Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 26 de maig de 2020, del sotssecretari de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual se sotmet al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret per a salvaguardar la seguretat i millorar la coordinació d'emergències ordinàries i la protecció civil en les platges de la Comunitat Valenciana. [2020/3753]

(DOGV núm. 8821 de 27.05.2020) Ref. Base de dades 003906/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Disposicions en informació pública





Conforme amb el que s'estableix en l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en l'article 43 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en l'article 52 del Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració de projectes normatius, i en virtut de les atribucions conferides pel Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i per la Resolució de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, de data 21 de maig de 2020, resolc:

Sotmetre al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell, per a salvaguardar la seguretat i millorar la coordinació d'emergències ordinàries i la protecció civil a les platges de la Comunitat Valenciana.

Mitjançant aquest tràmit, podran formular al·legacions al text del projecte de decret les persones potencialment afectades en els seus drets i interessos legítims i fer aportacions addicionals qualsevol altra persona o entitat.

El termini per a la presentació d'observacions serà de cinc dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen les disposicions esmentades.

Lloc d'exposició:

Adreça d'internet http://www.justicia.gva.es/es/normativa-en-tramitacion

Les al·legacions, suggeriments, o observacions efectuades per les persones o entitats que es consideren interessades, han de formular-se per escrit dirigit a aquesta Sotssecretaria presentant-se per Registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, sense perjudici del qual preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o a través del correu electrònic sotssecretària_justiciarl@gva.es.



En tots dos casos es farà constar el nom i cognoms o raó social, l'adreça i el DNI, NIE o NIF de la persona o entitat que presente al·legacions.

Per a l'adequada interpretació, valoració i, si escau, incorporació de les aportacions, s'hauria d'especificar l'article i l'apartat del projecte al qual es refereixen, la modificació que es proposa i les raons en què se sustenta. Es recomana, així mateix, acompanyar una proposta de redacció alternativa.



València, 26 de maig de 2020.– El sotssecretari: José Gabriel Olmo Martínez.

Mapa web