Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 16 de maig de 2024, del president del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoquen proves selectives d'accés a personal tècnic laboral fix del CES CV, grup A. Convocatòria 01/OOP 2024. [2024/4592]

(DOGV núm. 9863 de 04.06.2024) Ref. Base de dades 005137/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions





El Comité Econòmic i Social és una institució de caràcter públic, integrada en el conjunt d'institucions que, de conformitat amb l'article 20.3 de l'Estatut d'Autonomia, formen part de la Generalitat, dotada de personalitat jurídica pròpia i que exercix les seues funcions amb plena autonomia orgànica i funcional per a garantir la seua objectivitat i independència, segons disposa l'article 2 de la Llei 1/2014, de 28 de febrer, de la Generalitat, del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana.

Esta convocatòria s'ha negociat amb la representació sindical, segons el que s'establix en el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre i en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana.



El Ple del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana, en la seua sessió celebrada el dia 31 de maig de 2024, va aprovar les bases i programes dels processos selectius de l'Oferta d'Ocupació Pública de 2024, en virtut del que s'establix en l'article 48.4 del Decret 180/2015, de 16 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'organització i funcionament del Comité.

Per tant, de conformitat amb les competències atribuïdes pels articles 18 i 29 de la Llei 1/2014, de 28 de febrer, de la Generalitat, del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana i 48 del Decret 180/2015, de 16 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'organització i funcionament del CES CV, resolc:



Primer

Convocar proves selectives d'accés a personal laboral fix del CES CV, per a cobrir dos llocs de treball, continguts en la Resolució de 7 de març de 2024, del president del CES CV, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública d'esta institució per a l'any 2024, publicada en el DOGV núm. 9818 en data 28 de març de 2024.



Segon

Que les proves selectives tindrn en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i amb la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.





Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal laboral fix del CES CV, mitjançant el sistema d'oposició, per a cobrir un lloc de tècnica/o lletrada/o i un lloc de tècnica/o economista, torn lliure general, la descripció del qual s'arreplega en l'annex II.

1.2. La distribució percentual de les places de tècnica/o del CES CV en la data de publicació de l'oferta corresponent, está coberta pel 33 % de dones i el 67 % d'homes.



2. Condicions generals de les persones aspirants

2.1. Per a l'admissió a estes proves selectives, caldrà complir els següents requisits:

2.1.1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun Estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les persones de nacionalitat espanyola i d'algun estat membre de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en el qual siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'eixa edat que visquen al seu càrrec.

2.1.2. Edat: haver complit setze anys i no aconseguir l'edat de jubilació.

2.1.3. Estar en possessió del títol universitari de grau o bé llicenciatura, d'acord amb el que s'establix en l'Annex II, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que l'acredite.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'estar en possessió de la credencial d'homologació corresponent o, si és el cas, del certificat d'equivalència corresponent. 

2.1.4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a exercir les corresponents funcions o tasques.

2.1.5. Habilitació: no haver sigut la persona aspirant separada, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari, d'alguna administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional funcionarial o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitada per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadada disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.

Si es tracta de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i estat, accedir a l'ocupació pública.

2.2. Les condicions per a l'admissió per a les proves hauran de reunir-se en el moment en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la formalització del contracte.

2.3. El CES CV podrà requerir, en qualsevol moment, a les persones aspirants a fi que acrediten el compliment dels requisits exigits per a participar, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en este procés selectiu.

2.4. Haver abonat els drets d'examen, en el cas de no estar exempt/a d'estos, segons s'especifica en la base 4.3 d'esta convocatòria.



Si els requisits no foren acreditats o els documents no foren aportats en el termini dels deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.





3. Persones aspirants amb diversitat funcional

El tribunal establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a realitzar les proves. A este efecte, les persones interessades hauran que formular la petició corresponent en la sol·licitud que presenten per a participar en esta oposició i adjuntar la certificació corresponent de la seua situació.



4. Termini i forma de presentació de sol·licituds i drets d'examen



4.1. El termini per a presentar sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.2. Les sol·licituds han de presentar-se per via electrònica, d'acord amb el que establix la normativa vigent. A este efecte, és necessari tindre un certificat digital de firma electrònica; emplenar la instància general habilitada en la Seu Electrònica de Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana (sedelectronica.es) https://vces-cv.sedelectronica.es/info.0.

Les persones aspirants hauran d'indicar en la sol·licitud l'opció triada per a la realització dels exercicis, per al que han d'assenyalar l'opció corresponent per a cada especialitat, dret o economia.

La presentació electrònica requerirà el compliment successiu dels següents passos:

a) Emplenament de la sol·licitud i inscripció en línia.

b) El registre electrònic de la sol·licitud.

No seran admeses i, consegüentment, quedaran excloses del procés selectiu aquelles persones que no hagen registrat la sol·licitud electrònicament. No obstant això, quan, per motius tècnics no imputables a les persones interessades a participar en el present procediment selectiu, no fora possible completar el procés de firma i registre de la sol·licitud de manera electrònica i, consegüentment, no figuren en la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves, aquelles hauran d'esmenar la seua sol·licitud en la forma prevista en la base 5.3 d'esta convocatòria.

4.3. Drets d'examen

4.3.1. Els drets d'examen amb caràcter general són 28,80 euros i s'ingressaran en el compte de CaixaBank ES07 2100 4238 9013 0016 9148, de la qual és titular el CES CV.

4.3.2. Els drets d'examen quan concórrega alguna de les següents circumstàncies i així es faça constar en la sol·licitud de participació seran:

a) Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Han de presentar la certificació de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite un grau de discapacitat igual o superior al 33 %. En este cas els drets d'examen són 1,37 euros.

b) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten esta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En este cas els drets d'examen són 3,77 euros. En compliment de la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, es garantirà a les víctimes de violència sobre la dona la confidencialitat de les dades de caràcter personal que puguen provocar la seua identificació i localització i, especialment, respecte a l'agressor i el seu entorn.

c) Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria general. Han de presentar el títol de família nombrosa en vigor, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, o òrgans competents d'altres administracions públiques. En este cas els drets d'examen són 16 euros.

d) Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria especial. Han de presentar el títol de família nombrosa en vigor, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, o òrgans competents d'altres administracions públiques. Estaran exempts de l'abonament dels drets d'examen.

4.3.3. Procedix la devolució de l'import abonat per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en l'article 1, apartats 2 a 6, de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.

4.3.4. Les persones aspirants acompanyaran a la sol·licitud l'abonament dels drets d'examen i/o el document que acredite l'exempció o la bonificació previstes en els punts 4.3.2. El pagament dels drets d'examen s'acreditarà, mitjançant l'oportú justificant que l'entitat bancària emet en el moment de realitzar la inscripció a la convocatòria.



4.3.5. La falta d'abonament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant, com s'establix en el punt 2.4 d'esta convocatòria.



5. Admissió de les persones aspirants

5.1. Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds i només poden sol·licitar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establit en la base 4.1 per a la presentació de sol·licituds.

5.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, la Secretaria del CES CV dictarà la resolució, que es publicarà en la seu electrònica del CES CV, que contindrà la llista provisional de persones admeses i excloses per a la realització de les proves.

5.3. Les persones aspirants podran, en cas d'error, exclusió o de no figurar en la llista provisional de persones admeses i excloses, esmenar electrònicament els defectes en els quals hagen incorregut en la seua sol·licitud o realitzar les al·legacions que consideren convenients en el termini de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució a què es referix la base anterior, d'acord amb el que establix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A este efecte, hauran de seguir les instruccions que s'indiquen en la resolució per la qual es publique la llista provisional de persones admeses i excloses. Especialment, les persones aspirants que no hagen pogut completar la presentació i el registre de la seua sol·licitud electrònicament per motius tècnics, tal com preveu la base 4.2, hauran d'annexar, en tot cas, el justificant de l'intent de la presentació i registre de la sol·licitud; tot això, efectuat en el termini previst en la base 4.1 per a presentar sol·licituds.

5.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el cas que es produïsquen, procedir a esmenar-los dins del termini i en la forma corresponent, les persones aspirants comprovaran que no figuren recollides en la llista provisional de persones excloses i, a més, que les seues dades personals i altres circumstàncies consignades en la sol·licitud consten correctament en les llistes de persones admeses.

5.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i, si és el cas, esmenats els defectes, es dictarà resolució que eleve a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves, que es publicarà en la seu electrònica del CES CV.

5.6. En la resolució per la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses en el present procediment selectiu s'establirà, amb almenys deu dies d'antelació, la data, lloc i hora d'inici del primer exercici.

5.7. Prova de coneixement del castellà per a les persones admeses que no tinguen nacionalitat espanyola.

Amb caràcter previ a la realització de les proves d'accés, les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola i les que del seu origen es desprenga que manquen de coneixements del castellà hauran d'acreditar, mitjançant la realització d'una prova, que posseïxen un nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita d'esta llengua.

El contingut d'esta prova s'ajustarà al que es disposa en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen diplomes d'espanyol com a llengua estrangera, modificat per la disposició final primera del Reial decret 1004/2015, de 6 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament que regula el procediment per a l'adquisició de la nacionalitat espanyola per residència.

La prova es qualificarà d'apte o no apte, i és necessari obtindre la valoració d'apte per a passar a realitzar la prova d'oposició.

Queden eximides de realitzar esta prova les persones que estiguen en possessió dels diplomes, certificats o títols acreditatius del coneixement de l'espanyol com a llengua estrangera que hagen sigut integrats en el Sistema Internacional de Certificació de l'Espanyol com a Llengua Estrangera (SICELE); pel que fa a cadascun dels seus sis nivells, respectivament, als diplomes d'espanyol en el corresponent nivell A1, A2, B1, B2, C1 i C2; tot això, d'acord amb l'arreplegat en la disposició addicional quarta del Reial decret 1137/2001, modificat pel Reial decret 1004/2015, anteriorment esmentats.



6. Procés selectiu

El procés selectiu serà mitjançant el sistema d'oposició, amb les valoracions, exercicis i puntuacions que s'especifiquen en les següents bases.

6.1. Desenvolupament del procés selectiu

El procés selectiu constarà de dos exercicis, cadascun d'ells de caràcter obligatori i eliminatori.

6.1.1. El primer exercici consistirà a contestar per escrit un qüestionari de seixanta preguntes que, en tot cas, es formularan amb quatre respostes alternatives, de les quals només una serà la correcta, sobre la totalitat del temari que arreplega l'annex I. Trenta preguntes versaran sobre les matèries arreplegades en la part comuna i les altres trenta preguntes de l'«Opció 1. Matèries jurídiques» o de l'«Opció 2. Matèries econòmiques», segons l'opció que s'haja indicat en la instància d'acord amb les instruccions del punt 4.2.

L'Òrgan de Selecció (d'ara en avant OS) determinarà el temps de realització de l'examen prèviament, que en cap cas serà inferior a seixanta segons ni superior a noranta segons per pregunta.

6.1.2. El segon exercici consistirà a resoldre, en un temps mínim de tres hores i màxim de quatre, que determinarà l'OS, 2 supòsits pràctics, referits a les funcions a exercir recollides en l'annex II.



Es presumirà un valor idèntic a tots els supòsits pràctics, que es distribuirà proporcionalment entre les preguntes o apartats que componguen el supòsit pràctic, llevat que l'OS, atesa l'extensió, complexitat i/o dificultat tècnica, establisca diferent puntuació als supòsits pràctics o en cadascuna de les qüestions formulades en els supòsits esmentats, i en este cas el comunicarà a les persones aspirants, amb caràcter previ a la realització de l'exercici.

6.2. Qualificació dels exercicis

La puntuació màxima que es podrà obtindre serà de 100 punts, que es distribuiran de la manera següent:

6.2.1. La qualificació del primer exercici serà de 0 a 50 punts, i és necessari obtindre 30 punts per a superar-lo. El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir 30 punts és contestar el 60 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3)



Establides les respostes correctes netes, es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.

6.2.2. La qualificació del segon exercici serà de 0 a 50 punts. En esta prova, relativa a supòsits pràctics, serà necessari obtindre un mínim de 12,5 punts en cadascun dels dos supòsits per a superar-la.

6.3. La puntuació final de les proves selectives, a l'efecte d'ordenació de les persones opositores en la llista de persones aprovades, estarà determinada per la suma total de les qualificacions obtingudes en cadascun dels dos exercicis obligatoris i ha d'haver-se obtingut, almenys, la puntuació indicada en cada cas.

Quan es produïsquen empats, es dirimiran de la manera següent: s'atendrà la màxima puntuació obtinguda en el segon exercici. Si persistix l'empat, es resoldrà en favor del sexe femení. Por últim, si continuara l'empat es resoldrà per sorteig.

6.4. Borses d'ocupació

6.4.1. Finalitzat el procés selectiu, es constituiran les borses d'ocupació per a cadascuna de les àrees convocades (dret i economia) amb les persones aspirants que hagen aprovat algun exercici dins dels processos i que no hagen sigut contractades.

6.4.2. L'orde de prelació en les bosses serà el següent:

1) Persones que hagen aprovat tots els exercicis de la fase d'oposició del procés selectiu i no hagen sigut contractades, ordenades conforme a la suma de les puntuacions obtingudes.

2) Persones que hagen aprovat algun exercici de la fase d'oposició del procés selectiu, ordenats per la puntuació resultant de la qualificació obtinguda en els exercicis de la fase d'oposició.

6.4.3. Finalitzat el procés selectiu es constituiran les corresponents bosses, en un termini màxim de tres mesos.

6.4.4. El règim de funcionament de les bosses es regularà per acord del Ple del CES CV.

6.4.5. En el cas que s'esgote alguna de les bosses constituïdes i siga necessari recórrer a la contractació temporal, es durà a terme un procés selectiu d'acord amb els principis d'accés a la funció pública.





7. Desenvolupament de les proves selectives

7.1. Convocatòria per a la realització de les proves

7.1.1. El primer exercici es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique, en la seu electrònica del CES CV, la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves, per al que haurà de transcórrer un termini no inferior a deu dies hàbils des de la publicació i data de realització de la prova.



7.1.2. L'anunci de la realització del segon exercici el farà públic l'OS a través dels mitjans que establix la base 12. Es preveu que el procés finalitze en un any màxim des de la convocatòria.

7.2. Concurrència en les crides per a la realització de les proves.



7.2.1. Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única.

7.2.2. Perdran el dret quan es personen en els llocs de realització una vegada iniciades les proves o si no assistixen, encara que es dega a causes justificades.

No obstant això, en el cas que concórrega causa de força major, l'OS podrà apreciar les circumstàncies al·legades i admetre a la persona aspirant, sempre que es posen de manifest amb la deguda antelació, no haja finalitzat l'exercici corresponent i esta admissió no menyscabe el principi d'igualtat.

Especialment, si alguna de les persones aspirants no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del mateix i a la superació de les proves que hagen quedat ajornades, les quals no es podran demorar de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonable, la qual cosa haurà de valorar l'OS i, en tot cas, la realització d'estes tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu.

7.3. Regles generals per a la realització de les proves

7.3.1. Les persones aspirants hauran d'observar les instruccions de l'OS o del personal col·laborador durant la realització de les proves, amb vista al desenvolupament adequat d'estes.

Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent i esta persona aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que l'OS resolga alguna cosa sobre l'incident.

7.3.2. Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'este, les persones que formen l'OS, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses, mitjançant la presentació exclusivament de l'original del DNI, NIE, passaport o permís de conduir emés a Espanya.

7.3.3. En totes les proves, l'OS adoptarà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'estes, sent anul·lats tots els exercicis que continguen alguna marca que puga identificar la seua autoria.



8. Llistes de persones aprovades

8.1. En finalitzar cadascun dels exercicis de l'oposició, l'OS publicarà, en la seu electrònica del CES CV, la llista de persones que han superat la prova amb la indicació del seu nom, cognoms, document d'identitat anonimitzat i la puntuació obtinguda, així com el termini de reclamacions. S'entendrà que han superat l'oposició únicament les persones que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar cadascun dels exercicis.

8.2. Finalitzada l'oposició, l'òrgan de selecció, mitjançant anunci, publicarà les llistes definitives de persones aspirants aprovades per l'orde de puntuació total a què es referix la base 6.3.

L'OS no podrà en cap cas declarar que han superat el procés selectiu un número superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que es preveu en les bases 1 i 10 d'esta convocatòria.



9. Llista definitiva i presentació de documents

9.1. L'OS elevarà a la Secretaria del CES CV, per a la seua publicació en la seu electrònica del CES CV, les llistes definitives de persones aprovades per orde de puntuació total perquè, en el termini de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació, aporten davant la Secretaria del CES CV els següents documents:

a) Fotocòpia del DNI o NIE.

b) Còpia autenticada del títol acadèmic exigible segons el que establix la base 2.1.3 de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver efectuat tots els estudis per a obtindre el títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, còpia autenticada de la credencial d'homologació o, si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència. 



c) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, l'agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat, per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.



Si es tracta de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i estat, accedir a l'ocupació pública.

d) Qui supere les proves selectives ha d'acreditar els coneixements que té de valencià mitjançant la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o mitjançant la realització d'un exercici específic a este efecte. El personal que no puga acreditar estos coneixements haurà de realitzar els cursos de perfeccionament que, a este efecte, es realitzaran a través de l'òrgan autonòmic competent en la matèria o del CES CV.

Segons el preceptuat per la normativa, qui supere les proves selectives ha d'acreditar els seus coneixements de valencià en el corresponent nivell C1 o equivalent, amb un certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

9.2. Les persones seleccionades que, dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presenten la documentació que acredite els punts indicats, o si d'esta es deduïx que falta algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal laboral fix del CES CV, sense perjuí de la responsabilitat en la qual puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.

9.3. No obstant això, el que es disposa en els apartats anteriors, d'acord amb el que establix l'article 28 de la Llei 39/2015, l'OS podrà verificar la realitat de les dades declarades i la veracitat dels documents aportats, o, si és el cas, recaptar-los electrònicament a través de les seues xarxes corporatives o d'una consulta en les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a este efecte, llevat que la persona interessada manifeste expressament que no presta el seu consentiment, marcant la casella continguda en el formulari de la sol·licitud.



10. Contractació com a personal laboral fix del CES CV

Transcorregut el termini de presentació de la documentació, es dictarà la resolució d'adjudicació de places, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, procedint a la contractació com a personal laboral fix del CES CV.

Amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades abans de la seua contractació, o en cas que estes no complisquen els requisits de la base 9, l'òrgan convocant podrà requerir a l'OS la llista ordenada de les persones que hagen superat el procés selectiu per a la seua possible contractació com a personal laboral fix del CES CV.



11. Òrgan de selecció

11.1. L'OS designat per a dur a terme el procés selectiu corresponent a la present convocatòria estarà integrat per tres persones, que tindran la titularitat de la presidència, una vocalia i la persona que n'ostente la secretaria, havent de designar-se el mateix nombre de persones suplents.



11.2. La llista nominal de les persones que integren l'OS s'arreplega en l'Annex III d'esta convocatòria.

11.3. L'OS podrà sol·licitar la designació de personal col·laborador de caràcter administratiu o de personal col·laborador de suport tècnic que estime oportuna per a realitzar adequadament les proves.

11.4. Correspon a l'OS exercir les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves en l'oposició i a la qualificació de les persones aspirants després de realitzar-les i, en general, adoptar quantes mesures siguen necessàries amb vista a desenvolupar correctament les proves selectives.

11.5. Les persones integrants de l'OS, així com el personal col·laborador de suport tècnic, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40 /2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, hauran d'abstindre's les persones integrants de l'OS que hagen fet tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'esta convocatòria.

11.6. A l'efecte de comunicacions i de qualsevol altra incidència, l'OS tindrà la seua seu al carrer Major, 91, 12001 Castelló de la Plana.

11.7. A l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, l'OS i el personal col·laborador a què es referix l'apartat 3 es regiran pel que disposa el Decret 7/2023, de 27 de gener, del Consell pel qual es modifica l'annex del Decret 24/1997, d'11 de febrer, sobre indemnitzacions per raó de servici i gratificacions per servicis extraordinaris.

11.8. El funcionament de l'OS s'adaptarà al que establix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa vigent, amb subjecció, quant al desenvolupament i execució del procediment selectiu, a les resolucions i instruccions dictades per l'òrgan gestor, així com als criteris establits per l'OS, a l'efecte de garantir la transparència i l'anonimat en la correcció d'exercicis.





12. Publicitat

Totes les resolucions que dicte l'òrgan competent, així com els acords i/o les notes informatives emesos per l'OS, es publicaran en la Seu Electrònica de Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana (sedelectronica.es) https://vces-cv.sedelectronica.es/info.0



13. Recursos

13.1. La present convocatòria i tots els actes administratius que es dicten en el desenvolupament del procés selectiu posen fi a la via administrativa. Contra estos podrà interposar-se, potestativament, un recurs de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en els mitjans establits en esta convocatòria, davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això, sense perjuí que les persones interessades puguen fer ús, si és el cas, de qualsevol altre que estimen procedent.

13.2. Contra els acords i actes de tràmit de l'OS, si estos últims decidixen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment o produïxen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos legítims, podrà interposar-se un recurs d'alçada davant del president del CES CV, en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la publicació del corresponent acord, i segons el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



14. Base jurídica i fins del tractament de dades personals

14.1. Per a la participació en el procés selectiu que s'inicia per part del CES CV, la persona interessada ha d'atorgar el seu consentiment exprés i la seua autorització per al tractament de les seues dades personals pel CES CV, atés que sense este tractament no és possible que siga tinguda en compte la seua participació en estos processos, en incomplir-se els requisits d'admissió i participació establits. L'atorgament del consentiment per part del participant es realitzarà mitjançant la firma de la instància de sol·licitud de participació en el procés. L'acció de firmar la sol·licitud implica este atorgament.

Seran objecte de tractament les següents dades personals:

a) Dades identificatives i de contacte com a nom i cognoms, DNI/NIE/passaport, adreça postal i electrònica, telèfon fix i mòbil.



b) Dades de característiques personals com a edat, sexe, data i lloc de naixement, dades de família/estat civil.

c) Dades acadèmiques i professionals com a nivell d'estudis, CV, titulacions, dades obtingudes de proves selectives, entrevistes.

d) Dades necessàries per a tramitar el cobrament dels drets d'inscripció.

14.2. Amb base jurídica en el compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament o en el consentiment de l'interessat, el CES CV tractarà les dades de la persona interessada amb els fins següents:

a) Verificar el compliment dels requisits d'admissió.

b) Dur a terme l'admissió de les persones aspirants.

c) Desenvolupar i executar el procés selectiu i seleccionar a les persones aspirants que superen les proves.

d) Aprovar i publicar la llista provisional i, si és el cas, la llista definitiva de persones admeses i excloses.

e) Constitució de les borses de treball on s'incorporaran les llistes de reserva per a l'ocupació de places segons les necessitats del servici i disponibilitat del personal.

f) Exposar, en els llocs determinats per a cada cas per esta convocatòria, les llistes provisionals i les llistes definitives de persones admeses i excloses, i les dels resultats de cada prova, amb indicació dels cognoms, el nom i els quatre dígits del DNI o, si és el cas, del document acreditatiu de la identitat de les persones estrangeres residents en territori espanyol, així com, si és el cas, la causa d'exclusió.



g) Atendre i gestionar les reclamacions a les llistes provisionals, així com les esmenes realitzades per les persones interessades i, si és el cas, els recursos contra les llistes definitives.

h) Si és el cas, dur a terme les adaptacions que corresponga per a les persones aspirants amb diversitat funcional.

14.3. Destinataris de les dades.

Les dades personals de la persona interessada es comunicaran, si és el cas, amb base jurídica en el compliment de les obligacions legals, a l'òrgan de selecció i, si és el cas, als òrgans de l'Administració pública (de l'àmbit autonòmic, local, estatal o, si és el cas, europeu), autoritats de control en matèria de protecció de dades, òrgans judicials, Ministeri Fiscal, Tribunal de Comptes, Agència Valenciana Antifrau, IGAE, Defensor del Poble, Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana i tercers subjectes de dret privat quan, si és el cas, s'aprecie un interés legítim d'acord amb el que s'establix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 19/2013, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.



En compliment del que s'establix en l'article 28.2 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el CES CV podrà comunicar les dades personals de la persona interessada a les plataformes d'intermediació de l'Administració pública per a la consulta i verificació de dades.

Així mateix, el CES CV podrà permetre l'accés de terceres empreses (també denominades encarregats del tractament) a les dades de la persona interessada per a la prestació de servicis de suport als fins indicats, així com per a la prestació de servicis auxiliars al CES CV, amb la firma prèvia del contracte legalment previst a este efecte que obliga els encarregats del tractament a seguir les instruccions del CES CV en el tractament de les dades personals, així com a adoptar mesures de seguretat i confidencialitat i a retornar i destruir les dades personals a la finalització del servici. El CES CV no té previst dur a terme transferències internacionals de les dades personals de la persona interessada ni a països ni a organitzacions internacionals. En el cas d'efectuar-se este tipus de transferències es realitzaran de conformitat amb el Reglament europeu de protecció de dades i la Llei orgànica de protecció de dades i garantia dels drets digitals.

14.4. Termini de conservació de les dades. Les dades personals proporcionades per la persona interessada es conservaran durant el temps necessari per a complir la finalitat per a la qual es recapten, i pels terminis establits en les normes vigents per al compliment d'obligacions i responsabilitats legals, a més dels períodes establits en la normativa d'arxius i documentació.

14.5. Drets. La persona interessada pot exercitar davant el CES CV, en relació amb les seues dades personals, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició, portabilitat i dret a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de dades personals, enviant una comunicació al delegat de protecció de dades (DPD) a través de qualsevol de les següents vies:

a) A l'adreça postal del carrer Major, núm. 91, de Castelló de la Plana, CP 12001, o de manera presencial aportant la sol·licitud corresponent a través del registre.

b) Al compte de correu electrònic del DPD: dpd@gva.es.

c) A través de comunicació escrita presentada directament en la seu electrònica del CES CV.

L'exercici dels drets és personalíssim i requerirà la identificació inequívoca de la persona interessada, que podrà realitzar-se mitjançant fotocòpia o instrument electrònic equivalent del seu document nacional d'identitat o passaport o un altre document vàlid que la identifique, i si és el cas de la persona que exercisca la representació, així com el document o instrument electrònic acreditatiu d'esta representació.



14.6. Dret a interposar una reclamació. A més, la persona interessada queda informada del dret que li assistix a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD), a través de www.aepd.es o en la següent adreça: c/ Jorge Juan, 6. 28001 Madrid, i/o telèfon de contacte 912 663 517, en particular quan la persona interessada considere que no ha obtingut satisfacció per part del CES CV en l'exercici dels seus drets. No obstant això, amb caràcter voluntari i previ a la presentació d'esta reclamació en l'AEPD, la persona interessada podrà dirigir-se i contactar amb el DPD del CES CV a través del correu electrònic següent: dpd@gva.es.

14.7. El CES CV podrà obtindre d'altres administracions els documents requerits en la convocatòria que siguen accessibles a través de la Plataforma Autonòmica d'Interoperabilitat (PAI), d'acord amb el que es preveu en l'article 28 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i no serà necessari aportar-los per la persona interessada. En cas de no autoritzar esta consulta, o que la documentació no estiga a l'abast en la PAI, el sol·licitant aportarà la documentació requerida en la convocatòria.



Castelló de la Plana, 31 de maig de 2024.– El president del CES CV: Luis Arturo León López.





ANNEX I

Temari per a les proves selectives d'accés

a personal tècnic laboral fix del CES CV



Part comuna

1. Característiques de l'ordenament jurídic de la Unió Europea. Fonts del dret de la Unió Europea. Tractats constitutius. Actes jurídics de la Unió: reglaments, directives, decisions, recomanacions i dictàmens.

2. La Constitució Espanyola de 1978. Característiques, estructura. Títol preliminar. Dels drets i deures fonamentals. De la reforma constitucional. Del Govern i de l'Administració. L'Administració Pública. Economia i Hisenda Pública. Regulació constitucional de l'organització territorial de l'Estat.

3. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.

4. Les Corts: Control de les disposicions del Consell amb força de llei; De les interpel·lacions i preguntes parlamentàries. Proposicions de llei i iniciativa popular.

5. La presidència de la Generalitat: elecció i estatut personal. Atribucions. El Consell: composició. Atribucions i funcionament. La iniciativa legislativa i la potestat reglamentària. 

6. Govern i Administració. Les conselleries. Estatut personal. L'Administració pública de la Generalitat. Organització, competències i estructura. Organització territorial de les conselleries. Responsabilitat dels membres del Consell i de l'Administració pública de la Generalitat.



7. La Sindicatura de Greuges, la Sindicatura de Comptes, el Consell Jurídic Consultiu, el Consell Valencià de Cultura, l'Acadèmia Valenciana de la Llengua. Lleis que regulen estes institucions: objecte, funcions i competències.

8. Llei 1/2014, de 28 de febrer, de la Generalitat, del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana: Preàmbul, Títol Preliminar. Disposicions generales; Títol I. De les funcions; Títol II. De la composició i l'estatut jurídic dels seus membres; Títol III. Dels òrgans del Comité; Títol IV. De l'organització i funcionament; Títol V. Del règim econòmic i financer.

9. Decret 180/2015, de 16 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'organització i funcionament del Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana: Capítol I. Disposicions generals; Capítol II. Constitució del Comité; Capítol III. Dels membres del Comité; Capítol IV. Dels òrgans del Comité; Capítol V. Organització i funcionament; Capítol VI. Règim econòmic, personal i contractació del Comité; Capítol VII. De la reforma del reglament.



10. La Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. La Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.

11. La Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere: objecte i principis rectors, mesures de sensibilització, prevenció i detecció; drets de les dones víctimes de violència de gènere; tutela institucional.

12. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: objecte i àmbit subjectiu d'aplicació. L'activitat de les administracions públiques: normes generals d'actuació. Termes i terminis. Els actes administratius: requisits. Eficàcia dels actes. Nul·litat i anul·labilitat. Disposicions sobre els procediments administratius. La tramitació simplificada. La revisió dels actes administratius.  Els recursos administratius.



13. La iniciativa legislativa i la potestat per a dictar reglaments i altres disposicions. Forma, estructura i procediment d'elaboració dels projectes normatius de la Generalitat. Les exigències de qualitat normativa i programació.

14. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. L'Administració electrònica. El procediment electrònic. La identificació, firma i utilització de mitjans electrònics, registre i arxiu electrònic. La notificació electrònica.

15. La governança com a paradigma de gestió pública. El Llibre blanc de la UE i els cinc principis de la bona governança. El dret a la bona administració en la normativa europea, estatal i autonòmica. L'agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides. Els compromisos de la Comunitat Valenciana.

16. Govern obert: principis. La transparència i el bon govern: normativa bàsica estatal i autonòmica. La participació ciutadana en l'administració valenciana. Els grups d'interés. La protecció de dades de caràcter personal: normativa bàsica estatal i autonòmica. Especial referència als drets digitals i a les figures del responsable i encarregat del tractament de dades, i el delegat de Protecció de Dades.



17. L'ocupació pública, estructura i ordenació. Ordenació de llocs de treball. Instruments de planificació i ordenació. Registres de personal. Selecció de personal. Provisió de llocs. Mobilitat. Carrera professional. El teletreball.

18. L'Estatut bàsic de l'empleat públic: objecte i àmbit d'aplicació. Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana: objecte, principis i àmbit d'aplicació de la llei. Organització de l'Administració de la Generalitat en matèria de funció pública. Personal al servici de les administracions públiques.

19. Naixement i extinció de la relació de servici dels empleats públics. Selecció de personal. Adquisició i pèrdua de la condició del personal empleat públic. Provisió de llocs i mobilitat. Promoció i carrera professional. L'avaluació de l'acompliment. El teletreball: principis i regulació en la Generalitat.

20. Situacions administratives dels funcionaris al servici de la Generalitat. Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic. Règim disciplinari. Responsabilitat civil, penal i administrativa dels funcionaris. Referència a la responsabilitat comptable. Els conflictes d'interessos.



Opció 1. Matèries jurídiques

1. L'Administració pública com a persona jurídica. Les potestats administratives. L'activitat discrecional: els seus límits i control. Les relacions entre l'Administració i els tribunals de justícia. Conflictes de jurisdicció entre els tribunals de justícia i l'administració.

2. Els actes jurídics de l'Administració: públics i privats. L'acte administratiu. Concepte i elements. Classificació dels actes administratius. Especial referència als actes de tràmit i que posen fi a la via administrativa.

3. L'eficàcia temporal de les normes. La seua entrada en vigor i la fi de la seua vigència. La derogació tàcita. El dret transitori. El principi d'irretroactivitat i els drets adquirits.

4. El sector públic institucional. Classificació i règim jurídic, organització i funcionament. El sector públic instrumental de la Generalitat.



5. La jurisdicció contenciosa administrativa. Naturalesa. Qüestions a les quals s'estén. Òrgans i competències. Les parts i objecte del recurs contenciós administratiu. Les mesures cautelars. Els procediments davant la jurisdicció contenciosa administrativa. Recursos i execució de sentències. Procediments especials.

6. Llei de contractes del sector públic. Objecte i àmbit d'aplicació de la Llei. Delimitació dels tipus contractuals. Dels tipus de contractes de les administracions públiques.

7. Normes generals de la preparació de contractes per les administracions públiques. Especial referència a les clàusules socials i ambientals. Parts del contracte. Perfecció i forma del contracte. Efectes, compliment i extinció dels contractes administratius. Règim d'invalidesa. Del recurs especial en matèria de contractació. Òrgans autonòmics en matèria de contractació. 

8. L'ordenament jurídic en matèria d'administració local. La Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana: el municipi, província, àrees metropolitanes i mancomunitats, referència general a les seues competències i òrgans de govern. Les relacions entre la comunitat autònoma i les entitats locals.



9. L'ordenació del territori i l'urbanisme a la Comunitat Valenciana: el Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.



10. Competències de l'Estat i de les Comunitats Autònomes en matèria laboral. Control de l'aplicació i tutela dels drets laborals i de protecció social.

11. El sistema espanyol de relacions laborals. La seguretat i la salut en el treball.

12. La Llei de l'Estatut dels Treballadors: fonts de la relació laboral. Forma del contracte. Tipus de contracte i la seua duració. Drets i deures derivats del contracte. Modificació, suspensió i extinció del contracte de treball.

13. La Llei de l'Estatut dels Treballadors: la negociació col·lectiva.



14. La representació, negociació col·lectiva i participació institucional dels empleats públics.

15. El diàleg social a Espanya i a la Comunitat Valenciana. Llei 7/2015, de participació i col·laboració institucional de les organitzacions empresarials i sindicals representatives a la Comunitat Valenciana.



16. Els conflictes laborals i els sistemes de solució autònoma de la conflictivitat.

17. Les polítiques actives i passives d'ocupació a Espanya.

18. El sistema de servicis socials a la Comunitat Valenciana.

19. El sistema educatiu a Espanya i a la Comunitat Valenciana.

20. El sistema sanitari a Espanya i a la Comunitat Valenciana.



Opció 2. Matèries econòmiques

1. El finançament de les CA: principis generals. Recursos financers de les CA. El sistema de finançament de les comunitats autònomes de règim comú: necessitats globals de finançament i recursos addicionals que s'integren en el sistema.

2. El finançament de la Comunitat Valenciana. La política tributària de la Generalitat; especial referència a la gestió de tributs propis i cedits.



3. Els fons Next Generation i el Pla de recuperació, transformació i resiliència: aspectes generals.

4. La Llei 1/2015, de 6 de febrer de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions: àmbit d'aplicació i organització del sector públic de la Generalitat. El règim de la hisenda pública de la Generalitat. El sector públic instrumental de la Generalitat: els organismes públics, les societats mercantils, les fundacions i els consorcis.

5. El pressupost: concepte i naturalesa. Principis pressupostaris. El cicle pressupostari. Normativa bàsica estatal en matèria pressupostària. El pressupost de la Generalitat: contingut, elaboració i estructura. Tramitació i aprovació. La gestió, execució i liquidació del pressupost.  El compte general. Formació i remissió. 

6. Els crèdits pressupostaris. Modificacions dels crèdits inicials: requisits, procediment i competències. Despeses plurianuals: concepte i funcionament. Despeses d'exercici corrent, d'exercicis tancats i despeses plurianuals.

7. La comptabilitat del sector públic de la Generalitat: principis generals i fins, aplicació dels principis comptables, destinataris de la informació comptable, organització i competències en matèria comptable. La comptabilitat pressupostària i la comptabilitat financera en l'àmbit de la Generalitat. Procediment de registre comptable de les fases d'execució del pressupost. Els documents comptables. La Tresoreria de la Generalitat. Pagaments a justificar. Acomptes de caixa fixa.

8. El control intern de la gestió economicofinancera de la Generalitat efectuat per la Intervenció General de la Generalitat. La funció interventora. El control financer. L'auditoria pública. La supervisió contínua. El control del Tribunal de Comptes: la seua funció fiscalitzadora, l'enjudiciament comptable i la seua relació amb la Sindicatura de Comptes.

9. Economia internacional. Principals tendències i riscos globals.



10. La Unió Europea. Situació econòmica i perspectives.

11. Evolució i situació actual de l'economia espanyola.

12. Economia valenciana: PIB i renda. Característiques dels sectors productius: agricultura, indústria, construcció i servicis.

13. Característiques del teixit empresarial de la Comunitat Valenciana. Creació d'empreses i dinamisme empresarial. Empre autònom i emprenedoria.

14. La situació de l'R+D+I a la Comunitat Valenciana i la seua incidència sobre la competitivitat i l'ocupació.

15. Evolució del mercat de treball de la Comunitat Valenciana i situació actual. Productivitat, capital i progrés tècnic.

16. La inflació a la Comunitat Valenciana i en el nostre entorn. Principals debats.

17. Sector exterior de la Comunitat Valenciana. Fortaleses i debilitats.

18. El sector públic a la Comunitat Valenciana. El deute públic. L'endeutament autonòmic, el dèficit públic i els compromisos d'estabilitat financera.

19. Fonts estadístiques de l'economia europea, espanyola i valenciana.

20. Anàlisi de dades conjunturals: elaboració d'indicadors econòmics i interpretació de sèries temporals.





ANNEX II

Descripció de les places convocades



Àrea professional: Dret.

Nombre de places: 1.

Oferta ocupació pública: 2024.

Titulació: grau o llicenciatura en Dret.

Funcions i tasques principals:

· Elaboració d'informes, dictàmens, memòries. Assessorament a òrgans del Comité. Elaboració de memòries i expedients administratius per a contractacions. Altres inherents al seu lloc.



Àrea professional: Economia.

Nombre de places: 1.

Oferta ocupació pública: 2024.

Titulació: grau o llicenciatura en C. Econòmiques i/o Empresarials.



Funcions i tasques principals:

· Elaboració d'informes, dictàmens, memòries. Assessorament a òrgans del Comité. Funcions d'intervenció i control financer. Supervisió de comptes anuals. Altres inherents al seu lloc.





ANNEX III



Òrgan de selecció àrea d'economia



Presidència

Ángela Corró Tormo

Vocalia:

Inmaculada Martínez Zarzoso

Vocalia:

Jacint Balaguer Coll

Secretaria

Luis A. Montero Cuesta



Suplents:

Presidència

Carmelo Arnás Serrano

Vocalia:

José Juan López Pérez-Madero

Vocalia:

María Luisa Alama Sabater

Secretaria

Vicent J. Frias Diago





Òrgan de selecció àrea de dret



Presidència

José Juan López Pérez-Madero

Vocalia:

Beatriz Tomás Mallén

Vocalia:

Marta Oller Rubert

Secretaria

Luis Ángel Montero Cuesta



Suplents:

Presidència

Vicent J. Frias Diago

Vocalia:

Ángela Corró Tormo

Vocalia:

M. Carmen Boldó Roda

Secretaria

Carmelo A. Arnás Serrano

Mapa web