Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria de concurs per a la provisió de places de professorat ajudant doctor per al curs 2024-2025. Convocatòria temporals número 2. [2024/5949]

(DOGV núm. 9877 de 25.06.2024) Ref. Base de dades 005952/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



La Universitat de València convoca concurs públic per a la provisió de les places de professorat ajudant doctor per al curs 2024-2025 que es detallen en els annexos I i II, d'acord amb les següents



Bases



Primera. Normes generals

El concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari (BOE 23.03.2023) -en endavant LOSU-; l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (BOE 31.10.2015); els Estatuts de la Universitat de València (DOGV 03.08.2004); el Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, aprovat per l'Acord del Consell de Govern de 20 de febrer de 2024; així com per les bases d'aquesta convocatòria.



Aquesta convocatòria s'acull al Programa d'Incorporació de Talent Docent i Investigador a les Universitats Públiques Espanyoles, en execució d'allò disposat en el capítol IV de la LOSU.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Requisits generals.

a) Haver fet setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya han de disposar del permís de residència i de treball abans de la formalització dels contractes corresponents.

c) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el compliment de les funcions corresponents a les places convocades.

d) No haver estat separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat o inhabilitada per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics o per a l'accés al cos o escala funcionarial. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni estar sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, dins el seu estat, l'accés a la funció pública.

e) Estar en possessió del títol de doctorat. Els títols estrangers hauran d'haver obtingut prèviament la declaració d'equivalència al nivell acadèmic de doctor o doctora per part d'una universitat espanyola.



f) És requisit per a concursar-hi el coneixement, degudament acreditat, de qualsevol de les dues llengües oficials a la Universitat de València.

El coneixement de valencià es pot acreditar mitjançant el certificat de coneixement del nivell C1 de valencià de la Universitat de València o equivalent, segons l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, de 2018, sobre equivalències entre certificats de coneixements de valencià.

Les persones nacionals de països la llengua oficial dels quals no siga l'espanyol caldrà que acrediten el coneixement del mateix, aportant el certificat de coneixement del nivell C1 del Centre d'Idiomes de la Universitat de València, del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera (Instituto Cervantes), de l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents, d'acord amb les equivalències establertes en l'Acord del Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol (https://www.uv.es/llengues). Així mateix, s'entendrà que acrediten el coneixement d'espanyol en el nivell C1, aquelles persones que hagen cursat íntegrament i superat un títol oficial de grau o màster universitari en una universitat d'Espanya o de qualsevol país on l'espanyol siga llengua oficial.

Sense perjudici de l'acreditació deguda, quan la comissió de selecció considere necessari comprovar la competència comunicativa oral i/o escrita de les persones candidates, podrà, abans de la publicació de les llistes provisionals de persones admeses i excloses, convocar-les a una entrevista. En l'entrevista es podrà obtenir la qualificació d'apte/a o no apte/a, i aquesta última qualificació serà causa d'exclusió del concurs sense possibilitat d'esmena.

g) Haver abonat les taxes establertes en aquesta convocatòria o acreditar-ne l'exempció o bonificació del pagament, en el seu cas.

h) No estar contractat com a professorat ajudant doctor a la Universitat de València en la mateixa àrea de coneixement, excepte que es trobe pendent de resolució en via administrativa un recurs interposat contra la proposta de provisió de la plaça que s'ocupa, en els termes prevists en la base 6.3.2.

i) No ser professorat contractat doctor o professorat permanent laboral ni funcionari/a dels cossos docents universitaris en qualsevol universitat pública i en la mateixa àrea de coneixement d'adscripció de la plaça convocada.

2.2. Requisits específics.

2.2.1. Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement de valencià, cal aportar el certificat de coneixement del valencià del nivell C1.

Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement d'una determinada llengua estrangera, cal acreditar el coneixement d'aquesta, amb l'aportació del certificat de coneixement del nivell C1, d'acord amb l'article 16.1 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València.

2.2.2. Estar en possessió de la titulació superior específica que s'indica com a requisit en la descripció de les places que s'efectua en l'annex I.

Les titulacions universitàries estrangeres hauran d'estar degudament homologades o, si escau, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.

Els títols de grau expedits per universitats en els Estats membres de la Unió Europea seran equivalents, a tots els efectes, als expedits per universitats espanyoles.

En cas que s'exigisca un grau concret, s'admetran també les titulacions de grau i llicenciatura, si escau, que per la seua denominació i contingut es puguen considerar equiparables a aquest, així com la diplomatura de la qual procedeix el grau requerit. Aquesta previsió s'aplicarà, així mateix, en el supòsit que s'exigisca una titulació de postgrau (màster o doctorat) específica.

La concurrència dels requisits generals i específics ha d'anar referida a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds de participació.



Tercera. Presentació de sol·licituds de participació

3.1. Termini de presentació: 10 dies comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV.

Tots els terminis assenyalats en aquesta convocatòria s'entenen que són hàbils, excloent del còmput els dissabtes, els diumenges i els declarats festius.

3.2. Les sol·licituds s'han de presentar, exclusivament, a través del formulari electrònic corresponent a la present convocatòria, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València en l'adreça electrònica https://seu.uv.es. La no utilització del citat formulari serà motiu d'exclusió, sense possibilitat d'esmena, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

En aquest entorn es faran tots els tràmits de presentació de sol·licituds i aportació de documents.

3.3. El pagament de la taxa (27 euros) es realitzarà mitjançant targeta bancària a través de la passarel·la de pagaments a la qual s'accedeix des del formulari electrònic de la convocatòria, una vegada finalitzat el procediment de presentació telemàtica.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat de grau igual o superior al 33 %, els membres de famílies nombroses de categoria especial, els membres de famílies monoparentals de categoria especial i les víctimes d'actes de violència sobre la dona.

Les persones aspirants esmentades en el paràgraf anterior ho han de fer constar expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud i han de presentar, en el seu cas, les certificacions corresponents que acrediten la seua condició de discapacitat, de ser membre de família nombrosa o de família monoparental (mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent), i les víctimes d'actes de violència sobre la dona, mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveu l'article 9, punts 1 i 2, de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat Valenciana, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana (DOGV 28.11.2012).

Gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa les persones que formen part de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general.

La falta d'abonament de la quantitat indicada com a taxes en el període de presentació de sol·licituds es considera incompliment inesmenable que implica la inadmissió al concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret a la devolució de les taxes.

De conformitat amb el que estableix l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes, no procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen si el pagament indegut d'aquestes és per causes imputables exclusivament a la persona candidata.

3.4. La «Guia per a la presentació de sol·licituds de participació en convocatòries de places de PDI contractat de caràcter temporal», que conté les instruccions per a l'emplenament del formulari electrònic, així com la manera d'adjuntar la documentació que ha de presentar la persona sol·licitant, es pot trobar en la pàgina web del Servei de Recursos Humans PDI (http://www.uv.es/pdi), o directament a través de l'enllaç: https://go.uv.es/4mVxTes. La sol·licitud ha de ser emplenada seguint les instruccions recollides en aquesta guia.



3.5. Juntament amb la sol·licitud de participació, cal presentar la següent documentació escanejada i en l'ordre assenyalat en la guia:

– DNI o passaport.

– Títol acadèmic o certificació supletòria provisional del mateix, en els termes de l'article 14.2 del Reial decret 1002/2010, de 5 d'agost, sobre expedició de títols universitaris oficials

. En el cas de títols estrangers, cal adjuntar-hi, si escau, la resolució de concessió de l'homologació o de la declaració d'equivalència.



– Documentació acreditativa dels requisits d'accés.

– Model de currículum acadèmic específic per a la categoria de la plaça que s'inclou en l'annex III d'aquesta convocatòria, disponible també en la pàgina web del Servei de Recursos Humans PDI (http://www.uv.es/pdi), o directament a través de l'enllaç https://go.uv.es/OcPpo3T. La manca de presentació d'aquest model dins del termini de presentació de sol·licituds de participació es considerarà incompliment inesmenable que implicarà l'exclusió del concurs.



– Documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum, que caldrà presentar obligatòriament d'acord amb l'ordre establert en la pestanya «Documentació» del formulari electrònic.

3.6. Les persones que opten a més d'una plaça han de presentar una sol·licitud independent per a cada una, acompanyada de la documentació complementària.

En el cas de convocatòria conjunta de places, s'han d'especificar en una única sol·licitud la primera de les places a què es refereix la convocatòria, acompanyada d'una única documentació complementària i un pagament únic de taxes. Es considera que la convocatòria de places és conjunta quan, en l'annex I, el dígit referent al «núm. de places» és superior a 1.

3.7. En cas que es convoquen conjuntament més de cinc places, s'haurà de reservar la quota legal per a la cobertura amb persones amb discapacitat, sempre que aquestes persones superen els processos selectius i acrediten la discapacitat, així com la compatibilitat amb el desenvolupament de les tasques. Si aquesta quota no és coberta, acreixerà el nombre de places ofertes amb caràcter general.

Les persones amb discapacitats han de presentar, en el seu cas, juntament amb la sol·licitud, el certificat del grau de discapacitat expedit per l'òrgan competent.

3.8. En cas d'incidència tècnica que impossibilite el funcionament ordinari del sistema o aplicació que corresponga, i fins que aquella se solucione, la Universitat de València podrà determinar una ampliació dels terminis no vençuts, d'acord amb allò previst en l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tant la incidència tècnica esdevinguda com l'ampliació concreta del termini no vençut s'hauran de publicar en el tauler d'anuncis.

3.9. Els sistemes d'identificació i de signatura admesos per les persones interessades d'acord amb el contingut dels articles 9 i 10 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, són els que es recullen en la seu electrònica de la Universitat de València.

3.10. Si alguna persona presenta la sol·licitud presencialment, l'òrgan convocant li requerirà que ho esmene a través de la presentació del formulari electrònic corresponent a la present convocatòria que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València, en els termes de l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de manera que la sol·licitud només serà admesa si es presenta per mitjans electrònics en el canal que assenyala la convocatòria i dins dels terminis d'aquesta.





Quarta. Comissions de selecció

4.1. D'acord amb el que disposa l'article 19.3 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, hi haurà una comissió per cada departament i àrea de coneixement, que estarà formada per cinc membres, amb veu i vot, i els seus suplents, professorat funcionari dels cossos docents universitaris, professorat permanent laboral, professorat contractat doctor o professorat col·laborador de l'àrea de coneixement a què correspon la plaça, o d'àrees afins, de la següent forma:

a) El president o la presidenta i el secretari o la secretària de la comissió, i els seus suplents, hauran de ser professors o professores de la Universitat de València de l'àrea de coneixement i departament de la plaça, o d'àrees afins, i seran designats pel rector o la rectora, a proposta del consell de departament, el qual haurà de proposar quatre noms més que podran ser designats president/a o secretari/ària en substitució dels anteriors, en cas de causa justificada que impossibilite la seua actuació.



b) Tres vocals membres i els seus suplents hauran de ser externs a la Universitat de València i seran designats pel rector o la rectora després d'un sorteig públic entre una llista d'almenys 15 noms proposada pel consell de departament. El sorteig determinarà l'ordre de prioritat per a la designació d'aquests tres membres de la comissió i els seus suplents, així com de 9 noms més que podran ser designats vocals en substitució dels anteriors, en cas de causa justificada que impossibilite la seua actuació.

No podran formar part de la comissió més de dos membres del mateix departament d'una universitat.

4.2. La Presidència serà coberta sempre pel professor o la professora de major categoria i antiguitat en el cos docent o figura contractual. Com a secretari o secretària hi actuarà el o la vocal de menor categoria i antiguitat entre els membres que pertanyen a la Universitat de València.



4.3. La composició nominal de cada comissió es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvTaeWeb/ i, amb caràcter informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI: http://www.uv.es/pdi. Es podrà accedir-hi directament a través de l'enllaç https://go.uv.es/wPW02RB. La informació es mantindrà exposada mentre es resol el concurs i durant el termini de presentació de recursos.





Cinquena. Barems

Els barems específics de cada centre, aprovats pel Consell de Govern de 20 de febrer i de 12 de març de 2024 (ACGUV 22 a 38/2024 i 78/2024, respectivament), són els que hi ha publicats en la pàgina web del Servei de Recursos Humans PDI: http://www.uv.es/pdi, també accessibles a través de l'enllaç https://go.uv.es/0NTqYK8.

A l'efecte de baremar els coneixements de valencià, s'aplicaran les equivalències establertes en l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, de 2018, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística (SPL) de la Universitat de València (https://www.uv.es/llengues) o directament en l'enllaç https://go.uv.es/JaS0bkd

A l'efecte de baremar una determinada llengua estrangera, s'aplicaran les equivalències d'acreditació de llengües L2 establertes en l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, de 2018, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística (SPL) de la Universitat de València (https://www.uv.es/llengues) o directament en l'enllaç https://go.uv.es/JaS0bkd.



D'acord amb l'establert en la Disposició Transitòria Tercera de la LOSU, l'acreditació vigent de professorat ajudant doctor es considerarà com un mèrit preferent, en els termes aprovats per l'Acord del Consell de Govern 105/2023, d'11 de maig, sobre adaptació dels procediments de selecció del PDI de la UV a les disposicions transitòries de la LOSU.





Sisena. Procediment de selecció

6.1. Llistes provisional i definitiva de persones admeses i excloses.



6.1.1. En el termini màxim de 10 dies des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds de participació, la comissió publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/) la relació provisional de persones admeses i excloses i concedirà un termini de 10 dies per a la presentació de reclamacions.

Tots els actes administratius derivats de la convocatòria es publicaran en el tauler oficial de la Universitat de València; publicació que tindrà efectes de notificació, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. Les comunicacions que es realitzen per altres mitjans a les persones interessades tindran caràcter addicional i no es consideraran notificacions.

El requeriment d'esmena de documentació a les persones concursants es notificarà individualment a través dels mitjans electrònics habilitats per la Universitat de valència.

El termini per a presentar reclamacions servirà alhora per a la correcció dels defectes que hagen motivat l'exclusió o per a completar la documentació en els casos que es considere insuficient l'acreditació d'algun requisit.

6.1.2. La comissió resoldrà les reclamacions que es presenten, adreçades a la Presidència, en el termini de 10 dies des de l'acabament del termini per a la presentació de reclamacions i farà pública la llista definitiva. Contra l'acord que aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/) es podrà interposar un recurs d'alçada davant la rectora en el termini d'un mes.

6.1.3. Les comissions podran començar el treball de valoració de mèrits sense haver d'esperar que s'esgote el termini per a presentar reclamacions contra la llista provisional d'admesos, la qual cosa permet que es publique simultàniament l'acord d'aprovació de la llista definitiva de persones admeses i excloses i la proposta de provisió de la plaça.

6.2. Valoració dels mèrits.

6.2.1. La valoració dels mèrits al·legats i acreditats per les persones concursants consisteix exclusivament en l'aplicació dels barems.



6.2.2. Només es valoraran, d'acord amb el barem, els mèrits al·legats i acreditats de les persones concursants. La concurrència d'aquests mèrits haurà d'estar referida a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. Si, a judici de la comissió, algun mèrit al·legat està insuficientment documentat, es donaran 10 dies a la persona concursant en qüestió perquè presente la documentació justificativa que falte. Si transcorregut aquest termini la documentació presentada és insuficient, no es puntuarà el mèrit. Aquest termini no permet en cap cas adduir i documentar mèrits que no hagen estat esmentats en el currículum, ni incorporar acreditacions dels mèrits inicialment no acreditats documentalment, els quals no es valoraran encara que s'esmenten en el currículum.

6.2.3. Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits a les necessitats de la Universitat, les comissions de selecció poden acordar la celebració d'una entrevista amb les persones candidates. L'entrevista serà un element de judici per a l'aplicació del barem per la comissió de selecció, però en cap cas no serà un apartat puntuable.

6.2.4. La falsedat en l'acreditació documental de les dades o mèrits al·legats en la sol·licitud de participació i en el currículum acadèmic determinarà l'exclusió del procediment de selecció des del moment en què es tinga constància d'aquests fets, tot això sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquen.



6.3. Resolució del concurs.

6.3.1. La proposta de provisió de la plaça es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/) en el termini màxim de dos mesos comptats des de l'endemà de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds de participació. Aquesta publicació substituirà la notificació individual a les persones interessades i tindrà els mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

La proposta de contractació i les puntuacions obtingudes per les persones concursants en cada apartat general, subapartat i ítem del barem seran exposades en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/) durant el termini establert per a la interposició dels recursos.

En cas de regularització de les puntuacions perquè alguna de les persones concursants haja superat la puntuació màxima prevista en algun subapartat del barem, en els termes previstos per l'article 22.6 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, s'haurà d'expressar la puntuació obtinguda en cada una d'elles en el subapartat en qüestió abans i després de la regularització.



En cas d'empat en la puntuació final obtinguda per l'aplicació del barem, en la proposta de provisió de la plaça es prioritzaran les persones concursants que hagen obtingut major puntuació en el conjunt dels subapartats de formació, mèrits docents i investigació abans de la regularització de puntuacions prevista en l'article 22.6. A continuació, en cas de persistir l'empat, es prioritzaran els/les concursants del gènere amb menor representació entre el professorat que ocupa plaça de la relació de llocs de treball de l'especialitat de coneixement i departament de la plaça a la Universitat de València. Si persisteix l'empat, la comissió establirà la prelació amb una votació en la qual cada membre votarà un únic candidat o candidata entre les persones empatades, i el vot de la presidència dirimirà el possible empat en aquesta votació.





6.3.2. Contra la proposta de la comissió es pot interposar un recurs d'alçada davant la rectora, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la proposta en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/).



Setena. Signatura del contracte

7.1. La persona seleccionada haurà de signar el contracte en el termini de cinc dies, comptadors des del següent a la recepció de la notificació, que a aquests efectes practicarà el Servei de Recursos Humans-PDI.

La formalització del contracte de les persones seleccionades quedarà condicionada a la presentació per part d'aquestes i comprovació pel Servei de Recursos Humans-PDI de la documentació original acreditativa del compliment dels requisits de la convocatòria i la seua identitat amb la documentació escanejada aportada en el procés selectiu.



7.2. Quan, per causa no imputable a l'administració, no es produïsca la signatura del contracte per la persona candidata millor valorada per la comissió de selecció en els terminis establerts en l'apartat anterior, o la mateixa renuncie a la plaça o trie un altre contracte incompatible, es contractarà el candidat o la candidata següent per ordre de puntuació, sempre que arribe a la puntuació mínima que, si és el cas, siga exigida pel barem. Si la persona que ha signat el contracte hi renuncia dins del curs acadèmic corresponent a la seua signatura, es contractarà la següent persona per ordre de puntuació, sempre que arribe a la mínima puntuació establerta en el barem de la convocatòria. Si es torna a donar la mateixa situació, la plaça es declararà vacant i es podrà convocar un nou concurs per a proveir-la.



7.3. No obstant el que s'ha establert als paràgrafs anteriors, amb caràcter extraordinari, el Rectorat, a petició de la persona interessada, podrà suspendre el termini de signatura del contracte quan per motius de força major o cas fortuït, siga impossible o extraordinàriament dificultós a la persona candidata la incorporació a la Universitat en els terminis establerts. En qualsevol cas, la petició de suspensió es resoldrà amb la ponderació prèvia motivada dels interessos públics i el contingut de les al·legacions de la persona interessada, amb l'informe previ del departament, especialment quan les necessitats docents facen necessària la incorporació immediata de la persona adjudicatària de la plaça, per estar previst l'inici de la docència.



Vuitena. Informació respecte de les dades recollides

La Universitat de València (Estudi General) és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones concursants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per les persones concursants amb els fins objecte de la convocatòria, i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la LOSU. Totes o part de les dades facilitades seran publicades en el tauler oficial de la Universitat de València.

Les dades de les persones concursants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.

Les persones concursants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les, i la portabilitat d'aquestes, mitjançant un escrit acompanyat d'una còpia d'un document d'identitat i, si és el cas, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit a la Delegació de Protecció de Dades a la Universitat de València.

La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la institució es poden consultar en http://links.uv.es/qBf2qd6.



Novena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs de reposició davant la rectora, en el termini d'un mes, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos. Ambdós terminis es computaran des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





València, 18 de juny de 2024.– La rectora, p. d. (R 20.05.2022, DOGV de 30.05.2022), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Ernest Cano Cano.



Mapa web