Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

CORRECCIÓ d'errades del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2015/8659]

(DOGV núm. 7645 de 28.10.2015) Ref. Base de dades 008398/2015

CORRECCIÓ d'errades del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2015/8659]
Advertides errades en la publicació del decret esmentat en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana núm. 7620, de 22 de setembre de 2015, cal fer les rectificacions escaients:

– En l’article 8.1.a, en la versió castellana, on diu:
«Servicio de Planificación de los Recursos Asistenciales, Programas y Servicios Sanitarios».
Ha de dir:
«Servicio de Planificación de Programas y Servicios Sanitarios».

– En l’article 8.1.a, en la versió valenciana, on diu:
«Servei de Planificació i Gestió dels Recursos Assistencials, Programes i Serveis Sanitaris».
Ha de dir:
«Servei de Planificació de Programes i Serveis Sanitaris».

– En l’article 8.2.b, on diu:
«El Servei de Planificació dels Recursos Assistencials, Programes i Serveis Sanitaris...».
Ha de dir:
«El Servei de Planificació de Programes i Serveis Sanitaris...».


– En l’article 8.3.b, on diu:
«El Servei de Gestió Assistencial, que exercirà les funcions següents:
– Gestió i coordinació de l’activitat assistencial amb mitjans propis.

– Aplicar mesures de gestió de l’activitat assistencial encaminades a garantir l’accessibilitat (garantia de no demora, llistes d’espera).

– Aplicar mesures de gestió de l’activitat assistencial encaminades a garantir la sostenibilitat.
– Validació de l’activitat assistencial amb mitjans aliens per derivació de pacients a centres i serveis externs a la xarxa assistencial del sistema valencià de salut.
– Control de les sol·licituds d’accés a serveis i prestacions sanitàries en el territori d’un altre estat membre de la Unió Europea que es realitzen en el marc de la normativa que regula l’assistència sanitària transfronterera i dels reglaments comunitaris sobre coordinació dels sistemes de seguretat social.
– Coordinació de l’activitat de trasplantaments.
– Proposar indicadors alineats amb els acords de gestió, el seu seguiment i avaluació, en l’àmbit de l’activitat del servei».
Ha de dir:
«El Servei de Gestió Assistencial, que exercirà les funcions següents:
– Gestió i coordinació de l’activitat assistencial amb mitjans propis.

– Aplicar mesures de gestió de l’activitat assistencial encaminades a garantir l’accessibilitat (garantia de no demora, llistes d’espera).

– Aplicar mesures de gestió de l’activitat assistencial encaminades a garantir la sostenibilitat.
– Validació de l’activitat assistencial amb mitjans aliens per derivació de pacients a centres i serveis externs a la xarxa assistencial del sistema valencià de salut.
– Coordinació de l’activitat de trasplantaments.
– Proposar indicadors alineats amb els acords de gestió, el seu seguiment i avaluació, en l’àmbit de l’activitat del servei».

– En l’article 8.4.a, on diu:
«a) El Servei d’Anàlisi de Sistemes de la Informació Sanitària, que exercirà les funcions següents:
– Coordinar i unificar les iniciatives d’administració explotació i anàlisi de dades.
– Garantir la fiabilitat, qualitat i unicitat de la informació emmagatzemada en els diferents sistemes d’informació.
– Administrar l’accés als sistemes de gestió del coneixement atenent als criteris establits pels responsables de la informació, i vetlar per la confidencialitat de la informació.
– Establir normes, estàndards i metodologies per a la gestió de la informació sanitària que garantisquen la seua homogeneïtat.
– Desenvolupar i coordinar el funcionament del Sistema Normalitzat de Catàlegs de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que mantinga a disposició de les diverses aplicacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el conjunt de catàlegs corporatius compartits, garantir la seua unicitat, i també la consistència i normalització de continguts.
– Coordinar les actuacions de les unitats de documentació clínica i admissió dels departaments.
– Gestionar les dades i sistemes d’informació, tant ambulatoris com hospitalaris, dels centres sanitaris de la Comunitat Valenciana.

– Col·laborar amb el ministeri amb competències en matèria de planificació d’estadística sanitària i proporcionar la informació estadística de dades d’activitat assistencial de la Comunitat Valenciana».
Ha de dir:
«a) El Servei d’Anàlisi de Sistemes de la Informació Sanitària, que exercirà les funcions següents:
– Coordinar i unificar les iniciatives d’administració, explotació i anàlisi de dades.
– Garantir la fiabilitat, qualitat i unicitat de la informació emmagatzemada en els diferents sistemes d’informació.
– Administrar l’accés als sistemes de gestió del coneixement atenent als criteris establits pels responsables de la informació, i vetlar per la confidencialitat de la informació.
– Establir normes, estàndards i metodologies per a la gestió de la informació sanitària que garantisquen la seua homogeneïtat.
– Desenvolupar i coordinar el funcionament del Sistema Normalitzat de Catàlegs de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que mantinga a disposició de les diverses aplicacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el conjunt de catàlegs corporatius compartits, i garantir la seua unicitat, i també la consistència i normalització de continguts.
– Coordinar les actuacions de les unitats de documentació clínica i admissió dels departaments.
– Gestionar les dades i sistemes d’informació, tant ambulatoris com hospitalaris, dels centres sanitaris de la Comunitat Valenciana.

– Col·laborar amb el ministeri amb competències en matèria de planificació d’estadística sanitària i proporcionar la informació estadística de dades d’activitat assistencial de la Comunitat Valenciana.
– Elaborar informes de contingut assistencial.
– Elaborar estadístiques d’activitat assistencial.
– Gestionar la sol·licitud de dades, tractament, explotació i/o entrega de les dades tant del Sistema d’Informació ambulatòria com hospitalària».

– En el penúltim incís de l’article 12.5.b, en la versió castellana, on diu:
«– Impulsar las acciones y búsqueda de sinergias necesarias en materia de investigación para la gestión del riesgo alimentario».
Ha de dir:
«– Impulsar las acciones y búsqueda de sinergias necesarias en materia de investigación para la gestión del riesgo alimentario, analizar las necesidades de formación de los profesionales y organizar los planes docentes en esta materia, todo ello sin perjuicio de las competencias atribuidas a la Escuela Valenciana de Estudios de Salud».

– En l’article 20.2.a, on diu:
«El Servei d’Inspecció de Serveis Sanitaris, que exercirà les funcions següents:
– Inspecció de les prestacions de la cartera de serveis del Sistema Valencià de Salut, i també la inspecció en matèria d’activitats de formació, investigació i tutela dels drets i deures dels ciutadans o ciutadanes. Participar en les comissions de docència i en les auditories als centres acreditats per a la docència.
– Inspecció en matèria de prestacions del Sistema de Seguretat Social: gestió de la incapacitat temporal i dels acords/convenis amb l’Institut Nacional de la Seguretat Social i entitats col·laboradores.

– Inspecció de serveis sanitaris en matèria de responsabilitat sanitària i administrativa: expedients de responsabilitat patrimonial, disciplinaris, valoració del dany corporal, etc.
– Inspecció de la prestació farmacèutica i productes sanitaris. Visat d’inspecció.
– Inspecció de serveis sanitaris en matèria de sistema d’informació.

– Així com qualsevol altra que li encomane la normativa vigent o li l’ordene l’òrgan competent».
Ha de dir:
«El Servei d’Inspecció de Serveis Sanitaris, que exercirà les funcions següents:
– Inspecció de les prestacions de la cartera de serveis del Sistema Valencià de Salut, i també la inspecció en matèria d’activitats de formació, investigació i tutela dels drets i deures dels ciutadans o ciutadanes. Participar en les comissions de docència i en les auditories als centres acreditats per a la docència.
– Inspecció en matèria de prestacions del Sistema de Seguretat Social: gestió de la incapacitat temporal i dels acords/convenis amb l’Institut Nacional de la Seguretat Social i entitats col·laboradores.

– Inspecció de serveis sanitaris en matèria de responsabilitat sanitària i administrativa: expedients de responsabilitat patrimonial, disciplinaris, valoració del dany corporal, etc.
– Inspecció de la prestació farmacèutica i productes sanitaris. Visat d’inspecció.
– Inspecció de serveis sanitaris en matèria de sistema d’informació.

– Control de les sol·licituds d’accés a serveis i prestacions sanitàries en el territori d’un altre estat membre de la Unió Europea que es realitzen en el marc de la normativa que regula l’assistència sanitària transfronterera i dels reglaments comunitaris sobre coordinació dels sistemes de seguretat social.
– Així com qualsevol altra que li encomane la normativa vigent o li l’ordene l’òrgan competent».

linea
Mapa web