Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de setembre 2021, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca una prova selectiva d'accés al grup C (subgrup C1), per promoció interna, sector d'administració general, escala administrativa d'aquesta universitat. [2021/9551]

(DOGV núm. 9185 de 30.09.2021) Ref. Base de dades 008957/2021




Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, acorda convocar prova selectiva d'accés al grup C (subgrup C1), per promoció interna, sector d'administració general, escala administrativa de la Universitat de València, de conformitat amb les següents





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir 63 llocs vacants del grup C (subgrup C1), per promoció interna, sector d'administració general, escala administrativa, torn general, mitjançant el sistema de concurs oposició (oferta d'ocupació pública UVEG: 2018, 2019 i 2020).

1.2. Es convoca també, un torn per a persones amb discapacitat en el qual es reserven 5 vacants i un torn per a persones amb discapacitat intel·lectual per al qual es reserva 1 vacant. Si aquest últim lloc no s'ocupa, s'acumularà en el torn de persones amb discapacitat. Els llocs que no s'ocupen pel torn de persones amb discapacitat s'acumularan en el torn general.

1.3. Per a participar, les persones aspirants només podran optar per un dels tres torns.

1.4. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquesta prova selectiva s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats i en els Estatuts de la Universitat de València, així com en les normes que estableix aquesta convocatòria.

1.5. El procés selectiu constituït pel concurs oposició l'integraran la prova, les valoracions, les puntuacions i les matèries que figuren en l'annex I. El temari que ha de regir aquesta prova figura a l'annex II.



1.6. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquest procés selectiu s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació que aquestes obtinguen en el concurs oposició, sempre que reunisquen els requisits determinats per a cada lloc en la relació de llocs de treball.



1.7. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Aquesta publicació es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran també en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

1.8. De conformitat amb el que es disposa en l'apartat f de l'article 61.2 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana la distribució percentual dels dos sexes en l'escala administrativa és d'un 72 % de dones i d'un 28 % d'homes.





Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses en aquesta prova selectiva, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Estar en possessió del títol de batxillerat superior, BUP, formació professional de segon grau o tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys, segons l'Ordre EDU/1603/2009 de 10 de juny, o titulació equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo abans que finalitze el termini de presentació de les sol·licituds de participació i disposen del certificat que ho acredite.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona aspirant haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.1.2. Les persones aspirants que es presenten a aquesta prova selectiva han de ser funcionàries de carrera integrades en la Universitat de València, del grup C, subgrup C2, d'administració general, de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, en actiu o en situació d'excedència, i haver prestat serveis efectius en l'escala des de la qual s'accedeix durant almenys dos anys.

També podrà participar en aquesta prova selectiva, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, al qual li siga d'aplicació la disposició transitòria segona de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, que es trobe en actiu, i tinga una antiguitat d'almenys dos anys en l'ocupació d'aquesta escala.



2.1.3. Estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixement de valencià a nivell B1, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o posseir els certificats, títols o diplomes, convalidats segons el que disposa l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, o el compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de llengües i Política Lingüística).



Es pot consultar l'Acord (ACGUV 66/2018) en aquest enllaç:

https://go.uv.es/TEr0r99

2.1.4. Posseir les capacitats i aptitud físiques i psíquiques necessàries per a l'acompliment de les funcions o tasques corresponents als llocs convocats.

2.2. Els requisits per a l'admissió a aquesta prova, recollits en l'apartat 2.1, hauran de posseir-se en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació i mantenir-se durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.



2.3. En el moment de presentar la sol·licitud de participació, només s'exigirà una declaració expressa i formal que es reuneixen els requisits establerts en els subapartats 2.1.1 al 2.1.4 d'aquesta convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas d'aprovar el concurs oposició.



Tercera. Presentació de sol·licituds de participació

3.1. Les persones que desitgen prendre part en aquest procés selectiu hauran d'emplenar el model oficial de sol·licitud de participació que estarà disponible, a partir de l'endemà a la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en l'adreça electrònica https://go.uv.es/mds6gz7 de la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU) i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans, en l'apartat, proves selectives, per torn lliure, en l'enllaç següent: (https://go.uv.e s/A80tRyO), dins de l'apartat corresponent a les places convocades.

En aquest entorn es realitzaran tots els tràmits de presentació de la sol·licitud de participació i l'aportació de documents.

Per a facilitar l'emplenament de les sol·licituds de participació, la Universitat facilita a la persona sol·licitant, una guia amb instruccions per a emplenar el formulari electrònic i adjuntar degudament la documentació que es requereix. La guía està disponible en l'url:

https://www.uv.es/pas/nuevaWEB/manual_usuarioPAS_GENERADOR_cat.pdf

Les sol·licituds de participació han d'emplenar-se seguint les instruccions que s'indiquen, sent necessari identificar-se per qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos en la pròpia seu electrònica.

La presentació per aquesta via permetrà:

– La inscripció telemàtica al model oficial.

– Annexar documents a la sol·licitud de participació, quan siga necessari.

– El pagament electrònic de les taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud de participació.

La sol·licitud de participació es considera presentada i registrada en la Universitat en el moment en què siga completat tot el procés telemàtic. Les persones aspirants han de guardar el justificant generat de registre i pagament, en el seu cas, com a confirmació de la presentació telemàtica.

Aquelles sol·licituds de participació emplenades o registrades per altres mitjans diferents a la via telemàtica indicada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria, es tindran per no presentades en termini.

La falta de pagament de les taxes per la via indicada en aquesta convocatòria, o la realització del mateix fora de termini, determina l'exclusió de la persona aspirant, que perdrà el dret a participar en el procediment selectiu objecte d'aquesta convocatòria.

3.2. Per a qualsevol incidència o dubte de caràcter tècnic en emplenar la sol·licitud de participació, es pot contactar amb la Universitat de València:

– Si és una incidència tècnica, relacionada amb la tramitació electrònica de la sol·licitud de participació, es pot sol·licitar ajuda tècnica en el correu institucional entreu@uv.es.

– Si és un dubte respecte de les bases de la convocatòria, cal dirigir-se al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Convocatòries i Concursos mitjançant el correu electrònic: convocatories@uv.es.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds de participació és de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.4. Cal adjuntar al formulari electrònic al qual es fa referència en la base 3.1 d'aquesta convocatòria els documents següents:



3.4.1. Una còpia completa del document nacional d'identitat. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquesta prova, han d'adjuntar una còpia del document que acredite la seua nacionalitat.

3.4.2. En el supòsit d'acollir-se a l'exempció o bonificació de taxes, s'ha d'adjuntar la justificació per la qual s'acullen a l'exempció o bonificació (apartat 3.6 d'aquesta convocatòria).

3.4.3. Aquelles persones aspirants que sol·liciten mesures d'adaptació han d'adjuntar, a més del certificat de discapacitat, el dictamen tècnic facultatiu corresponent, conforme a la base 3.7 d'aquesta convocatòria.

3.5. L'ingrés de l'import dels drets d'examen (13,50 euros) s'ha de realitzar mitjançant targeta bancària dins del termini de presentació de sol·licituds de participació.

A aquest import ja se li ha aplicat la bonificació del deu per cent per presentació telemàtica de la sol·licitud de participació, establerta en l'article 18.1-6 de la Llei 20/2017, de la Generalitat Valenciana, de taxes.

El fet de no abonar la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considera incompliment inesmenable i determina l'exclusió en la prova de la persona aspirant.



3.6. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de la Generalitat Valenciana, de taxes, s'apliquen les següents exempcions o bonificacions referents al pagament dels drets d'examen:

3.6.1 Estan exemptes del pagament dels drets d'examen:

3.6.1.1. Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat (certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent).



3.6.1.2. Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

3.6.1.3. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició a través de qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.6.1.4. Les persones aspirants que estiguen en situació d'exclusió social. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició, expedida per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

3.6.2. Gaudeixen d'una bonificació del 50 % en el pagament dels drets d'examen:

Els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite l'esmentada condició.

La falta de justificació de l'abonament dels drets d'examen o de trobar-se exempt/a del pagament, determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

3.7. Les persones aspirants amb discapacitat que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació han d'indicar-ho expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud de participació. Així mateix, han d'assenyalar també la mesura o mesures d'adaptació que requereixen.

En l'annex IV figura la llista de mesures d'adaptació possibles. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent, han d'adjuntar a la sol·licitud de participació els certificats del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.



Si no s'hi adjunta aquest últim document no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.

3.8. Els errors materials que es puguen advertir en la sol·licitud de participació es poden corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instàncies de la persona interessada.



Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de participació, i després de comprovar que es reuneixen tots els requisits assenyalats en aquesta convocatòria i que s'han pagat els drets d'examen i/o la justificació de l'exempció de l'abonament d'aquests, la rectora o el rector dicta una resolució, que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i que conté les llistes provisionals de persones admeses a la realització de la prova, i aquelles excloses.



4.2. A partir de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de persones admeses i excloses, s'inicia un termini de deu dies hàbils perquè es puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La presentació d'al·legacions o l'esmena de defectes que hagen motivat l'exclusió, ha de realitzar-se a l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica assenyalada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria.

En qualsevol cas, per a evitar equivocacions i possibilitar l'esmena de possibles errors dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar fefaentment, no sols que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, el seu nom, cognoms i dades del DNI, NIE o passaport consten correctament en la relació de persones admeses.

Les persones aspirants que no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions dins del termini assenyalat seran definitivament excloses de la participació en aquesta prova.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions, i esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució que conté les llistes definitives de persones admeses i excloses, la data, el lloc i l'hora de la realització de l'exercici. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.4. És causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases:

– No haver adjuntat la còpia del DNI, NIE o passaport o que aquest siga il·legible.

4.5. Devolució dels drets d'examen

De conformitat amb el que estableix l'article 1.2.6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, no hi haurà devolució de les taxes per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les persones aspirants dels procediments selectius per causes imputables exclusivament a aquestes.

Cinquena. Desenvolupament de la prova selectiva

5.1. L'exercici es realitza a les dependències de la Universitat de València, en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució del Rectorat d'aquesta universitat, mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses de la prova objecte d'aquesta convocatòria.

5.2. En cas de realitzar-se en diverses sessions, l'ordre d'actuació de les persones opositores s'establirà per sorteig.

5.3. En l'exercici, les persones aspirants han d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, NIE, passaport o permís de conduir.

L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona aspirant determina l'exclusió de la realització de la prova.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no són vàlides en cap cas.

5.4. Les persones aspirants són convocades per a la realització de l'exercici en crida única, i aquelles que no compareguen seran excloses. Si la persona aspirant arriba al lloc de realització de la prova quan s'haja iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perd el seu dret.

Les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitza l'exercici a aquelles persones aspirants que no reunisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

No obstant això, quan es tracte d'una prova oral o d'altra de caràcter individual i successiu, l'òrgan tècnic de selecció podrà considerar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquesta prova no haja finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta de persones aspirants.

5.5. Si en qualsevol moment del procés selectiu l'òrgan tècnic de selecció és coneixedor que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, se li ha de requerir que acredite aquests requisits. Si la persona aspirant no els acredita en el termini de deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, l'òrgan tècnic de selecció proposarà la seua exclusió de la prova, amb indicació de les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant davant l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada d'exclusió d'aquesta persona en la prova selectiva.



5.6. La Universitat implementa totes les mesures necessàries per a facilitar la realització de la prova selectiva a aquelles aspirants embarassades o en situació de part imminent o recent. Si per causes de força major, degudament justificades, no pogueren completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, la seua situació queda condicionada a la finalització d'aquest i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, tot i que aquestes no podran demorar-se si es menyscaba el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa ha de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció. En tot cas, la realització de la prova tindrà lloc abans de la publicació de la llista amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió, també és aplicable a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir-hi per motius de seguretat.



Sisena. Informació i actuacions de l'òrgan tècnic de selecció

6.1. Tota la informació que s'haja de comunicar a les persones aspirants, la llista de persones aprovades, la valoració dels mèrits i qualsevol altre anunci que l'òrgan tècnic de selecció estime pertinent es farà pública en el tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvtaeweb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça del qual és: https://www.uv.es/pas.



6.2. Una vegada finalitzades totes dues fases del procés selectiu de concurs oposició, s'obté la llista de persones aspirants aprovades que han superat la fase d'oposició, a la puntuació de les quals s'hi sumarà la que han obtingut en la fase de concurs.

Amb el resultat de les qualificacions obtingudes, l'òrgan tècnic de selecció, d'acord al que s'estableix a l'article 16 del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València (ACGUV 11/2021), exposa la relació definitiva de persones aprovades per ordre de puntuació i elabora les llistes, amb el nom de totes les persones aspirants que han superat el procés selectiu, per ordre de puntuació. Les llistes s'interrompen quan el nombre de persones aprovades coincideix amb el nombre de llocs convocats.



6.3. Si en l'elaboració de les citades llistes es produeix un empat entre la puntuació de les persones aprovades, l'ordre s'ha d'establir atenent al que disposa l'article 16.5 del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València (ACGUV 11/2021).



Setena. Coneixements de valencià

7.1. Les persones que superen la prova selectiva han d'acreditar el coneixement de valencià de nivell B1, amb certificats, diplomes o títols expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o bé el certificat d'homologació emès per aquest servei.



7.2. Les persones que no complisquen el requisit anterior s'han de comprometre a realitzar els cursos de formació i perfeccionament oportuns que s'organitzen per a aquest efecte, amb el fi d'adquirir, el nivell B1 de coneixements de valencià en el termini d'un any des de la presa de possessió, o en el temps que permeta la programació del Servei de llengües i Política Lingüística de la Universitat de València.



Vuitena. Relació de persones aprovades i presentació de documents



8.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu es publicaran al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), per resolució del Rectorat, les llistes definitives amb el nom de les persones aprovades per ordre de puntuació.

8.2. En el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de les llistes amb el nom de les persones seleccionades, aquestes han de presentar en el Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta universitat la documentació següent:

8.2.1. Fotocòpia acarada amb l'original dels títols acadèmics exigits en aquesta convocatòria.

8.2.2. Fotocòpia acarada del certificat acreditatiu del coneixement de valencià nivell B1, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística).

8.2.3. Les persones seleccionades que tinguen alguna discapacitat, han d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen als llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.

8.2.4. Les persones seleccionades que hagen gaudit de l'exempció o bonificació de les taxes han de presentar fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que en justifique el motiu.

8.3. Les persones que han aprovat, pel fet de tenir la condició de funcionari o funcionària de carrera d'aquesta universitat, queden exemptes d'acreditar documentalment la resta de requisits generals exigibles per a l'ingrés a la funció pública, ja que els tenen acreditats en nomenaments anteriors.

8.4. Si alguna de les persones seleccionades no presenta la documentació dins del termini establert (excepte en els casos de força major) o la falsedat en els documents presentats, comporta la invalidesa de les actuacions d'aquesta persona i la nul·litat subsegüent dels actes de l'òrgan tècnic de selecció respecte d'ella, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.

8.5. No obstant això, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient pel temps transcorregut des de la seua obtenció o perquè guarden relació directa amb les funcions o tasques del lloc a exercir.





Novena. Nomenament de funcionaris o funcionàries

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base vuitena d'aquesta convocatòria, i després d'haver-se verificat el compliment dels requisits exigits, la rectora o el rector dicta una resolució, que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant la qual les persones seleccionades que hagen superat aquesta prova selectiva són nomenades funcionaris o funcionàries de carrera.



Desena. Òrgan tècnic de selecció

10.1. D'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, l'òrgan tècnic de selecció vetla pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre tots dos sexes.

La composició de l'òrgan tècnic de selecció d'aquesta prova s'ha d'ajustar al que es disposa en la secció cinquena del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València, aprovat per Acord del Consell de Govern d'aquesta universitat de 2 de febrer de 2021 (ACGUV 11/2021). Es pot consultar aquest document en l'enllaç https://go.uv.es/TDf09zq.

La relació nominal de les persones que l'integren es farà pública en la mateixa resolució en què es publique la llista definitiva de persones admeses i excloses.

10.2. La composició de l'òrgan tècnic de selecció ha d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i ha de tendir en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



10.3. Els tribunals poden nomenar, quan ho consideren necessari, assessors i assessores pels seus coneixements tècnics, amb veu i sense vot.

10.4. Les persones que componen l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, han d'abstenir-se d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic, o si han fet tasques de preparació de persones opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La presidència pot sol·licitar a les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

10.5. Amb la convocatòria prèvia de la presidència, es constitueix l'òrgan tècnic de selecció, que exigeix la presència de la totalitat de les persones que el componen. Les persones titulars que no concórreguen a l'acte de constitució, cessaran i seran substituïdes pels seus o les seues suplents.

Durant el procés selectiu l'òrgan tècnic de selecció resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'ha de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació de l'òrgan tècnic de selecció s'ajusta en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

10.6. L'òrgan tècnic de selecció ha d'adoptar les mesures necessàries perquè les persones aspirants amb discapacitat tinguen les mateixes condicions per a la realització de l'exercici que la resta de persones participants en el procés. En aquest sentit, s'han d'establir les adaptacions possibles de temps i mitjans per a les persones aspirants que el sol·liciten d'acord amb la base 3.7.

10.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, l'òrgan tècnic de selecció té la seu al Rectorat de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

10.8. Les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció que actue en aquesta prova han de tenir la categoria que, per a aquests casos, determina la legislació vigent.

10.9. En cap cas l'òrgan tècnic de selecció podrà aprovar ni declarar que ha superat la prova selectiva un nombre de persones superior al dels llocs convocats. Qualsevol proposta que contravinga el que s'ha establert serà nul·la de ple dret.

10.10. La presidència de l'òrgan tècnic de selecció adoptarà les mesures oportunes per a garantir que l'exercici de la fase d'oposició siga corregit sense coneixement de la identitat de les persones aspirants.



Onzena. Informació respecte de les dades recollides

11.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants en aquest procés. Es tracta la informació facilitada per les persones aspirants, exclusivament amb les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió del personal, de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril. Part de les dades facilitades són publicades en el Boletín Oficial del Estado (BOE) i/o en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, aquestes dades es publiquen en el Tauler oficial de la Universitat de València i es cedeixen als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, si escau, per les persones aspirants.

11.2. Les dades de les persones aspirants es conserven indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, conforme al que es disposa en la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.

11.3. Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant escrit acompanyat de la còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades a la Universitat de València.

11.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça: http://links.uv.es/qbf2qd6.



Dotzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta Resolució s'anunciaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) Perquè les persones interessades en prenguen coneixement i als efectes oportuns.



València, 21 de setembre de 2021. – La rectora, p. d. (R 12.01.2021), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Sistema selectiu



El procediment de selecció es realitzarà en dues fases: oposició i concurs.



1. Fase d'oposició:

Consta d'un únic exercici eliminatori sobre les matèries que determina la convocatòria, de caràcter pràctic i amb una durada d'entre 1,5 i 2 hores. L'exercici es valora amb 40 punts i cal obtenir com a mínim 20 punts per a aprovar-lo. Les puntuacions s'atorguen amb tres decimals.



L'exercici pràctic es resol responent preguntes tipus test, amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta y versa sobre les matèries d'Office 2016 contingudes en el temari que figura a l'annex II.

Els errors penalitzen d'acord amb la fórmula següent:









N = Nota resultant

A = Nombre d'encerts

E = Nombre d'errors

d = Nombre d'opcions per a cada pregunta

Z = Nombre de preguntes



En cas que alguna pregunta s'anul·le a conseqüència de l'estimació d'alguna impugnació, l'exercici continuarà valorant-se sobre quaranta punts ajustant-se proporcionalment el valor de les preguntes vàlides.

2. Fase de concurs:

Només accediran a la fase de concurs les persones aspirants que han superat la fase d'oposició. Els mèrits que cal presentar s'han de reunir a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds de participació.

Els mèrits a valorar són els següents:

a) Antiguitat

Fins a 4 punts:

Es valora el temps de serveis prestats reconeguts a l'empara de la Llei 70/1978 segons la fórmula següent: 4log(1+nombre d'anys)/log(31). Per als períodes inferiors a l'any, s'obté la puntuació mensual (calculada com la diferència entre la puntuació de l'últim any complet i el següent dividida entre 12) pel nombre de mesos complets. No es consideren les fraccions de temps inferiors a trenta dies.



b) Carrera professional

Fins a 4 punts:

Es valora 1 punt per cada GDP reconegut en el grup C.

c) Grau personal

Fins a 0,5 punts:

Es valora amb mig punt el grau personal consolidat igual o superior al dels llocs de nivell bàsic de l'escala a la qual es promociona.



d) Titulació acadèmica

Fins a 3 punts (es puntua el nivell màxim d'estudis aconseguit):



– Màster, grau, llicenciatura: 3 punts

– Diplomatura: 2 punts

– Grau superior FP: . 1 punt

e) Coneixement del valencià

Fins a un màxim de 3 punts:

– Nivell C2: 3 punts

– Nivell C1: 2,62 punts

– Nivell B2: 1,87 punts

– Nivell B1: 1,12 punts

f) Idiomes comunitaris

Fins a 3 punts:

Anglès, francès, alemany, italià:

– Nivell C2: 3 punts

– Nivell C1: 2,62 punts

– Nivell B2: 1,87 punts

– Nivell B1: 1,12 punts

– Nivell A2: 0,37 punts

– Nivell A1: 0,15 punts.

g) Cursos de formació

Fins a 1 punt:

En aquest apartat es valoren els cursos rebuts que hagen sigut convocats pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València o l'òrgan equivalent d'altres universitats públiques, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la realització dels cursos. També es valoren dins d'aquest apartat els cursos convocats per la CRUE o les seues sectorials i cursos convocats per altres entitats, prèviament homologats per centres oficials de formació de personal empleat públic.

En cap cas s'hi puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes; ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre; ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



– Cursos entre 15 i 29 hores: 0,10 punts

– Cursos entre 30 i 49 hores: 0,20 punts

– Cursos de 50 o més hores: 0,30 punts

A continuació, s'elaborarà la llista amb el nom de les persones aprovades en el concurs oposició, tal com s'estableix en la base 6.2 d'aquesta convocatòria.





ANNEX II

Temari



Office 2016

1. Word: crear i desar. Format de font, paràgraf i configuració de pàgina i imprimir. Edició de documents: seleccionar, cercar i reemplaçar. El porta-retalls.

2. Word: inserir taules, encapçalament i peu de pàgina. Imatges, imatges en línia i formes.

3. Word: combinació de correspondència. Revisió, ortografia i gramàtica.

4. Excel: crear i desar. Treballar amb dades: format de nombre i format de cel·les. Format condicional.

5. Excel: crear fórmules i ús de funcions.

6. Excel: ordenar i filtrar dades. Eines de dades

7. Excel: disseny de pàgina i imprimir.

8. Access: crear taules: propietats dels camps, formats i validació. Relacions entre taules. Vistes.

9. Access: crear consultes: tipus de consultes. Assistent de consultes. Crear formularis: agregar camps i controls. Vistes.

10. Access: crear informes: agregar camps i controls. Agrupació i totals. Vistes.



Nota: la normativa legal que empara el contingut d'aquests temes serà la que es trobe en vigor en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).







ANNEX III

Òrgan tècnic de selecció



L'òrgan tècnic de selecció per a aquesta prova selectiva està compost per cinc membres, amb veu i vot, nomenats per la rectora o el rector:

a) La presidència i el secretari o la secretària, i la seua suplència, que designa la rectora o el rector entre el personal funcionari de la comunitat universitària.

b) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa la rectora o el rector, preferentment entre el personal de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

c) Un/una vocal, i la seua suplència, que es tria per sorteig, preferentment entre el personal de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

d) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa la rectora o el rector, entre personal d'altres administracions públiques de cossos funcionarials o escales del mateix grup o superior i de funcions anàlogues a la de la convocatòria.





ANNEX IV

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones aspirants amb discapacitat són les següents:

1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5. Sistema Braille d'escriptura.

6. Altres. En cas que l'adaptació requerida no siga alguna de les anteriors, haurà d'indicar-se en l'espai corresponent de la sol·licitud de participació.

En la sol·licitud de participació s'ha de marcar la casella corresponent al número de la mesura o mesures d'adaptació que es requereixen.

Mapa web