Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu per a l'accés a l'escala auxiliar tècnica i de laboratoris, referència 22/177373. [2024/5259]

(DOGV núm. 9869 de 12.06.2024) Ref. Base de dades 005486/2024




De conformitat amb el que disposa el decret 3/2017, de 13 de gener, del consell, pel qual s'aprova el reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, en què es regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la convocatòria esmentada



Conclòs el procés selectiu corresponent a les proves selectives d'accés al grup c, subgrup c2, sector administració especial, escala auxiliar tècnica i de laboratoris, amb denominació especialista de laboratori, convocades per la resolució de 28 d'octubre de 2022 (dogv núm. 9467 amb data de 10 de novembre de 2022 [2022/10216]), referència 22/177373;

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmentades adés, resolc:



Primer

Publicar la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveuen les bases de la convocatòria esmentada, ordenada per l'ordre de puntuació aconseguida, i que s'especifica a continuació.



Cognoms i nom Lloc Puntuació total

Sanchez Perez, Eva F52228 89.533

Marin Sanchez, Ana lorena F52062 83.767

Pardo Merida, Raul F52227 83.4

Vegar Saval, Celia F52225 82.9

Monzo Gallego, Cristina F52226 81.167

Checa Lara, Maria del Carmen F52230 80.034







Segon

Proposar les persones detallades en el resolc primer d'aquesta resolució per al seu nomenament com a funcionaris/àries de carrera.



Tercer

Requerir a les persones aspirants que presenten, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà del dia que es produïsca la publicació d'aquesta resolució en el diari oficial de la generalitat valenciana, els documents que es detallen a continuació:

a) El document nacional d'identitat, o la certificació de naixement expedida per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, el document que n'acredite la nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa del cònjuge del fet que no estan separats de dret i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) El títol acadèmic original exigible segons la present convocatòria, o la certificació acadèmica original que acredite que han cursat tots els estudis per a obtenir-lo i, si és el cas, que han efectuat el pagament de les taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal presentar, a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) La declaració de no haver sigut separat mitjançant cap expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex ii en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola han d'efectuar, a més, una declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex iii en les bases de la convocatòria.

d) El certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les funcions corresponents.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la condició de persones amb discapacitat han de presentar una certificació original de la conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) L'acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no previst en els apartats anteriors. Els documents originals esmentats s'han de presentar o bé en el registre general de la universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o bé en les oficines d'assistència en matèria de registre, que estan connectades al sistema d'interconnexió de registres, les quals es poden consultar en la url següent: https://administracion.gob.es/pagfront/atencionciudadana/oficinas/encuentraoficina.htm

Quart. Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació. No obstant això, les persones interessades hi poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua publicació; en aquest cas no s'hi pot interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





Elx, 31 de maig de 2024.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web