Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació. [2024/6028]

(DOGV núm. 9880 de 28.06.2024) Ref. Base de dades 006134/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li concedeix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, resol:





Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d'investigació, segons figura als annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents.





Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a les línies d'investigació mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 89 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, la realització d'aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al que disposa la citada llei i la normativa de desenvolupament.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica del sistema universitari, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu que es realitze en les convocatòries te lloc mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació del lloc a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits exigits a l'annex corresponent de la convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals de les persones aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys setze anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir les titulacions acadèmiques que figuren a l'annex corresponent de les convocatòries, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat l'equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la taula d'equivalències d'acreditació de L2 de la UV https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/Taula-equivalencies-llengues-UV.pdf, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas de persones aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex de la convocatòria corresponent que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de PAS investigació https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades la següent guia: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/guia-presentacio-sol-licituds-1286178596863.html.



Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/incidencies-comunicacions/incidencies-comunicacions.html. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format pdf. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document pdf del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir en aquesta mateixa pestanya la resta de documents pdf que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document pdf del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el curriculum vitae en un document pdf, o un zip. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç:. https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/model-curriculum-vitae-1286178597054.html

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.



Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex de la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.



5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la borsa es publica en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València i en la pàgina web https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html



5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la Gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats de la línia d'investigació.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure la línia d'investigació per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la borsa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex de la convocatòria corresponent.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/gestio-interna-noves-contractacions/dacis-1286158520581.html.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats de la línia d'investigació i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de RH (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir al següent enllaç: https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf





Novena. Clàusula d'idioma

El text íntegre d'aquesta resolució, així com els documents inclosos com a annexos, han estat redactats en els idiomes anglès, valencià i castellà, considerant-se les tres versions com a oficials, si bé es fixa com a prioritària per interpretar-la en cas de discrepància la versió en castellà.





Décima. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 18 de juny de 2024.– La rectora (p. d. DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: Cátedra de política económica y social de la C.V.CPI-24-282, a càrrec de la línia d'investigació: Cátedra de política económica y social de la C.V.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps parcial, és de 925,00 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Gestió esdeveniments de política econòmica.

– Suport i gestió econòmica d'esdeveniments.

– Organització de material acadèmic.

– Comunicació, difusió i gestió (optimització) de xarxes.

– Gestió de web.

– Edició electrònica de materials relacionats amb política econòmica.

1.5. Objecte i període: suport en la realització d'activitats acadèmiques relacionades amb política econòmica.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Economia, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de trenta dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

1.6.2. Anglès: certificat nivell B2, o titulació equivalent.

1.6.3. Valencià: certificat nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, Arquitectura, Enginyeria, grau, diplomatura, Arquitectura Tècnica o Enginyeria Tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la comissió d'investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts).

– Màster oficial en Economia Aplicada.

– Màster oficial en Política Econòmica.

– Coneixement d'altres idiomes (alemany: A2).

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ramon Gallego Bono, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 1: Antonio Sánchez Andres, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 2: José Manuel Pavia Miralles, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 3: Olga Blasco Blasco, professora del Departament d'Economia Aplicada.

Secretària: Marta Roig Casanova, professora del Departament d'Economia Aplicada.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Maja Barac Vuckovic, professora del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 1: Margarita Rohr Trushcheleva, professora del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 2: Ivan Arribas Fernández, professor del Departament d'Anàlisi Econòmica.

Vocal 3: Vicente Liern Carrion, professor del Departament de Matemàtiques per a l'Economia i l'Empresa.

Secretària: Antonia Garcia Benau, professora del Departament de Comptabilitat.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament d'Economia Aplicada de la Facultat d'Economia, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: Descodificar la comunicación entre membrana y genoma en el mundo microbiano a través de los sistemas phosphorelay His-Asp. CPI-24-286. Finançat per l'Agència Estatal d'Investigació –AEI–, el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional –FEDER–. A càrrec de la línia d'investigació: Descodificar la comunicación entre membrana y genoma en el mundo microbiano a través de los sistemas phosphorelay His-Asp.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.618,75 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Producció de proteïnes de membrana sensores implicades en transducció de senyals bacterians, en concret, dels sistemes de fosfotransferència Rcs, SsrA i BarA, així com diguanilat ciclases.

– Caracterització funcional i estructural de les proteïnes de membrana i els dominis sensors de les proteïnes implicades en sistemes de transducció de senyals bacterians, identificació i interacció amb lligands.

– Estudis estructurals i funcionals de complexos entre les proteïnes sensores i factors transcripcionals a nivell estructural i funcional. Avaluació de fosfotransferència i afinitats.

– Caracterització de la funcionalitat dels factors transcripcionals mitjançant estudis de transcriptòmica, d'inmunoprecipitació de cromatina i qPCR.

– Identificació de compostos antimicrobians que inhibisquen els sistemes de transducció de senyals bacterians.

1.5. Objecte i període: estudi a nivell molecular del mecanisme de transducció de senyals en bacteris basat en sistemes complexos de dos components o de phosphorelay mitjançant la combinació de biologia estructural i assaigs funcionals.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Bioquímica i Ciències Biomèdiques, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de trenta dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

1.6.2. Anglès: certificat nivell C1, o titulació equivalent.

1.6.3. Valencià: certificat nivell C2, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, Arquitectura, Enginyeria, grau, diplomatura, Arquitectura Tècnica o Enginyeria Tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la comissió d'investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts).

– Estar matriculat al Màster de Biomedicina.

– Tenir coneixements constatats mitjançant realització de pràctiques curriculars de la producció de proteïnes recombinants i la seua purificació.

– Realització de pràctiques a l'àmbit de la Biologia Molecular mitjançant extracció d'RNA i RT-PCR, CRISPR-Cas i tècniques immunològiques.

– Haver rebut algun premi a l'àmbit de la Bioquímica i Biologia Molecular.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferré Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Patricia Casino Ferrando, professora del Departament Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Jesus Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Ismael Mingarro Muñoz, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Secretària: Julia Victoria Marin Navarro, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Dolores Peñarrubia Blasco, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Ramon Sendra Pérez, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretari: Jesus Rodríguez Díaz, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX III

Projecte: CIMR Level-2 Algorithm Development (CIMR-DEVALGO). ESA contract no.4000137493/22/NL/AD CIMR DEVALGO CCN1. Implementing the statemen of work. Ref. ESA-EOP. CPI-24-287, a càrrec de la línia d'investigació: CIMR Level-2 Algorithm Development (CIMR-DEVALGO). ESA contract no.4000137493/22/NL/AD CIMR DEVALGO CCN1. Implementing the statemen of work. Ref. ESA-EOP.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.618,75 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament de prototips d'algorismes de recuperació d'humitat del sòl i paràmetres de vegetació de microones amb dades simulades de CIMR.

– Aplicació dels prototips desenvolupats a dades reals dels satèl·lits SMOS, SMAP, AMSR2 i WindSat.

– Implementació d'algorismes de millora de resolució espacial de la banda L utilitzant les bandes C i X.

– Anàlisi i validació de paràmetres d'humitat del sòl i vegetació de microones a diferents resolucions espacials.

– Escriptura de documents tècnics.

– Presentació de resultats del projecte en reunions i congressos internacionals.

– Col·laboració estreta amb altres grups d'investigació involucrats en el projecte CIMR.

1.5. Objecte i període: missió CIMR de l'ESA, sinergies de dades de microones multifreqüència, estimació d'humitat del sòl i paràmetres de vegetació, millora de resolució espacial.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Geografia i Medi Ambient, o en Estadística, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de trenta dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, Arquitectura, Enginyeria, grau, diplomatura, Arquitectura Tècnica o Enginyeria Tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la comissió d'investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts).

– Anàlisi i extracció d'informació de dades de teledetecció.

– Experiència en tractament de dades satèl·lit de microones.

– Experiència en teoria de la informació.

– Experiència en estadística i aprenentatge màquina.

– Programació MATLAB i en Python.

– Coneixement d'anglès oral i escrit.

– Màster en Sistemes Ambientals i Sostenibilitat, o titulació equivalent.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Maria Piles Guillem, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Francisco Javier Garcia Haro, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretària: Asuncion Edith Navarro Anton, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Guillem Pau Soria Barres, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Roberto Fernández Moran, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Rosa Maria Donat Beneito, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el ERI Laboratori de Processament d'Imatges (IPL), de la Universitat de València.







ANNEX IV

Projecte: The Standard Model and Beyond in the Quantum Information Era. CPI-24-297. Programa «Prometeu» per a grups d'investigació d'excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (actualment: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació), (CIPROM/2022/66) convocades, per a l'exercici 2023, per Resolució de 6 d'octubre de 2022, a càrrec de la línia d'investigació: The Standard Model and Beyond in the Quantum Information Era.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.345,90 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Construcció d'un model de soroll en qubits superconductors acoblats a un ressonador quàntic i un bany tèrmic.

– Estudi numèric del model anterior: markovianitat i fidelitat del qubit. Tests del model. Comparació amb el model de ressonador clàssic.



– Estudi de tècniques de mitigació en el model quàntic basades en polsos de desacoble dinàmic (dynamical decoupling). Efectes sobre markovianitat i fidelitat. Conseqüències sobre qubits superconductors amb paràmetres realistes.

– Aquest treball es realitzarà en col·laboració amb l'Institut Max Planck MPQ i l'empresa IQM de Munic.

– Com a tasca final: redacció d'un treball de recerca que arreplegue els resultats anteriors.

1.5. Objecte i període: modelització i mitigació de soroll en ordinadors quàntics.

El contracte està determinat per la durada de la línia d'investigació i la disponibilitat pressupostària.

Una vegada finalitzada la durada d'aquest primer projecte o la seua disponibilitat pressupostària, la persona a qui se li adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: doctorat en Física, o titulació equivalent.

Obtenció del títol amb una antelació màxima de quatre anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.



1.6.2. Anglès: certificat de nivell B2 o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.

2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



– Coneixements d'informació quàntica i computació quàntica.

– Experiència en sistemes quàntics oberts.

– Experiència en modelització i tècniques de mitigació de soroll en ordinadors quàntics.

2.3. Participació en projectes de recerca competitius (fins a 15 punts):

2.3.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes de recerca de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes de recerca europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes de recerca, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2. Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres de recerca diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):



2.5.1. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de trenta dies consecutius.

2.5.2. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de trenta dies consecutius.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Arcadi Santamaria Luna, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Alicia Forment Aliaga, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Secretari: José Manuel Bordes Villagrasa, professor del Departament de Física Teòrica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Sergio Pastor Carpi, investigador de l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 1: Armando Pérez Cañellas, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Isabel Cordero Carrion, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: Susana Planelles Mira, professora del Departament d'Astronomia i Astrofísica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.

Mapa web