Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 15 de maig de 2024, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtic d'universitat. [2024/5735]

(DOGV núm. 9882 de 01.07.2024) Ref. Base de dades 006188/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández d'Elx
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



De conformitat amb el que disposen l'article 71 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari (BOE de 23 de març), el Reial decret 678/2023, de 18 de juliol, pel qual es regula l'acreditació estatal per a l'accés als cossos docents universitaris i el règim dels concursos d'accés a places d'aquests cossos i segons el que s'ha fixat en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH), aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, i en el seu reglament de règim general del personal docent i investigador.



Aquest rectorat, d'acord amb l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2021, relativa a les places de cossos docents universitaris de la UMH, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 3 de juny de 2021, amb autorització prèvia de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital en compliment de l'article 19 de la Llei 11/2020, de 30 de desembre, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2021, ha resolt convocar les places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtic d'universitat que detalla l'annex I de la present resolució d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari; el Reial decret 678/2023, de 18 de juliol; els Estatuts de la UMH, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell; el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la UMH, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 22 d'abril de 2024 i, en el que no s'hi preveu, per la legislació general de funcionaris que li siga aplicable i per les presents bases.





Segona. Requisits de les persones candidates

2.1. Per a poder participar en aquest concurs cal complir els requisits generals següents:

a) Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També poden participar-hi el cònjuge dels ciutadans espanyols, de les persones nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea o d'algun estat al qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els siga aplicable la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a les seues expenses.

En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, s'ha d'acreditar la nacionalitat, així com, si és el cas, el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de treballadors, conforme al que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics.

L'acreditació de la nacionalitat i els altres requisits exigits en la convocatòria s'ha de fer per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del país d'origen traduïts a l'espanyol, que és la llengua oficial en la qual té lloc el desenvolupament de les proves.

b) Edat: tindre complits els setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver patit separació, mitjançant cap expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni estar en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, han d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents al cos de funcionari docent universitari.



2.2. A més dels requisits generals, s'han de complir els requisits específics següents:

a) Poden participar en aquesta convocatòria de promoció interna en la UMH, els qui tinguen una antiguitat de, com a mínim, dos anys de servei actiu com a funcionaris de carrera del cos de professors titulars d'universitat.

b) Els funcionaris que participen en aquest concurs han d'estar acreditats per al cos de catedràtics d'universitat conforme al que estableix el Reial decret 678/2023, de 18 de juliol, pel qual es regula l'acreditació estatal per a l'accés als cossos docents universitaris i el règim de concursos d'accés a places d'aquests cossos.



A aquest efecte, també poden participar-hi els funcionaris que posseïsquen l'acreditació per al cos de catedràtics d'universitat d'acord amb el que disposa el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.



La concurrència dels requisits enumerats en la present base s'ha de posseir sempre abans de l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i han de continuar complint-se en la data de presa de possessió com a funcionari de carrera.



Tercera. Sol·licituds

3.1. El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

3.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Selecció PDI-Funcionari», disponible en la Seu Electrònica de la UMH, dins del catàleg de procediments i serveis de recursos humans, en l'adreça web següent https://sede.umh.es/ca/procedimientos/seleccio-pdi-funcionari/, clicant el botó «Tramitar» i seleccionant la referència de la convocatòria i la plaça oferida en què s'estiga interessat. Per a accedir a aquest procediment, es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, per a això cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica, entre els quals es troben: DNI electrònic, Cl@ve – Identificació, certificat electrònic (FNMT, ACCV…) o compte d'usuari UMH.

Una vegada s'accedisca a aquest procediment, es pot emplenar la sol·licitud per a participar en concursos públics a places de cossos docents universitaris en la UMH, i cal adjuntar-hi en fitxers digitals (format PDF) la documentació següent:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent, passaport o targeta d'identitat.

b) Certificacions en les quals s'acredite el compliment dels requisits específics que assenyala la base segona per a participar en el concurs d'accés de promoció interna.

c) Justificant de bonificació o exempció d'abonament de taxa. Gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa, les persones que formen part de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general. Estan exemptes del pagament de la taxa, les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, els membres de famílies nombroses de caràcter especial, els membres de famílies monoparentals de categoria especial i les víctimes d'actes de violència sobre la dona.

Les persones aspirants esmentades en l'apartat c han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la condició de discapacitat, de ser membre de família nombrosa o de família monoparental (mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent), i les víctimes d'actes de violència sobre la dona mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveu l'article 9.1 i el 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat Valenciana, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.



És motiu d'exclusió inesmenable del procediment, l'absència de l'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a presentar-hi les sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comporta el dret a la devolució de les taxes.

3.3. La documentació mencionada adés, s'ha de presentar a través de la Seu Electrònica de la UMH, tal com indica el punt 3.2, la qual s'adreça automàticament al Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social com a unitat tramitadora. La documentació s'hi ha d'adjuntar en fitxers format PDF i en l'ordre establit en aquest punt, i s'hi pot adjuntar fins a un màxim de 10 arxius que no poden superar en el seu conjunt els 12 MB. Després es pot clicar el botó «Presentar en Registre» i el sistema porta directament al pagament telemàtic de 30 euros en concepte de drets de participació, o de 15 euros en cas de les exempcions parcials indicades en el punt 3.2.C. Una vegada conclosa aquesta acció, el sistema mostra el número de registre generat. Els documents de l'expedient relacionats amb aquesta sol·licitud estan disponibles en l'apartat «Els meus expedients» de la Seu Electrònica. En cas de l'exempció total del pagament, aquest número de registre apareix després de clicar el botó «Presentar en Registre».



Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publica la llista provisional de persones admeses i excloses amb la indicació del motiu d'exclusió, si és el cas, i s'adverteix a l'interessat que, si no les esmena, es considera que perd el dret. Aquesta llista es fa pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (https://serveioprofesorado.umh.es/). Els interessats hi poden presentar una reclamació adreçada al responsable del Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, o bé esmenar, en el mateix termini, el motiu de l'exclusió.

Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes aquestes, es publica la relació definitiva de persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (https://serveioprofesorado.umh.es/). Contra aquesta resolució, s'hi pot interposar un recurs en els termes que preveuen l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Cinquena. Comissions jutjadores

5.1. La composició de la comissió és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, les substitucions i el funcionament de la comissió, s'ajusta al que preveu el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la UMH. La comissió s'ha de constituir en el termini màxim de quatre mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria, i es considera a aquest efecte inhàbil el mes d'agost.



5.2. En la sessió de constitució la comissió fixa i fa públics en el BOUMH i en el web de la Universitat (https://serveioprofesorado.umh.es/), abans de l'acte de presentació de les persones aspirants, els criteris específics de valoració de la prova d'acord amb els criteris generals de valoració que assenyala l'article 30.2 del Reglament de règim general del personal docent i investigador de la UMH, indicats a més en l'apartat 6.5 d'aquesta convocatòria, i hi especifica la puntuació que es pot obtindre en cadascun dels criteris generals detallats en aquests preceptes dins dels límits que s'hi estipulen i el desglossament en cadascun dels aspectes que s'hi avaluen i que establisca la comissió en cada criteri general. A més, s'estableix la puntuació mínima que es pot obtindre en aquesta prova per a considerar-se superada.



El concurs d'accés per promoció interna a les places dels cossos docents universitaris es du a terme en qualsevol dels campus de la UMH i consta d'una única prova.



Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regeix el concurs de promoció interna ha de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador i de lideratge de la persona candidata, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant de la comissió en la matèria o especialitat corresponent en sessió pública.



6.2. En el concurs de promoció interna queden garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes i la no-discriminació per qualsevol raó social. S'ha de garantir, així mateix, la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per a la qual cosa s'adoptaran les mesures oportunes d'adaptació a les seues necessitats.



6.3. La valoració global de cada candidat s'obté de la valoració del seu historial acadèmic, docent, investigador i de lideratge i del projecte docent i investigador presentat. La comissió ha de valorar, a més, l'adequació del candidat segons la seua trajectòria curricular en la UMH.



6.4. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a constituir la comissió, el president, després de consultar els membres restants, dicta una resolució que ha de ser notificada a tots els interessats amb una antelació mínima de quinze dies naturals respecte de la data de l'acte per al qual se'l cita, i convoca tots els aspirants admesos a participar en el concurs per a fer l'acte de presentació dels concursants amb indicació del dia, l'hora i el lloc en què es du a terme aquest acte.



La notificació a la qual fa referència l'apartat anterior s'entén efectuada amb la publicació en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://serveioprofesorado.umh.es/).



El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no pot excedir els dos dies hàbils.



En l'acte de presentació, que és públic, els concursants han de lliurar la documentació corresponent i hi reben totes les instruccions sobre el desenvolupament del concurs que se'ls han de comunicar. En el mateix acte de presentació, el president de la comissió fa públic el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada pels concursants restants, així com el lloc, la data i l'hora del començament de la primera prova que en tot cas no pot ser superior a vint dies hàbils des que té lloc l'acte de presentació i es determina mitjançant un sorteig l'ordre d'actuació dels concursants en els casos en els quals calga.



En l'acte de presentació, les persones candidates han de lliurar, per sextuplicat, al president de la comissió la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, disponible en la pàgina web de la UMH (https://serveioprofesorado.umh.es/) dins de l'apartat Formularis > Model de currículum.

b) El projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa, ajustat a les necessitats expressades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa.



6.5. Prova. La prova és pública i consisteix en l'exposició oral pel concursant, durant un temps màxim de 90 minuts, de l'historial acadèmic, docent i investigador, així com del projecte docent i del projecte investigador que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa. Seguidament, la comissió debat amb el concursant sobre l'historial presentat, els projectes que es proposa desenvolupar i l'adequació del candidat.



Finalitzada l'exposició de les persones aspirants, la comissió valora els mèrits aportats per cadascuna, segons els criteris específics establits per la comissió en l'acte de constitució, que, en tot cas, estan d'acord amb els criteris generals següents:

a) Activitat investigadora, incloent-hi, si és el cas, la de transferència del coneixement, i projecte investigador. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 30 i 35 punts.

b) Activitat i projecte docent. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 30 i 35 punts.

c) Activitat de lideratge en gestió i, si és el cas, activitat professional, així com altres mèrits. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 5 i 10 punts.

d) Adequació del candidat a la UMH segons la seua trajectòria curricular. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri és de 30 punts.



L'experiència docent i l'experiència investigadora, incloent-hi la de transferència i intercanvi del coneixement, tenen una consideració anàloga en el conjunt dels criteris de valoració dels mèrits. La suma de les puntuacions màximes dels quatre criteris generals de valoració ha de ser 100 punts.

La valoració, la motiva numèricament, de 0 a 100 punts, desglossada per cada aspecte que s'haja d'avaluar, per aspirant i, de manera col·lectiva la comissió, o individualment cada membre. En el segon supòsit, la valoració final d'aquesta prova s'obté calculant la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cadascun dels membres de la comissió.

Un concursant ha superat la prova quan obté la puntuació mínima exigida en els criteris específics de valoració i el vot favorable de, com a mínim, tres dels membres de la comissió.

En el termini màxim de set dies hàbils des de la finalització de la prova, la comissió fa pública, en el Butlletí Oficial d'UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://serveioprofesorado.umh.es/), la valoració dels candidats en aquesta prova així com la proposta de provisió de la plaça.



Setena. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es formula en el termini màxim de trenta dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A aquest efecte, la comissió fa pública una resolució en què formula la seua proposta i el vot de cadascun dels membres a cadascun dels concursants.

Les comissions proposen al rector, motivadament i amb caràcter vinculant, una relació de tots els concursants que han obtingut, almenys, tres vots favorables, per ordre de preferència per a nomenar-los. En cap cas es pot proposar un major nombre de candidats que de places concursades.

Quan es convoquen diverses places d'igual categoria en una mateixa especialitat de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la comissió cita els concursants proposats per l'ordre de preferència que se n'haja efectuat, perquè trien una vacant.

Tots els concursos es poden resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.



Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no poden al·legar cap dret sobre les places vacants.

Contra les propostes de les comissions de selecció dels concursos d'accés, els concursants poden presentar una reclamació davant del rector en el termini de deu dies. Admesa a tràmit la reclamació, se suspenen els nomenaments fins que siga resolta.

Admesa a tràmit la reclamació, aquesta és valorada per una comissió de reclamacions, segons el que estableixen els Estatuts de la UMH i l'article 37 del seu Reglament de règim general del personal docent i investigador.



Huitena. Documentació que han presentar els candidats proposats

Els candidats proposats per a la provisió de les places han de presentar, en els vint dies següents al de concloure l'actuació de la comissió, a través del formulari electrònic d'instància general que es troba en l'entorn de tramitació electrònica (https://sede.umh.es/ca) de la Universitat, seguint l'itinerari Els meus tràmits > Catàleg Seu > Instància general, els documents següents:

a) Declaració jurada o promesa de no haver patit cap separació de l'administració pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, al qual en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, han d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.



b) Documentació acreditativa de reunir els requisits de l'article 30 del Reial decret 678/2023, de 18 de juliol.



Novena. Nomenament i presa de possessió

Els nomenaments proposats per la comissió són efectuats pel rector, després que la persona proposada haja acreditat complir els requisits i terminis establits en la base anterior.

En cas que la persona proposada no presente oportunament la documentació requerida, el rector nomenarà la següent en l'ordre de preferència formulat, una vegada que haja aportat la documentació corresponent.

Els nomenaments es publiquen en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i es comuniquen als registres que pertoquen.

En el termini màxim de vint dies, comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, la persona nomenada ha de prendre possessió de la seua plaça, moment en el qual adquireix la condició de funcionari o funcionària del cos docent universitari de què es tracte, amb els drets i deures que li són propis.



La plaça obtinguda després del concurs de promoció interna s'ha d'exercir durant dos anys, almenys, abans de poder participar en un nou concurs per a obtindre una plaça en una altra universitat.



Desena. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa els interessats que les dades de caràcter personal aportades són tractades per la UMH com a responsable del tractament, sobre la base de l'interés públic amb la finalitat de tramitar i gestionar la sol·licitud. Les dades de caràcter personal aportades només es conserven durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual s'han demanat t i per a determinar les possibles responsabilitats que es puguen derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable la normativa d'arxius i patrimoni documental espanyol. Així mateix, s'informa a l'interessat que no es comuniquen les dades a tercers, excepte obligació legal.



Les persones interessades poden exercitar els seus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Els drets poden ser exercitats de la manera següent: per Seu Electrònica (sede.umh.es/ca), per escrit a la UMH, a l'atenció de la delegada de protecció de dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. Així mateix, l'interessat té dret a presentar una reclamació davant de l'autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent. Per a més informació l'interessat es pot adreçar a dpd@umh.es.



Onzena. Referència al gènere

En aplicació de la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, tota referència a persones, col·lectius o càrrecs acadèmics, el gènere dels quals siga masculí, està fent referència al gènere gramatical neutre; hi inclou, per tant, la possibilitat de referir-se tant a dones com a homes.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, s'hi pot interposar, sense perjudici del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat de comunicació prèvia a aquest rectorat, un recurs contenciós administratiu, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, sala contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

No obstant això, i a elecció de la persona interessada, es pot interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant d'aquesta administració, i en aquest cas no pertoca interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment esmentat, mentre no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició.



Elx, 15 de maig de 2024. El rector: Juan José Ruiz Martínez.





ANNEX



Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF022.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Filosofia del Dret.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en filosofia del dret.



Comissió titular:

President: Fernando Miró Llinares – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Olga Fuentes Soriano – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Pedro Agustín Talavera Fernández – CU Universitat de València.

Vocal segona: Nuria Belloso Martín – CU Universitat de Burgos.

Vocal tercer: Pedro Serna Bermúdez – CU Universidade da Coruña.





Comissió suplent:

Presidenta: Eva Aliaga Agulló – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Francisco Javier Fernández Orrico – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: José Antonio Seoane Rodríguez – CU Universidade da Coruña.

Vocal segon: Vicente Bellver Capella – CU Universitat de València.

Vocal tercera: María Isabel Garrido Gómez – CU Universitat d'Alcalá.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3531.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Antropologia Social.

Activitats docents i investigadores: Docència i investigació en Antropologia Social.



Comissió titular:

President: José Alberto García Avilés – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Rosario Tur Ausina – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: María Celeste Jiménez de Madariaga – CU Universitat de Huelva.

Vocal segon: Francisco Javier Escalera Reyes – CU Universitat Pablo de Olavide.

Vocal tercer: Carles Feixa Pàmpols – CU Universitat Pompeu Fabra.







Comissió suplent:

Presidenta: Eva Aliaga Agulló – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: José María Gómez Gras – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: María Isabel Gracia Arnaiz – CU Universitat Rovira i Virgili.

Vocal segona: María Isabel Jociles Rubio – CU Universitat Complutense de Madrid.

Vocal tercer: Jordi Roca i Girona – CU Universitat Rovira i Virgili.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3536.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Estadística i Investigació Operativa.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en estadística i investigació operativa.



Comissió titular:

Presidenta: Mercedes Landete Ruiz – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Juan Francisco Monge Ivars – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Gonzalo García-Donato Layrón – CU Universitat de Castella-la Manxa.

Vocal segon: Pere Puig Casado – CU Universitat Autònoma de Barcelona.

Vocal tercer: Stefano Cabras – CU Universitat Carlos III de Madrid.





Comissió suplent:

Presidenta: María Josefa Cánovas Cánovas – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: José Luis Ruiz Gómez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Guadalupe Gómez Melis – CU Universitat Politècnica de Catalunya.

Vocal segona: María Eugenia Castellanos Nueda – CU Universitat Rey Juan Carlos.

Vocal tercera: María Luz Durban Reguera – CU Universitat Carlos III de Madrid.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3535.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Farmacologia.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en farmacologia.



Comissió titular:

President: Francisco Sala Merchán – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Jorge Manzanares Robles – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: María Isabel Colado Megía – CU Universitat Complutense de Madrid.

Vocal segon: Magín Farré Albaladejo – CU Universitat Autònoma de Barcelona.

Vocal tercera: Carmen Montiel López – CU Universitat Autònoma de Madrid.



Comissió suplent:

Presidenta: Juana Gallar Martínez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Vicente Francisco Gil Guillén – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: María Isabel Lucena González – CU Universitat de Málaga.

Vocal segona: Manuela García López – CU Universitat Autònoma de Madrid.

Vocal tercer: Adrián Llerena Ruiz – CU Universitat d'Extremadura.









Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3532.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Física Aplicada.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en física aplicada.



Comissió titular:

President: Jaime Javier Crespo Mira – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Nuria Galindo Corral – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Pilar Candelas Valiente – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal segona: María Luisa Gallardo Pino – CU Universitat d'Almeria.

Vocal tercera: María Teresa Lao Arenas – CU Universitat d'Almeria.





Comissió suplent:

President: Carlos Pastor Antón – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Arturo Serna Ballester – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: María José Caturla Terol – CU Universitat d'Alacant.

Vocal segon: José María Abril Hernández – CU Universitat de Sevilla.

Vocal tercer: Alejandro Pérez Pastor – CU Universitat Politècnica de Cartagena.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3534.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en arquitectura i tecnologia de computadors.



Comissió titular:

Presidenta: Nuria Galindo Corral – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Ángela María Coves Soler – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Teresa Olivares Montes – CU Universitat de Castella-la Manxa.

Vocal segon: Carlos Miguel Tavares de Araujo Cesariny Calafate – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal tercer: Francisco José Martínez Domínguez – CU Universitat de Saragossa.



Comissió suplent:

President: José María Sabater Navarro – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Miguel Ángel de la Casa Lillo – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: José Luis Martínez Martínez – CU Universitat de Castella-la Manxa.

Vocal segona: Dora Blanco Heras – CU Universitat de Santiago de Compostela.

Vocal tercer: Pedro Ángel Cuenca Castillo – CU Universitat de Castella-la Manxa.





Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3537.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en enginyeria de sistemes i automàtica.



Comissió titular:

President: Óscar Reinoso García – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Luis Payá Castelló – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Manuel Ferre Pérez – CU Universitat Politècnica de Madrid.

Vocal segona: Rosa María Aguilar Chineaes – CU Universitat de La Laguna.

Vocal tercera: Concepción Alicia Monje Micharet – CU Universitat Carlos III de Madrid.



Comissió suplent:

Presidenta: Susana Fernández de Ávila López – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: José María Azorín Poveda– CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Pablo Gil Vázquez – CU Universitat d'Alacant.

Vocal segon: Pascual Campoy Cervera – CU Universitat Politècnica de Madrid.

Vocal tercer: Fernando Torres Medina – CU Universitat d'Alacant.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3114.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Producció Animal.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en producció animal.



Comissió titular:

President: José Ramón Díaz Sánchez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Gema Romero Moraleda – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Pilar Santolaria Blasco – CU Universitat de Saragossa.

Vocal segon: Pedro González Redondo – CU Universitat de Sevilla.

Vocal tercer: Juan José Pascual Amorós – CU Universitat Politècnica de València.





Comissió suplent:

President: Ángel Antonio Carbonell Barrachina – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Esther Sendra Nadal – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: José Salvador Vicente Antón – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal segon: Nemesio Fernández Martínez – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal tercera: María Pilar Molina Pons – CU Universitat Politècnica de València.







Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF3533.

Categoria: catedràtic o catedràtica d'universitat.

Àrea de coneixement: Producció Animal.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en producció animal.





Comissió titular:

President: José Ramón Díaz Sánchez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Gema Romero Moraleda – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Silvia Martínez Llorens – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal segon: Pedro González Redondo – CU Universitat de Sevilla.

Vocal tercer: Juan José Pascual Amorós – CU Universitat Politècnica de València.





Comissió suplent:

President: Ángel Antonio Carbonell Barrachina – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Esther Sendra Nadal – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Ana Tomás Vidal – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal segon: Cristòfol Josep Peris Ribera – CU Universitat Politècnica de València.

Vocal tercera: María del Pilar García Rebollar – CU Universitat Politècnica de Madrid.

Mapa web