Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 8 de setembre de 2021, de la Direcció General d'Investigació i Alta Inspecció Sanitària, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual sotmet a informació pública l'expedient d'autorització sanitària per a implant de teixit ossi per a odontologia del centre Dani Ausina Clínica Dental, de Tavernes de la Valldigna. [2021/9297]

(DOGV núm. 9181 de 24.09.2021) Ref. Base de dades 2021/9297




En aquesta Direcció General d'Investigació i Alta Inspecció Sanitària, s'instrueix l'expedient d'autorització sanitària per a implant de teixit ossi per a odontologia del centre Dani Ausina Clínica Dental.

Segons la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'Ordre 7/2017, de 28 d'agost de 2017, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es desplega el Decret 157/2014, de 3 d'octubre, pel qual s'estableixen les autoritzacions sanitàries i s'actualitzen, creen i organitzen els registres d'ordenació sanitària de la Conselleria de Sanitat, i en relació amb el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, el Reial Decret llei 9/2014, de 4 de juliol, pel qual s'estableixen les normes de qualitat i seguretat per a la donació, l'obtenció, l'avaluació, el processament, la preservació, l'emmagatzematge i la distribució de cèl·lules i teixits humans i s'aproven les normes de coordinació i funcionament per al seu ús en humans, i l'Ordre de 26 de febrer de 2008, del conseller de Sanitat, sobre autorització sanitària de centres sanitaris de la Comunitat Valenciana per a la pràctica d'activitats d'extracció i trasplantament d'òrgans, teixits i cèl·lules, resolc:





Sotmetre aquest expedient a informació pública per un termini de vint dies, a fi que les persones interessades puguen examinar-lo i formular les observacions que estimen oportunes dins d'aquest termini, que comença a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



L'expedient es troba en el Servei d'Acreditació, Autorització i Registre de Centres, Serveis i Establiments Sanitaris d'aquesta direcció general, situat a València, al carrer Misser Mascó, 31, on poden examinar-ho les persones interessades. Les al·legacions han de presentar-se per escrit en aquestes dependències de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública o en qualsevol òrgan administratiu dels establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 8 de setembre de 2021.– El director general d'Investigació i Alta Inspecció Sanitària: Javier Santos Burgos Muñoz.

Mapa web