Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 6 d'agost de 2021, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la constitució de l'agrupació dels ajuntaments de Benlloc i de la Serratella, per al sosteniment en comú del lloc de secretaria-intervenció. [2021/8822]

(DOGV núm. 9163 de 31.08.2021) Ref. Base de dades 008221/2021


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: 000



El ple de l'Ajuntament de Benlloc, en la sessió del dia 6 de maig de 2021, va aprovar, per majoria absoluta del nombre legal de membres de la corporació, la constitució d'una agrupació, per al sosteniment del lloc de treball de secretaria-intervenció, integrada pels municipis de Benlloc i la Serratella, i el projecte d'estatuts pels quals s'ha de regir l'agrupació.

Així mateix, el ple de l'Ajuntament de la Serratella en la sessió del 13 de maig de 2020, va aprovar, per majoria absoluta del nombre legal de membres de la Corporació, la constitució d'una agrupació, per al sosteniment del lloc de treball de secretaria-intervenció, integrada pels municipis de Benlloc i la Serratella, i el projecte d'estatuts pels quals s'haurà de regir l'agrupació.

Els esmentats acords d'aprovació de la constitució de la referida agrupació i del projecte d'estatuts es van sotmetre a informació pública pel termini d'un mes, mitjançant la inserció d'un anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló número 58, de 15 de maig de 2021 ien el tauler d'anuncis dels ajuntaments de Benlloc i de la Serratella, sense que durant aquest termini es presentara cap reclamació o al·legació.

L'Ajuntament de Benlloc certifica que es va donar tràmit d'audiència a la funcionària amb habilitació de caràcter estatal titular del lloc de secretaria-intervenció d'aquest ajuntament, sense que la interessada haja presentat cap al·legació.

L'Ajuntament de la Serratella certifica que en els dos últims concursos unitaris de provisió de llocs de treball reservats a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional el lloc de secretaria-intervenció d'aquest ajuntament ha quedat vacant.



La Junta de Govern de la Diputació Provincial de Castelló, en data 8 de juny de 2021, va adoptar l'acord favorable a la constitució de l'Agrupació.

Vistos els antecedents indicats, i en virtut del que es disposa en els articles 9 i 12 i en la disposició addicional segona del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional; en els articles 169.2 i 170.3 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, així com en els articles 9.2 i 10 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, i de conformitat amb la resolució de 19 de juliol de 2019, del president de la Generalitat, per la qual delega determinades atribucions en diferents òrgans de la Presidència (DOGV 8596, 22.07.2019), resolc:





Primer

Aprovar la constitució, pels ajuntaments de Benlloc i la Serratella, d'una agrupació per al sosteniment en comú del lloc de secretaria-intervenció.



Segon

Classificar el lloc de treball resultant de l'agrupació com a secretaria-intervenció de classe tercera, que queda reservat a personal funcionari d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional pertanyent a la subescala de secretaria-intervenció, i adscriure-hi la funcionària amb habilitació de caràcter nacional Elena Vidal Fernández, titular del lloc de Secretaria-Intervenció de l'Ajuntament de Benlloc.





Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els següents recursos:

a) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de València o davant els jutjats contenciosos administratius en la circumscripció dels quals tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

b) Potestativament, recurs de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



c) En el cas que la persona interessada siga una Administració pública no cal interposar recurs en via administrativa, i això sense perjudici de la possibilitat d'efectuar el requeriment al qual es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 6 d'agost de 2021.– El president de la Generalitat, p. d. (R 19.07.2019; DOGV 22.07.2019), el secretari autonòmic de Promoció Institucional i Cohesió Territorial: Alfred Boix Pastor.

Mapa web