Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 29 de maig de 2024, de la Universitat d'Alacant, per la qual s'ofereix per a cobrir, amb contracte indefinit, una plaça d'especialista per a col·laborar amb la línia d'investigació finançada «Investigació i aplicacions de tecnologies del llenguatge humà». Referència: I-PAS-28/24. [2024/5081]

(DOGV núm. 9862 de 03.06.2024) Ref. Base de dades 005096/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat d'Alacant
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



La Universitat d'Alacant, dins del Programa per al Suport a Persones Investigadores amb Talent Pla GenT de resolució de 14 de novembre de 2022, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2023, subvencions per a la contractació de personal investigador doctor d'excel·lència per a desenvolupar un projecte d'R+D+i a la Comunitat Valenciana (DOGV 18.11.2022) i d'acord amb el que estableix la Normativa reguladora de les convocatòries per a la selecció de personal d'administració i serveis contractat en règim laboral en els projectes d'investigació, disponible en l'adreça següent de la seua pàgina web https://s.ua.es/va/nlJx, aprovada pel Consell de Govern del 22 de desembre de 2009 (BOUA de 15.01.2010), com també en la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de taxes, comunicacions, notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció per a la contractació en règim laboral de personal d'administració i serveis, i altra normativa general d'aplicació, convoca oferta pública per a cobrir llocs de treball d'acord amb les bases següents:





Primera. Nombre de places i característiques del lloc de treball convocat

1.1. Nombre de places: una.

1.2. Categoria laboral: especialista.

1.3. Línia d'investigació finançada: «Investigació i aplicacions de tecnologies del llenguatge humà».

1.4. Jornada: completa en horari de matí/vesprada.

1.5. Retribució: 1.154,01 € bruts mensuals més dues pagues extres anuals de la mateixa quantitat que la retribució mensual, o part proporcional per a períodes inferiors a l'any.

D'acord amb el que preveu l'acord del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant del 27 de gener de 2022, pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant i amb l'article 61.2.f de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, es fa constar que la distribució percentual en els llocs d'especialista contractats en règim laboral en els projectes d'investigació, és del 53,54 % de dones i el 46,46 % d'homes, per la qual cosa no hi ha infrarepresentació en cap dels sexes en la categoria laboral convocada.





Segona. Primer projecte en el qual col·laborarà

2.1. Nom del projecte: «The limits and future of data-driven approaches: A comparative study of deep learning, knowledge-based and rule-based models and methods in Natural Language Processing».

Una vegada finalitzada la duració d'aquest primer projecte o la disponibilitat pressupostària d'aquest, la persona a la qual s'adjudique la plaça es podrà incorporar a altres projectes que pertanyen a la mateixa línia d'investigació finançada.

2.2. Referència: CIDEXG/2023/13.

2.3. Organisme finançador: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació (GV).

2.4. Dept. / Institut: Institut Universitari d'investigació informàtica.



2.5. Tasques que s'hi han de desenvolupar:

– Implementació de l'estructura de dades, com també dels algorismes d'intel·ligència artificial desenvolupats per l'equip d'investigació.



– Implementació del perfil semàntic de documents.

– Implementació d'algorismes per a la identificació de tendències.



Tercera. Barem que cal aplicar segons el perfil de la plaça convocada

3.1. Titulació acadèmica oficial (fins a 2 punts). Es valoraran les titulacions següents:

– Tècnic en Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

– Tècnic superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa i en Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma.

– Grau en Enginyeria Informàtica, en Enginyeria Multimèdia, en Enginyeria Robòtica, en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, com també altres titulacions oficials els plans d'estudi de les quals puguen considerar-se equivalents.

– Màster oficial universitari en Intel·ligència Artificial, en Ciència de Dades, en Desenvolupament de Llocs i Aplicacions Web, com també altres màsters oficial els plans d'estudi dels quals puguen considerar-se equivalents.

3.2. Experiència (màxim 3 punts). Es valorarà la realització de tasques i activitats mitjançant relació contractual laboral en qualsevol àmbit, o experiència administrativa exclosa l'activitat docent, a raó d'1 punt per any complet o part proporcional per mesos complets per a períodes inferiors a l'any relacionades amb les tasques que s'hi han de desenvolupar descrites en la base segona de la convocatòria i en:

– Processament del Llenguatge Natural

– Intel·ligència Artificial

– Mineria de textos

– Mineria de dades

– Big Data

– Ciència de Dades

– Llenguatges i Sistemes Informàtics

– Programació Web, Phyton, Java

3.3. Formació complementària (màxim 3 punts). Es valorarà la formació relacionada amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base segona de la convocatòria i en:

– Processament del Llenguatge Natural

– Intel·ligència Artificial

– Mineria de textos

– Mineria de dades

– Big Data

– Ciència de Dades

– Llenguatges i Sistemes Informàtics

– Programació Web, Phyton, Java

3.3.a) Fins a un màxim d'1 punt els cursos, rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, a raó de 0,01 punt per hora de duració fins a un màxim de 50 hores per curs. En tot cas, se n'exclourà l'ensenyament reglat.

3.3.b) Assistència a jornades, seminaris i congressos a raó de 0,01 punts per assistència.

3.3.c) Fins a un màxim de 2 punts el període de formació desenvolupat mitjançant acompliment de beques, a raó de 0,08 punts per mes complet si són beques obtingudes a través de convocatòria pública, i a raó de 0,04 per mes complet si són beques obtingudes mitjançant adjudicació directa.

Les beques que preveuen la transformació de temps de gaudi de la beca en modalitats contractuals laborals es valoraran, quant a la vigència dels contractes, en l'apartat Experiència.



Quarta. Requisits del personal aspirant

El compliment dels requisits relacionats a continuació haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació d'instàncies i mantenir-lo fins a la data de formalització del contracte:



4.1. Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de batxiller, tècnica o tècnic o equivalent o tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys, sempre que es complisquen els requisits contemplats en l'article 4.3 de l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o equivalència.



Els títols de doctorat o de màster no constitueixen, per si mateixos, títols que habiliten per a l'accés a l'ocupació pública.

4.2. Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions arreplegades en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (BOE 31 d'octubre). En el cas establit en el punt 4 d'aquest article, quan es requerisca la residència legal a Espanya, caldrà tenir-la en el moment de la formalització i la signatura del contracte de treball.

4.3. Tenir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a l'acompliment del lloc de treball.



4.4. Tenir complits 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

4.5. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per a la qual cosa, amb caràcter previ a la signatura del contracte, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite tenir aquestes capacitats i aptituds. A aquest efecte, els reconeixements es podran fer a través dels serveis mèdics existents en el Servei de Prevenció de la Universitat d'Alacant.

4.6. No trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



Cinquena. Presentació de sol·licituds

En virtut de la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència de la Universitat d'Alacant (https://s.ua.es/va/nhf8) per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics, les persones que vulguen prendre part en el procés de selecció hauran de presentar en el termini de deu dies hàbils, a partir de l'endemà de publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), la corresponent sol·licitud que es formalitzarà a través de la Seu Electrònica: https://seuelectronica.ua.es/va o en l'adreça següent: https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/Tramites/index?, seleccionant el tràmit establit: «Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació».



En aquesta mateixa aplicació haurà d'adjuntar-se la documentació que s'indica en aquesta mateixa base escanejada en format JPG, JPEG, PDF, DOC o DOCX. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.

Els mitjans electrònics que s'han d'emprar en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la Seu Electrònica. En la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació, que es troba disponible en la pàgina web següent del Servei de Selecció i Formació, https://s.ua.es/va/ntvr, pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds.



Documentació digitalitzada que s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud. Caldrà adjuntar-la en l'apartat «Documents adjunts», segons indica el punt 5 de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació:

5.1. Títol acadèmic que es requereix per a poder participar en la convocatòria (base quarta). El personal aspirant podrà optar entre donar el consentiment a la Universitat d'Alacant per a la consulta dels títols no universitaris o universitaris quan formalitze la sol·licitud o adjuntar els títols acadèmics. En el cas de no estar en possessió del títol, haurà d'acreditar el pagament de la taxa per a l'expedició d'aquests o certificacions acadèmiques on conste que s'han finalitzat tots els estudis que permeten obtenir-los. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada seleccionant en l'apartat «Titulació universitària» o «Titulació no universitària» segons corresponga.

5.2. Model de currículum (https://s.ua.es/va/nh7g) de la Universitat d'Alacant per a personal d'administració i serveis en projectes d'investigació, disponible en la següent adreça de la pàgina web de la Universitat: https://s.ua.es/va/nlJf, que haurà de ser adjuntat en l'apartat «Model currículum», i acompanyar la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats amb les especificacions següents:



5.2.1. Per a l'apartat «6. Activitats de caràcter professional»:

– Experiència en una administració pública o universitat pública: certificat/full de servei que continga tant el lloc i el subgrup de titulació de la categoria/escala/cos en la qual s'han prestat els serveis com la classe de personal empleat públic (personal funcionari de carrera, personal funcionari interí, personal laboral o personal eventual).



En cap cas es valorarà l'experiència professional com a personal eventual, com estableix l'article 19.6 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



– Experiència en el sector privat: informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i els contractes de treball.

En els dos casos, quan de les dades contingudes en el certificat/full de servei o contracte de treball no es desprenga la relació amb les tasques que s'han de desenvolupar i el perfil de la plaça (bases segona i tercera), es complementarà amb un certificat de l'empresa en què consten les funcions desenvolupades.

– En el cas de les persones treballadores per compte propi o autònomes, s'haurà d'aportar informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i el certificat de l'empresa o empreses amb les quals haja col·laborat en què s'acredite l'obra o el servei fet.



– Per a poder acreditar l'activitat laboral a l'estranger haurà d'aportar certificat equivalent a la vida laboral espanyola, els contractes de treball o de prestació de serveis, com també el document que acredite la finalització de la relació laboral que permeta constatar l'experiència al·legada en l'empresa i les dates d'aquesta. Aquells documents acreditatius que es presenten en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.

La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum haurà de ser adjuntada en l'apartat corresponent, segons s'indica en el punt 5 de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació.

La comissió no valorarà aquells mèrits que, fins i tot havent-se al·legat, no hagen sigut degudament acreditats una vegada finalitzat el termini establit en la base sisena per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.

En qualsevol moment del procés, es podrà sol·licitar al personal aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si escau, de la traducció per intèrpret jurat d'aquests.



Sisena. Relació de persones aspirants admeses i excloses

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses. A partir de l'endemà de la publicació, les persones interessades tindran un termini de cinc dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes accedint a l'expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat d'esmena de la Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació. Una vegada transcorregut aquest termini, es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.



Setena. Comissió de selecció

La comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà formada per 5 membres i els suplents: presidenta o president, secretària o secretari i 3 vocals, i la composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels components, i procurar una composició equilibrada entre dones i homes, tret que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.

El nomenament dels membres es farà públic abans de l'acte de constitució.

La comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats i de tracte entre dones i homes.





Vuitena. Sistema de selecció amb dues fases

8.1. Baremació de mèrits: la comissió valorarà els mèrits al·legats pel personal aspirant en els currículums d'acord amb el barem que es detalla en la base tercera de la convocatòria i amb l'acord previ dels criteris de valoració específics d'aquells apartats que ho requerisquen. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins al dia que finalitze el termini de presentació d'instàncies establit en la base cinquena.

8.2. Entrevista personal, que podrà fer-se en anglès, la finalitat de la qual serà valorar l'adequació de l'aspirant per a ocupar el lloc de treball oferit. Es puntuarà de 0 a 5 punts i per a la realització es convocarà el personal aspirant amb una antelació mínima de quatre dies hàbils, i s'indicarà en aquesta convocatòria si es farà de manera presencial o mitjançant videoconferència, com també les instruccions per a la realització i els mitjans tècnics necessaris. La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant provocarà la seua exclusió del procés de selecció. L'ordre de realització de les entrevistes serà alfabètic, començant per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en què es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.

Els resultats provisionals de les dues fases, en la primera juntament amb els criteris de valoració específics del barem, es publicaran amb un termini de reclamacions establit per la comissió d'almenys tres dies hàbils. Contra aquests resultats provisionals, les persones interessades tindran la possibilitat de presentar reclamacions accedint al seu expedient en administració electrònica, com s'indica en l'apartat de reclamacions de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació. Una vegada ateses les reclamacions o transcorregut aquest termini sense haver-ne presentat cap, es publicaran els resultats definitius.



Novena. Adjudicació

La comissió per a l'elaboració de la proposta d'adjudicació sumarà les puntuacions obtingudes i les ordenarà de major a menor; correspondrà la proposta d'adjudicació a la persona aspirant amb més puntuació. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent:

1r. En el cas que en la base primera s'haja fet constar infrarepresentació en algun dels sexes i hi haguera un empat en la puntuació total del procés entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat ateses les instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016, BOUA de 28 de octubre (https://s.ua.es/va/8dCc).



2n. Si continua l'empat i el sistema de selecció preveu entrevista personal, l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en l'entrevista.

3r. Si es manté l'empat i el lloc de treball convocat és de tècnic/a o tècnic/a superior, s'atendrà la major puntuació en l'apartat de currículum acadèmic de la fase de barem.

4t. Si continua l'empat, caldrà atenir-se a la major puntuació en la fase de barem.

5è. En cas de persistir l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra determinada en la resolució dictada per la conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en què es publiquen aquestes bases en el DOGV, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.



La proposta de la comissió s'elevarà a la rectora per a l'adjudicació, després de la qual es formalitzarà el contracte laboral a través del Servei de Gestió de Personal, les condicions de treball del qual podran patir modificacions substancials a l'empara dels articles 41 i 12.4e de l'Estatut dels treballadors.

A la vista dels resultats de l'aplicació del sistema de selecció, i en cas d'evidenciar-se la inadequació dels mèrits del personal aspirant amb les tasques que cal desenvolupar i el perfil de la plaça (bases segona i tercera), es podrà declarar motivadament la no adjudicació del lloc convocat.

Amb les persones aspirants no seleccionades, sempre que s'adeqüen al perfil i l'objecte de la convocatòria (base segona i tercera), que hagen assistit a totes les fases del sistema de selecció i que hagen superat la prova eliminatòria, en el cas que n'hi haguera, es podrà constituir una llista de reserva a la qual es podrà recórrer per a substituir la persona adjudicatària en cas de renúncia o absència temporal, o per a cobrir noves necessitats del mateix projecte o d'altres projectes adscrits a aquesta mateixa línia d'investigació finançada amb un perfil similar, i seran nomenades segons l'ordre de puntuació.



Desena. Informació i notificacions a les persones aspirants

D'acord amb el que preveu l'article 45.1b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d'altres actes que es deriven d'aquesta convocatòria i que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, es faran a través de la Seu Electrònica, en l'apartat «Altres documents generals» de l'expedient de l'aspirant associat a aquesta convocatòria, que substitueix la notificació a les persones interessades i produeix els mateixos efectes.

En l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció de Personal/Selecció de Personal d'Investigació següent: https://s.ua.es/va/njdA es troba la informació general referent a la convocatòria i l'accés a tota la normativa i legislació esmentada en aquesta.

En el cas d'haver de fer alguna notificació individual, es farà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.



Onzena. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i resoldre la convocatòria. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedides, excepte obligació legal, i seran conservades durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat esmentada.

En aquells projectes finançats per la Unió Europea NextGenerationEU/PRTR, amb la finalitat de verificar l'absència de conflicte d'interès entre els membres de la comissió de selecció i els aspirants admesos, es farà procediment d'anàlisi ex ante, amb caràcter previ a les actuacions de la comissió de selecció, en els termes definits en l'Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener, relativa a l'anàlisi sistemàtica del risc de conflicte d'interès en els procediments que executen el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència; per a fer-ho, s'utilitzarà l'aplicació MINERVA de l'AEAT, en la qual s'incorporaran les dades que escaiga per a la realització d'aquesta anàlisi.

Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Podrà, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de Protecció de Dades a través de l'adreça dpd@ua.es.

La informació addicional i detallada sobre protecció de dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.



Dotzena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, les bases i qualsevol acte administratiu que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu d'Alacant que siga competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de ser publicada, d'acord amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, d'universitats i el 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria davant de la rectora, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions definitives de la comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015 en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant de la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.

La interposició dels recursos de reposició o d'alçada haurà de fer-se a través de l'expedient del personal aspirant en administració electrònica, com s'indica en l'apartat Recursos de la Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació.



No es podrà presentar recurs davant d'aquelles resolucions o dels actes que, per establir un termini d'esmenes, reclamacions o al·legacions, no siguen definitius. Les resolucions que es produïsquen després d'aquest tràmit sí que seran susceptibles del recurs corresponent.



Alacant, 29 de maig de 2024.– La rectora (p. d. R 22.12.2020), el vicerector d'Investigació: Juan Mora Pastor.

Mapa web