments que preveu la vigent llei de taxes de la Generalitat.

6. En cap cas, el pagament de la taxa eximirà del tràmit de registre electrònic de la sol·licitud.



Base quinta. Documentació que s'haurà d'acompanyar a la sol·licitud en supòsits especials

1. Els requisits d'admissió esmentats en la base general 5, així com l'exempció o bonificació sobre el pagament de la taxa per drets d'examen, s'hauran d'aportar en la mateixa plataforma de manera telemàtica amb els documents següents:

1.1. Acreditació de les següents circumstàncies vinculades al compliment del requisit de nacionalitat, de conformitat amb la normativa pròpia de cada estat:

– Nacionalitat corresponent a un estat membre de la Unió Europea diferent d'Espanya.

– Ser cònjuge, descendent menor de 21 anys o major d'aquesta edat dependent de persona nacional de qualsevol estat de la Unió Europea.



– Nacionalitat espanyola amb residència fora d'Espanya.

– Nacionalitat de qualsevol estat part dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors o treballadores.

1.2. Document acreditatiu del grau de diversitat funcional igual o superior al 33 % expedit per l'òrgan administratiu competent a aquest efecte, per part de les persones que opten per concórrer en les proves selectives a les places reservades a persones amb diversitat funcional.

1.3. Llibre de família o carnet de família nombrosa de categoria general o especial, o família monoparental de categoria especial o general, o bé certificat de grau de diversitat funcional, a l'efecte de documentar l'exempció o la bonificació sobre el pagament de la taxa per drets d'examen.

1.4. Dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan competent de qualificació del grau de diversitat funcional, en el qual consten de manera fefaent la diversitat funcional que haja donat origen al grau reconegut, per part de les persones amb diversitat funcional que sol·liciten qualsevol adaptació de temps addicional, de mitjans o de condicions d'accés, perquè es puga valorar l'adequació de l'adaptació sol·licitada i acordar la seua adopció.

1.5. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, han d'acreditar un coneixement del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.

Queden exemptes d'aquesta acreditació les persones que acrediten estar en possessió d'una titulació acadèmica homologable, expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.



Base sexta. Admissió d'aspirants

1. Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció de Recursos Humans del CHGUV, com a òrgan de gestió d'aquesta convocatòria, publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses, amb el detall del nom i els cognoms, el número de DNI/NIE pseudonimitzat, el torn o la modalitat d'accés i, si és el cas, la causa d'exclusió.

2. En el termini de deu dies hàbils, les persones interessades podran esmenar els defectes, els errors o les omissions que, al seu parer, hagen pogut motivar la seua exclusió. Una vegada examinades i resoltes les reclamacions, la Direcció de Recursos Humans publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses, en què es detallaran novament nom i cognoms, número de DNI/NIE pseudonimitzat, torn o modalitat d'accés.

3. Les persones candidates han de comprovar la seua correcta inclusió tant en les llistes provisionals com definitives de persones admeses i excloses en els processos selectius.



Base sèptima. Estructura i organització del procés selectiu

1. Les proves selectives pel sistema de concurs oposició consistiran en la realització de cada una d'aquests fases a fi de determinar l'aptitud i de fixar l'ordre de prelació d'aquests per a la selecció.



La valoració del procés selectiu s'efectuarà sobre una puntuació màxima de 250 punts.

2. La fase d'oposició suposarà la realització per part de les persones aspirants d'un exercici eliminatori.

L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 88 minuts, d'un qüestionari de 70 preguntes sobre el contingut dels temes que s'inclouen en l'annex III. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes alternatives, de les quals només una serà la correcta.

D'aquest qüestionari, 5 preguntes versaran sobre el temari general i 5 sobre el temari de normativa sanitària comuna, totes de caràcter teòric. Les 60 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre el contingut dels temes que constituïxen el temari específic de la categoria, que s'inclouen en l'annex III.



La comissió de selecció podrà incloure en el qüestionari preguntes de reserva, que només es tindran en compte en el cas d'anul·lació per part de la comissió d'alguna de les preguntes principals o operatives.

3. Puntuació de l'exercici.

3.1. La puntuació màxima de la fase d'oposició es fixa en 150 punts, que correspon al 60 % de la puntuació total del procés selectiu.



3.2. La puntuació s'obtindrà d'acord amb les regles següents:

3.2.1. Les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà:



Nombre de respostes correctes netes = Nombre d'encerts – (nombre d'errors / 3)



3.2.2. La puntuació necessària per a superar l'exercici serà la que resulte d'aplicar, a través de la corresponent fórmula matemàtica, la relació de 10 aprovats per cada una de les places convocades amb un límit de 67,5 punts. Per davall d'eixa puntuació no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

En el cas que la persona aspirant situada en l'última posició a la qual corresponga l'aplicació d'aquest criteri estiga empatada amb una altra o altres, totes accedirien igualment a la fase de concurs.

3.2.3. La publicació de la llista de les qualificacions definitives obtingudes per les persones aspirants servirà d'anunci de l'obertura de la fase de concurs per a les persones que hagen superat la fase d'oposició.

4. Fase de concurs

Consistirà en la valoració per part de la comissió de selecció dels mèrits al·legats i documentats per les persones aspirants amb els requisits formals i temporals exigits per la base general 8.2, en funció dels paràmetres que establix el barem de mèrits que acompanya aquesta convocatòria.

4.1. La puntuació màxima de la fase de concurs es fixa en 100 punts, que correspon al 40 % de la puntuació total del procés selectiu, i només podran ser tinguts en compte els mèrits obtinguts fins al dia de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.2. Criteris de desempat: en cas d'empat, l'ordre de prelació s'establirà atenent, successivament, els criteris següents:

– A favor de qui haja obtingut més puntuació en la fase d'oposició.



– A favor de qui haja obtingut més puntuació en la fase de concurs.



– Si, després de la utilització dels criteris precedents, persistix l'empat, es dirimirà seguint el mateix ordre dels apartats del barem de mèrits i, si això no és suficient, de conformitat amb l'apartat 3 de la base 7.3 de les generals.



Base octava. Desenvolupament del procés selectiu

1. La Direcció de Recursos Humans, com a òrgan de gestió de la vigent oferta d'ocupació pública, en coordinació amb la comissió de selecció, publicarà en el tauler d'anuncis situat en la seu d'aquest òrgan, així com en la web corporativa d'aquesta entitat, la data, l'hora i el lloc de realització de l'exercici, si és el cas, així com de les diferents fases del procés selectiu, per a la qual cosa s'observarà en tot cas el que preveu la base general 7.

2. Per a la realització de l'exercici, les persones candidates seran convocades en crida única i seran excloses del procés les que no hi compareguen o ho facen una vegada iniciades les proves. Així mateix, seran excloses les persones que no acrediten la seua identitat mitjançant l'exhibició del seu DNI o equivalent per a nacionals d'altres estats, passaport o permís de conduir, sempre que conste en aquests la preceptiva fotografia i sense que resulten admissibles les còpies dels documents indicats. En cas de robatori o extraviament, hauran de presentar la denúncia davant de la policia juntament amb un altre document oficial amb foto. Així mateix, hauran de portar el justificant de presentació de sol·licitud per si se'ls requerix.

3. D'acord amb el que preveu la base general 7.3, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants es farà per ordre alfabètic de cognoms, a partir de la lletra «Y», tal com disposa la Resolució de 8 de juny de 2023, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9615, 12.06.2023).

4. La comissió de selecció adoptarà les mesures necessàries per a garantir la confidencialitat del procés i l'anonimat de la prova. Els exercicis que continguen marques o indicis que permeten, fins i tot indirectament, identificar la seua autoria seran anul·lats. Així mateix, durant la realització de les diferents fases i proves, es disposarà de tot el que siga necessari per al seu adequat desenvolupament, per al manteniment de l'ordre i de la igualtat d'oportunitats, per a la correcta identificació de les persones candidates i per a la prohibició de l'ús d'instruments de telecomunicació o de comunicació electrònica.

5. Durant la prova, amb vista al seu adequat desenvolupament, les persones concurrents hauran d'observar, en tot moment, les instruccions tant de la comissió de selecció com del personal col·laborador o delegat d'aquesta. Qualsevol alteració es reflectirà en l'acta corresponent a la sessió, tenint present que la comissió o el seu personal podran acordar la continuació de l'exercici per part d'un o una aspirant amb caràcter condicional en cas que algun incident requerisca un estudi i acord posterior de la comissió.

6. Després de la realització de l'exercici, la comissió de selecció farà pública la plantilla provisional de respostes, que podrà ser impugnada en el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, per a la qual cosa cal especificar els motius de la impugnació i adjuntar la documentació i la bibliografia que fonamente la reclamació que es formula; tot això, sense perjuí de la utilització dels recursos ordinaris que siguen procedents.

7. Transcorregut el termini establit en el punt anterior i resoltes, si és el cas, les al·legacions presentades, la comissió de selecció publicarà la plantilla definitiva de respostes, juntament amb la llista provisional que reculla totes les persones participants, amb la indicació de les puntuacions obtingudes. Les puntuacions indicades podran ser impugnades en el termini de deu dies hàbils des de l'endemà de la seua publicació.

8. Finalitzada la fase prèvia d'oposició, la publicació de les llistes nominals amb la puntuació obtinguda obrirà el termini de deu dies hàbils per a la presentació, de manera telemàtica a través de la seu electrònica del CHGUV, de la documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen.

Les persones aspirants hauran d'aportar degudament omplit el full d'autobaremació dels mèrits al·legats, per a la qual cosa ompliran prèviament el document d'autobarem que s'hauran de descarregar de la pàgina principal de la web del CHGUV.

Els mèrits que s'al·leguen es valoraran fins a la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Els documents acreditatius dels mèrits al·legats s'hauran d'adjuntar amb el full d'autobaremació, que inclourà una declaració responsable de la persona interessada sobre l'autenticitat d'aquests, sense perjuí que, en qualsevol moment del procés, tant l'òrgan de gestió com la comissió de selecció puguen requerir a les persones candidates que acrediten de manera fefaent la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats i que puguen ser objecte de valoració.



Respecte de l'apartat del barem de mèrits d'experiència professional en el CHGUV, la documentació s'acreditarà mitjançant un certificat expedit d'ofici per la Direcció de Recursos Humans.

La constatació de l'existència d'inexactituds o falsedats comportarà per a la persona a qui beneficien l'exclusió del procediment selectiu o la nul·litat de la seua participació en aquest, sense perjuí de les responsabilitats de qualsevol tipus que siguen exigibles.

9. La comissió de selecció valorarà els mèrits d'acord amb el que preveu l'annex IV.

10. Ultimada la valoració, es farà pública una avaluació provisional detallada que podrà ser objecte d'al·legacions durant un termini de deu dies hàbils.

11. Finalitzat aquest termini, la comissió de selecció farà pública la valoració detallada i definitiva dels mèrits i, simultàniament, es publicarà la llista de persones candidates, detallada d'acord amb les diferents fases i modalitats o torns d'accés, i ordenada de més a menys puntuació fins a fer-la coincidir amb el nombre de places convocades. Aquesta llista nominal constituirà la proposta de persones que han superat el procés selectiu.

12. En cas de renúncies o exclusions produïdes abans de la resolució definitiva de la convocatòria, l'òrgan de gestió podrà requerir a la comissió de selecció una llista complementària a fi de proveir la totalitat de les places convocades.

13. La Direcció de Recursos Humans, d'acord amb la proposta de la comissió, requerirà a les persones seleccionades que aporten, en el termini d'un mes, la documentació acreditativa de, com a mínim, els requisits exigibles enumerats en la base 9.1 de les generals reguladores dels processos selectius d'accés o ingrés de personal al CHGUV. I, de conformitat amb el que disposa la base 9.2 de les bases esmentades, la Direcció de Recursos Humans gestionarà la realització dels reconeixements mèdics preceptius de les persones proposades per cada comissió de selecció, abans del seu nomenament.

14. D'acord amb la proposta formulada per la comissió de selecció competent, una vegada acreditats els requisits exigibles, la presidència del CHGUV dictarà i publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la corresponent resolució, en virtut de la qual es nomenaran empleades públiques, en el règim jurídic que corresponga, les persones que hagen superat el procés selectiu.

15. Una vegada acabat el procés, l'òrgan de gestió de l'oferta d'ocupació pública publicarà desagregades per sexe les dades numèriques corresponents a cada prova i fase del procés selectiu d'aquesta convocatòria, segons el que disposa la mesura 2.3 per a l'execució de l'àrea 2 del II Pla d'igualtat d'aquesta entitat.



Base novena. Informació i publicitat d'actes i acords

1. Tota la informació que haja de comunicar-se a les persones aspirants, a excepció de la resolució que pose fi al procés selectiu, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es farà pública tant en el tauler d'anuncis de la Direcció de Recursos Humans del CHGUV com en la web corporativa http://chguv.san.gva.es/empleopublico.

2. La publicació de les llistes definitives en les diferents fases del procés servirà de notificació a totes les persones interessades, amb la qual cosa es resoldran les al·legacions o impugnacions presentades, i s'obrirà el termini per a la formalització de tots els recursos i les reclamacions que es consideren oportuns.







ANNEX III

Temari – Convocatòria CO/69/22 – Infermer o infermera



Observació: el contingut de les normes i disposicions haurà d'entendre's referit en cada moment al seu text vigent a la data de la resolució que publica la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses.



Temari general

1. La Constitució Espanyola de 1978: estructura i contingut. Drets i deures fonamentals, la seua garantia i suspensió. El Tribunal Constitucional. El Defensor del Poble. Reforma de la Constitució. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: La Generalitat. Competències. Relacions amb l'Estat i altres comunitats autònomes. Relacions amb la Unió Europea. Acció exterior. Administració local. Economia i hisenda. Reforma de l'Estatut. Altres institucions de la Generalitat Valenciana.



2. La Llei del Govern Valencià. El Consell. Relacions del Consell i Corts. Administració pública de la Generalitat Valenciana. Responsabilitat dels membres del Consell i de l'Administració pública de la Generalitat Valenciana.

3. II Pla d'igualtat del CHGUV. La Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. Polítiques públiques: models de decisió. Avaluació de les polítiques públiques: indicadors. Ètica pública i bon govern. L'aplicació del principi de transparència en l'Administració valenciana i el seu règim jurídic. Normativa aplicable a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència i persones amb diversitat funcional.

4. Principis bàsics de seguretat de la informació. Protecció de dades de caràcter personal. Certificats electrònics i firma electrònica. Ús segur de mitjans tecnològics.

5. Lloc de treball: conceptes bàsics de l'ordinador, sistema operatiu i perifèrics. Dispositius mòbils.

6. Eines ofimàtiques del lloc de treball. Tractaments de text. Fulls de càlcul. internet i eines de col·laboració.

7. El Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV): breu història. Estatuts. Organització, estructura i funcionament. Integració amb el Departament de Salut València – Hospital General. El Conveni col·lectiu del CHGUV: planificació, ordenació i gestió de l'ocupació pública. Situacions del personal laboral.



Temari normativa sanitària

8. Normativa reguladora de la cartera de serveis comuns al Sistema Nacional de Salut i el procediment d'actualització.

9. Llei de salut de la Comunitat Valenciana. Reglament sobre estructura, organització i funcionament de l'atenció sanitària en la Comunitat Valenciana.

10. Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

11. Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat.

12. Carrera professional i desenvolupament professional en l'àmbit de les institucions sanitàries.

13. Llei de prevenció de riscos laborals.



Temari específic

1. Concepte d'infermeria. Concepte de salut i concepte de cures. Bases històriques i metodològiques de la infermeria. Concepte i fase del procés d'infermeria. Models i teories d'infermeria. Procés d'infermeria. Utilització de les taxonomies: NANDA, NOC, NIC. Ètica i deontologia en la pràctica professional infermera. Principis fonamentals de la bioètica: dilemes ètics. Dimensions de l'atenció ètica. El consentiment informat. Estructura i funció del cos humà. Bases moleculars i fisiològiques de les cèl·lules i els teixits. Processos fisiopatològics, manifestacions i factors de risc que determinen els estats de salut i malaltia en les diferents etapes del cicle vital.

2. Conceptes bàsics en economia de la salut. Gestió dels serveis d'infermeria. Característiques de la funció directiva dels serveis d'infermeria. La gestió de cures. Tècniques de direcció de grups. Producte d'infermeria. Cartera de serveis del SNS. Mètodes d'avaluació. Qualitat en el sistema sanitari: dimensions de la qualitat. Avaluació d'estructura, procés i resultats; millora contínua de la qualitat, mètodes d'avaluació. Indicadors. Unitats d'infermeria.

3. Sistemes d'informació en atenció especialitzada i atenció primària: història clínica. Registres específics d'activitat d'infermeria en atenció especialitzada i atenció primària. Informe d'infermeria a l'alta. Classificacions internacionals de problemes de salut (CIAP-2, CIE-9 i NANDA). Registres de l'activitat d'infermeria.

4. Investigació i els seus mètodes. Tècniques qualitatives i quantitatives. Fonts de dades documentals. Característiques i problemes de la investigació en infermeria. Ús i maneig de les TIC.

5. Organització de les cures d'infermeria en atenció primària i atenció especialitzada: Centre de salut, comunitat, hospital, centres de salut pública, etc., consulta d'infermeria. Coordinació entre nivells assistencials per a la continuïtat de les cures. Infermers o infermeres gestors de casos. Atenció primària. Conceptes generals. Diagnòstic de salut, planificació i intervenció comunitària. Prevenció i promoció de la salut: concepte. Detecció precoç dels problemes de salut: concepte. Factors de risc per a la salut en les diferents etapes de la vida (infància, adolescència, adultesa i ancianitat): identificació de factors de risc i cuidats d'infermeria. Visió de la salut amb perspectiva de gènere. Factors i problemes de l'entorn relacionats amb la salut. Les persones en situacions de salut i malaltia com a integrants d'una comunitat.



6. L'educació per a la salut individual, grupal i comunitària: concepte, metodologia i tècniques didàctiques. Tècniques d'educació per a la salut. Foment de l'autoatenció i promoció de la salut de la persona malalta, cuidador o cuidadora principals i família. Criteris per a l'elaboració de programes d'educació per a la salut. Grups d'autoajuda: concepte. Formació d'agents de salut. Alfabetització en salut. Actius en salut. Salutogènesi. L'atenció domiciliària: concepte i etapes de la visita domiciliària. Coordinació entre atenció primària, atenció especialitzada i serveis socials. Programes específics d'atenció domiciliària. Educació per a la salut. Concepte. Àmbits d'actuació. Metodologia i investigació. Activitats d'infermeria en atenció primària. Consulta d'infermeria. Procediments i tècniques d'infermeria. Activitats comunitàries. Atenció a la urgència. La infermera gestora de casos.



7. Organització dels serveis de salut pública. Polítiques de salut. Enquestes de salut. Estratègies de salut. Avaluació de l'impacte en salut. Participació en salut. Seguretat alimentària i laboratoris Xarxa Salut. Salut ambiental. Promoció de la salut i prevenció entorn sanitari. Prevenció de càncer. Servei de Promoció i Protecció de la Salut. Servei de Salut Infantil i de la Dona. Servei de Pla Oncològic. Observatori Valencià de Salut.

8. Epidemiologia. Conceptes generals. Indicadors sanitaris. Determinants de salut. Factors de risc. Índexs de salut. Estudis de necessitats de salut. Malalties de declaració obligatòria. Indicadors sanitaris. Immunitzacions: concepte. Classificació i tipus de vacunes. Contraindicacions. Complicacions. Conservació, administració i pautes de vacunació. Calendari vacunal. Modificacions del calendari vacunal.



9. Higiene en centres sanitaris: conceptes generals. Antisèptics. Desinfectants. Esterilització. Infecció nosocomial. Mesures preventives. Aïllament: concepte, tipus i descripció. Gestió de residus sanitaris. Mesures de precaució per a prevenció d'infeccions hospitalàries. Actuació d'infermeria en la prevenció i control de la infecció nosocomial. Mesures preventives. Aïllaments a l'hospital. Conceptes de seguretat de la persona malalta. Programes Zero. Prevenció d'accidents de risc biològic. Normes universals de protecció.

10. Unitats de suport en atenció primària. Desenvolupament de la conducta humana: etapes del desenvolupament. Tipus de personalitat. Hàbits. Motivació. Factors socioculturals: la seua incidència en la salut. Estratègies i habilitats de comunicació amb pacients, famílies i grups socials. Problemes psicosocials i d'adaptació de pacient hospitalitzat. Salut mental. Patologies més prevalents. Prevenció i control davant del risc de suïcidi. Valoració de la situació familiar i social. Suport al cuidador o cuidadora principals i a la família. La salut laboral: Relació treball i salut, la importància de les condicions de treball. Concepte de risc i dany. Danys per a la salut derivats del treball. Sistema d'Informació Sanitària i Vigilància Epidemiològica Laboral (SISVEL). La prevenció de riscos laborals: els serveis de prevenció, el Comité de Salut i Seguretat, els delegats o delegades de prevenció (funcions i competències).



11. Salut sexual i reproductiva. Mètodes anticonceptius. Prevenció de malalties de transmissió sexual. La xarxa d'escoles promotores de salut i d'universitats promotores de salut. L'educació sexual: El Programa d'intervenció en educació sexual. Atenció al climateri.



12. Cures d'infermeria en la dona gestant: alimentació, higiene i canvis fisiològics. Educació maternal. Problemes més freqüents durant la gestació. Valoració i cures d'infermeria en la puèrpera. Canvis fisiològics i psicològics. Lactància natural. Puerperi immediat i precoç. Valoració i cures d'infermeria. Cures d'infermeria a dones en el climateri: canvis. Foment d'hàbits saludables. Prevenció i control de riscos. Educació per a la salut individual i grupal.



13. Aspectes específics de les cures del nounat. Característiques de les diferents etapes de la infància i adolescència i factors que condicionen el patró normal de creixement i desenvolupament. Cures d'infermeria al nounat o nounada malalts. Cures del nounat o nounada de baix pes i prematur o prematura. Problemes de salut més freqüents en la infància i les seues manifestacions. Valoració del xiquet, problemes d'infermeria i complicacions més freqüents. Tècniques de la cura d'infermeria en els xiquets. Intervencions en el xiquet sa i malalt, procediments relacionats amb els mètodes de diagnòstic i tractament. Relació terapèutica amb els xiquets i els seus cuidadors. Educació per a la salut als pares o cuidadors primaris. Programa del xiquet sa. Paràmetres de desenvolupament i creixement. Alimentació i nutrició. Higiene i salut bucodental. Prevenció d'accidents en la infància. Vacunació en la infància. Detecció i protocol de maltractaments. Adquisició d'hàbits saludables: el paper de la família. Cures en l'adolescència: característiques de l'adolescència. Adquisició d'hàbits saludables. Alimentació i dieta equilibrada. Alteracions alimentàries: anorèxia, bulímia i obesitat. Prevenció d'hàbits tòxics: alcohol, tabac i drogues. Iniciació a la sexualitat. Programa d'intervenció d'educació sexual.

14. Alteracions de salut de l'adult, manifestacions i necessitats de cura derivades dels problemes de salut. Tècniques i procediments de cures d'infermeria. Programes de la persona adulta. Cures d'infermeria a persones amb processos crònics. Immunització en la persona adulta. Programes de cribratge de malalties cròniques.

15. Programa d'atenció a persones majors. Cures d'infermeria en les persones majors. Canvis generals en els hàbits de vida. Envelliment saludable i actiu. Prevenció d'accidents i de trastorns de l'estat d'ànim. Relació amb l'entorn social i familiar. Recursos comunitaris i socials per a les persones majors.

16. Geriatria i gerontologia. Canvis associats al procés d'envellir i la seua repercussió en la salut. Modificacions estructurals, funcionals, psicològiques i de formes de vida associades al procés d'envellir. Problemes de salut més freqüents en les persones majors. Valoració geriàtrica integral. Intervencions cuidadores dirigides a tractar o a previndre els problemes de salut i la seua adaptació a la vida i suport a la persona anciana. L'ancià fràgil. Sistemes de valoració de la fragilitat. Pla gerontològic nacional: generalitats. Prevenció de la dependència i promoció de l'autonomia personal: factors de risc. Automarginació i inactivitat en els majors de seixanta-cinc anys. Abordatge multidisciplinari. Atenció d'infermeria a persones en situació de dependència. Atenció a la persona cuidadora.

17. Cures d'infermeria en malalts en situació terminal. Actuació davant del dolor i la mort. Suport a la família. La comunicació i el dol. Principals problemes. Dolor: característiques i escales de mesura. Dol: tipus i manifestacions. Suport al cuidador o cuidadora principals i a la família.

18. Medicaments: formes de classificació i vies d'administració. Elecció correcta de la punció per via parenteral. Dosificació. Procediments i cures. Absorció i distribució de fàrmacs: toxicitat i efectes col·laterals. Els sistemes de farmacovigilància. Condicions de conservació dels medicaments. Caducitats. Ús de citostàtics. Seguretat en l'administració i preparació de fàrmacs. Ús, indicació i autorització de la dispensació de medicaments i productes sanitaris d'ús humà pels infermers.



19. Urgències i emergències. Atenció prehospitalària i hospitalària. Valoració immediata a la porta d'urgències: Valoració diagnòstic i cures. Triatge. Signes, símptomes i criteris de prioritat. Actuacions en grans catàstrofes. Valoració i cures d'infermeria en unitats d'urgències i cures crítiques. Procediments i tècniques en els processos més freqüents en l'atenció d'urgència i cures crítiques.



20. Valoració i actuació d'infermeria en les persones en el procés quirúrgic. Cures d'infermeria en l'àrea quirúrgica. Conceptes d'anestèsia i control del dolor. Ferides. Cures d'Infermeria en les ferides.



21. Actuacions d'infermeria en hospitalització. Procediments i tècniques més freqüents. Alimentació i nutrició. Valoració nutricional de les persones en el cicle vital. Nutrició aplicada i dietoteràpia. Conducta alimentària saludable. Valoració i cures d'infermeria en persones amb nutrició enteral i parenteral. Tècniques d'administració. Protocols d'actuació.

22. Actuacions d'infermeria en serveis centrals hospitalaris. Banc de sang. Esterilització. Gestió de magatzem sanitari. Farmàcia. Servei de farmàcia. Salut laboral. Serveis de preventiva.

23. Conductes addictives. Drogodependències. Pla nacional de drogues: Generalitats. Conceptes bàsics. Aspectes teòrics de la prevenció. Factors de risc i protecció en la prevenció de consum. Classificació en addiccions. Abordatge terapèutic de les addiccions.

24. Salut i gènere. Violència de gènere. Maltractaments: detecció i prevenció en el xiquet o xiqueta, la dona i en la tercera edat. Protocols d'atenció a les víctimes d'agressions sexuals. Espais segurs.

25. Trasplantament i donació. El procés de donació i trasplantament. Criteris de qualitat i seguretat en el procés de donació.







ANNEX IV

Barem de mèrits aplicable a la fase de concurs

Convocatòria CO/69/22. Infermer o infermera



1. Serveis prestats: fins a un màxim de 50 punts.

a) Pels serveis prestats en les institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut gestionades directament o indirectament, a través de consorcis o mitjançant contractes de gestió de servei públic per concessió, d'acord amb el que establix la Llei 15/1997, de 25 d'abril, en les institucions sanitàries públiques de països de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, i en les fundacions públiques per a la investigació d'establiments del Sistema Nacional de Salut, en la mateixa categoria professional i, si és el cas, especialitat: puntuació de 0,23 per mes.

b) Pels serveis prestats en les institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut gestionades directament o indirectament a través de consorcis o mitjançant contractes de gestió de servei públic per concessió, segons el que establix la Llei 15/1997, de 25 d'abril, i en les institucions sanitàries públiques de països de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, en diferent categoria professional: puntuació de 0,12 per mes.

c) Pels serveis prestats en la mateixa categoria professional i, si és el cas, especialitat, sempre que quede acreditat que la plaça exercida té el mateix contingut funcional que la categoria professional en la qual s'inscriu, amb una puntuació de 0,12 per mes treballat, amb un màxim de 5 punts:

– Com a personal sanitari del cos militar de sanitat en centres sanitaris i hospitals militars dependents del Ministeri de Defensa de l'Estat espanyol.

– Com a personal sanitari d'institucions penitenciàries.

– Com a personal sanitari en institucions públiques i centres sociosanitaris, totes de titularitat de la Generalitat Valenciana i gestió directa per una administració pública.

d) Pels serveis prestats en la mateixa categoria professional i, si és el cas, especialitat, sempre que quede acreditat que la plaça exercida té el mateix contingut funcional que la categoria professional en la qual s'inscriu, amb una puntuació de 0,10 per mes treballat, amb un màxim de 5 punts:

– Com a personal sanitari en entitats concertades que atenguen pacients de la sanitat pública de la Generalitat Valenciana a través de contractes, en la modalitat de concerts, subscrits de conformitat amb la normativa vigent en cada moment en matèria de contractació administrativa i accions concertades gestionades de conformitat amb la Llei 7/2017, de 30 de març, de la Generalitat.

– Com a personal sanitari que preste serveis en les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social i en els centres sanitaris que en depenen.

2. Formació: fins a un màxim de 34 punts:

a) Titulacions acadèmiques oficials del mateix o superior nivell a aquella requerida per a l'accés a la categoria objecte de la convocatòria i de la mateixa classificació (sanitari), i/o altres especialitats sanitàries diferents del mateix o superior nivell a la requerida per a exercir la categoria i, si és el cas, especialitat a la qual s'opta: per cadascuna, 1,5 punts, amb un màxim de 3 punts.

b) Doctorat: 6 punts. Si s'ha aconseguit amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més. Si s'han completat els plans de promoció de la investigació, el desenvolupament experimental i la innovació a través dels contractes Río Hortega o Sara Borrell se sumaran 2 punts més, i si s'han completat els programes Juan Rodés o Miguel Servet, se sumaran 4 punts més, i no serà computable en aquests dos últims casos els programes Río Hortega o Sara Borrell.

c) Màsters universitaris oficials: per cadascun, 1,50 punt, amb un màxim de 3 punts.

d) Altres títols universitaris diferents dels oficials: per cadascun, 1 punt, amb un màxim de 2.

e) Altres activitats formatives: màxim de 13 punts per a categories professionals en què el requisit d'accés a aquesta exigisca una especialitat sanitària i 19 punts per a la resta de categories:

e.1) Per cada curs de formació rebut:

– De 100 o més hores de duració: 1 punt.

– De 75 o més hores de duració: 0,75 punts.

– De 50 o més hores de duració: 0,50 punts.

– De 40 o més hores de duració: 0,40 punts

– De 25 o més hores de duració: 0,25 punts.

– De 15 o més hores de duració: 0,15 punts.

A més, si el curs realitzat és en matèria d'igualtat de gènere, se sumaran 0,15 punts més.

e.2.) Per cada curs de formació impartit, cada 10 hores lectives es valoraran amb 0,15 punts, fins a un màxim de 2 punts.

3. Altres activitats relacionades amb la categoria: fins a un màxim de 10 punts.

a) Activitats de tutorització i docència relacionades amb la formació sanitària especialitzada en Ciències de la Salut mitjançant el sistema de residència: 0,50 punts per cada any de residència, fins a un màxim de 3 punts.

b) Per cada curs acadèmic complet com a professor o professora associats en Ciències de la Salut en departaments de salut amb conveni específic amb la universitat i amb programa de docència pregraduada o de formació corresponent a l'àrea de coneixement exigit per a l'accés a la categoria professional i/o de docent de pràctiques: 0,25 punts, fins a un màxim de 2 punts.

c) Per cada dotze mesos formant part de comissions clíniques acreditades en institucions sanitàries públiques: 0,25 punts, fins a un màxim d'1 punt.

d) Per la realització de treballs científics i/o tècnics, fins a un màxim de 2 punts:

– Per cada publicació en revista científica o tècnica: 0,25 punts.

– Per cada capítol de llibre: 0,25 punts.

– Per cada llibre: 1 punt.

e) Coneixement d'altres idiomes comunitaris diferents del castellà i valencià, fins a un màxim d'0,50 punts segons l'escala següent:



– A2: 0,10 punts

– B1: 0,20 punts

– B2: 0,30 punts

– C1: 0,40 punts

– C2: 0,50 punts

f) Per la participació en els òrgans col·legiats de selecció i/o la pertinença al Col·legi de Selecció i Provisió: 0,25 punts per nomenament o any de pertinença, fins a un màxim de 0,50 punts.

g) Per altres activitats rellevants: 0,10 punts per activitat, fins a un màxim d'1 punt.

4. Valencià, fins a un màxim de 6 punts, segons l'escala següent:



– A1: 0,50 punts

– A2: 1,50 punts

– B1: 3 punts

– B2: 4 punts

– C1: 5 punts

– C2: 6 punts

Mapa web