Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

ORDRE de 30 de juliol de 1998, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, per la qual es desplega el Decret 28/1997, de 26 de febrer, del Govern Valencià, que aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública. [1998/Q8062]

(DOGV núm. 3352 de 16.10.1998) Ref. Base de dades 2343/1998

ORDRE de 30 de juliol de 1998, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, per la qual es desplega el Decret 28/1997, de 26 de febrer, del Govern Valencià, que aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública. [1998/Q8062]
Les variacions produïdes en l'organització de la Conselleria des de l'entrada en vigor de l'Ordre de 12 de setembre de 1997, així com els canvis de l'estructura orgànica efectuats pel Decret 65/1998, de 26 de maig, que aprova el Reglament Orgànic de l'Institut Valencià d'Estadística, i pel Decret 96/1998, de 6 de juliol, pel qual es regula l'organització de la funció informàtica, la utilització dels sistemes d'informació i el Registre de Fitxers Informatitzats en l'àmbit de l'administració de la Generalitat Valenciana, fan aconsellable, per a una major claredat, la publicació d'un nou text que reculla i refonga les modificacions produïdes.
Per tot això, i fent ús de les facultats que m'atribueix el Decret 28/1997, de 26 de febrer, del Govern Valencià i els articles 35.e i 71 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià,
ORDENE
Article 1. De la Sotssecretaria de Política Financera i Tresor
1.1 Sota l'autoritat del conseller, a la Sotssecretaria de Política Financera i Tresor li correspon la planificació, la direcció, la gestió i la coordinació de la política financera de la Generalitat Valenciana, que es durà a terme per mitjà de l'Institut Valencià de Finances sobre el qual exercirà el control i la supervisió.
Igualment és competència de la Sotssecretaria de Política Financera i Tresor, la gestió i administració de tots els recursos financers de la Generalitat Valenciana, així com l'exercici de les funcions assignades a la Tresoreria en la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana.
Finalment la Sotssecretaria de Política Financera serà l'òrgan encarregat de la gestió i custòdia de la Tresoreria dins dels límits establits per la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana, i amb caràcter general se li confereixen, almenys, les funcions següents:
a) Recaptar els ingressos i pagar les obligacions de la Generalitat Valenciana.
b) Aplicar el principi de la unitat de caixa per mitjà de la centralització de tots els fons i valors generats per operacions pressupostàries i extrapressupostàries.
c) Realitzar per compte de la Generalitat Valenciana la gestió dels recursos financers que integren la Tresoreria, procurant tenir liquiditat suficient perquè la Generalitat puga complir les seues obligacions.
d) La distribució de les disponibilitats dineràries i l'execució dels pagaments ordenats per l'ordenador de pagaments.
e) La subscripció de convenis amb les entitats de crèdit tendents a determinar el règim de funcionament dels comptes en què es troben situats els fons, així com la selecció dels intermediaris financers de la manera més convenient per aconseguir l'optimització dels recursos financers.
f) L'autorització per a l'obertura de comptes i la naturalesa d'aquests, la situació, la disposició i el control dels fons i dels serveis financers de col·laboració que han de prestar les entitats de crèdit.
g) L'optimització dels recursos i excedents de la tresoreria del sector públic dependent de la Generalitat Valenciana.
h) Respondre dels avals prestats per la Generalitat Valenciana.
i) La coordinació de les actuacions en qualsevol àmbit que incidisca en aspectes de la Tresoreria de la Generalitat Valenciana, podent emetre les instruccions oportunes.
j) Qualsevol altra funció que derive o es relacione amb les anteriors.
1.2 A l'Area de Tresoreria, depenent de la Sotssecretaria de Política Financera i Tresor li compet la coordinació interna dels serveis i les unitats administratives adscrites a aquesta, així com les funcions i la representació que li siguen assignades per la Sotssecretaria de Política Financera i Tresor.
Article 2. De la Sotssecretaria per a la Modernització de les Administracions Públiques
La Sotssecretaria per a la Modernització de les Administracions Públiques s'estructura en les unitats següents:
- Area d'Organització i Sistemes de Comunicació.
- Servei d'Organització i Tècniques de Gestió.
- Servei de Sistemes i Telecomunicacions.
- Servei de Projectes Informàtics.
- Servei Tècnic de Radiodifusió i Televisió.
- Area d'Infocentre.
- Area d'Atenció al Ciutadà.
- Servei de Coordinació de Punts Prop.
- Servei de Qualitat Total dels Serveis Públics.
- Area de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP).
- Servei de Estudis.
- Servei de Formació.
2.1 L'Area d'Organització i Sistemes de Comunicació que tindrà directament al seu càrrec les funcions següents:
a) Desenvolupament, ordenació i supervisió de la política informàtica de l'administració de la Generalitat Valenciana, i la coordinació de les distintes unitats informàtiques d'aquesta per a fixar criteris i estàndards informàtics.
b) Supervisió, control i seguiment de les adquisicions de recursos informàtics per part dels diversos organismes de la Generalitat, realitzant-se els informes preceptius d'acord amb la normativa vigent.
Queda estructurada en els serveis següents:
2.1.1 Servei d'Organització i Tècniques de Gestió, que té al seu càrrec:
a) L'ordenació, la coordinació, la supervisió i el control de l'esquema organitzatiu específic relatiu a les estructures de l'administració de la Generalitat Valenciana, així com la simplificació i normalització dels seus procediments administratius.
b) Impuls i coordinació de les unitats especialitzades en cada departament per a la racionalització de les estructures i tècniques de gestió.
2.1.2 Servei de Sistemes i Telecomunicacions, que té al seu càrrec la planificació, l'ordenació i la coordinació dels sistemes de comunicacions veu/dades/imatge en la Generalitat Valenciana, i en particular li correspon:
a) Ordenació i coordinació de les comunicacions veu/dades/ imatge en la Generalitat.
b) Planificació de les telecomunicacions en l'àmbit de la Generalitat Valenciana.
c) Anàlisi, disseny i materialització, si escau, de les xarxes telemàtiques bàsiques i els serveis avançats de telecomunicació que siguen d'interés de la Generalitat.
d) Donar suport tècnic en matèria de sistemes i telecomunicacions a altres departaments de la Generalitat.
e) Gestió i desenvolupament de la Xarxa Corporativa de Telecomunicacions, així com de la Xarxa Internet/Infovia i de correu electrònic de la Generalitat.
2.1.3 Servei de Projectes Informàtics, que té al seu càrrec l'aplicació de les tècniques informàtiques i de telecomunicacions en aquells projectes del PEMAV que se li assignen, i en concret li correspon:
a) Impulsar i desenvolupar l'aplicació de les tècniques informàtiques i de telecomunicacions als sistemes d'informació de la Generalitat que la Conselleria decidisca escometre i se li assignen.
b) Creació i manteniment de les bases de dades numèriques i documentals d'interés de la Generalitat Valenciana.
c) Realitzar les tasques de sistemes i operació dels sistemes informàtics dels distints projectes que desenvolupa.
d) Proporcionar suport informàtic a les distintes unitats de la Sotssecretaria per a la Modernització de les Administracions Públiques.
2.1.4 Servei Tècnic de Radiodifusió i Televisió, al qual correspon la gestió de les activitats de la Generalitat relacionades amb l'ús dels senyals de difusió sonora i de televisió en la Comunitat Valenciana, en particular:
a) Elaborar dictàmens i informes tècnics dels projectes i instal·lacions, així com del compliment de les seues obligacions pels concessionaris dels serveis de radiodifusió i televisió la concessió dels quals corresponga a la Generalitat Valenciana.
b) Realitzar estudis i informes sobre la cobertura i les condicions de prestació dels serveis de radiodifusió i televisió en la Comunitat Valenciana.
c) Estudiar, proposar i executar les actuacions de la Generalitat per aconseguir la cobertura integral de la Comunitat Valenciana pels diversos programes de televisió nacionals i autonòmic.
d) Realitzar estudis i informes sobre el desenvolupament, la implantació i la promoció en la Comunitat Valenciana dels serveis, sistemes i tecnologies de la informació i comunicació aplicables als serveis audiovisuals i multimedia, així com el control i seguiment de l'execució de les distintes actuacions.
e) Prestar assessorament i suport tècnic en totes les fases competència de la Generalitat previstes en la Llei de Telecomunicacions per cable i en la Llei de Televisió Local per Ones Terrestres i en les normes autonòmiques que les despleguen, així com en els aspectes tècnics referits a les concessions de radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència.
2.2 Area d'Infocentre, a la qual corresponen les funcions següents:
a) Assessorament i consultoria d'aquelles administracions públiques que ho sol·liciten, així com el desenvolupament de projectes informàtics amb l'administració de justícia i l'administració local.
b) Cobertura a tots aquells projectes informàtics i telemàtics del Pla Estratègic per a la Modernització de les Administracions Valencianes (PEMAV) que la Generalitat estime oportú incloure.
c) Desenvolupaments i assistència tècnica especialitzada en aquelles missions que decidisca la Sotssecretaria per a la Modernització de les Administracions Públiques.
d) Assistència als usuaris mitjançant tècnics de help desk en nivells successius, incloent-hi assistència telefònica, en remot i presencial, per a la resolució d'incidències en equips, programari de base i aplicatius.
e) Gestió de sistemes informàtics, instal·lacions, bases de dades, seguretat física, manteniment, etcètera.
f) Gestió de l'Inventari de Recursos Informàtics.
g) Col·laboració interinstitucional amb la resta de les administracions en les matèries recollides en els punts anteriors.
2.3 Area d'Atenció al Ciutadà, s'estructura en els serveis:
2.3.1 Servei de Coordinació de Punts Prop, que té al seu càrrec la planificació, l'organització i el control de les activitats relacionades amb l'atenció al ciutadà, i en particular:
a) La coordinació i millora dels serveis dirigits al ciutadà, tant presencialment com telefònicament, orientada a la simplificació, informatització i millora de la tramitació de processos.
b) La coordinació de la posada en funcionament de les distintes oficines Prop que la Generalitat decidisca implementar.
c) Elaborar la informació corporativa que se subministrarà als ciutadans i garantir el manteniment del catàleg electrònic de documents de la Generalitat Valenciana.
d) L'administració del sistema intel·ligent de direccionament de ciutadans.
2.3.2 Servei de Qualitat Total dels Serveis Públics, que té per missió propiciar, mitjançant la implantació de sistemes corporatius i plans departamentals:
a) La millora contínua de la prestació dels serveis públics sobre la base dels requeriments dels ciutadans.
b) La millora de l'eficàcia i eficiència de les unitats administratives dirigida a reduir o eliminar els processos redundants o de baixa utilitat i a adequar la proporció entre els objectius i els mitjans disponibles.
c) Atendre les queixes i els suggeriments dels ciutadans a fi de proposar la millora dels serveis prestats.
2.4 Area de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) que s'estructura en els serveis següents:
2.4.1 Servei d'Estudis, al qual correspon:
a) La realització de treballs d'investigació i la recopilació de documentació en matèries referents a l'administració i gestió pública i a la formació i el perfeccionament del personal al seu servei.
b) La difusió de coneixements sobre matèries relacionades amb les administracions públiques mitjançant la planificació i gestió de jornades i seminaris dirigits al personal al servei de la Generalitat Valenciana i de l'administració local.
2.4.2. Servei de Formació, que té al seu càrrec:
a) La planificació i la gestió de l'acció formativa del personal al servei de la Generalitat Valenciana i els seus organismes autònoms, mitjançant els treballs i estudis necessaris per a elaborar la proposta, el disseny i l'execució dels plans de formació o de programes de formació específics.
b) La planificació i la gestió d'accions formatives del personal al servei de les administracions locals en les condicions que s'establisquen.
Article 3. De la Secretaria General
La Secretaria General s'estructura en les unitats següents:
- Secretaria General Administrativa.
- Servei d'Administració i Afers Generals.
- Servei de Contractació i Gestió Econòmica.
- Centre de Càlcul.
- Servei d'Informàtica Pressupostària.
- Servei d'Informàtica Tributària.
- Servei Jurídic.
- Gabinet Tècnic.
- Servei de Joc.
3.1 Secretaria General Administrativa.
Els serveis dependents de la Secretaria General Administrativa tindran al seu càrrec l'exercici de les funcions generals següents:
3.1.1 Servei d'Administració i Afers Generals, al qual corresponen les funcions de:
a) Tramitació dels afers generals de caràcter administratiu i la tramitació de les reclamacions sobre responsabilitat patrimonial.
b) La gestió i la tramitació d'afers relatius al personal de la Conselleria.
c) La coordinació i l'aplicació de criteris d'economia en l'adquisició de mobiliari i despeses corrents.
d) Registre General.
e) Informació al públic.
f) Arxiu i biblioteca.
g) Parc mòbil i manteniment de les instal·lacions de la Conselleria.
3.1.2 Servei de Contractació i Gestió Econòmica, al qual correspon:
a) La gestió i la tramitació dels expedients relatius a la contractació de subministraments, serveis, consultoria i assistència, i treballs específics i concrets no habituals.
b) Elaboració de l'avantprojecte de pressupostos de la Conselleria.
c) Seguiment i anàlisi d'aquest i modificacions pressupostàries.
d) La gestió econòmica d'ingressos i despeses en general.
3.2 Centre de Càlcul, al davant del qual hi haurà un director, amb rang de cap d'àrea, al qual corresponen les funcions següents:
a) Definir, controlar i efectuar el seguiment dels plans informàtics de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, elaborats segons necessitats d'usuaris.
b) Coordinar la informàtica tributària, pressupostària i de nòmines de la Generalitat Valenciana.
c) Coordinar la informàtica de caràcter econòmic amb altres departaments de la Generalitat Valenciana i amb les administracions estatal i local.
3.2.1 Servei d'Informàtica Pressupostària al qual corresponen les funcions següents:
a) Controlar, coordinar i efectuar el seguiment de projectes informàtics l'Area de Comptabilitat i de Nòmines de la Generalitat Valenciana.
b) Assistir a usuaris en l'ús dels sistemes d'informació pressupostaris, elaborar manuals d'usuaris.
c) Controlar l'explotació dels sistemes d'informació pressupostaris.
d) Gestionar els sistemes dels equips informàtics i administració de les bases de dades de l'entorn.
3.2.2. Servei d'Informàtica Tributària, al qual corresponen les funcions següents:
a) Estudiar i coordinar l'explotació informàtica de l'Area de Gestió Tributària de la Generalitat Valenciana i dels serveis territorials de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública.
b) Coordinar les tasques de comunicació d'ordinadors en xarxes d'àrea local i àrea extensa.
c) Administrar les bases de dades centrals, tècnica de sistemes i assistència a usuaris de l'Area Tributària, així com elaborar manuals d'ús i documentació tècnica dels sistemes d'informació tributària.
3.3 El Servei Jurídic.
El Servei Jurídic té les funcions següents:
a) En matèria de legislació, emetre informes i, si escau, elaborar les disposicions de caràcter general, acords, circulars i instruccions que emanen de la Conselleria o l'emissió d'informes preceptius en els projectes de disposicions legislatives que elaboren els distints centres.
b) En matèria de recursos i reclamacions de responsabilitat patrimonial, les d'emetre informes sobre les propostes de resolucions i, si escau, elaboració d'aquestes.
c) En matèria de documentació i estudis jurídics, les d'elaborar compilacions de disposicions vigents i seguiment de la legislació estatal i d'altres comunitats autònomes, així com l'ordenació de la documentació jurídica i la seua difusió entre les unitats de la Conselleria.
d) Proposar la refosa i revisió de textos legals.
e) En matèria d'actuacions judicials, en coordinació amb el Gabinet Jurídic de la Presidència de la Generalitat Valenciana, i sense perjudici de les atribucions que aquest òrgan té atribuïdes, li corresponen les funcions de gestió dels procediments davant les distintes jurisdiccions.
) La tramitació dels expedients que se susciten amb motiu de les qüestions de competència i conflictes d'atribucions.
g) L'emissió d'informes i dictàmens jurídics a sol·licitud del conseller o d'altres òrgans de la Conselleria.
h) Informar sobre els convenis de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública
i) I altres actuacions que, per imperatiu legal, siguen imposades en els procediments establits en la legislació aplicable en matèries que siguen competència de la Conselleria.
3.4 El Gabinet Tècnic, al qual corresponen les funcions següents:
a) Seguiment i control de l'activitat parlamentària: preguntes, sol·licituds de documentació, compareixences d'alts càrrecs, seguiment de les resolucions i mocions de les Corts Valencianes en relació amb les matèries competència de la Conselleria.
b) Control i seguiment dels informes que mensualment i trimestralment s'han de trametre a les Corts Valencianes en compliment del que disposa la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana i les lleis de pressupostos.
c) Preparar i informar sobre els assumptes que s'hagen d'elevar al Consell i a la Comissió de Secretaris, i el trasllats dels seus acords.
d) Publicacions de la Conselleria.
e) Preparar els nomenaments de les persones que en representació de la Conselleria han de formar part dels òrgans d'administració de les empreses públiques i institucions i comissions dependents de la Generalitat.
f) Tramitar els convenis de la Conselleria i la gestió dels corresponents al Programa Direcció i Serveis Generals.
g) Gestió de les subvencions a què fa referència l'article 45.c de la Llei de Hisenda Pública Valenciana.
3.5 El Servei de Joc, al qual corresponen les funcions següents:
a) Programar, promoure i tramitar els expedients administratius en matèria de joc i les normes de desplegament que la Llei de Joc de la Comunitat Valenciana encomana a la Comissió Tècnica del Joc.
b) Coordinar i impulsar la gestió en matèria de joc dels Serveis Territorials, i cooperar en la recaptació i inspecció de la tributació del joc.
c) Exercir les funcions de Secretaria de la Comissió Tècnica del Joc i en especial la d'incoar i tramitar expedients sancionadors en matèria de joc.
Article 4. De la Direcció General d'Economia
La Direcció General d'Economia s'estructura en les unitats següents:
- Servei de Política Regional i de la Competència de la Unió Europea.
- Servei de Promoció del Desenvolupament Regional.
- Servei d'Anàlisi, Avaluació i Programació Econòmica.
4.1 El Servei de Política Regional i de la Competència de la Unió Europea, al qual corresponen les funcions següents:
a) Formular i coordinar la programació econòmica regional de la Unió Europea en la Comunitat Valenciana.
b) Administrar els Fons FEDER i la coordinació econòmica i pressupostària dels restants Fons Estructurals Comunitaris i del Fons de Cohesió.
c) Formular i coordinar la política de competència de la Unió Europea en matèria d'ajudes públiques en la Generalitat Valenciana.
d) Coordinar i gestionar el Fons de Compensació Interterritorial assignat a la Comunitat Valenciana.
4.2 El Servei de Promoció i Desenvolupament Regional al qual corresponen les funcions següents:
a) Aplicar la política de correcció de desequilibris territorials en la Comunitat Valenciana, mitjançant l'execució de distints programes d'incentius al sector privat i a les corporacions locals.
b) La gestió dels programes d'incentius econòmics a la inversió
c) La gestió del Programa de Desenvolupament Local
4.3 El Servei d'Anàlisi, Avaluació i Programació Econòmica, al qual corresponen les funcions següents:
a) Formular la programació del sector públic valencià, amb especial atenció al Programa Plurianual d'Inversions, i coordinar els plans sectorials, assegurant-se la congruència amb els objectius del programa a mig termini.
b) Col·laborar amb altres administracions públiques valencianes amb la finalitat que els seus plans i programes, especialment els d'inversions, siguen congruents amb els de l'administració autonòmica.
c) Establir els canals de relació necessaris amb els sindicats i les organitzacions empresarials representatives a nivell de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat que aporten el seu assessorament i la seua col·laboració en l'elaboració dels programes econòmics del Govern Valencià.
d) Realitzar, promoure i difondre estudis encaminats a un millor coneixement de la realitat econòmica valenciana, tant en els aspectes estructurals com conjunturals.
e) Planificar i aplicar la política regional que acorde el Govern Valencià en el marc establit per la Generalitat, en especial des de la perspectiva territorial.
f) Dirigir i coordinar les actuacions encaminades a la captació d'inversions foranes, en especial aquelles que tinguen un major efecte multiplicador per a l'economia valenciana i les que afavorisquen la creació de llocs de treball de forma directa o indirecta.
Article 5. De la Direcció General de Tributs i Patrimoni
La Direcció General de Tributs i Patrimoni s'estructura en les unitats següents:
- Area de Tributs.
- Servei d'Inspecció Tributària.
- Servei de Recaptació.
- Servei de Gestió Tributària.
- Servei d'Estudis i Planificació.
- Servei de Valoracions.
- Area de Patrimoni.
- Servei de Patrimoni.
- Servei de Gestió Immobiliària.
5.1 L'Area de Tributs s'estructura en els serveis següents:
5.1.1 Servei d'Inspecció Tributària que té al seu càrrec:
a) Elaboració del Pla d'Actuacions Inspectores (PAI), per a l'elevació a la superior aprovació de la Direcció General, i control de l'execució pels serveis d'Inspecció Tributària de les direccions territorials.
b) Realització de les actuacions inspectores que el PAI encomane al servei, especialment en relació amb el cànon de sanejament de la Generalitat Valenciana.
c) Prestació d'assistència als serveis d'Inspecció Tributaria de les direccions territorials, mitjançant l'emissió, si escau, d'instruccions i circulars, i la resposta a les consultes que aquests serveis formulen.
d) Coordinació del funcionament dels serveis d'Inspecció Tributària de les direccions territorials.
e) Tramitació, a proposta dels serveis d'Inspecció Tributària de les direccions territorials o d'ofici, dels expedients de delicte fiscal, elevant a la Direcció General la proposta que en cada cas pertoque.
f) Elaboració i difusió d'estadístiques i memòries d'inspecció tributària.
g) Manteniment de relacions institucionals amb la AEAT, i, en general, amb qualssevol altres òrgans amb els quals resulte necessari per al millor exercici per la Hisenda Valenciana de les seues competències en matèria d'inspecció tributària.
h) Inspecció de fiances per arrendament de finques urbanes i prestació de serveis i subministraments complementaris, i elaborar, si escau, els esborranys de normes reguladores d'aquesta matèria.
i) Tramitació de les queixes que es formulen en matèria d'inspecció tributària i de fiances, en particular, les provinents del defensor del poble i del síndic de greuges, elevant a superior criteri de la Direcció General la resposta que pertoque.
j) Proposta de resolució, i, si escau, de consultes relatives a la inspecció tributària i de fiances.
k) Qualssevol altres que, en el marc de la inspecció tributària o de fiances urbanes autonòmiques encomane al servei la Direcció General.
5.1.2 El Servei de Recaptació, que té al seu càrrec:
a) Exercici de les competències que en matèria de recaptació atribueix la normativa vigent a la Direcció General de Tributs i Patrimoni. En particular, les relatives a ajornaments i fraccionaments, expedients de compensació i recaptació executiva.
b) Prestació d'assistència als serveis de recaptació de les direccions territorials de la conselleria mitjançant l'emissió, si escau, d'instruccions i circulars, i la resposta de les consultes que en aquests serveis formulen.
c) Coordinació del funcionament dels serveis de recaptació de les direccions territorials de la Conselleria.
d) Expedició de certificats acreditatius d'estar al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb la Hisenda Valenciana, establint, si escau, els procediments i criteris que han de seguir en aquesta matèria tot els òrgans expedidors d'aquest tipus de certificats.
e) Manteniment de relacions institucionals amb la AEAT, i, en general, amb qualssevol altres òrgans amb els quals resulte necessari per al millor exercici per la Hisenda Valenciana de les seues competències de recaptació.
f) Elaboració i difusió d'estadístiques i memòries de recaptació.
g) Proposta de resolució i, si escau, resolució de consultes en matèria de recaptació.
h) Tramitació dels expedients de resolució de recursos d'alçada de la competència de la Direcció General relatius a la procedència d'iniciació de la via de constrenyiment per al cobrament executiu dels ingressos de dret públic de la Generalitat Valenciana.
i) Qualssevol altres que, en el marc de la recaptació autonòmica, encomane al servei la Direcció General.
5.1.3 El Servei de Gestió Tributària, que té al seu càrrec:
a) Tramitació i resolució, o, si escau, elevació a la superior aprovació de la Direcció General, dels expedients de gestió tributària relatius al cànon de sanejament de la Generalitat Valenciana. En particular, la dels relatius a sol·licituds d'exempció de l'impost esmentat, devolució d'ingressos indeguts, recursos de reposició i revisions d'ofici.
b) Elaboració, en coordinació amb l'Entitat de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana, dels esborranys de normes reguladores del cànon de sanejament.
c) Prestació d'assistència als centres de gestors de preus públics i taxes de les distintes conselleries mitjançant l'emissió, si escau, d'instruccions i circulars i la resposta de les consultes que aquests centres gestors formulen en matèria de procediment de gestió de taxes i preus públics.
d) Informe de les memòries economicofinanceres prèvies a l'establiment o modificació de les quanties dels preus públics i taxes de la Hisenda Valenciana i elaboració dels esborranys de les normes (lleis, decrets o ordres) per les quals s'han de regir aquests recursos. Així mateix, elaboració de criteris per a emplenar i trametre a la Direcció General les memòries esmentades.
e) Prestació d'assistència a les direccions territorials de la Conselleria en matèria de gestió de tributs cedits, mitjançant l'emissió, si escau, d'instruccions i circulars, i la resposta a les consultes que en aquesta matèria formulen aquestes direccions territorials.
f) Coordinació del funcionament dels serveis territorials de Gestió Tributària.
g) Elaboració de les previsions pressupostàries d'ingressos corresponents als capítols 1 «impostos directes», 2 «impostos indirectes», 3 «taxes i preus públics» i 5 «ingressos patrimonials» de l'estat d'ingressos dels pressupostos de la Generalitat Valenciana, amb consulta prèvia a les direccions territorials de la Conselleria, a l'Entitat de Sanejament d'Aigües Residuals de la Comunitat Valenciana i a les distintes conselleries, i emanació de les normes i criteris que s'han de seguir per a la tramesa de la informació esmentada per parts dels òrgans consultats.
h) Aprovació dels models d'ingrés dels recursos de dret públic de la Hisenda Valenciana, cursant instruccions necessàries per a la correcta codificació d'aquests, dels centres gestors d'ingressos i de les corresponents classificacions per subconceptes econòmics, en col·laboració amb la Intervenció General, el Centre de Càlcul de la Conselleria i els centres gestors corresponents.
i) Elaboració d'estadístiques i memòries de gestió dels ingressos de dret públic.
j) Manteniment de relacions institucionals amb les instàncies que resulte necessari per al millor exercici per la Hisenda Valenciana de les seues competències de gestió tributària.
k) Proposta al Servei de Valoracions de la Direcció General de criteris en matèria de valoració a l'efecte de tributació cedida.
l) Proposta de resolució i, si escau, resolució, de consultes relatives a la gestió tributària, amb elevació prèvia, si pertoca, a la Direcció General de Tributs del Ministeri d'Economia i Hisenda.
m) Tramitació dels expedients de resolució de recursos d'alçada de la competència de la Direcció General, excepte els que corresponguen al Servei de Recaptació.
n) Tramitació de les queixes que es formulen en matèria de gestió tributària, en particular les provinents del Defensor del Pueblo i del Síndic de Greuges, elevant a superior criteri de la Direcció General la resposta que pertoque.
o) Qualssevol altres que, en el marc de la gestió tributària autonòmica, encomane al Servei la Direcció General.
5.1.4 El Servei d'Estudis i Planificació té al seu càrrec:
a) Realització dels estudis conduents a l'exercici per la Generalitat Valenciana de les capacitats normatives que en el marc de la corresponsabilitat fiscal corresponguen a la Hisenda Valenciana.
b) Manteniment de les relacions institucionals que, en relació amb el que disposa l'apartat 1 anterior, resulten pertinents; en particular, amb la AEAT.
c) Elevació a superior aprovació de la Direcció General, amb consulta prèvia al Servei que corresponga d'aquesta, de les propostes d'interposició de recursos d'alçada davant el Tribunal Econòmic Administratiu Central, per a la tramesa, si escau, per part de la Direcció General a la firma del conseller.
d) Seguiment de les normes que, en matèria tributària i de fiances, vagen sent promulgades, per a la compilació i difusió entre els altres serveis de la Direcció General.
e) Manteniment del fons documental de la Direcció General, elevant a la Direcció General les propostes d'adquisició de material que pertoquen.
f) Coordinació de les actuacions que han de desenvolupar les distintes unitats administratives de la Conselleria per al compliment de les directrius emanades de la Inspecció General del Ministeri d'Economia i Hisenda.
g) Elevació a l'aprovació de la Direcció General de les propostes de normes, d'ofici o a instància de la resta de serveis d'aquesta.
h) Qualssevol altres que, relatives a les competències de la Direcció General i no expressament atribuïdes als altres serveis d'aquesta, encomane al servei la Direcció General.
5.1.5 El Servei de Valoracions té al seu càrrec:
a) Proposició, amb consulta prèvia amb el Servei de Gestió Tributària de la Direcció General, de criteris tècnics en matèria de valoració de béns a efectes fiscals, especialment de naturalesa immoble, per a la posterior elevació a superior aprovació de la Direcció General. Així mateix, una vegada establits, seguiment i impuls d'aquests, i proposar els canvis que s'estimen convenients.
b) Prestació d'assistència als Serveis de Valoració de les direccions territorials d'Economia, Hisenda i Administració Pública.
c) Coordinació del funcionament dels Serveis de Valoració de les direccions territorials.
d) Impuls de la resolució, a petició del Servei de Gestió Tributària de la Direcció General, d'aquells expedients que, amb els mitjans disponibles en les direccions territorials de la Conselleria i ateses les seues especials característiques, no puguen ser valorats en aquestes direccions territorials.
5.2 L'Area de Patrimoni s'estructura en els serveis següents:
5.2.1 El Servei de Patrimoni al qual corresponen les funcions següents:
a) Tramitació i elaboració d'informes i propostes en les matèries que són competència de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública segons la Llei de Patrimoni de la Generalitat Valenciana: adquisicions, alienacions, arrendaments, delimitacions, afectacions, etcètera.
b) Administració i conservació del patrimoni de la Generalitat Valenciana, així com la seua investigació, defensa i recuperació en via administrativa.
c) Custòdia i actualització de l'Inventari General de Béns i Drets de la Generalitat Valenciana.
d) Dotació d'edificis administratius a les distintes conselleries i distribució de locals entre aquestes per atendre les seues necessitats.
e) Informes previs a les concessions o autoritzacions sobre el domini públic.
f) Adquisició, alienació, cessió, assegurança, arrendament, adscripció, etcèterade vehicles.
g) Contractació d'obres referides a immobles patrimonials, als afectats a la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, i, si escau, altres propietat de la Generalitat Valenciana destinats a usos administratius.
h) Confecció i control del Catàleg General de Contractistes i del Registre de Fiances Globals.
5.2.2. El Servei de Gestió Immobiliària al qual corresponen les funcions següents:
a) La gestió tècnica dels immobles de la Generalitat Valenciana, assumint a aquest efecte l'elaboració d'informes i formulació de propostes, així com l'organització i coordinació de la gestió esmentada.
b) Redactar els projectes i dirigir les obres dels edificis administratius de la Generalitat Valenciana, o de qualsevol altra àrea que se li encomane.
c) Seguiment, recopilació i sistematització de tota la normativa de caràcter tècnic en relació amb els projectes i les obres esmentats.
d) Dirigir l'Oficina de Supervisió de Projectes de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública.
e) Coordinar i dirigir el manteniment dels immobles patrimonials de la Generalitat Valenciana.
f) Prestar assessorament i suport tècnic en matèria de gestió immobiliària a altres òrgans de la Generalitat Valenciana, així com coordinar i dirigir, si escau, actuacions concretes en la matèria.
g) La coordinació en l'elaboració d'estudis i fixació de criteris tècnics en matèria de valoració de béns immobles, a efectes fiscals.
Article 6. De la Direcció General de Pressupostos
La Direcció General de Pressupostos està estructurada en les unitats següents:
- Servei de Pressupostos i Planificació Financera.
- Servei d'Anàlisi de la Despesa.
- Servei d'Administració del Pressupost.
- Servei d'Anàlisi i Seguiment d'Ingressos.
- Servei de Coordinació Financera amb altres Administracions i Ens Públics.
- Servei de Nòmines.
- Servei de Coordinació i Control de Nòmines.
Aquests serveis exerciran les funcions següents:
6.1 Servei de Pressupostos i Planificació Financera.
a) Obtenció, anàlisi i agregació, si escau, dels antecedents, informes i estadístiques necessàries per a l'elaboració dels pressupostos de despeses, ingressos i beneficis fiscals.
b) Preparar les bases tècniques i normatives que han d'orientar l'elaboració anual dels pressupostos de la Generalitat.
c) Realitzar els treballs necessaris en suport del procés de debat parlamentari de la Llei Anual de Pressupostos.
d) Desenvolupament i anàlisi de noves tècniques pressupostàries.
6.2 Servei d'Anàlisi de la Despesa Pública.
a) Anàlisi i seguiment de l'evolució de la despesa pública assignada als diversos centres gestors.
b) Elaboració dels estudis i propostes necessàries per a la consecució de l'equilibri pressupostari en el marc de les directrius establides pel Govern.
c) Anàlisi i seguiment de les necessitats d'explotació de les entitats autònomes de caràcter mercantil, industrial, financer o anàleg i de les empreses públiques dependents de la Generalitat.
d) Funcions normatives i d'estudi, informe i control en relació amb les mesures de les quals es deriven conseqüències econòmiques en matèria de retribucions i indemnitzacions del personal funcionari i laboral.
e) Estudi i quantificació dels costos de personal a l'efecte de l'elaboració de la corresponent documentació pressupostària.
f) Les propostes d'autorització de la massa salarial dels convenis o acords col·lectius del personal laboral per als quals la normativa en vigor exigeix el tràmit esmentat, i l'informe preceptiu per a la modificació de les seues condicions retributives en els termes previstos en aquesta normativa.
g) Establiment dels mecanismes d'informació i coordinació que asseguren la implantació d'una política retributiva coherent.
6.3 Servei d'Administració del Pressupost.
a) Recepció, informe i tramitació de les modificacions pressupostàries.
b) Anàlisi dels programes d'actuació i de les seues modificacions.
c) Gestió i coordinació de les actuacions competència de la Direcció General durant els processos d'obertura i tancament de l'exercici pressupostari.
d) Obtenció i anàlisi de dades d'execució pressupostària per a la presa de decisions de política pressupostària.
e) Elaboració de les estadístiques d'evolució pressupostària.
f) Preparar les bases tècniques i normatives que han d'orientar la gestió anual dels pressupostos de la Generalitat.
g) Coordinació amb les àrees i els serveis responsables de la gestió econòmica de les distintes conselleries.
6.4 Servei de Anàlisi i Seguiment d'Ingressos.
a) Elaboració de les previsions d'ingressos corresponents als capítols d'ingressos no tributaris.
b) Seguiment de l'execució del pressupost d'ingressos, en col·laboració amb la resta de conselleries.
c) Seguiment de les partides pressupostàries, tant de l'estat de despeses com d'ingressos, l'origen de les quals es corresponga amb fons procedents de la Unió Europea.
d) Estudis, relacions institucionals necessàries, anàlisi i seguiment dels recursos del sector públic valencià, i, en particular, els relatius al sistema de finançament de les comunitats autònomes i les transferències sobre recursos d'altres administracions públiques i ens públics.
6.4 Servei de Coordinació Financera amb altres Administracions i Ens Públics.
a) Coordinació pressupostària amb l'administració de l'estat i amb la resta d'administracions públiques.
b) Gestió de les competències que en matèria d'hisendes locals atribuïsquen les lleis a la Generalitat.
c) Gestió dels expedients de compensació d'ofici dels deutes contrets per les corporacions locals.
6.6 Servei de Nòmines.
El Servei de Nòmines atén l'objectiu bàsic d'assegurar el puntual cobrament de la nòmina del personal que ocupa lloc de treball en l'administració de la Generalitat pels conceptes i les quanties de meritació i retenció previstes per les lleis per a aquests llocs.
Per a això té atribuïdes les funcions següents:
a) Direcció i elaboració de normes i directrius per a la confecció de la nòmina de tot el personal al servei de la Generalitat Valenciana, i altres òrgans de l'administració autonòmica.
b) Control de les incidències i variacions de la nòmina generades per les conselleries i els diferents centres de gestió, i que aquestes s'ajusten als catàlegs de llocs de treball aprovats i als conceptes de nòmina legal previstos per les normes que els regulen.
c) Centre d'informació d'usuaris del sistema de nòmina i de coordinació d'aquests amb el Centre de Càlcul per a determinar, proposar i difondre millores i noves prestacions.
6.7 Servei de Coordinació i Control de Nòmines.
a) Seguiment dels processos per incapacitat laboral transitòria, subministrant la informació necessària per a la recuperació del seu cost de la Tresoreria de la Seguretat Social.
b) Coordinació, gestió, control i pagament de les assegurances socials, Muface i drets passius, elaborant les normes que faciliten la correcta gestió.
c) Seguiment i control dels expedients de reintegrament i de compensació de deutes per errors materials en la nòmina del personal al servei de la Generalitat Valenciana.
d) Assessorament als centres gestors de les conselleries sobre l'aplicació i gestió de les normes de Seguretat Social.
Article 7. De la Direcció General de Funció Pública
La Direcció General de Funció Pública s'estructura en les unitats següents:
- Area de Funció Pública.
- Servei de Classificació i Registre.
- Servei de Selecció i Provisió.
- Servei de Gestió de Personal.
- Servei de Règim Jurídic i Relacions Sindicals.
- Servei de Prevenció de Riscos Laborals del Sector d'Administració Pública.
7.1 Servei de Classificació i Registre, al qual correspon:
a) Emetre informe sobre els projectes de normes que afecten les estructures orgàniques de les distintes conselleries i organismes de l'administració del Consell.
b) Gestionar la classificació de llocs de treball i les relacions corresponents i els registres de personal i de llocs de treball.
7.2 Servei de Selecció i Provisió, al qual correspon:
a) Elaborar l'oferta d'ocupació pública del personal de l'administració del Consell.
b) Gestionar el seu desenvolupament, per mitjà dels corresponents processos de selecció i provisió.
c) Prestar suport tècnic i administratiu als tribunals de selecció i provisió de llocs de treball.
7.3 Servei de Gestió de Personal, al qual correspon:
a) Gestionar les incidències i situacions administratives del personal de l'administració del Consell atribuïdes a la Direcció General de Funció Pública.
b) Constitució i manteniment dels expedients d'aquest personal.
7.4 Servei de Règim Jurídic i Relacions Sindicals, al qual correspon:
a) Prestar assessorament jurídic a la Direcció General.
b) Iniciativa normativa en matèries pròpies de funció pública.
c) L'assistència tècnica i jurídica en les relacions de la Direcció General amb les organitzacions sindicals i la seua gestió, així com exercir la Secretaria de les Meses de Negociació Col·lectiva.
7.5 Servei de Prevenció de Riscos Laborals del Sector d'Administració Pública, al qual correspon:
Dirigir i coordinar les activitats preventives, d'assessorament i suport, establides en l'article 31 de la Llei 31/1995, de Prevenció i Riscos Laborals, a fi de garantir l'adequada protecció de la seguretat i la salut del personal al servei de l'administració del Consell de la Generalitat Valenciana.
Article 8. De la Intervenció General
La Intervenció General s'estructura en les unitats següents amb rang d'àrea:
- Viceintervenció General de Funció Interventora.
- Viceintervenció General de Control Financer.
- Viceintervenció General de Comptabilitat Pública.
- Intervencions delegades
Les tres viceintervencions generals i les intervencions delegades s'estructuraran al seu torn en serveis al davant de cadascun dels quals hi haurà un adjunt a l'interventor delegat, com a cap d'aquests.
8.1 Viceintervenció General de Funció Interventora, a la qual corresponen les funcions següents:
a) La coordinació de les intervencions delegades en les seccions de la Generalitat, en els serveis territorials d'Hisenda i en els seus organismes autònoms administratius.
b) La intervenció formal i material de pagaments i la intervenció material de la despesa.
c) L'elaboració d'informes sobre fiscalització i sobre discrepàncies.
d) L'elaboració de circulars, instruccions i criteris interpretatius.
e) La coordinació dels afers interns i dels relatius al personal de la Intervenció.
f) L'avaluació del grau d'economia, eficiència i eficàcia en l'execució dels programes de les seccions i serveis de l'administració de la Generalitat Valenciana i dels seus organismes autònoms administratius.
8.2. Viceintervenció General de Control Financer, a la qual corresponen les funcions següents:
a) Elaboració del pla anual d'auditories d'empreses, ens públics no administratius, universitats i aplicació de fons europeus.
b) Elaboració dels plans específics d'auditories a persones físiques o jurídiques que gaudisquen de subvencions, préstecs, avals i altres ajudes de la Generalitat Valenciana.
c) Direcció i revisió dels treballs d'auditoria realitzats en aplicació dels plans anteriorment exposats.
d) Auditories especials sobre ens públics de caràcter no recurrent.
e) Aplicació dels controls de qualitat establits per la Intervenció General, tant per als treballs que es realitzen en col·laboració amb firmes privades d'auditories, com per als que s'efectuen per mitjans propis.
f) Emissió d'informes especials, dictàmens i certificats en relació amb l'aplicació del control financer.
8.3 Viceintervenció General de Comptabilitat Pública, a la qual com a centre directiu de la comptabilitat públic correspon:
a) Sotmetre a la decisió del conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública el Pla General de Comptabilitat al qual s'adaptaran les corporacions, els organismes i altres entitats incloses en el sector públic de la Generalitat Valenciana, segons les seues característiques, amb la deguda coordinació i articulació amb el Pla General de Comptabilitat de l'Estat.
b) Promoure l'exercici de la potestat reglamentària amb vista a la determinació de l'estructura, justificació, tramitació, rendició de comptes i altres documents relatius a la comptabilitat pública.
c) Aprovar els plans parcials o especials de comptabilitat pública d'acord amb el pla general.
d) Inspeccionar la comptabilitat de les entitats autònomes i empreses públiques.
I com a centre gestor de la comptabilitat pública:
e) Elaborar el compte general de la Generalitat Valenciana.
f) Preparar i examinar, formulant les observacions procedents, els comptes que s'hagen de retre a la Sindicatura de Comptes i al Tribunal de Comptes.
g) Demanar la presentació dels comptes, estats i altres documents subjectes a examen crític.
h) Centralitzar la informació derivada de la comptabilitat de les corporacions, organismes i entitats que integren el sector públic de la Generalitat Valenciana
i) Elaborar els comptes del sector públic de la Generalitat Valenciana de forma compatible amb el sistema de comptes nacionals seguits per l'estat.
j) Vigilar i impulsar l'activitat de les oficines d'intervenció i comptabilitat existents en totes les conselleries, entitats autònomes i empreses públiques de la Generalitat Valenciana.
k) Coordinar la planificació comptable de les empreses vinculades a la Generalitat Valenciana.
8.4 A més de l'estructura orgànica i funcional dels serveis centrals anteriorment assenyalats, la Intervenció General tindrà en cadascuna de les seccions pressupostàries de l'administració de la Generalitat Valenciana dels serveis territorials de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, i en aquelles direccions generals, o qualsevol altra unitat administrativa, que per les seues característiques i dimensió pressupostària ho aconsellen, una intervenció delegada, al davant de la qual hi haurà un interventor delegat.
L'estructura administrativa de les intervencions delegades estarà constituïda per una adjuntia a la Intervenció Delegada, amb nivell de servei administratiu, al davant de la qual i sota la dependència de l'interventor delegat d'aquesta, hi haurà un adjunt a l'interventor delegat.
Les funcions de les intervencions delegades consistiran en l'exercici de les delegades en matèria de control intern, dins de l'àmbit d'actuació de la unitat a la qual han estat adscrites.
Article 9. De les direccions territorials
Les direccions territorials s'estructuren en les unitats següents:
- Director territorial.
- Secretaria Territorial.
- Servei de Gestió Tributària.
- Servei de Recaptació.
- Servei d'Inspecció Tributària.
- Servei de Valoració.
- Intervenció Delegada.
9.1 Director territorial:
a) Coordinació, control i impuls del funcionament de totes les unitats administratives de la direcció territorial, assumint la direcció immediata d'aquestes.
b) Coordinació de la direcció territorial amb els òrgans centrals de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública, i en general, amb qualssevol altres òrgans i institucions.
c) Si escau, les que la normativa en vigor atribueix, en l'àmbit estatal als delegats de la AEAT i delegats provincials del Ministeri d'Economia i Hisenda.
d) Aquelles altres relacionades amb les competències de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública en l'àmbit territorial de la seua direcció o que en aquest àmbit li siguen encomanades pels òrgans directius superiors de la conselleria esmentada.
9.2 Secretaria Territorial:
a) Sota tutela del director territorial, les inherents als afers generals de la direcció territorial, en particular en les matèries següents: informàtica, registre general, personal, horaris, coordinació del funcionament de les distintes unitats administratives de la direcció, conserva i custòdia de documentació general de la Direcció Territorial i atenció al contribuent.
b) En l'àmbit de la direcció territorial, les competències administratives en matèria de joc
c) Prestació d'assistència tècnica al director territorial, i, en general, aquelles altres que aquest li encomane.
9.3 Servei de Gestió Tributària:
a) Gestió i liquidació, en el seu àmbit territorial, dels tributs cedits per l'estat a la Generalitat Valenciana, en els termes que disposa la Llei 14/1996, de 30 de desembre, i dels recàrrecs establits per aquesta sobre aquells, així com, en general, dels distints tributs que graven el joc realitzat en aquest àmbit territorial. En particular, resolució dels recursos de reposició que es formulen contra els actes de gestió i liquidació relatius a aquests tributs i recàrrecs. Així mateix, les que en l'àmbit estatal atribueix la normativa vigent a les dependències provincials de gestió tributària de la AEAT.
b) Formulació de propostes i consultes, en aspectes relatius a les matèries assenyalades en l'apartat 1 anterior, al director territorial, per a l'elevació per aquest a la Direcció General de Tributs i Patrimoni.
c) Coordinació, control i impuls del funcionament de les oficines liquidadores de Districte Hipotecari de la seua jurisdicció així com de les seues pròpies unitats administratives.
d) Aquelles altres relacionades amb les competències de gestió tributària de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública en l'àmbit territorial de la seua direcció o que, en aquest àmbit, li siguen encomanats pel director territorial.
9.4 Servei de Recaptació
a) Les inherents, en l'àmbit de la direcció territorial, a la recaptació voluntària dels tributs cedits per l'estat a la Generalitat Valenciana, en els termes que disposa la Llei 14/1996, de 30 de desembre, i dels recàrrecs establits per aquesta sobre aquells, així com, en general, dels distints tributs que graven el joc realitzat en aquest àmbit territorial, i, en període executiu, dels ingressos de dret públic de la Generalitat Valenciana. S'exceptua d'aquesta funció, tant en període voluntari com executiu, la gestió de recaptació del cànon de sanejament.
b) Així mateix, totes aquelles funcions que, en l'àmbit estatal, encomana la normativa tributària vigent als caps de les dependències provincials de recaptació de la AET.
9.5 Servei d'Inspecció.
a) Inspecció, en el seu àmbit territorial, dels tributs cedits per l'estat a la Generalitat Valenciana, en els termes establits en la Llei 14/1996, de 30 de desembre, i els recàrrecs establits per aquesta sobre aquests. En particular: a) pràctica de les actuacions inspectores corresponents; b) dictamen dels actes administratius de liquidació tributària derivats d'aquestes actuacions; c) resolució dels recursos de reposició interposats contra aquests actes; i d) proposició i, si escau, imposició de les sancions tributàries que pertoquen. Així mateix, totes aquelles que en l'àmbit estatal atribueix la normativa tributària vigent a les dependències provincials d'Inspecció de la AEAT.
b) Formulació de propostes i consultes, en aspectes relatius a les matèries assenyalades en els apartats 1 i 2 anteriors, al director territorial, per a l'elevació per aquest a la Direcció General de Tributs i Patrimoni.
c) Coordinació, control i impuls del funcionament de les seues unitats administratives.
d) Aquelles altres relacionades amb les competències d'inspecció tributària de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública en l'àmbit territorial de la seua direcció o que, en aquest àmbit, li siguen encomanades pel director territorial.
9.6 Servei de Valoració.
Evacuació dels informes corresponents a les peticions de valoració que es formulen pel Servei de Gestió Tributària de la Direcció Territorial i per les oficines liquidadores de la jurisdicció d'aquesta.
9.7 Intervenció Delegada
La comesa en cadascuna de les intervencions delegades, consistirà en l'exercici de les funcions delegades en matèria de control intern, dins de l'àmbit d'actuació de la unitat a la qual han estat adscrites.
DISPOSICIO DEROGATORIA
Queda derogada l'Ordre de 12 de setembre de 1997, d'aquesta Conselleria (DOGV número 3.091, de 2 d'octubre de 1997) de desplegament del Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Administració Pública.
DISPOSICIO FINAL
Aquesta ordre entrarà en vigor el dia de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 30 de juliol de 1998
El conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública,
JOSÉ LUIS OLIVAS MARTINEZ

linea
Mapa web