Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 de juny de 2024, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca.. [2024/5495]

(DOGV núm. 9872 de 17.06.2024) Ref. Base de dades 005663/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li concedeix l'article 50, en relació amb l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, resol:





Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d'investigació, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes d'investigació mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 89 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, la realització d'aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al que disposa la citada llei i la normativa de desenvolupament.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica del sistema universitari, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria tenen lloc mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals de les persones aspirants

Per a ser admeses, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar persones aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'acreditació de L2 de la UV https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/Taula-equivalencies-llengues-UV.pdf, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol Administració o treball públic. En el cas de persones aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de PAS investigació https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades la següent guia: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/guia-presentacio-sol-licituds-1286178596863.html.



Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent enllaç: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/incidencies-comunicacions/incidencies-comunicacions.html. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir en aquesta mateixa pestanya la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el curriculum vitae en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/guia-presentacio-sol-licituds/model-curriculum-vitae-1286178597054.html.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen confrontats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració responsable de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.



Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.



5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la borsa es publica en el tauler oficial d'anuncis https://webges.uv.es/uvTaeWeb/CambiarLenguajeDoAction.do?idioma=va&servicioNavegacion=-1&grupoNavegacion=-1 de la Universitat de València, i en la pàgina web https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/convocatories/introduccio-1285931138641.html.



5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la borsa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-investigacio/gestio-interna-noves-contractacions/dacis-1286158520581.html.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1. Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2. Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3. Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de RRHH (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir al següent enllaç: https://www.uv.es/pasinvest/web/escrits-per-a-penjar-en-la-web/guia-presentacio-solicit/Proteccio-Datos-UV-val.pdf.





Novena. Clàusula d'idioma

El text íntegre d'aquesta resolució, així com els documents inclosos com a annexos, han estat redactats en els idiomes anglès, valencià i castellà, considerant-se les tres versions com a oficials, si bé es fixa com a prioritària per a la seua interpretació en cas de discrepància la versió en castellà.



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 3 de juny de 2024.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: « MRR/catalizadores reticulares de titanio fotoactivos para energía. TIFO. CPI-24-270.». Cofinançat per la GVA, pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i per la «Unió Europea – Next Generation EU» – Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.





Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.618,75 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi de MOFs de titani, tant homometàl·lics com heterometàl·lics amb propietats adequades per a la captura i valorització de CO.



– Ús de la cristal·lografia de raigs X com a tècnica de caracterització bàsica dels materials obtinguts durant diferents etapes del procés i exploració de tècniques de caracterització avançada (EXAFS, PDF,...).



– Estudi i comparació de l'activitat que presenten els MOFs de titani homometàl·lics i heterometàl·lics en la captura i/o valorització de CO.



– Contextualització de l'activitat dels MOFs de titani preparats amb altres materials convencionals d'interés en les reaccions tipus usades.



– Anàlisi de resultats i preparació d'informes.

– Redacció de publicacions.

1.5. Objecte i Període: dissenyar, caracteritzar i avaluar la capacitat de MOFs en fotoreducció de CO2.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Química, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.



2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Màster en Ciència i Tecnologia Química, o equivalent.

– Experiència en síntesi de materials porosos tipus MOF mitjançant processos solvotermals.

– Experiència prèvia en caracterització fisicoquímica d'aquesta família de materials amb tècniques com: Microscòpia òptica, Anàlisi Elemental, Termogravimetria, Espectroscòpia d'IR i UV-Vis, Microscòpia Electrònica de Barrido (SEM) o Adsorció de Gasos.

– Experiència prèvia en la determinació estructural de MOFs amb difracció de raigs-X (pols i monocristall).

– Ús d'aquests materials en catàlisi heterogènia i determinació d'activitat usant tècniques com cromatografia de gasos o ressonància magnètica nuclear.

– Experiència prèvia en grans instal·lacions (Synchrotron).

– Participació a escoles i seminaris relacionats amb la temàtica del projecte.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Eugenio Coronado Miralles, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Carlos Marti Gastaldo, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Amparo Chafer Ortega, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 3: Rossella Cecilia Mello Centonze, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Carlos del Pozo Losada, professor del Departament de Química Orgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Julia Pérez Prieto, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: Emilio José Pardo Marin, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

Secretària: Maria Aurora Seco Torrecillas, professora del Departament d'Enginyeria Química.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut de Ciència Molecular (ICMOL), de la Universitat de València.







ANNEX II



Projecte: «MRR/Dispositivos compactos para el seguimiento de micropartículas basados en eventos. CPI-24-275». Cofinançat per l'Agència Estatal d'Investigació – AEI –, pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i per la «Unió Europea – NextGenerationEU» – Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps parcial, és de 925,00 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Disseny i desenvolupament de PCBs.

– Disseny i fabricació de peces mitjançant fabricació additiva.

– Elaboració de mesures de caracterització de sensors magnètics i de visió.

– Desenvolupament de programari/microprogramari per a microcontroladors.

1.5. Objecte i Període: realització de tasques per al desenvolupament de dispositius de seguiment de partícules en microfluídica.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicacions, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.



2.1.3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim d'1,70 punts):

2.1.4.1. Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2. Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3. Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Experiència en disseny de PCBs.

– Experiència en disseny de models i fabricació additiva.

– Experiència en sensors magnètics o de visió, particularment neuromòrfics.

– Experiència en programació (Python, Matlab, C++...).

– Experiència en instrumentació i sistemes de mesura.

La comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

President: Vicente Gonzalez Millan, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 1: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enrique J. Sanchis Peris, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 1: Juan José Martinez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Carmen Botella Mascarell, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Asuncion Edith Navarro Anton, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament d'Enginyeria Electrònica de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), de la Universitat de València.





ANNEX III



Projecte: « MRR/P4: Fotodetectores de rayos-X basados en perovskitas. CPI-24-276». Cofinançat pel Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de la Unió Europea, «Unió Europea – NextGenerationEU».





Oferta pública de d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.345,90 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Fabricació de fotodíodes d'heterounió p-i-n basats en pel·lícules de perovskita d'estany 2D/3D optimitzades sobre una plataforma de silici.

– Maximització dels fotodíodes de perovskites de Sn per a la detecció en longituds d'ona visibles (400-600 nm) utilitzant escintiladors estàndard i els desenvolupats en el projecte.

– Fabricació a través de la deposició de capes actives mitjançant tècniques de processament en dissolució i la deposició de capes de transport de càrrega mitjançant evaporació. Les capes que formen els elèctrodes s'han de dipositar mitjançant tècniques d'evaporació i/o polvorització catòdica.

– Utilització de litografia làser per definir els passos de processament dels fotodispositius.

– Responsable de la caracterització òptica i electroòptica de les capes actives i dispositius finals conduents a la seua optimització.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament de detectors indirectes de raigs X basats en fotodíodes utilitzant semiconductors de perovskita sense plom.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Doctorat en Enginyeria, o en Física, o titulació equivalent.

Obtenció del títol amb una antelació màxima de 4 anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.





2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.



2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



– Coneixements/experiència demostrada en la fabricació i caracterització de fotodíodes basats en semiconductors, especialment en dispositius semiconductors d'estructura perovskita.

– Coneixements/experiència demostrada en tècniques de deposició de capa prima (sputtering, evaporació, tècniques de deposició en dissolució, etc.), tècniques litogràfiques per a processos de fabricació de dispositius semiconductors, atac químic/físic, etc.

2.3. Participació en projectes de recerca competitius (fins a 15 punts):

2.3.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes de recerca de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes de recerca europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1. Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes de recerca, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.



2.4.2. Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres de recerca diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):



2.5.1. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2. Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martinez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Isaac Suárez Álvarez, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Asuncion Edith Navarro Anton, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: M. del Carmen Martinez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.





4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: M. Sonia Murcia Mascaros, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: José Marques Hueso, investigador de l'Institut Universitari de Ciència dels Materials.

Vocal 2: Alicia Forment Aliaga, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Juan José Martinez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Secretària: Maria Jesus Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), la Universitat de València.

Mapa web