Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2024, de la Universitat d'Alacant, per la qual s'ofereix per a cobrir, amb contracte indefinit, una plaça de tecnòleg o tecnòloga superiors per a col·laborar amb la línia d'investigació finançada «Tasques d'investigació del grup Human Robotics». Referència: I-PAS-30/24. [2024/5387]

(DOGV núm. 9867 de 10.06.2024) Ref. Base de dades 005354/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat d'Alacant
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



La Universitat d'Alacant, d'acord amb el que estableix la Normativa reguladora de les convocatòries per a la selecció de personal d'administració i serveis contractat en règim laboral en els projectes d'investigació, disponible en l'adreça següent de la seua pàgina web https://s.ua.es/va/nlJx, aprovada pel Consell de Govern del 22 de desembre de 2009 (BOUA del 15.01.2010), com també en la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de taxes, comunicacions, notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció per a la contractació en règim laboral de personal d'administració i serveis, i altra normativa general d'aplicació, convoca oferta pública per a cobrir llocs de treball d'acord amb les bases següents:





Primera. Nombre de places i característiques del lloc de treball convocat

1.1. Nombre de places: una.

1.2. Categoria laboral: tecnòleg/òloga superior.

1.3. Línia d'investigació finançada: «Tasques d'investigació del grup Human Robotics».

1.4. Jornada: completa en horari de matí/vesprada.

1.5. Retribució: 1.334,32 € bruts mensuals més dues pagues extres anuals de la mateixa quantitat que la retribució mensual, o part proporcional per a períodes inferiors a l'any.

D'acord amb el que preveu l'acord del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant del 27 de gener de 2022, pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant i amb l'article 61.2.f de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, es fa constar que la distribució percentual en els llocs de tecnòleg/òloga superior contractats en règim laboral en els projectes d'investigació, és del 55,42 % de dones i el 44,58 % d'homes, per la qual cosa no hi ha infrarepresentació en cap dels sexes en la categoria laboral convocada.





Segona. Primer projecte en el qual col·laborarà

2.1. Nom del projecte: «Rehabilitació motora ludificada assistida per robots basada en avaluació neuromecànica».

Una vegada finalitzada la duració d'aquest primer projecte o la disponibilitat pressupostària d'aquest, la persona a la qual s'adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes que pertanyen a la mateixa línia d'investigació finançada.

2.2. Referència: PID2022-139105OB-I00.

2.3. Organisme finançador: Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats / Agència Estatal d'Investigació.

2.4. Organisme cofinançador: Fons Europeu de Desenvolupament Regional, Unió Europea.

2.5. Dept. / Institut: Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal.

2.6. Tasques que s'hi han de desenvolupar:

· Avaluació neuromecànica en teràpies de rehabilitació assistida per robots

· Anàlisi de les variables cinemàtiques i dinàmiques del sistema robòtic en les teràpies

· Adaptació dels jocs de realitat virtual a les necessitats dels pacients



· Ajust dels paràmetres del sistema de control per a les teràpies de rehabilitació assistida per robots





Tercera. Barem que cal aplicar segons el perfil de la plaça convocada

3.1. Titulació acadèmica oficial (fins a 2 punts). Es valoraran les titulacions següents: grau en Enginyeria Biomèdica, màster universitari oficial en Neuroingeniería i Rehabilitació, com també altres titulacions oficials els plans d'estudi de les quals puguen considerar-se equivalents.



3.2. Experiència (màxim 3 punts). Es valorarà la realització de tasques i activitats mitjançant relació contractual laboral en qualsevol àmbit, o experiència administrativa exclosa l'activitat docent, a raó d'1 punt per any complet o part proporcional per mesos complets per a períodes inferiors a l'any relacionades amb les tasques que s'hi han de desenvolupar descrites en la base segona de la convocatòria i en:

· Adquisició i processament de senyals electrofisiològics

· Anàlisi de senyals electrofisiològics durant tasques de moviment



· Aplicació d'algorismes de machine learning a dades de pacients

3.3. Formació complementària (màxim 3 punts). Es valorarà la formació relacionada amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base segona de la convocatòria i en:

· Adquisició i processament de senyals electrofisiològics

· Anàlisi de senyals electrofisiològics durant tasques de moviment



· Aplicació d'algorismes de machine learning a dades de pacients

3.3.a) Fins a un màxim d'1 punt els cursos, rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, a raó de 0,01 punt per hora de duració fins a un màxim de 50 hores per curs. En tot cas, se n'exclourà l'ensenyament reglat.

3.3.b) Assistència a jornades, seminaris i congressos a raó de 0,01 punts per assistència.

3.3.c) Fins a un màxim de 2 punts el període de formació desenvolupat mitjançant acompliment de beques, a raó de 0,08 punts per mes complet si són beques obtingudes a través de convocatòria pública, i a raó de 0,04 per mes complet si són beques obtingudes mitjançant adjudicació directa.

Les beques que preveuen la transformació de temps de gaudi de la beca en modalitats contractuals laborals es valoraran, quant a la vigència dels contractes, en l'apartat Experiència.

3.4. Coneixement d'idioma anglès (màxim 1 punt). Únicament es valorarà els nivells de coneixement superiors d'aquest idioma requerit en la base quarta, d'acord amb el que estableix la Normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern del 26.10.2023, BOUA de 31.10.2023 (https://s.ua.es/va/aEPa), amb la consideració següent:



– Nivell C1: 0,75 punts

– Nivell C2: 1 punt

Solament es valorarà el major dels nivells acreditats.

3.5. Currículum acadèmic (màxim 5 punts). Es valorarà el currículum acadèmic relacionat amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base segona de la convocatòria i amb el perfil de la plaça, base tercera.

3.5.a) Expedient acadèmic de la titulació o les titulacions detallades en la base 3.1: fins a un màxim de 2 punts, d'acord amb l'expressió següent:





en què M és la nota mitjana obtinguda en una de les titulacions de les especificades en l'esmentada base 3.1, com apareix en l'expedient acadèmic del candidat o la candidata d'acord amb l'equació següent:











en què Ci és el nombre de crèdits de l'assignatura i, Ni és la qualificació corresponent (Aprovat = 1; Notable = 2; Excel·lent = 3; Matrícula d'honor = 4) i nc és el nombre d'assignatures de la titulació.



En aquest apartat, no es tindran en compte els doctorats i es valorarà la nota mitjana que siga superior entre les certificacions acadèmiques de la resta de titulacions detallades en la base 3.1.

3.5.b) Publicacions científiques (articles, llibres, revistes, etc.) i patents: fins a 1 punt.

3.5.c) Col·laboracions en tasques d'investigació: fins a 0,50 punts.

3.5.d) Comunicacions, ponències i pòsters en congressos, jornades i seminaris: fins a 1 punt.

3.5.e) Estades en altres centres o organismes desenvolupant activitats directament relacionades amb les tasques descrites en la base segona de la convocatòria i amb el perfil de la plaça, base tercera: fins a 0,50 punts.



Quarta. Requisits del personal aspirant

El compliment dels requisits relacionats a continuació haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació d'instàncies i mantenir-lo fins a la data de formalització del contracte:



4.1. Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o equivalència.

En cap cas, es consideren com a titulacions equivalents al títol de grau les correspondències al nivell MECES dels títols universitaris oficials pertanyents a ordenacions acadèmiques anteriors a l'Espai Europeu d'Educació Superior regulades pel Reial decret 889/2022, de 18 d'octubre, d'acord amb el que estableix la disposició addicional quarta de l'esmentat Reial decret, ni estar en possessió d'un títol de màster i una diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica.



Els títols de doctorat o de màster no constitueixen, per si mateixos, títols que habiliten per a l'accés a l'ocupació pública.

4.2. Estar en possessió del nivell B2 d'anglès.

4.3. Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions arreplegades en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (BOE 31 d'octubre). En el cas establit en el punt 4 d'aquest article, quan es requerisca la residència legal a Espanya, caldrà tenir-la en el moment de la formalització i la signatura del contracte de treball.

4.4. Tenir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a l'acompliment del lloc de treball.



4.5. Tenir complits 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

4.6. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per a la qual cosa, amb caràcter previ a la signatura del contracte, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite tenir aquestes capacitats i aptituds. A aquest efecte, els reconeixements es podran fer a través dels serveis mèdics existents en el Servei de Prevenció de la Universitat d'Alacant.

4.7. No trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



Cinquena. Presentació de sol·licituds

En virtut de la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència de la Universitat d'Alacant (https://s.ua.es/va/nhf8) per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics, les persones que vulguen prendre part en el procés de selecció hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, a partir de l'endemà de publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), la corresponent sol·licitud que es formalitzarà a través de la Seu Electrònica: https://seuelectronica.ua.es/va o en l'adreça següent: https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/Tramites/index?, seleccionant el tràmit establit: «Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació».



En aquesta mateixa aplicació haurà d'adjuntar-se la documentació que s'indica en aquesta mateixa base escanejada en format JPG, JPEG, PDF, DOC o DOCX. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.

Els mitjans electrònics que s'han d'emprar en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la Seu Electrònica. En la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació, que es troba disponible en la pàgina web següent del Servei de Selecció i Formació, https://s.ua.es/va/ntvr, pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds.



Documentació digitalitzada que s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud. Caldrà adjuntar-la en l'apartat «Documents adjunts», segons indica el punt 5 de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació:

5.1. Títol acadèmic que es requereix per a poder participar en la convocatòria (base quarta). El personal aspirant podrà optar entre donar el consentiment a la Universitat d'Alacant per a la consulta dels títols no universitaris o universitaris quan formalitze la sol·licitud o adjuntar els títols acadèmics. En el cas de no estar en possessió del títol, haurà d'acreditar el pagament de la taxa per a l'expedició d'aquests o certificacions acadèmiques on conste que s'han finalitzat tots els estudis que permeten obtenir-los. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada seleccionant en l'apartat «Titulació universitària» o «Titulació no universitària» segons corresponga.

5.2. Document que acredita el nivell d'anglès B2, segons els nivells del Marc Europeu Comú de Referència (MECR), i d'acord amb el que estableix la Normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26.10.2023, BOUA de 31.10.2023 (https://s.ua.es/va/aEPa).



En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant, caldrà acreditar-ne l'equivalència amb el nivell del MCER. Per a fer-ho, s'hi ha d'adjuntar còpia del títol amb el seu revers en què consta aquesta circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud/eAdministració/Tràmits laborals/Certificat de Formació/Certificat, en què s'especifica aquesta equivalència.



5.3. Model de currículum (https://s.ua.es/va/nh7g) de la Universitat d'Alacant per a personal d'administració i serveis en projectes d'investigació, disponible en la següent adreça de la pàgina web de la Universitat: https://s.ua.es/va/nlJf, que haurà de ser adjuntat en l'apartat «Model currículum», i acompanyar la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats amb les especificacions següents:



5.3.1. Per a l'apartat «1. Titulació: nota mitjana ponderada de l'expedient», s'adjuntarà, sempre que es detalle expressament en la base tercera (barem que cal aplicar) una titulació que s'ha de valorar:

· Certificació acadèmica en la qual conste la mitjana obtinguda en la titulació corresponent. En el cas del títol de doctor, la certificació acadèmica haurà de contenir el programa de doctorat, la qualificació de la tesi doctoral i les assignatures del període formatiu d'aquest. Si els estudis s'han cursat a la Universitat d'Alacant, la certificació podrà ser substituïda per una fitxa informativa segellada per la secretaria del centre en la qual conste la mateixa informació.

· En el cas d'un títol universitari estranger homologat a un títol oficial universitari espanyol, s'haurà d'aportar el certificat acadèmic oficial i la declaració d'equivalència de nota mitjana obtinguda segons el procediment establit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



5.3.2. Per a l'apartat «6. Activitats de caràcter professional»:

· Experiència en una administració pública o universitat pública: certificat/full de servei que continga tant el lloc i el subgrup de titulació de la categoria/escala/cos en la qual s'han prestat els serveis com la classe de personal empleat públic (personal funcionari de carrera, personal funcionari interí, personal laboral o personal eventual).

En cap cas es valorarà l'experiència professional com a personal eventual, com estableix l'article 19.6 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



· Experiència en el sector privat: informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i els contractes de treball.

En els dos casos, quan de les dades contingudes en el certificat/full de servei o contracte de treball no es desprenga la relació amb les tasques que s'han de desenvolupar i el perfil de la plaça (bases segona i tercera), es complementarà amb un certificat de l'empresa en què consten les funcions desenvolupades.

· En el cas de les persones treballadores per compte propi o autònomes, s'haurà d'aportar informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i el certificat de l'empresa o empreses amb les quals haja col·laborat en què s'acredite l'obra o el servei fet.



· Per a poder acreditar l'activitat laboral a l'estranger haurà d'aportar certificat equivalent a la vida laboral espanyola, els contractes de treball o de prestació de serveis, com també el document que acredite la finalització de la relació laboral que permeta constatar l'experiència al·legada en l'empresa i les dates d'aquesta. Aquells documents acreditatius que es presenten en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.

5.3.3. Per a l'apartat «7. Publicacions científiques i patents»:

· Per a acreditar les publicacions científiques s'haurà d'adjuntar la pàgina en què conste l'autor/a o els autors/es i el títol de la publicació o els enllaços verificables en què es troben les publicacions, sempre que hi haja l'accés a aquestes fonts de dades.

5.3.4. Per a l'apartat «11. Coneixement de valencià i altres idiomes», s'adjuntarà, sempre que es detalle expressament en la base tercera (barem que cal aplicar), la valoració del coneixement de valencià i altres idiomes:

· Valencià: certificats arreplegats en la Normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26.10.2023, de 31.10.2023 (https://s.ua.es/va/aEPb).



· Idiomes: certificat que acredite el nivell d'idioma o idiomes detallats, segons els nivells del Marc Europeu Comú de Referència (MECR), i d'acord amb el que estableix la Normativa per la qual s'estableixen els certificats de coneixement de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, aprovada en el Consell de Govern de 26.10.2023, de 31.10.2023 (https://s.ua.es/va/aEPa).

En el cas de cursos fets pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant, s'haurà d'acreditar l'equivalència d'aquests cursos amb el nivell del MECR. Per a fer-ho, s'haurà d'adjuntar el títol amb el revers d'aquest en què conste aquesta circumstància. El personal de la UA també podrà acreditar-la a través del certificat electrònic disponible en UACloud/eAdministració/Tràmits laborals/Certificat de formació/Certificat, en què s'especifica aquesta equivalència.

La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum haurà de ser adjuntada en l'apartat corresponent, segons s'indica en el punt 5 de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació.

La comissió no valorarà aquells mèrits que, fins i tot havent-se al·legat, no hagen sigut degudament acreditats una vegada finalitzat el termini establit en la base sisena per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.

En qualsevol moment del procés, es podrà sol·licitar al personal aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si escau, de la traducció per intèrpret jurat d'aquests.



Sisena. Relació de persones aspirants admeses i excloses

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses. A partir de l'endemà de la publicació, les persones interessades tindran un termini de 5 dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes accedint a l'expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat d'esmena de la Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació. Una vegada transcorregut aquest termini, es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.



Setena. Comissió de selecció

La comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà formada per 5 membres i els suplents: presidenta o president, secretària o secretari i 3 vocals, i la composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels components, i procurar una composició equilibrada entre dones i homes, tret que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.

El nomenament dels membres es farà públic abans de l'acte de constitució.

La comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats i de tracte entre dones i homes.





Vuitena. Sistema de selecció amb dues fases

8.1. Baremació de mèrits: la comissió valorarà els mèrits al·legats pel personal aspirant en els currículums d'acord amb el barem que es detalla en la base tercera de la convocatòria i amb l'acord previ dels criteris de valoració específics d'aquells apartats que ho requerisquen. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins al dia que finalitze el termini de presentació d'instàncies establit en la base cinquena.

8.2. Entrevista personal, la finalitat de la qual serà valorar l'adequació de l'aspirant per a ocupar el lloc de treball oferit. Es puntuarà de 0 a 5 punts i per a la realització es convocarà el personal aspirant amb una antelació mínima de 4 dies hàbils, i s'indicarà en aquesta convocatòria si es farà de manera presencial o mitjançant videoconferència, com també les instruccions per a la realització i els mitjans tècnics necessaris. La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant provocarà la seua exclusió del procés de selecció. L'ordre de realització de les entrevistes serà alfabètic, començant per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en què es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.



Els resultats provisionals de les dues fases, en la primera juntament amb els criteris de valoració específics del barem, es publicaran amb un termini de reclamacions establit per la comissió d'almenys 3 dies hàbils. Contra aquests resultats provisionals, les persones interessades tindran la possibilitat de presentar reclamacions accedint al seu expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat de reclamacions de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació. Una vegada ateses les reclamacions o transcorregut aquest termini sense haver-ne presentat cap, es publicaran els resultats definitius.



Novena. Adjudicació

La comissió per a l'elaboració de la proposta d'adjudicació sumarà les puntuacions obtingudes i les ordenarà de major a menor; correspondrà la proposta d'adjudicació a la persona aspirant amb més puntuació. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent:

1r. En el cas que en la base primera s'haja fet constar infrarepresentació en algun dels sexes i hi haguera un empat en la puntuació total del procés entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat ateses les instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016, BOUA de 28 de octubre (https://s.ua.es/va/8dCc).



2n. Si continua l'empat i el sistema de selecció preveu entrevista personal, l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en l'entrevista.

3r. Si es manté l'empat i el lloc de treball convocat és de tècnic/a o tècnic/a superior, s'atendrà la major puntuació en l'apartat de currículum acadèmic de la fase de barem.

4t. Si continua l'empat, caldrà atenir-se a la major puntuació en la fase de barem.

5è. En cas de persistir l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en què es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.



La proposta de la comissió s'elevarà a la rectora per a l'adjudicació, després de la qual es formalitzarà el contracte laboral a través del Servei de Gestió de Personal, les condicions de treball del qual podran patir modificacions substancials a l'empara dels articles 41 i 12.4e de l'Estatut dels treballadors.

A la vista dels resultats de l'aplicació del sistema de selecció, i en cas d'evidenciar-se la inadequació dels mèrits del personal aspirant amb les tasques que cal desenvolupar i el perfil de la plaça (bases segona i tercera), es podrà declarar motivadament la no adjudicació del lloc convocat.

Amb les persones aspirants no seleccionades, sempre que s'adeqüen al perfil i l'objecte de la convocatòria (base segona i tercera), que hagen assistit a totes les fases del sistema de selecció i que hagen superat la prova eliminatòria, en el cas que n'hi haguera, es podrà constituir una llista de reserva a la qual es podrà recórrer per a substituir la persona adjudicatària en cas de renúncia o absència temporal, o per a cobrir noves necessitats del mateix projecte o d'altres projectes adscrits a aquesta mateixa línia d'investigació finançada amb un perfil similar, i seran nomenades segons l'ordre de puntuació.



Desena. Informació i notificacions a les persones aspirants

D'acord amb el que preveu l'article 45.1b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d'altres actes que es deriven d'aquesta convocatòria i que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, es faran a través de la Seu Electrònica, en l'apartat «Altres documents generals» de l'expedient de l'aspirant associat a aquesta convocatòria, que substitueix la notificació a les persones interessades i produeix els mateixos efectes.

En l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció de Personal/Selecció de Personal d'Investigació següent: https://s.ua.es/va/njdA es troba la informació general referent a la convocatòria i l'accés a tota la normativa i legislació esmentada en aquesta.

En el cas d'haver de fer alguna notificació individual, es farà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.



Onzena. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i resoldre la convocatòria. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedides, excepte obligació legal, i seran conservades durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat esmentada.

En aquells projectes finançats per la Unió Europea NextGenerationEU/PRTR, amb la finalitat de verificar l'absència de conflicte d'interès entre els membres de la comissió de selecció i els aspirants admesos, es farà procediment d'anàlisi ex ante, amb caràcter previ a les actuacions de la comissió de selecció, en els termes definits en l'Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener, relativa a l'anàlisi sistemàtica del risc de conflicte d'interès en els procediments que executen el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència; per a fer-ho, s'utilitzarà l'aplicació MINERVA de l'AEAT, en la qual s'incorporaran les dades que escaiga per a la realització d'aquesta anàlisi.

Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Podrà, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça dpd@ua.es.

La informació addicional i detallada sobre protecció de dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.



Dotzena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, les bases i qualsevol acte administratiu que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'Alacant que siga competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de ser publicada, d'acord amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, d'universitats i el 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria davant de la rectora, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions definitives de la comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015 en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant de la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.

La interposició dels recursos de reposició o d'alçada haurà de fer-se a través de l'expedient del personal aspirant en administració electrònica, com s'indica en l'apartat Recursos de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació.



No es podrà presentar recurs davant d'aquelles resolucions o dels actes que, per establir un termini d'esmenes, reclamacions o al·legacions, no siguen definitius. Les resolucions que es produïsquen després d'aquest tràmit sí que seran susceptibles del recurs corresponent.



Alacant, 6 de juny de 2024.– La rectora, p. d. (R 22.12.2020), el vicerector d'Investigació: Juan Mora Pastor.

Mapa web