RESOLUCIÓ de 26 d'octubre de 2017, del director general del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen per a l'exercici 2017 les subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana, per a la realització d'accions previstes en plans o procediments d'emergències en l'àmbit forestal, en aplicació de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. [2017/9588]
(DOGV núm. 8158 de 27.10.2017) Ref. Base de dades 009299/2017
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 26.10.2017 Aquesta disposició afecta: Afecta: Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Servei Valencià d'Ocupació i Formació Grup temàtic: Ajudes Matèries: Administració local Ocupació i formació professional Descriptors: Temàtics: protecció del medi ambient
En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'11 de juliol de 2016, es va publicar l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en el Programa d'iniciativa social en col·laboració amb corporacions locals de la Comunitat Valenciana, modificada per l'Ordre 10/2017, de 8 de maig, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 10 de maig de 2017.
L'article10.3 de l'Ordre 8/2016 estableix que cada convocatòria podrà delimitar els àmbits sectorials en què corresponga desenvolupar les obres o serveis d'interés general o social (turisme, medi ambient, serveis socials, atenció a persones desocupades... i.) l'àmbit geogràfic específic d'actuació (si concorren circumstàncies que ho justifiquen). En aplicació d'aquesta previsió i de conformitat amb l'informe-proposta de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, aquesta convocatòria té com a objecte subvencionar a entitats locals municipals la contractació de persones desocupades a fi que realitzen actuacions l'objecte principal de la qual consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.
De conformitat amb l'informe-proposta de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, l'àmbit geogràfic de la convocatòria s'ha determinat per mitjà de la combinació dels factors següents: el risc de despoblament i el risc d'incendi forestal i prioritat operativa en l'extinció d'incendis.
Per a la concreció d'aquests criteris, s'ha considerat als municipis situats en comarques amb àrees amb risc alt o mitjà de despoblament (segons informació tècnica de la Direcció General d'Administració Local: l'Alcalatén, l'Alcoià, l'Alt Maestrat, l'Alt Vinalopó, l'Alt Millars, l'Alt Palància, el Baix Maestrat, la Canal de Navarrés, el Comtat, la Marina Alta, la Marina Baixa, la Plana Alta, la Plana Baixa, la Plana d'Utiel-Requena, els Ports, el Racó d'Ademús, els Serrans, la Vall d'Albaida i la Vall de Cofrents-Aiora), la superfície de la qual classificada com d'alt risc d'incendi forestal resulta, segons l'annex del Pla especial davant del risc d'incendis forestals, igual o superior a 25 Ha (unitat mínima de gestió forestal, d'acord amb el Pla d'acció territorial forestal de la Comunitat Valenciana); i que així mateix compleixen alguna de les condicions següents:
a) municipis amb menys de 1.000 habitants, segons dades de 2016.
b) municipis amb menys de 5.000 habitants a qui el Pla especial davant el risc d'incendis forestals els imposa l'obligació de redactar un Pla d'actuació municipal davant el risc d'incendis forestals.
Aquestes subvencions són compatibles amb el mercat comú i no estan subjectes a comunicació o notificació a la Comissió Europea al no resultar d'aplicació el que estableix l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea per estar destinades a entitats públiques per a la realització d'obres o serveis d'interés general i social i, per tant, no poden afectar els intercanvis comercials perquè no falsegen ni amenacen falsejar la competència.
Per a la convocatòria d'aquestes subvencions hi ha crèdit disponible en la línia S2941000 del subprograma 322.51 Foment d'Ocupació, del pressupost del Servei Valencià d'Ocupació i Formació (d'ara en avant SERVEF) per a 2017.
En virtut del que exposa i de conformitat amb l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, resolc:
Primer. Convocatòria
1. Convocar per a l'exercici 2017 les subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per les corporacions locals de la Comunitat Valenciana relacionades en l'annex, per a la realització d'actuacions l'objecte principal de les quals consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.
2. Aquestes subvencions es finançaran amb càrrec al capítol 4, codi de línia S2941000 del subprograma 322.51 Foment d'Ocupació, per un import global màxim de 12.300.000 euros, fons procedents del Servei Públic d'Ocupació Estatal.
3. L'increment de l'import global màxim no necessitarà de nova convocatòria i serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana amb caràcter previ a la resolució de concessió, sense que tal publicitat implique l'obertura de termini per a presentar noves sol·licituds ni l'inici de nou còmput de termini per a resoldre.
Segon. Objecte i àmbit
Aquesta convocatòria té com a objecte la concessió de subvencions destinades a la contractació de persones desocupades per les corporacions locals de la Comunitat Valenciana relacionades en l'annex, per a la realització d'actuacions l'objecte principal de les quals consistisca a mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.
Tercer. Beneficiaris i condicions
1. Podran ser beneficiaris d'aquest programa les entitats locals municipals relacionades en l'annex.
2. No podran ser beneficiàries les entitats que incórreguen en alguna de les prohibicions establides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Quart. Costos subvencionables
1. Les subvencions es destinaran al finançament dels costos salarials, inclosa la seua cotització a la Seguretat Social, de les persones desocupades que hagueren sigut contractades per a la realització de les accions objecte d'aquesta resolució
2. Únicament s'entendrà com a cost salarial les percepcions econòmiques per la prestació del servei, i se n'exclouran dietes, indemnitzacions i bestretes com a conseqüència de l'activitat laboral, retribucions de vacacions no gaudides o altres percepcions que no tinguen la condició de salari.
3. No resultaran subvencionables els dies en què la persona treballadora es trobe en situació d'incapacitat per malaltia o accident, siguen comuns o professionals, ni els supòsits de permís de maternitat o paternitat.
Cinqué. Destinataris finals
Els destinataris finals d'aquest programa són les persones desocupades que figuren inscrites com a demandants d'ocupació en els centres Servef d'Ocupació de la Generalitat.
Sisé. Procediment de selecció de les persones treballadores
1. Després de la publicació en l'apartat de subvencions de foment d'ocupació de la web del SERVEF dels imports assignats per l'òrgan col·legiat, les entitats beneficiàries hauran de presentar oferta d'ocupació al centre SERVEF d'Ocupació, que efectuarà una preselecció entre persones desocupades que preferentment no resulten beneficiàries de prestacions o subsidis per desocupació o de rendes vinculades a processos d'inserció laboral.
2. Per a la selecció final de les persones candidates es constituirà una comissió de baremació integrada per dos representants de l'entitat beneficiària, que exerciran la presidència (amb vot de qualitat) i la secretaria; i per ambdós representants de les organitzacions sindicals integrants del Consell de Direcció del SERVEF, que hauran de ser convocats amb una antelació mínima de cinc dies hàbils.
3. L'entitat beneficiària contractarà als que obtinguen major puntuació en la baremació dels criteris establits en l'annex de l'Ordre 8/2016, sense que puga contractar-se a més d'un membre de la mateixa unitat familiar. En cas d'empat, se seleccionarà a qui acredite menor renda per capita de la unitat familiar.
4. S'alçarà acta del procés de selecció, segons model normalitzat. En cas d'absència de la representació sindical, s'adjuntarà a l'acta la convocatòria remesa o la justificació de l'absència.
5. Les persones candidates hauran de figurar inscrites com a desocupades en el SERVEF en el moment de la seua contractació, que en tot cas haurà de tindre lloc després de la resolució de concessió de la subvenció.
6. Les persones treballadores podran ser substituïdes en cas de resolució del contracte de treball abans que finalitze el projecte per causes justificades o de la seua suspensió a causa de situacions d'incapacitat temporal, maternitat, paternitat o altres situacions amb obligació legal de reserva del lloc. Les substitucions es realitzaran segons la seua ordre de puntuació per altres persones candidates que figuren inscrites com a deseocupats demandants d'ocupació. Si cap de les persones candidates en situació de reserva reunira els requisits per a ser contractada, s'iniciarà un nou procés de selecció segons el que preveu aquest resolc.
Seté. Condicions de les contractacions
1. Amb la subvenció concedida, les entitats beneficiàries efectuaran contractacions que hauran de respectar les condicions següents:
a) Els contractes que es formalitzen hauran de tindre una duració de com a mínim sis mesos a jornada completa.
b) Les contractacions no podran servir per a cobrir vacants dels llocs de treball de l'entitat.
2. Les entitats beneficiàries podran ampliar amb els seus recursos la duració dels contractes subvencionats.
3. Els projectes subvencionables hauran d'executar-se dins del període comprés entre la data de la resolució de concessió i el 10 de juliol de 2018. Els contractes hauran d'iniciar-se en 2017, excepte en els supòsits de substitució a què fa referència l'article 5.6 de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol.
Huite. Forma i termini de presentació de sol·licituds
1. Les sol·licituds es presentaran preferentment de forma telemàtica a través de la web del SERVEF (www.servef.gva.es), en l'enllaç «Sol·licitud Telemàtica» que hi ha associat a cada ajuda publicada; per a això, el sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), ambdós admesos per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es). Així mateix podran formalitzar-se en impresos normalitzats que es presentaran en la corresponent Direcció Territorial del SERVEF, sense perjuí de la seua presentació segons el que disposa la normativa de procediment administratiu comú.
2. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 7 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
3. Només podrà presentar-se una sol·licitud per municipi. En el cas que es presentaren diverses sol·licituds, només s'admetrà la formulada per l'ajuntament.
Nové. Documentació que ha d'acompanyar a la sol·licitud
1. Les sol·licituds hauran d'acompanyar-se de la següent documentació, segons models normalitzats:
a) Formulari annex a la sol·licitud
b) Dos exemplars de les dades de domiciliació bancària quan es tracte d'un nou compte. En el cas que no haguera variat respecte de l'última sol·licitud presentada davant del SERVEF per l'entitat sol·licitant, s'haurà d'identificar el número de compte corresponent.
c) Declaració responsable del representant legal de l'entitat beneficiària que aquesta no incorre en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari recollits en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei General de Subvencions.
d) Dades de notificació electrònica.
2. Els models normalitzats poden localitzar-se en l'adreça d'internet www.servef.gva.es/fomentoocupacion
Desé. Instrucció i procediment de concessió
1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva.
2. La instrucció correspondrà a les direccions territorials del SERVEF.
3. L'òrgan instructor podrà demanar de les persones interessades l'aportació addicional de tots aquells documents i dades aclaridores que considere convenient per a resoldre sobre la sol·licitud presentada.
4. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor emetrà un informe on farà constar que els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes.
5. En la Subdirecció General d'Ocupació es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular d'aquesta subdirecció o persona que designe per a la seua substitució, que ho presidirà; dos vocals; i una persona que exercirà la secretaria, amb veu però sense vot. La designació de les persones que ocupen les vocalies i la secretaria s'efectuarà per la persona titular de la Direcció General d'Ocupació. L'òrgan col·legiat emetrà un informe on es concrete el resultat de l'avaluació efectuada.
6. La proposta de concessió es formularà a l'òrgan concedent per l'òrgan col·legiat a través de l'òrgan instructor.
Onze. Distribució de la dotació
1. L'òrgan col·legiat proposarà la distribució de la dotació pressupostària d'acord amb els criteris següents:
a) Es proposarà per a tots els sol·licitants un import mínim de 66.000 euros.
b) En el cas que la dotació no s'haguera esgotat després de procedir segons el que disposa el paràgraf anterior, el sobrant es distribuirà fins a esgotar el crèdit disponible en proporció a la desocupació registrada.
c) Si la dotació resultara insuficient per a procedir segons el que estableix l'apartat a, es prioritzaran els municipis segons la major desocupació registrada.
2. Als efectes del que disposa l'apartat anterior es tindran en compte les estadístiques de desocupació registrada corresponents al mes anterior al de la data de la resolució de convocatòria.
3. La resolució de possibles empats s'efectuarà en funció de la pitjor evolució de la desocupació registrada en cada municipi. A aquest efecte, la comparativa es remuntarà als mesos precedents a l'indicat en l'apartat anterior que siga necessari fins a desfer l'empat.
Dotze. Resolució i recursos
1. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon per delegació a la persona titular de la Direcció General d'Ocupació i Formació.
2. La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què haja de subjectar-se el beneficiari.
3. El termini per a resoldre i notificar les resolucions procedents serà de sis mesos comptats a partir de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud en qualsevol dels registres del SERVEF. Transcorregut aquest termini sense que s'haja dictat una resolució expressa, la sol·licitud podrà entendre's desestimada per silenci administratiu.
4. La resolució posarà fi a la via administrativa i contra aquesta podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant del corresponent Jutjat Contenciós Administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Tretze. Mitjà de notificació
1. La notificació de les resolucions i actes de tràmit es practicarà a través de la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), per al qual el sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física). Amb aquesta finalitat es remetrà un avís a l'adreça de correu electrònic que figure en l'expedient, on s'informarà de la posada a disposició d'una notificació en l'esmentada seu electrònica. La falta de pràctica de l'avís no impedirà que la notificació siga considerada plenament vàlida.
2. Si per raons tècniques o de qualsevol altra índole la notificació electrònica no fóra possible, es practicarà per qualsevol altre mitjà que acredite la constància de la seua recepció.
Catorze. Pagament anticipat
Una vegada concedida, podrà anticipar-se el pagament de fins al 30 per cent de la subvenció o un altre percentatge superior que puga establir-se per acord del Consell, amb la justificació prèvia de l'inici del projecte.
Quinze. Requisits per als pagaments
1. El pagament de la subvenció, tant l'anticipat com el derivat de la comprovació del compte justificatiu, requerirà que el beneficiari complisca els requisits següents:
a) Es trobe al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social i no siga deutor per resolució de procedència de reintegrament.
b) Es trobe al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals a la Sindicatura de Comptes.
2. Als efectes del que disposa l'apartat anterior, el beneficiari haurà d'aportar una declaració responsable relativa a l'article 34.5 de la Llei General de Subvencions; i l'òrgan gestor obtindrà de la Sindicatura de Comptes el certificat sobre el compliment de l'obligació de rendició de comptes anuals.
Setze. Justificació d'inici del projecte
1. La documentació d'inici del projecte es justificarà en el termini d'un mes a partir de la data de contractació de les persones treballadores. En tot cas els contractes hauran d'iniciar-se en 2017, excepte en els supòsits de substitució a què fa referència l'article 5.6 de l'Ordre 8/2016, de 7 de juliol.
2. L'inici es justificarà davant de la Direcció Territorial del SERVEF, per mitjà de la presentació de la documentació següent:
a) Certificat d'inici en model normalitzat, subscrit pel secretari de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta, amb la memòria explicativa del projecte i la identificació del codi comptable corresponent a la subvenció concedida.
b) Certificació del secretari o interventor de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta on conste que l'entitat disposa d'assignació pressupostària suficient per a fer-se càrrec de les partides pressupostàries no subvencionades pel SERVEF.
c) Acta de selecció de les persones contractades, amb el llistat de persones desocupades remés pel centre SERVEF.
d) Contractes de treball i la seua comunicació al centre SERVEF d'Ocupació.
e) Altes en la Seguretat Social i informe de dades per a la cotització Idc.
f) Informació a les persones treballadores contractades sobre la procedència del finançament del programa.
g) La documentació requerida per al pagament, a què fa referència el resolc anterior.
Dèsset. Justificació de la subvenció
1. En el termini de dos mesos des de la finalització del projecte, l'entitat beneficiària haurà de justificar la subvenció concedida davant de la Direcció Territorial del SERVEF. Per a això presentarà un compte justificatiu que contindrà la documentació següent:
1. Informe final de l'obra o servei realitzat, en model normalitzat.
2. Certificat de despesa final.
3. Si és el cas, justificant del reintegrament dels fons no utilitzats. A l'efectuar l'ingrés haurà d'identificar-se l'entitat beneficiària i el número d'expedient afectat.
4. Certificació del secretari o interventor de la corporació local o òrgan corresponent de les entitats dependents o vinculades a aquesta relatiu a altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada, amb indicació del concepte, import i procedència.
5. Relació de treballadors contractats, amb el detall dels costos salarials i de Seguretat Social, per a l'acreditació del qual s'aportarà així mateix:
a) Nòmines de les persones treballadores i justificants del càrrec en compte o de la transferència bancària, on hauran de constar el destinatari, l'import i la data. L'ordre de pagament resultarà insuficient sense un justificant o certificat de l'entitat financera on conste igualment aquesta informació.
b) TC2 i rebut de liquidació de cotitzacions i els justificants acreditatius del seu pagament.
c) Declaració de retencions i ingressos a compte de l'IRPF (model 111) corresponent als mesos en què figuren treballadors subvencionats pel SERVEF, i els justificants acreditatius del seu pagament.
d) Certificat del secretari o interventor de l'entitat sobre l'ingrés a compte corresponent de l'IRPF, de les persones contractades per a la realització del projecte, amb la relació d'aquestes.
e) Un mínim de dos fotografies prèvies del lloc d'intervenció i de dos posteriors a l'actuació realitzada.
f) Justificació de la publicitat del finançament de la subvenció (cartells, fullets, premsa, publicació, etc...).
g) La documentació requerida per al pagament, a la qual fa referència el resolc quinze.
2. El beneficiari haurà de conservar aquesta documentació i mantindre juntament amb aquesta el resumen anual de retencions i ingressos a compte sobre rendiments del treball, corresponent a l'exercici (model 190), que podrà ser requerit als efectes de control posterior.
3. D'acord amb el que estableix l'article 31.2 de la Llei General de Subvencions, es considerarà despesa realitzat el que ha sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del termini de justificació. No obstant això, els TC i els models 111 que el beneficiari haja de presentar una vegada vençut aquest termini es justificaran davant de l'òrgan gestor de les ajudes en el termini d'un mes a comptar de la data de la seua presentació davant de l'Administració competent.
Díhuit. Resolució pagament i incidències
La competència per a efectuar el reconeixement de les obligacions i la proposta de pagament de la subvenció concedida, així com per a resoldre les incidències de qualsevol naturalesa que es produïsquen després de la concessió de les ajudes correspon per delegació a la persona titular de la Direcció Territorial del SERVEF.
Dènou. Instruccions per a l'execució de l'actuació subvencionada
De conformitat amb l'article 20 de l'Ordre 8/2016, es dicten les següents instruccions per a l'execució de l'actuació subvencionada:
a) Amb les contractacions subvencionades es formaran brigades de com a mínim 4 persones treballadores. Si l'entitat beneficiària disposara de brigades pròpies per a la realització de les actuacions objecte d'aquesta resolució, les persones contractades podran integrar-se en alguna d'aquestes sempre que ho facen de manera conjunta.
b) En les brigades integrades per les persones contractades haurà de figurar una persona que exercirà les funcions de capatàs, que podrà ser una de les contractades a l'empara d'aquesta convocatòria o personal de plantilla de l'entitat beneficiària.
c) Amb caràcter general els treballs que es realitzen hauran de tindre com a objecte principal el de mitigar o reduir un risc previst en un pla o procediment d'emergències de la Comunitat Valenciana en el seu conjunt o d'àmbit local, i de manera especial la reducció dels riscos poblacionals derivats dels incendis forestals, per mitjà d'accions que afavorisquen la intervenció dels mitjans d'extinció.
d) Les actuacions que s'executen en terreny forestal, conforme la definició que establix la Llei 3/1993 Forestal de la Comunitat Valenciana, hauran d'estar incloses en el Pla local de prevenció d'incendis forestals del municipi; els municipis que no tinguen aprovat dita Pla, hauran de comptar amb autorització prèvia de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, sense perjuí de qualsevol altra autorització o permís requerit en l'àmbit ambiental.
e) La neteja i condicionament de llits, riberes, barrancs i rius requerirà l'autorització de la Confederació Hidrogràfica corresponent.
f) En els supòsits en què corresponga, les entitats beneficiàries hauran d'obtindre l'autorització dels titulars, públics o privats, dels predis afectats per les actuacions.
g) En la seua condició d'òrgan competent en emergències i extinció d'incendis forestals, l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències coordinarà els treballs realitzats a l'empara d'aquesta convocatòria i així mateix establirà i impartirà els mòduls mínims de formació de les persones contractades.
Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la seua publicació, davant del corresponent Jutjat del Contenciós Administratiu competent, d'acord amb el que establix els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, o potestativament recurs de reposició davant d'aquest mateix òrgan en el termini d'un mes, computat en els mateixos termes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjuí que els interessats puguen presentar qualsevol altre recurs que consideren convenient.
València, 26 d'octubre de 2017. El director general del SERVEF: Enric Nomdedéu i Biosca.
ANNEX I
Relació de municipis que poden sol·licitar subvenció
Província Comarca Municipi
ALACANT Comtat, el Agres
ALACANT Comtat, el Alcocer de Planes
ALACANT Comtat, el Alcoleja
ALACANT Comtat, el Alfafara
ALACANT Comtat, el Almudaina
ALACANT Marina Alta, la Atzúbia, l'
ALACANT Comtat, el Balons
ALACANT Comtat, el Benasau
ALACANT Marina Baixa, la Beniardá
ALACANT Alcoià, l' Benifallim
ALACANT Marina Baixa, la Benifato
ALACANT Marina Alta, la Benigembla
ALACANT Comtat, el Benilloba
ALACANT Comtat, el Benillup
ALACANT Marina Baixa, la Benimantell
ALACANT Comtat, el Benimarfull
ALACANT Comtat, el Benimassot
ALACANT Marina Alta, la Benimeli
ALACANT Alt Vinalopó, l' Biar
ALACANT Marina Baixa, la Bolulla
ALACANT Alt Vinalopó, l' Camp de Mirra, el
ALACANT Marina Alta, la Castell de Castells
ALACANT Marina Baixa, la Castell de Guadalest, el
ALACANT Marina Baixa, la Confrides
ALACANT Comtat, el Facheca
ALACANT Comtat, el Famorca
ALACANT Comtat, el Gaianes
ALACANT Comtat, el Gorga
ALACANT Comtat, el Millena
ALACANT Marina Alta, la Murla
ALACANT Comtat, el Orxa, l'
ALACANT Marina Baixa, la Orxeta
ALACANT Marina Alta, la Parcent
ALACANT Alcoià, l' Penàguila
ALACANT Comtat, el Plans
ALACANT Marina Baixa, la Polop
ALACANT Comtat, el Quatretondeta
ALACANT Marina Alta, la Ràfol d'Almúnia, el
ALACANT Marina Baixa, la Relleu
ALACANT Marina Alta, la Sagra
ALACANT Marina Alta, la Sanet y Negrals
ALACANT Marina Baixa, la Sella
ALACANT Marina Alta, la Senija
ALACANT Marina Baixa, la Tàrbena
ALACANT Alcoià, l' Tibi
ALACANT Comtat, el Cançons
ALACANT Marina Alta, la Tormos
ALACANT Marina Alta, la Vall d'Alcalà, la
ALACANT Marina Alta, la Vall de Gallinera
ALACANT Marina Alta, la Vall de Laguar, la
ALACANT Marina Alta, la la Vall d'Ebo, la
ALACANT Marina Alta, la Xaló
CASTELLÓ Plana Baixa, la Aín
CASTELLÓ Plana Baixa, la Alcudia de Veo
CASTELLÓ Plana Baixa, la Alfondeguilla
CASTELLÓ Alt Palància, l' Algimia d'Almonacid
CASTELLÓ Alt Palància, l' Almedíjar
CASTELLÓ Alt Palància, l' Altura
CASTELLÓ Alt Millars, l' Arañuel
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Ares del Maestrat
CASTELLÓ Alt Millars, l' Argelita
CASTELLÓ Plana Baixa, la Artana
CASTELLÓ Alcalatén, l' Atzeneta del Maestrat
CASTELLÓ Alt Millars, l' Ayódar
CASTELLÓ Alt Palància, l' Azuébar
CASTELLÓ Alt Palància, l' Barraques
CASTELLÓ Alt Palància, l' Bejís
CASTELLÓ Alt Palància, l' Benafer
CASTELLÓ Alcalatén, l' Benafigos
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Benasal
CASTELLÓ Plana Alta, la Cabanes
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Canet lo Roig
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Castell de Cabres
CASTELLÓ Ports, els Castellfort
CASTELLÓ Alt Palància, el Castellnovo
CASTELLÓ Alt Millars, el Castillo de Villamalefa
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Catí
CASTELLÓ Alt Palància, l' Caudiel
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Cervera del Maestre
CASTELLÓ Alt Palància, l' Chóvar
CASTELLÓ Ports, els Cinctorres
CASTELLÓ Alt Millars, l' Cirat
CASTELLÓ Alt Millars, l' Cortes de Arenoso
CASTELLÓ Alcalatén, l' Costur
CASTELLÓ Plana Alta, la Coves de Vinromà, els
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Culla
CASTELLÓ Plana Baixa, la Eslida
CASTELLÓ Alt Millars, l' Espadilla
CASTELLÓ Alt Millars, l' Fanzara
CASTELLÓ Alcalatén, l' Figueroles
CASTELLÓ Ports, els Forcall
CASTELLÓ Alt Millars, l' la Font de la Reina
CASTELLÓ Alt Millars, l' Fuentes d'Ayódar
CASTELLÓ Alt Palància, l' Gaibiel
CASTELLÓ Ports, els Herbés
CASTELLÓ Alt Palància, l' Figueres
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Jana, la
CASTELLÓ Alt Palància, l' Jérica
CASTELLÓ Plana Baixa, la Llosa, la
CASTELLÓ Alcalatén, l' Lucena del cid
CASTELLÓ Alt Millars, l' Ludiente
CASTELLÓ Ports, els Mata, la
CASTELLÓ Alt Palància, l' Matet
CASTELLÓ Alt Millars, l' Montán
CASTELLÓ Alt Millars, l' Montanejos
CASTELLÓ Ports, els Morella
CASTELLÓ Alt Palància, l' Navajas
CASTELLÓ Ports, els Olocau del Rey
CASTELLÓ Ports, els Palanques
CASTELLÓ Alt Palància, l' Pavías
CASTELLÓ Alt Palància, l' Pina de Montalgrao
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Pobla de Benifassà, la
CASTELLÓ Plana Alta, la Pobla Tornesa, la
CASTELLÓ Ports, els Portell de Morella
CASTELLÓ Alt Millars, l' la Pobla d'Arenós
CASTELLÓ Alt Palància, l' Sacañet
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Salzadella, la
CASTELLÓ Baix Maestrat, el San Rafael del Río
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Sant Jordi
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Santa Magdalena de Polpís
CASTELLÓ Plana Alta, la Serratella, la
CASTELLÓ Alt Palància, l' Sot de Ferrer
CASTELLÓ Plana Baixa, la Suera
CASTELLÓ Plana Baixa, la Tals
CASTELLÓ Alt Palància, l' Teresa
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Tírig
CASTELLÓ Ports, els Todolella
CASTELLÓ Alt Millars, l' Toga
CASTELLÓ Alt Palància, l' Torás
CASTELLÓ Alt Palància, l' Toro, El
CASTELLÓ Alt Millars, l' Torralba del Pinar
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Torre d'En Besora, la
CASTELLÓ Plana Alta, la Torre d'en Doménec, la
CASTELLÓ Alt Millars, l' Torrechiva
CASTELLÓ Alcalatén, l' Useres, els
CASTELLÓ Alt Palància, l' la Vall d'Almonesir
CASTELLÓ Alt Millars, l' Vallat
CASTELLÓ Ports, els Vallibona
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Vilafranca
CASTELLÓ Plana Alta, la Vilanova d'Alcolea
CASTELLÓ Alt Maestrat, l' Vilar de Cans
CASTELLÓ Alt Millars, l' Vilafermosa
CASTELLÓ Alt Millars, l' Villamalur
CASTELLÓ Alt Millars, l' Villanueva de Viver
CASTELLÓ Ports, els Villores
CASTELLÓ Alcalatén, l' Vistabella del Maestrazgo
CASTELLÓ Baix Maestrat, el Xert
CASTELLÓ Alcalatén, l' Xodos
CASTELLÓ Ports, els Zorita del Maestrazgo
CASTELLÓ Alt Millars, l' Zucaina
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Ademuz
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Aielo de Rugat
VALÈNCIA Serrans, els Alcublas
VALÈNCIA Serrans, els Alpuente
VALÈNCIA Serrans, els Andilla
VALÈNCIA Serrans, els Aras de los Olmos
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Bèlgida
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Bellús
VALÈNCIA Serrans, els Benagéber
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Beniatjar
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Benicolet
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Benissoda
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Benisuera
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Bicorp
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Bocairent
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Bolbaite
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Bufali
VALÈNCIA Serrans, els Bugarra
VALÈNCIA Serrans, els Carrers
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Carrícola
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Casas Altes
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Casas Baixes
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Castielfabib
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Caudete de las Fuentes
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Chella
VALÈNCIA Serrans, els Chelva
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Chera
VALÈNCIA Serrans, els Chulilla
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Cofrentes
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Cortes de Pallás
VALÈNCIA Serrans, els Domeño
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Fontanars dels Alforins
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Fuenterrobles
VALÈNCIA Serrans, els Gestalgar
VALÈNCIA Serrans, els Higueruelas
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Jalance
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Jarafuel
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Llutxent
VALÈNCIA Serrans, els Losa del Obispo
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Milers
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Montichelvo
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Navarrés
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Otos
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Palomar, el
VALÈNCIA Serrans, els Pedralba
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Pinet
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el la Pobla de Sant Miquel
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Quatretonda
VALÈNCIA Canal de Navarrés, la Quesa
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Ràfol de Salem
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Rugat
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Salem
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Sinarcas
VALÈNCIA Serrans, els Sot de Chera
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Teresa de Cofrents
VALÈNCIA Vall d'Albaida, la Terrateig
VALÈNCIA Serrans, els Titaguas
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Torrebaja
VALÈNCIA Serrans, els Tuéjar
VALÈNCIA Racó d'Ademús, el Vallanca
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Venta del Moro
VALÈNCIA Plana d'Utiel-Requena, la Villargordo del Cabriol
VALÈNCIA Serrans, els Yesa, La
VALÈNCIA Vall d'Aiora, la Zarra