Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 20 de juny de 2024, de la consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública, per la qual es publica la relació definitiva de persones que han superat les proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial de subalterns, APT-APF-01, convocatòria 16/23, torn lliure general, persones amb diversitat funcional i malaltia mental, pel sistema d'oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2023 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2024/6166]

(DOGV núm. 9882 de 01.07.2024) Ref. Base de dades 006177/2024




Concloses les proves selectives per a l'accés al cos indicat més amunt, convocades mitjançant l'Ordre 16/2023, de 16 de juny, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9622 / 21.06.2023), i d'acord amb el que s'assenyala en l'article 19 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en la base 10 de la convocatòria, pertoca la publicació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de la relació definitiva de persones aprovades, i es concedeix termini per a presentar la documentació exigida.

En virtut de la competència atribuïda en la lletra m) de l'apartat 1 de l'article 8 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, en relació amb l'article 18 del Decret 3/2017, així com en la base 10 de la convocatòria 16/23, i a proposta del director general de Funció Pública, resolc:



Primer

Publicar, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció, la relació de persones que han superat les proves selectives, per ordre de puntuació, i que es relacionen en l'annex de la present resolució.



Segon

Les persones relacionades hauran de presentar davant la Direcció General de Funció Pública, en el termini de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en el Decret llei 12/2022, de 23 de setembre del Consell, la documentació que corresponga a fi d'acreditar que reuneixen tots els requisits exigits en la convocatòria. La documentació exigida s'estableix en la base 10 de la convocatòria, que s'indica a continuació:

«(...)

a) Una fotocòpia del DNI o el NIE.

b) Una còpia autenticada del títol acadèmic exigible segons el que estableix la base 2.1 de la convocatòria o un certificat acadèmic que acredite haver cursat tots els estudis per a obtindre el títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, una còpia autenticada de la credencial d'homologació o, si és el cas, del certificat d'equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.

c) Una declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se'n revocat el nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitada o inhabilitat per una sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, l'agrupació professional funcionarial o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no estar inhabilitat, per una sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.

Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en una situació equivalent, ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes i en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



d) Un certificat mèdic acreditatiu de tindre la capacitat física i psíquica necessària per a acomplir les funcions dels llocs de treball oferits.



e) Qui supere les proves selectives acreditarà els coneixements de valencià presentant els certificats, els diplomes o els títols que haja homologat la Generalitat, o per mitjà d'un exercici específic a aquest efecte. El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de fer els cursos de perfeccionament que, a aquest efecte, es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.



Segons el que preceptua la normativa, qui supere les proves selectives acreditarà els coneixements de valencià en el corresponent coneiximents orals o A2, mitjançant un certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

10.2. Les persones que, si és el cas, superen el procés selectiu per la quota de reserva de persones amb diversitat funcional o persones amb malaltia mental hauran de presentar, a més, dels documents anteriors, la còpia autenticada del certificat de la conselleria competent o els òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite que té una diversitat funcional igual o superior al 33 %, així com l'informe de compatibilitat per a acomplir les tasques i les funcions del lloc; en els casos de persones amb malaltia mental, aquest certificat haurà d'indicar que la valoració deriva d'una malaltia mental.



10.3 Les persones que superen el procés selectiu i que hagen sol·licitat una de les exempcions o les bonificacions que estableix la base 5 hauran de presentar, addicionalment, una còpia autenticada dels documents acreditatius de la concurrència d'aquesta exempció o bonificació.

(...)».

Les persones seleccionades que, dins del termini indicat, i excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o les que, a la vista d'aquesta documentació, no posseïsquen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



Tercer

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del nomenament o presa de possessió, la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les proposades, per al possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte recorregut, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altre que estimen procedent.



València, 20 de juny de 2024. La consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública: Ruth María Merino Peña.

Mapa web