Ficha docv

Ficha docv









ACORD 1.666/X, de 7 de setembre de 2021, de la Mesa de les Corts Valencianes, pel qual s'estableix l'horari de l'oficina presencial del Registre de les Corts Valencianes. [2021/9053]

(DOGV núm. 9173 de 14.09.2021) Ref. Base de dades 008467/2021




La Mesa de les Corts Valencianes, per acord 231/X, de 15 d'octubre de 2019 (BOCV núm. 29, de 18.10.2019) va establir l'horari de l'oficina presencial del Registre de les Corts Valencianes. En l'apartat primer de l'esmentat acord es fixa l'horari de l'oficina presencial del Registre tant per als períodes ordinaris de sessions com per als períodes de vacances parlamentàries.

Des de llavors, la situació de pandèmia i les diferents mesures adoptades per la Mesa de les Corts Valencianes per garantir el desenvolupament de l'activitat parlamentària de manera segura ha implicat la necessitat de modificar reiteradament l'horari d'atenció presencial del Registre de les Corts Valencianes.

Així mateix, des de març de 2020 s'ha produït un increment substancial pel que fa a l'ús de la seu electrònica, tant per part dels diputats i de les diputades i dels grups parlamentaris, com per part d'altres usuaris del Registre de les Corts Valencianes. A això cal afegir que la completa entrada en vigor de les previsions de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i del seu desplegament pel que fa a l'activitat registral de les administracions públiques ha suposat un increment substancial en l'activitat de la Secció del Registre pel que fa a la gestió dels documents que es registren d'eixida.

És necessari, doncs, adoptar un nou acord que supere la situació de provisionalitat de l'horari de l'oficina presencial del Registre de les Corts Valencianes i que, alhora, permeta l'adaptació a les noves circumstàncies i el funcionament àgil i eficaç, la qual cosa implica la substitució de l'Acord 231/X, de 15 d'octubre de 2019 (BOCV núm. 29, de 18.10.2019)

En conseqüència, la Mesa de les Corts Valencianes, en la reunió de 7 de setembre de 2021, ha adoptat el següent acord:



Primer

Amb caràcter general, es podran presentar documents de manera presencial en l'oficina del Registre de les Corts Valencianes en horari de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 hores i de dilluns a dijous de 16.30 a 19.00 hores.

L'horari serà de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores, durant els períodes de vacances parlamentàries, i quan així ho determine la Mesa de les Corts Valencianes. En cas de modificació ocasional de la jornada laboral, la Mesa podrà adaptar l'horari a aquesta circumstància.



Segon

Mentre es trobe reunit el Ple, la Mesa o la Junta de Síndics, es podran presentar presencialment documents en l'oficina del Registre de les Corts Valencianes, amb independència d'allò que es preveu en l'apartat primer.



Tercer

Quan es troben reunides les comissions parlamentàries, l'oficina del Registre admetrà documentació presencialment, des de l'hora d'obertura fixada en l'apartat primer fins que s'alce o se suspenga la sessió de l'última comissió reunida. Qualsevol document que haja de registrar-se per la Comissió podrà fer-se electrònicament, o presencialment a partir de l'obertura de l'oficina presencial del Registre.





Quart

La regulació que es preveu en aquest Acord no serà d'aplicació al registre electrònic de documents, creat per l'Acord de la Mesa, de 19 de desembre de 2017, sobre la creació del registre electrònic i la seu electrònica de les Corts i les normes de funcionament.



Cinqué

Aquest Acord es publicarà en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Sisé

Aquest Acord, que deixa sense vigència tots els acords anteriors que estableixen l'horari del registre de les Corts Valencianes, entrarà en vigor el dia 8 de setembre de 2021.



Palau de les Corts Valencianes,

València, 7 de setembre de 2021



El president

Enric Morera i Català



La secretària primera

Cristina Cabedo Laborda

Mapa web