Ficha docv

Ficha docv









Sol·licitud d'ofertes per a la contractació directa de l'arrendament d'un local amb destinació a la seu i dependències per a ubicació del personal de l'Autoritat de Transport Metropolità de València. [2018/7756]

(DOGV núm. 8355 de 06.08.2018) Ref. Base de dades 007614/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Autoritat de Transport Metropolità de València
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes



L'Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) està interessada a arrendar, de conformitat amb el que disposa la Llei 14/2003, de 10 d'abril, de patrimoni de la Generalitat Valenciana, un immoble per a albergar-hi la seu de l'entitat i la ubicació del seu personal.





1. Objecte, naturalesa del contracte i procediment de contractació

És objecte del contracte l'arrendament d'un local amb destinació a la seu i dependències per a ubicació del personal de l'ATMV, per al compliment de les seues funcions i finalitats d'acord amb la legislació vigent; tindrà naturalesa privada.

De conformitat amb el que disposa l'article 49.2 de la Llei 14/2003, de 10 d'abril, de patrimoni de la Generalitat, s'exceptua el concurs i s'autoritza la contractació directa de l'arrendament, després de consultar un mínim de tres ofertes, per la concurrència acumulativa de les circumstàncies previstes en l'apartat b i f d'aquest precepte: urgència per a albergar-hi la seu de l'ATMV i renda anual que no excedeix de 50.000 euros i termini contractual obligatori per a l'ATMV igual o inferior a dos anys.



2. Òrgan de contractació

L'òrgan de contractació que actua en nom i representació de l'ATMV és la persona titular de la direcció.



3. Preu màxim del contracte

L'import màxim mensual de l'arrendament de l'immoble serà de 9,50 euros per metre quadre de superfície construïda, exclòs l'IVA, sense perjudici dels increments anuals que corresponga per referència a la variació anual de l'Índex de Garantia de Competitivitat.



4. Requeriments tècnics de l'immoble

4.1. El local ha de tindre una superfície útil de 300 a 350 m² aproximats.

4.2. El local haurà d'estar situat a la ciutat de València en un lloc cèntric o accessible mitjançant dos mitjans de transport públic (metro i autobús) i disposar de capacitat suficient per a albergar-hi els llocs de treball d'un mínim de 15 treballadors i del seu director, tot això en un sol local.

4.3. L'immoble ha de comptar amb llicència d'ús per a activitat d'oficines (Tof.2 Locals d'oficines, segons les normes urbanístiques del vigent Pla general d'ordenació urbana de València). Alternativament, en el moment de presentació de les ofertes haurà d'acreditar-se que els usos permesos per a l'immoble són compatibles amb l'ús esmentat d'activitat d'oficines (Tof.2 Locals d'oficines), mitjançant certificació municipal o informe tècnic subscrit per professional competent i visat pel corresponent col·legi professional.

4.4. L'immoble ha de reunir, en el moment de la signatura del contracte, els requisits d'accessibilitat adaptada i trobar-se en condicions d'habitabilitat, seguretat i salubritat que permeten la immediata entrada i ocupació per la part arrendatària.

4.5. El local serà funcional i flexible, amb arquitectura especialment dissenyada per a l'ús com a local d'oficines, que permeta organitzacions i segregacions espacials, en les zones d'instal·lació de les dependències administratives i els seus suports tecnològics. Així mateix, podrà tractar-se d'un espai cotreball; en aquest cas la superfície prevista en l'apartat 2.1 estarà referida a espais individualitzats i compartits.



4.6. Haurà d'estar dotat, com a mínim, de les instal·lacions següents:

– Il·luminació suficient segons els nivells establits per als usos requerits.

– Climatització: fred i calor.

– Xarxa integrada de veu i dades.

4.7. L'estructura de l'edifici haurà de ser resistent per a l'ús convingut i les instal·lacions (elèctriques, lampisteria, comunicacions, seguretat, contra incendis, etc.) han de ser adequades, conforme al que s'estableix en les reglamentacions particulars.

4.8. Preferentment, l'immoble haurà d'estar compartimentat amb alguns despatxos i sales de reunions. Una de les sales haurà de tindre capacitat, almenys, per a 20 persones, de manera que puga destinar-se a sala de reunions, de premsa o de formació.

4.9. Es valoraran positivament les característiques següents: flexibilitat de l'espai per a admetre distribucions diverses; il·luminació i ventilació natural; climatització sectoritzada: fred i calor; sostre desmuntable per a facilitar l'adaptació de les instal·lacions; existència d'accés independent; que l'immoble estiga moblat.

4.10. Es valorarà negativament l'excessiva compartimentació d'espais, inexistència o escassa ventilació i il·luminació natural, corredors xicotets i la situació dels locals baix rasant.

4.11. Es valorarà l'estat del solat, sostre, revestiments, envans, pintura, fusteria interior i exterior, sanitaris, aixeteria, instal·lació elèctrica, llums, tot això d'acord amb les exigències reglamentàriament previstes en cada cas.

4.12. Es tindrà en compte la qualitat arquitectònica de l'immoble i el seu caràcter adequat a la representativitat de l'ús públic.



5. Durada del contracte

La durada del contracte serà d'un any, prorrogable per períodes anuals obligatòriament per a l'arrendador, fins a un total de quatre anys, llevat que l'arrendatari manifeste a l'arrendador, amb un mes d'antelació com a mínim a la data d'acabament del contracte o de qualsevol de les pròrrogues, la seua voluntat de no renovar-lo.

Finalitzat el termini total de quatre anys, podrà prorrogar-se per períodes anuals, mentre una de les parts no comunique a l'altra, per escrit, el seu propòsit de donar-lo per acabat, amb quatre mesos d'antelació a la finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.

El termini de durada es comptarà a partir de la formalització del contracte en document administratiu.



6. Causes d'extinció del contracte

Amb vista a l'interés públic i l'eficiència en la despesa, serà causa específica d'extinció del contracte per part de l'arrendatari, l'obtenció, durant el seu període de vigència, d'una seu que reunisca les característiques exigibles, mitjançant cessió gratuïta d'algun immoble feta per qualsevol organisme públic o privat. En aquest supòsit, l'arrendatari haurà de comunicar fefaentment a l'arrendador el seu propòsit de donar per acabat el contracte, amb quatre mesos d'antelació a la seua extinció.



El contracte podrà extingir-se per l'incompliment de les clàusules contingudes en el contracte, així com per les causes previstes en la legislació vigent.



7. Presentació d'ofertes

Les ofertes hauran de presentar-se fins al 7 de setembre de 2018, inclusivament, en format electrònic a l'adreça atmv@gva.es.

Les ofertes hauran de recollir: la renda mensual per metre quadrat de superfície construïda (exclosos elements comuns) de l'immoble oferit (exclòs l'IVA); l'import total mensual de l'arrendament oferit (exclòs l'IVA), la ubicació exacta de l'immoble oferit, fotografies i la documentació acreditativa dels requeriments tècnics de l'immoble i de les característiques a valorar positivament.

A l'efecte d'informació les persones interessades podran dirigir-se al telèfon 961 208 310.



València, 23 de juliol de 2018.– El secretari general de l'Agència de Transport Metropolità de València: Jesús Carbonell Aguilar.







Mapa web