CORRECCIÓ d'errades del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2015/8659]
(DOGV núm. 7645 de 28.10.2015) Ref. Base de dades 008398/2015
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 23.09.2015 Aquesta disposició afecta: Corregeix: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Legislació Matèries: Organització de l'administració Descriptors: Temàtics: reglament intern, administració regional, organització administrativa , IX legislatura, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
CORRECCIÓ d'errades del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2015/8659]
Advertides errades en la publicació del decret esmentat en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana núm. 7620, de 22 de setembre de 2015, cal fer les rectificacions escaients:
En larticle 8.1.a, en la versió castellana, on diu:
«Servicio de Planificación de los Recursos Asistenciales, Programas y Servicios Sanitarios».
Ha de dir:
«Servicio de Planificación de Programas y Servicios Sanitarios».
En larticle 8.1.a, en la versió valenciana, on diu:
«Servei de Planificació i Gestió dels Recursos Assistencials, Programes i Serveis Sanitaris».
Ha de dir:
«Servei de Planificació de Programes i Serveis Sanitaris».
En larticle 8.2.b, on diu:
«El Servei de Planificació dels Recursos Assistencials, Programes i Serveis Sanitaris...».
Ha de dir:
«El Servei de Planificació de Programes i Serveis Sanitaris...».
En larticle 8.3.b, on diu:
«El Servei de Gestió Assistencial, que exercirà les funcions següents:
Gestió i coordinació de lactivitat assistencial amb mitjans propis.
Aplicar mesures de gestió de lactivitat assistencial encaminades a garantir laccessibilitat (garantia de no demora, llistes despera).
Aplicar mesures de gestió de lactivitat assistencial encaminades a garantir la sostenibilitat.
Validació de lactivitat assistencial amb mitjans aliens per derivació de pacients a centres i serveis externs a la xarxa assistencial del sistema valencià de salut.
Control de les sol·licituds daccés a serveis i prestacions sanitàries en el territori dun altre estat membre de la Unió Europea que es realitzen en el marc de la normativa que regula lassistència sanitària transfronterera i dels reglaments comunitaris sobre coordinació dels sistemes de seguretat social.
Coordinació de lactivitat de trasplantaments.
Proposar indicadors alineats amb els acords de gestió, el seu seguiment i avaluació, en làmbit de lactivitat del servei».
Ha de dir:
«El Servei de Gestió Assistencial, que exercirà les funcions següents:
Gestió i coordinació de lactivitat assistencial amb mitjans propis.
Aplicar mesures de gestió de lactivitat assistencial encaminades a garantir laccessibilitat (garantia de no demora, llistes despera).
Aplicar mesures de gestió de lactivitat assistencial encaminades a garantir la sostenibilitat.
Validació de lactivitat assistencial amb mitjans aliens per derivació de pacients a centres i serveis externs a la xarxa assistencial del sistema valencià de salut.
Coordinació de lactivitat de trasplantaments.
Proposar indicadors alineats amb els acords de gestió, el seu seguiment i avaluació, en làmbit de lactivitat del servei».
En larticle 8.4.a, on diu:
«a) El Servei dAnàlisi de Sistemes de la Informació Sanitària, que exercirà les funcions següents:
Coordinar i unificar les iniciatives dadministració explotació i anàlisi de dades.
Garantir la fiabilitat, qualitat i unicitat de la informació emmagatzemada en els diferents sistemes dinformació.
Administrar laccés als sistemes de gestió del coneixement atenent als criteris establits pels responsables de la informació, i vetlar per la confidencialitat de la informació.
Establir normes, estàndards i metodologies per a la gestió de la informació sanitària que garantisquen la seua homogeneïtat.
Desenvolupar i coordinar el funcionament del Sistema Normalitzat de Catàlegs de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que mantinga a disposició de les diverses aplicacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el conjunt de catàlegs corporatius compartits, garantir la seua unicitat, i també la consistència i normalització de continguts.
Coordinar les actuacions de les unitats de documentació clínica i admissió dels departaments.
Gestionar les dades i sistemes dinformació, tant ambulatoris com hospitalaris, dels centres sanitaris de la Comunitat Valenciana.
Col·laborar amb el ministeri amb competències en matèria de planificació destadística sanitària i proporcionar la informació estadística de dades dactivitat assistencial de la Comunitat Valenciana».
Ha de dir:
«a) El Servei dAnàlisi de Sistemes de la Informació Sanitària, que exercirà les funcions següents:
Coordinar i unificar les iniciatives dadministració, explotació i anàlisi de dades.
Garantir la fiabilitat, qualitat i unicitat de la informació emmagatzemada en els diferents sistemes dinformació.
Administrar laccés als sistemes de gestió del coneixement atenent als criteris establits pels responsables de la informació, i vetlar per la confidencialitat de la informació.
Establir normes, estàndards i metodologies per a la gestió de la informació sanitària que garantisquen la seua homogeneïtat.
Desenvolupar i coordinar el funcionament del Sistema Normalitzat de Catàlegs de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que mantinga a disposició de les diverses aplicacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el conjunt de catàlegs corporatius compartits, i garantir la seua unicitat, i també la consistència i normalització de continguts.
Coordinar les actuacions de les unitats de documentació clínica i admissió dels departaments.
Gestionar les dades i sistemes dinformació, tant ambulatoris com hospitalaris, dels centres sanitaris de la Comunitat Valenciana.
Col·laborar amb el ministeri amb competències en matèria de planificació destadística sanitària i proporcionar la informació estadística de dades dactivitat assistencial de la Comunitat Valenciana.
Elaborar informes de contingut assistencial.
Elaborar estadístiques dactivitat assistencial.
Gestionar la sol·licitud de dades, tractament, explotació i/o entrega de les dades tant del Sistema dInformació ambulatòria com hospitalària».
En el penúltim incís de larticle 12.5.b, en la versió castellana, on diu:
« Impulsar las acciones y búsqueda de sinergias necesarias en materia de investigación para la gestión del riesgo alimentario».
Ha de dir:
« Impulsar las acciones y búsqueda de sinergias necesarias en materia de investigación para la gestión del riesgo alimentario, analizar las necesidades de formación de los profesionales y organizar los planes docentes en esta materia, todo ello sin perjuicio de las competencias atribuidas a la Escuela Valenciana de Estudios de Salud».
En larticle 20.2.a, on diu:
«El Servei dInspecció de Serveis Sanitaris, que exercirà les funcions següents:
Inspecció de les prestacions de la cartera de serveis del Sistema Valencià de Salut, i també la inspecció en matèria dactivitats de formació, investigació i tutela dels drets i deures dels ciutadans o ciutadanes. Participar en les comissions de docència i en les auditories als centres acreditats per a la docència.
Inspecció en matèria de prestacions del Sistema de Seguretat Social: gestió de la incapacitat temporal i dels acords/convenis amb lInstitut Nacional de la Seguretat Social i entitats col·laboradores.
Inspecció de serveis sanitaris en matèria de responsabilitat sanitària i administrativa: expedients de responsabilitat patrimonial, disciplinaris, valoració del dany corporal, etc.
Inspecció de la prestació farmacèutica i productes sanitaris. Visat dinspecció.
Inspecció de serveis sanitaris en matèria de sistema dinformació.
Així com qualsevol altra que li encomane la normativa vigent o li lordene lòrgan competent».
Ha de dir:
«El Servei dInspecció de Serveis Sanitaris, que exercirà les funcions següents:
Inspecció de les prestacions de la cartera de serveis del Sistema Valencià de Salut, i també la inspecció en matèria dactivitats de formació, investigació i tutela dels drets i deures dels ciutadans o ciutadanes. Participar en les comissions de docència i en les auditories als centres acreditats per a la docència.
Inspecció en matèria de prestacions del Sistema de Seguretat Social: gestió de la incapacitat temporal i dels acords/convenis amb lInstitut Nacional de la Seguretat Social i entitats col·laboradores.
Inspecció de serveis sanitaris en matèria de responsabilitat sanitària i administrativa: expedients de responsabilitat patrimonial, disciplinaris, valoració del dany corporal, etc.
Inspecció de la prestació farmacèutica i productes sanitaris. Visat dinspecció.
Inspecció de serveis sanitaris en matèria de sistema dinformació.
Control de les sol·licituds daccés a serveis i prestacions sanitàries en el territori dun altre estat membre de la Unió Europea que es realitzen en el marc de la normativa que regula lassistència sanitària transfronterera i dels reglaments comunitaris sobre coordinació dels sistemes de seguretat social.
Així com qualsevol altra que li encomane la normativa vigent o li lordene lòrgan competent».