Ficha docv

Ficha docv









Extracte de la Resolució de 22 de setembre de 2021, de la consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoquen les subvencions destinades a l'execució de plans locals de prevenció d'incendis forestals (PLPIF) per a l'exercici 2021. [2021/9756]

(DOGV núm. 9185 de 30.09.2021) Ref. Base de dades 008966/2021




BDNS (identif.): 585436.

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades nacional de subvencions:

https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/585436



Primer. Beneficiaris

1. Podran ser beneficiaris de les subvencions recollides en aquestes bases els ajuntaments de la Comunitat Valenciana que compten en el seu municipi amb un PLPIF aprovat i vigent el dia de la publicació en el DOGV de la convocatòria anual de la subvenció.

2. Els ajuntaments beneficiaris hauran d'acreditar la disponibilitat dels terrenys, per qualsevol mig vàlid en dret, on es realitzaran les actuacions, de manera prèvia a la concessió de l'ajuda, en el cas que aquestes no es realitzen en terrenys de titularitat municipal.



3. No podran obtindre la condició d'entitats beneficiàries de les subvencions regulades en aquesta ordre si en elles concorre alguna de les circumstàncies establides en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Segon. Objecte

Se subvencionarà l'execució de les actuacions de prevenció d'incendis forestals establides, planificades i programades en els plans locals de prevenció d'incendis forestals (PLPIF) aprovats.



Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de concessió de les subvencions destinades al Voluntariat Ambiental en prevenció d'incendis forestals, han sigut aprovades en l'Ordre 14/2021, de 8 de setembre, de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, i publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9175, de 16.09.2021.



Quart. Quantia

Les ajudes convocades es finançaran amb càrrec al capítol VII del pressupost de despeses de la Generalitat per a l'exercici 2021, aprovat per la Llei 4/2020, de 20 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2021:

Aplicació pressupostària 12.03.04.442.90.7

Denominació: Ajudes execució PLPIF

Línia de subvenció S8694000

Consignació pressupostària: 500.000,00 €.

Procedència i quantia dels fons: fons propis.



Cinqué. Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds per a l'exercici 2021 serà de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisé. Sol·licitud i documentació a presentar

1. Les sol·licituds es presentaran través del model normalitzat que es publicarà en la guia PROP de la Generalitat http://www.gva.es/proc22002

2. Els sol·licitants, atés que en tot cas són persones jurídiques i, per tant, estan obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL indicat en el paràgraf anterior. Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, procedisca.

3. L'òrgan gestor del procediment ha d'estar autoritzat per l'interessat per a poder consultar les dades d'identitat fiscal davant l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, així com les dades d'estar al corrent dels pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica. En cas contrari, l'interessat haurà d'aportar els documents acreditatius corresponents.

L'òrgan gestor d'aquest procediment està autoritzat per a procedir a la consulta de la següent informació: dades cadastrals, dades d'estar al corrent amb la Tresoreria de la Seguretat Social. No obstant això, si l'interessat desitja oposar-se a això, és imprescindible que indique la informació concreta a la consulta de la qual s'oposa i els motius que ho justifiquen. Si s'hi oposa, queda obligat a aportar els documents acreditatius corresponents.

D'acord amb el que s'estableix en la disposició addicional octava de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, i en l'article 4 de la Llei 40/2015, d'octubre, l'òrgan gestor podrà verificar aquelles dades manifestades per les persones interessades amb la finalitat de comprovar l'exactitud d'aquests. La potestat de verificació implica l'accés a les següents dades: dades d'identitat de la persona sol·licitant o, en el seu cas, del seu representant legal, i dades que consten en la Base de dades nacional de subvencions: consulta de concessions i ajudes, consulta d'inhabilitacions i, en el seu cas, consulta de concessions i ajudes per la regla de minimis.

4. Si algun dels subjectes als quals fa referència l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, presenta la seua sol·licitud presencialment, es requerirà a l'interessat perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena, la qual haurà de realitzar-se en tot cas, dins del termini assenyalat en l'apartat cinqué. En cas contrari, la sol·licitud es tindrà per no presentada.

5. No seran admeses a tràmit les sol·licituds que es presenten fora del termini establit en la convocatòria, resolent-se la inadmissió d'aquestes, que haurà de ser notificada als interessats en els termes previstos en els articles 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



6. La documentació a aportar està recollida en la base huitena de l'ordre esmentada en l'apartat 1.

7. En el cas que la sol·licitud no reunisca els requisits exigits o no s'acompanyen els documents preceptius, es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de deu dies, esmene la falta o acompanye els documents, amb la indicació que si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21, apartat 1r, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Una vegada presentada la sol·licitud, en cas de voler aportar documents a aquest procediment es podrà fer a través de l'enllaç http://www.gva.es/proc22002



València, 22 de setembre de 2021.– La consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica: Mireia Mollà Herrera.

Mapa web