Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

ORDRE de 16 de novembre de 2009, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es modifica l'Ordre de 9 de maig de 2005, per la qual es regula el procediment per a la tramitació telemàtica de sol·licituds de subvencions i presentació de documentació en l'àmbit competencial del Servici Valencià d'Ocupació i Formació i s'aprova l'aplicació informàtica que la possibilita. [2009/13270]

(DOGV núm. 6149 de 20.11.2009) Ref. Base de dades 013108/2009

ORDRE de 16 de novembre de 2009, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es modifica l'Ordre de 9 de maig de 2005, per la qual es regula el procediment per a la tramitació telemàtica de sol·licituds de subvencions i presentació de documentació en l'àmbit competencial del Servici Valencià d'Ocupació i Formació i s'aprova l'aplicació informàtica que la possibilita. [2009/13270]
PREÀMBUL
L'Ordre de 9 de maig de 2005, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula el procediment per a la tramitació telemàtica de sol·licituds de subvencions i presentació de documentació en l'àmbit competencial del Servici Valencià d'Ocupació i Formació i s'aprova l'aplicació informàtica que la possibilita, establia en el seu dia com a canal o plataforma de tramitació telemàtica el sistema de Generalitat en Xarxa. I en este moment, el SERVEF incorpora una nova versió de «FORMUL@», que li permet la tramitació telemàtica de les seues sol·licituds de subvencions i ajudes, i millora el servici i l'atenció al ciutadà.
Així mateix, convé substituir la referència al requeriment telemàtic obligatori de l'interessat, quan la seua sol·licitud no reunisca els requisits necessaris, per un requeriment telemàtic potestatiu, més coincident amb l'article 28 de la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Servicis Públics.
Per l'anteriorment exposat, a proposta del director general del Servici Valencià d'Ocupació i Formació, i fent ús de les atribucions conferides per l'article 28 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell
ORDENE
Article únic
Es modifica l'Ordre de 9 de maig de 2005, per la qual es regula el procediment per a la tramitació telemàtica de sol·licituds de subvencions i presentació de documentació en l'àmbit competencial del Servici Valencià d'Ocupació i Formació i s'aprova l'aplicació informàtica que la possibilita, en els articles i en els termes que figuren en els apartats següents:
U. Es modifica el paràgraf primer de l'article 2, queda redactat com s'indica:
«FORMUL@»: és el sistema informàtic que permet la tramitació telemàtica dels procediments del SERVEF per a la sol·licitud de subvencions i per a la presentació de documentació».
Dos. Se suprimix el paràgraf segon de l'article 4, quedant este article redactat com s'indica:
«Article 4. Validesa de les comunicacions.
El sistema «FORMUL@» permetrà la presentació de documents electrònics tots els dies de l'any, durant les 24 hores del dia, sense perjuí de les interrupcions necessàries per raons tècniques derivades de la utilització o el manteniment de tot equip informàtic o de sistemes de comunicacions. Així mateix, en els casos d'interrupció no planificada en el funcionament de la unitat registral telemàtica, es visualitzarà un missatge en què es comunique esta circumstància, sempre que siga possible.
Les notificacions, les comunicacions o la documentació dels procediments emesos per mitjà de firma electrònica avançada en l'àmbit de la Generalitat Valenciana gaudiran de validesa i eficàcia, en els termes de l'article 45 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú».
Tres. Es modifica l'article 5, que queda redactat com s'indica:
«Article 5. Procediment general.
1. Procediment general de sol·licitud telemàtica de subvencions.
A través de la Unitat Registral Telemàtica del SERVEF es podrà presentar qualsevol sol·licitud de subvenció, relativa a les competències del SERVEF assenyalades en l'annex del Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat Valenciana, amb les limitacions establides en cada una de les ordres que regulen les distintes convocatòries de subvencions.
L'accés telemàtic al tràmit desitjat es realitzarà omplint els documents electrònics pertinents en funció de la subvenció sol·licitada.
A la recepció de la sol·licitud, el sistema procedirà a identificar al remitent per mitjà dels dispositius de la firma electrònica.
De les sol·licituds que es realitzen per via telemàtica, el sistema informàtic generarà un rebut electrònic acreditatiu de la sol·licitud efectuada, el contingut del qual mínim serà el disposat en l'article 5.2 del Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat i regulació de les notificacions telemàtiques de la Generalitat Valenciana. L'usuari podrà obtindre el rebut que la sol·licitud ha sigut registrada pel SERVEF, a través del sistema «FORMUL@».
Si la sol·licitud no reunix els requisits necessaris, es podrà requerir telemàticament a l'interessat, sense perjuí del que disposa l'article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
En el cas que es detecten anomalies de tipus tècnic en la transmissió telemàtica del document, d'acord amb el que disposa el punt 4 de l'article 5 del Decret 18/2004, el sistema es posarà en contacte amb el presentador del document per mitjà dels corresponents missatges d'error perquè es procedisca a la seua esmena.
2. Procediment general de presentació telemàtica de documentació.
A través de la Unitat Registral Telemàtica del SERVEF es podrà presentar telemàticament qualsevol documentació, relativa a les competències del SERVEF assenyalades en l'annex del Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat Valenciana, amb les limitacions establides en cada una de les ordres que regulen les distintes convocatòries de subvencions.
L'accés telemàtic al tràmit desitjat es realitzarà omplint els documents electrònics pertinents en funció de la documentació que calga presentar.
Presentada la documentació, el sistema procedirà a identificar al remitent per mitjà dels dispositius de Firma Electrònica.
De la documentació presentada per via telemàtica, el sistema informàtic generarà un rebut electrònic acreditatiu el contingut del qual mínim serà el disposat en l'article 5.2 del Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat Valenciana i regulació de les notificacions telemàtiques de la Generalitat Valenciana. El sistema «FORMUL@», expedirà a l'usuari un rebut electrònic acreditatiu que la sol·licitud ha sigut registrada pel SERVEF.
3. Efectes de la presentació.
La presentació telemàtica de les sol·licituds i escrits tindran els mateixos efectes jurídics que les efectuades pels altres mitjans admesos en dret.
4. Còmput de terminis.
Als efectes del còmput de terminis, de conformitat amb l'article 11 del Decret 18/2004, serà vàlida i produirà efectes jurídics la data d'entrada que es consigne en el rebut expedit per la Unitat Registral Telemàtica corresponent. La Generalitat Valenciana, com a Autoritat de Segellat de Temps, garantix que la data i l'hora assignades és l'hora oficial que establix el Reial Institut i Observatori de l'Armada».
DISPOSICIÓ FINAL
La present ordre entrarà en vigor el dia que es publique en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
València, 16 de novembre de 2009
El vicepresident segon del Consell,
conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació,
GERARDO CAMPS DEVESA

linea
Mapa web