Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 17 de juny de 2024, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un procés selectiu, pel procediment de concurs, d'accés al grup A (subgrup A2), sector d'administració general, escala de gestió universitària, pel torn lliure, d'aquesta universitat. [2024/5879]

(DOGV núm. 9883 de 02.07.2024) Ref. Base de dades 006223/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



Aquest rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i en compliment del que estableix l'article 2.2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i d'acord amb la contestació a la demanda requerida pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana davant el recurs contenciós administratiu interposat per una persona interessada i emesa pels serveis jurídics de la Universitat de València, en data 23 de gener de 2024, en la qual s'accepta que la plaça que és objecte d'aquest procediment siga convocada mitjançant concurs, acorda convocar un procediment selectiu corresponent als processos d'estabilització, en compliment de les disposicions addicionals sisena i vuitena de la referida llei, pel torn lliure, mitjançant el sistema selectiu de concurs, del grup A (subgrup A2), sector d'administració general, escala de gestió universitària, de la Universitat de València, de conformitat amb les següents





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té l'objecte de seleccionar personal per a cobrir 1 lloc vacant del grup A (subgrup A2), pel torn lliure, sector d'administració general, escala de gestió universitària, mitjançant el sistema de concurs. Corresponent a l'oferta d'ocupació pública extraordinària UVEG: 2022, modificada per l'ACGUV 111/2024, pel qual s'aprova la modificació de l'oferta d'ocupació pública extraordinària d'estabilització d'ocupació temporal del PAS 2022, en compliment d'execució de sentència.

1.2. El procés selectiu serà un concurs i consistirà en la valoració dels mèrits que figuren en el barem de l'annex I.

1.3. El lloc s'adjudicarà a la persona aspirant que supere aquest procés selectiu d'acord amb l'ordre de puntuació que s'obtinga al concurs, sempre que reunisca els requisits determinats per al lloc en la relació de llocs de treball.

1.4. D'acord amb el que preveu l'article 91 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE). Aquesta última publicació és la que s'ha de prendre com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

1.5. De conformitat amb el que disposa l'apartat f de l'article 61.2 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, la distribució percentual dels dos sexes en l'escala objecte d'aquesta convocatòria és d'un 75 % de dones i d'un 25 % d'homes.





Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses en aquest procés selectiu, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun estat membre de la Unió Europea, o ser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya.

Igualment, poden participar-hi els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que siga la seua nacionalitat, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents, i els del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.



2.1.2. Haver complit setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o qualsevol altra que es puga establir per llei.

2.1.3. Estar en possessió del títol de grau universitari, diplomatura universitària, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, o titulació equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds de participació.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, la persona aspirant ha d'estar en possessió de la credencial que certifica la seua homologació.

2.1.4. Estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixements de valencià del nivell C1, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o posseir els certificats, títols o diplomes convalidats segons el que disposa l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixements de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, o el compromís d'adquirir aquests coneixements en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística).

Es pot consultar l'Acord (ACGUV 66/2018) en aquest enllaç:

https://www.uv.es/sgeneral/Reglamentacio/Doc/Estudis/C80.pdf

2.1.5. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l'acompliment de les funcions o tasques corresponents al lloc convocat.

2.1.6. No haver sigut separat del servei com a personal funcionari de carrera ni haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública, organisme públic, consorci, universitat pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies dels llocs de treball de l'escala objecte de la convocatòria.



En el cas de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes al seu estat.

2.2. Cal reunir els requisits per a l'admissió en aquest procés, recollits en l'apartat 2.1, en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació i mantenir-los durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.



2.3. En el moment de presentar la sol·licitud de participació, només s'exigirà una declaració expressa i formal que es reuneixen els requisits que estableixen els subapartats 2.1.1 al 2.1.6 d'aquesta convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas de superar el procés selectiu.

2.4. No pot participar en aquest procediment selectiu el personal que ja forme part de l'escala objecte d'aquesta convocatòria en la Universitat de València.



Tercera. Presentació de sol·licituds de participació

3.1. Les persones que desitgen prendre part en aquest procés selectiu hauran d'emplenar el formulari electrònic de participació que estarà operatiu, a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE), en la seu electrònica de la Universitat de València (Seu Electrònica):

https://www.uv.es/seu-electronica/ca/electronica-uv.html

A continuació, en el llistat de «Tràmits» s'ha de clicar en l'apartat de «Personal d'administració i serveis». Seguidament, s'ha de clicar en l'apartat «Convocatòries de personal», elegir la convocatòria corresponent i clicar en «Accedir al procediment». A partir d'ací s'obri el procés d'inscripció.

En aquest entorn es realitzaran tots els tràmits de presentació de la sol·licitud de participació i l'aportació de documents.

Per a emplenar les sol·licituds la Universitat té disponible una guia amb instruccions per a completar el formulari electrònic i adjuntar degudament la documentació requerida en el següent enllaç: 

https://www.uv.es/pas/nuevaWEB/manual_usuarioPAS_GENERADOR_cat.pdf

Les sol·licituds s'han d'emplenar seguint les instruccions que s'indiquen, sent necessari identificar-se per qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos en aquesta seu electrònica.



La presentació per aquesta via permetrà:

– La inscripció telemàtica en el model oficial.

– Annexar documents a la sol·licitud de participació, quan siga necessari.

– El pagament electrònic de les taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud de participació.

La sol·licitud es considerarà presentada i registrada en la Universitat en el moment en què es complete tot el procés telemàtic. Les persones aspirants han de guardar el justificant generat de registre i pagament, si s'escau, com a confirmació de la presentació telemàtica.

Aquelles sol·licituds emplenades o registrades per altres mitjans diferents de la via telemàtica indicada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria es tindran per no presentades en termini.

La falta de pagament de les taxes per la via indicada en aquesta convocatòria o la realització d'aquest fora de termini, determinarà l'exclusió de la persona aspirant, que perdrà el dret a participar en el procediment selectiu objecte d'aquesta convocatòria.

3.2. Per a qualsevol incidència o dubte de caràcter tècnic en emplenar la sol·licitud de participació, es pot contactar amb la Universitat de València:

– Si és una incidència tècnica, relacionada amb la tramitació electrònica de la sol·licitud de participació, es pot sol·licitar ajuda tècnica en el següent enllaç:

https://www.uv.es/seu-electronica/ca/incidencies-comunicacions/incidencies-comunicacions.html

– Si és un dubte respecte de les bases de la convocatòria, s'ha de dirigir al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Convocatòries i Concursos mitjançant el correu electrònic: convocatories@uv.es.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds de participació serà de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE). La publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) sols tindrà caràcter informatiu.

3.4. Caldrà adjuntar al formulari electrònic al que es fa referència en la base 3.1 d'aquesta convocatòria els documents següents:



3.4.1. Una còpia –per les dues cares– del document nacional d'identitat. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquest procés selectiu, segons allò indicat en la base 2.1.1, hauran d'adjuntar el NIE i una còpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si s'escau, els documents que acrediten el vincle de parentesc i dependència del nacional d'altre estat quan aquesta circumstància habilite per a la seua participació en el procés selectiu.

Si les persones aspirants participen per la seua condició de cònjuges, hauran de presentar declaració jurada de no estar separades de dret del seu cònjuge. I si la participació és per la seua condició de descendent de persones que no tenen la nacionalitat espanyola ni de cap altre estat de la Unió Europea, hauran de presentar declaració jurada de la no separació de dret del seu progenitor, així com, si s'escau, el fet que la persona aspirant està al seu càrrec.

Els documents que no estiguen redactats en castellà o en valencià s'hauran de presentar amb la corresponent traducció jurada.

Serà causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases:

– No haver adjuntat la còpia del DNI, NIE o passaport o que aquest resulte il·legible.

3.4.2. En el supòsit d'acollir-se a l'exempció o bonificació de taxes, s'ha d'adjuntar el justificant pel qual s'acullen a l'exempció o bonificació (apartat 3.6 d'aquesta convocatòria).

3.4.3. Caldrà adjuntar a la sol·licitud de participació tots els mèrits digitalitzats, en format pdf, que siguen baremables segons l'annex I de la convocatòria, així com el full d'autovaloració per a la presentació de documents que estarà disponible en el següent enllaç:



https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-tecnic-administracio/convocatoria-extraordinaria-estabilitzacio-2022/proces-selectiu-concurs-1286276581945.html

No serà necessari presentar la documentació requerida si ja està en poder de la Universitat de València. A aquest efecte, la persona aspirant haurà d'adjuntar a la sol·licitud de participació, a través de la seu electrònica, un escrit amb una relació precisa i detallada de tots els mèrits al·legats, amb la indicació exacta del procediment en què aportà aquesta documentació a la Universitat. En el cas de no haver-ho sol·licitat en aquest tràmit, no podrà al·legar-ho amb posterioritat.

3.5. L'ingrés de l'import dels drets d'admissió (22,50 euros) es realitzarà mitjançant targeta bancària dins del termini de presentació de sol·licituds de participació i seguint les instruccions del formulari de presentació de sol·licituds.

A aquest import ja se li ha aplicat la bonificació del 10 % per presentació telemàtica de la sol·licitud de participació establerta en l'article 18.1-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.

3.6. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana, s'aplicaran les exempcions o bonificacions següents en el pagament dels drets d'admissió en el procés selectiu:



3.6.1. Estaran exemptes del pagament dels drets d'admissió en el procés selectiu:

– Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat (certificat de la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge o òrgan competent).

– Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

– Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

– Les persones aspirants que estiguen en situació d'exclusió social. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició, expedida per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

3.6.2. Gaudiran d'una bonificació del 50 % en el pagament dels drets d'admissió en el procés selectiu:

Els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite l'esmentada condició.

La falta de justificació de l'abonament dels drets d'admissió o de trobar-se exempta del pagament determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

3.7. Els errors materials que es puguen advertir en la sol·licitud de participació es podran corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instància de la persona interessada.

A aquest efecte, les persones aspirants que hagueren iniciat el procediment acreditant la seua identitat amb un NIE i hagueren obtingut amb posterioritat el DNI, hauran d'aportar el nou document d'identitat al Servei de Recursos Humans (PAS) a través de la Seu Electrònica, juntament amb el certificat de concordança entre tots dos documents, emès per l'Oficina d'Estrangers per a la modificació de les dades corresponents.





Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de participació i després de comprovar que es reuneixen tots els requisits assenyalats en aquesta convocatòria i que s'han pagat els drets d'admissió al procés selectiu i/o la justificació de l'exempció de l'abonament d'aquests, la rectora dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i que contindrà la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu.



4.2. A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'iniciarà un termini de deu dies hàbils perquè es puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La presentació d'al·legacions o l'esmena de defectes que hagen motivat l'exclusió s'haurà de realitzar en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (Seu Electrònica) en l'adreça electrònica assenyalada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria.

En qualsevol cas, per a evitar equivocacions i possibilitar l'esmena de possibles errors dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants comprovaran fefaentment, no sols que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que, a més, el seu nom, cognoms i dades del DNI, NIE o passaport consten correctament en la relació de persones admeses.

Les persones aspirants que no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions dins del termini assenyalat seran definitivament excloses de la participació en aquest procés.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions, i esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució que contindrà la llista definitiva de persones admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.4. Devolució dels drets d'admissió en el procés selectiu.

De conformitat amb el que estableix l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, no és procedent retornar l'import de les taxes dels drets d'admissió en el procés selectiu en els supòsits d'exclusió o per causes imputables exclusivament a la persona aspirant.



Cinquena. Òrgan tècnic de selecció

5.1. D'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, l'òrgan tècnic de selecció vetlarà pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

La composició de l'òrgan tècnic de selecció d'aquest procés s'ajustarà al que es disposa en la secció cinquena del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València, aprovat per Acord del Consell de Govern d'aquesta universitat, de 2 de febrer de 2021 (ACGUV 11/2021). Es pot consultar aquest document a través d'aquest enllaç:

https://webges.uv.es/uvTaeWeb/MuestraInformacionEdictoPublicoFrontAction.do?idEdictoSeleccionado=27750

La relació nominal de les persones que l'integren es farà pública en la mateixa resolució en qual es publique la llista definitiva de persones admeses i excloses.

5.2. La composició de l'òrgan tècnic de selecció s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà, en la seua composició, a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



5.3. La presidència del tribunal pot nomenar, quan ho considere necessari, personal assessor pels seus coneixements tècnics, amb veu i sense vot.

5.4. Serà aplicable als membres de l'òrgan tècnic de selecció i al personal assessor, si hi hagués, el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interès (DACI), que serà adjuntada a l'acta de constitució del tribunal, aquestes declaracions formaran part de l'expedient administratiu. Se'n disposa d'un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web:

https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-tecnic-administracio/mesures-prevencio-conflicte-interessos-1286242272765.html

5.5. Les persones que componen l'òrgan tècnic de selecció i també el personal col·laborador, especialista i ajudant, s'hauran d'abstenir d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han fet tasques de preparació de persones opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



5.6. Prèvia convocatòria de la presidència, es constituirà l'òrgan tècnic de selecció, que exigeix la presència de la totalitat de les persones que el componen. Les persones titulars que no concórreguen a l'acte de constitució cessaran i seran substituïdes pels seus suplents.

Durant el procés selectiu, l'òrgan tècnic de selecció resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació de l'òrgan tècnic de selecció s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seu en el Rectorat de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

5.8. Les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció que actue en aquest procés tindran la categoria que per a aquests casos determina la legislació vigent.

5.9. En cap cas l'òrgan tècnic de selecció pot declarar que ha superat el procés selectiu un nombre de persones superior al dels llocs convocats. Qualsevol proposta que contravinga el que s'ha establert serà nul·la de ple dret.



Sisena. Informació i actuacions de l'òrgan tècnic de selecció

6.1. Tota la informació que s'haja de comunicar a les persones aspirants es publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la UVEG (https://webges.uv.es/uvtaeweb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas

6.2. Una vegada acabat el procés selectiu de concurs, s'elaborarà la llista de les persones aspirants que l'hagen superat, d'acord amb la puntuació obtinguda i el nombre de places convocades.

Amb el resultat de les puntuacions obtingudes, l'òrgan tècnic de selecció, d'acord amb el que estableix l'article 16 del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València (ACGUV 11/2021), exposarà la relació definitiva de les persones per ordre de puntuació i elaborarà la llista amb el nom de la persona aspirant que haja superat el procés selectiu i la puntuació obtinguda.



6.3. Si es produeix un empat en la puntuació, l'ordre s'establirà d'acord amb els criteris següents:

En primer lloc, la major puntuació obtinguda per temps treballat en l'escala i perfil, si s'escau, objecte d'aquesta convocatòria, en la Universitat de València.

En segon lloc, en cas de continuar l'empat, la persona aspirant de major antiguitat en la Universitat de València.

Si persisteix la igualtat, es donarà preferència a la persona aspirant de major edat.



Setena. Coneixements de valencià

La persona que supere el procés selectiu haurà d'acreditar els coneixements del nivell establert en la base 2.1.4, aportant els certificats, els diplomes o els títols expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o bé el certificat d'homologació expedit per aquest servei.

Si la persona no compleix el requisit anterior es comprometrà a realitzar els oportuns cursos de formació i perfeccionament que s'organitzen per a aquest efecte, per a adquirir, en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc, o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, el nivell de coneixements de valencià exigit en aquesta convocatòria.



Vuitena. Publicació de la relació amb la persona que ha superat el procés selectiu i presentació de documents

8.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), per resolució del Rectorat, el nom de la persona que ha superat el procés selectiu i la puntuació.



8.2. En el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de la llista amb el nom de la persona seleccionada, aquesta ha de presentar en el Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta universitat la documentació següent:

8.2.1. Certificat de naixement expedit pel registre civil corresponent o fotocòpia del DNI en cas de ser espanyol/a, o el document nacional d'identitat del seu estat i el NIE en cas de ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea o ser nacional d'un país en el qual s'aplique la lliure circulació de persones, o el NIE i el passaport en cas de ser nacional d'un altre estat i trobar-se en situació de poder participar segons la base 2.1 d'aquesta convocatòria.

8.2.2. Fotocòpia acarada amb l'original del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria.

8.2.3. Fotocòpia acarada del certificat acreditatiu dels coneixements de valencià nivell C1 o compromís d'adquirir aquests coneixements en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el termini que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística).

8.2.4. Fotocòpia acarada amb l'original de tots els mèrits al·legats en la sol·licitud de participació, llevat dels que ja estiguen en poder de la Universitat de València i s'hagen fet constar a aquest efecte en la sol·licitud de participació.

8.2.5. Declaració de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat/da penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Si la persona seleccionada és nacional d'un altre estat comunitari, haurà de presentar una declaració de no estar sotmesa a cap sanció disciplinària o condemna penal que li impedisca l'accés a la funció pública en el seu estat.

8.2.6. Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessàries per a l'exercici de les funcions del lloc de treball ofert. A aquest efecte, el reconeixement es farà a través dels serveis mèdics concertats per la Universitat de València.

8.2.7. Si la persona seleccionada té alguna discapacitat, haurà d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la seua comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen al lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

8.2.8. Si la persona seleccionada ha gaudit de l'exempció o la bonificació de les taxes haurà de presentar la fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que justifique el motiu d'aquesta.

8.3. Si la persona seleccionada no presenta la documentació en el termini indicat (excepte en el cas de força major) o si hi ha falsedat en els documents presentats, comportarà la invalidesa de les actuacions d'aquesta persona i la nul·litat subsegüent dels actes de l'òrgan tècnic de selecció referents a ella, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.

8.4. Si la persona tinguera la condició de funcionària o de personal laboral al servei de la Universitat de València estarà exempta de presentar la documentació relacionada en els apartats 8.2.1, 8.2.2 i 8.2.3, si ja la tinguera acreditada anteriorment davant aquesta. No obstant això, l'òrgan convocant podrà sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits que considere convenient, ja siga pel temps transcorregut des de la seua obtenció o perquè guarden relació directa amb les funcions o tasques del lloc que s'ha d'exercir.



Novena. Nomenament de funcionari o funcionària

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base vuitena d'aquesta convocatòria i després d'haver-se verificat el compliment dels requisits exigits, la rectora dictarà una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant la qual la persona seleccionada que haja superat el procés selectiu serà nomenada funcionària de carrera.



Desena. Borsa de treball

Després que la persona que haja superat el procés selectiu prenga possessió com a funcionària de carrera, les persones aspirants que no l'hagen superat, complisquen els requisits establerts en aquesta convocatòria i hagen obtingut una puntuació mínima de 20 punts, seran incloses al final de la borsa de treball que es trobe vigent de la corresponent escala.

Si alguna persona ja estava inclosa en la borsa en una posició superior, es quedarà en la posició que li resulte més beneficiosa.



Onzena. Informació respecte de les dades recollides

11.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada per les persones aspirants, exclusivament, amb les finalitats objecte de la convocatòria, així com, si s'escau, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari. Part de les dades facilitades seran publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, aquestes dades es publicaran en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de les reclamacions plantejades, si s'escau, per les persones aspirants.

11.2. Les dades de les persones aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, conforme al que es disposa en la Llei 3/2005, de 15 de juny, de la Generalitat, d'arxius.



11.3. Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant un escrit acompanyat de la còpia d'un document d'identitat i, si s'escau, la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades a la Universitat de València.

11.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça:

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.html



Dotzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció es podrà interposar el recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució s'anunciaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), perquè les persones interessades en prenguen coneixement i als efectes oportuns.



València, 17 de juny de 2024. – La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Sistema selectiu



Barem per al concurs

1. Experiència professional, fins a 60 punts:

0,45 punts per mes treballat en la mateixa escala a la Universitat de València.

0,18 punts per mes treballat en la mateixa escala en una altra universitat pública.

0,09 punts per mes treballat en la mateixa escala en una altra administració pública.

La puntuació s'obtindrà pels serveis prestats en l'escala objecte de la convocatòria. Si s'escau, la puntuació només es considerarà en els serveis prestats en el mateix perfil.

2. Titulació fins a 10 punts:

Doctorat: 8,75 punts.

Màster oficial: 7,5 punts.

Segones llicenciatures o graus: 5 punts.

Segona diplomatura: 3,75 punts.

Títols universitaris de postgrau no oficials, fins a 2,5 punts d'acord amb l'escala següent:

De 30 crèdits ECTS o més, o de 300 hores o més en els títols antics: 2,5 punts.

De 20 crèdits ECTS o més, o de 200 hores o més en els títols antics: 1,75 punts.

De 10 crèdits ECTS o més, o de 100 hores o més en els títols antics: 0,75 punts.

3. Idiomes (anglès, francès, alemany, italià) fins a 10 punts:

Nivell C2: 8 punts

Nivell C1: 7 punts

Nivell B2: 5 punts.

Nivell B1: 3 punts

Nivell A2: 1 punt

Nivell A1: 0,40 punts

4. Valencià fins a 10 punts:

Nivell C2: 10 punts

Nivell C1: 8,75 punts.

Nivell B2: 6,25 punts.

5. Proves selectives anteriors, 6 punts:

Superació d'algun exercici en processos selectius de la mateixa escala, convocats per la Universitat de València.

6. Cursos de formació, fins a 4 punts:

Es valoraran en aquest apartat els cursos rebuts que hagen sigut convocats pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València o l'òrgan equivalent d'altres universitats públiques, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. També es valoraran dins d'aquest apartat els cursos convocats per la CRUE o les seues sectorials i cursos convocats per altres entitats, prèviament homologats per centres oficials de formació de personal empleat públic. En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.





De 100 o més hores: 2,5 punts.

De 75 a 99 hores: 2 punts

De 50 a 74 hores: 1,5 punts.

De 25 a 49 hores: 1 punt

De 15 a 24 hores: 0,5 punts.

Mapa web